Witam! Przedewszytkim musicie popracować nad wierzytelnością i zgodnością terminów ! Piszecie bardzo często ,że płyty są dostepne w przeciągu 24 godzin ,tymczasem juz po raz drugi muszę zrezygnować z zamówinia ,gdyz czas oczekiwania wydłużył sie do 3-5 dni! Musicie byc wiarygodni !!

Wysyłka zakupionych przedmiotów
#2
Napisany 06.02.2014 - 15:13:47
Witam! Przedewszytkim musicie popracować nad wierzytelnością i zgodnością terminów ! Piszecie bardzo często ,że płyty są dostepne w przeciągu 24 godzin ,tymczasem juz po raz drugi muszę zrezygnować z zamówinia ,gdyz czas oczekiwania wydłużył sie do 3-5 dni! Musicie byc wiarygodni !!
Mariusz, dzięki za krytyczny komentarz. A o jaki tytuł konkretnie chodzi? Przyznam się, że to dość niecodzienna sytuacja.
#4
Napisany 06.02.2014 - 15:34:36
O film - DARY ANIOŁA na nośniku blu-ray! Dla mnie jest to sytuacja ,która mnie spotyka po raz drugi !
Zorientowałem się i rzeczywiście jest taki błąd u nas w systemie, że niektóre Blu-raye zmieniają same swoją dostępność na 24h. Próbujemy znaleźć przyczynę. Przepraszam za zamieszanie. Mam nadzieję, że podobna sytuacja więcej się nie powtórzy.
#5
Napisany 24.11.2015 - 20:03:33
Odkopię temat: już drugi raz kupiłem coś z kategorii "sprzęt", z dostępnością "3-5 dni roboczych", a dzisiaj minął już siódmy dzień roboczy i na razie się nie zapowiada, żeby zamówienie zostało zrealizowane. Opisy dostępności są nierzetelne. Dobrze, że nie kupiłem tego na prezent...
#6
Napisany 25.11.2015 - 12:33:52
Odkopię temat: już drugi raz kupiłem coś z kategorii "sprzęt", z dostępnością "3-5 dni roboczych", a dzisiaj minął już siódmy dzień roboczy i na razie się nie zapowiada, żeby zamówienie zostało zrealizowane. Opisy dostępności są nierzetelne. Dobrze, że nie kupiłem tego na prezent...
Przepraszam i proszę napisz na pomoc. :/
0 Użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych