Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mapy PvP - jakieś zasady?


111 replies to this topic

#61 aericia

aericia

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 140 Postów:
  • LocationWielkie Księstwo Ursus ;)

Napisany 02.01.2014 - 18:19:42

Ha, no właśnie. Rodacy bedą uciekać do stref bezpieczeństwa i jak potem mu się udowodni, ze on się, sierotka, nie respił się po morderstwie i leczył nadszarpniętą psychikę, tylko najpierw przy granicy strefy ubił z kolegami wychodzące stamtąd pół party a potem wszyscy zwiali do kąta? To by były żale na gankerów. ;) Największe wojny będą przy strefach. Zaczaił się, ubił i zwiał za linie - i tak bez końca... :)))

Utgard


#62 Lancelot

Lancelot

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 17 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 18:26:38

Jedyna zasada jaka wydaje mi się słuszna to powinien zniknąć przycisk "opuść jaskinię". Brak przyznawania doświadczenia niektórym postaciom jest aż za bardzo na rękę, "nabijam pvp smerfem, dostaje insygnia jako nagrodę a potem kupuję co mi potrzeba za nie, jeżeli nie ma tego za insygnia kupuję karty potworów i sprzedaję za gold" Przez możliwość zablokowania postaci na danym lv spada liczba graczy na wyższych poziomach a nowym graczom zwyczajnie odechciewa się grać. Gdyby nie można było zamrozić doświadczenia prędzej czy później taka postać wyszłaby z wieży i stała się bezużyteczna, a jeżeli ktoś byłby na tyle wytrwały żeby padać aż licznik się wyzeruje to przynajmniej nabijałby punkty w  rankingu innym graczom przez taka postać nie zdobywałaby wyłącznie przewagi ale tez sama zmniejszałaby "odległość" w rankingu innym playerom. Z tym że niestety pojawiłby się kolejny problem camperzy na wyjściach, dlatego najlepiej nic nie zmieniać, ktoś tutaj już mówił że Rosjanie grają 2 lata i potrafią, my nie potrafimy ?



#63 Thuldumar

Thuldumar

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 54 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 18:30:46

Temat był głównie po to, żeby ułatwić życie nowym graczom na wieży ale z tego co widzę to nie ma sensu o niczym u nas pisać, bo zawsze się znajdą tacy co wiedzą wszystko najlepiej i ma być tak jak oni tego chcą... Częściowo odczuwam to tak jakby większość postów w tym temacie była kierowana do mnie... Kolejny przykład tego co jest również na ulicach: jakaś banda napada przechodnia, ludzi pełno na około i nic nikt nie widział, bo u nas nie można się wstawić za słabszymi. Kolejnym razem dam sobie spokój z czymś takim i będę olewał grupowe mordy...

 

Na końcu dodam, że dobrym rozwiązaniem jest przestawienie takich terenów na grę w grupie. Czyli bez pt nikt solo nie wejdzie lub ustawienie niewidzialności po ożywieniu tak jak to pisałem wcześniej. Kończę swój udział w tym temacie.



#64 Nieskalany

Nieskalany

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 320 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 18:35:47

Widzę, że czytanie ze zrozumieniem przekracza możliwości niektórych umysłów więc przytoczę raz jeszcze:

 

 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]Najlepszym rozwiązaniem był by safe zone, ktòry obowiązuję tylko dla ludzi którzy się respią i automatycznie znika w momencie przekroczenia strefy lub ataku na innego gracza.[/color]

 


a1ex.png pai4.png kmb0.jpgpai4.png.a468X60_01_web.jpg


#65 Reflex

Reflex

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 98 Postów:
  • LocationSzczecin

Napisany 02.01.2014 - 18:38:10

Dlaczego bez pt nikt nie wejdzie? To chyba najgłupszy pomysł jaki tu był. Nikt ci nie każe tam wchodzić, ani nie ma żadnego przymusu żeby tam wejść więc nie rozumiem tego, jak gram w nocy kiedy nikogo nie ma to nie wejdę bo muszę czekać do rana aż ktoś wbije.



#66 Marvi

Marvi

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 86 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 18:38:30

Proszę Pana, chciał pan dyskutować na dany temat, a teraz - dziwnym trafem dlatego, że nie wszyscy zgadzają się z Pana zdaniem - czuje się Pan atakowany. Bessęsu. Nowi graczej pojawiają się zawsze i zawsze mają "pod górkę": a to dlatego, że dopiero co zaczął i nie zna skilli, a to dlatego, ze ma mniej doświadczenia i nie zna mechaniki gry, a to dlatego, że ma mniej kasy, nie ogarnia swojej klasy, nie umie wyciągnąć maksimum potencjału ze swojej postaci, ma gorszy gear itd. Niestety chronienie świeżych graczy jest niewykonalne, bo ludzie zawsze znajdą sposób na wykorzystanie tego właśnie przeciwko najsłabszym. Ludzie zresztą przychodzą do wiezy własnie po to, aby uprawiać PVP. Tak ta gra jest zbudowana.

 

A ograniczenia dotyczące party są zupełnie bez sensu: to że niektórzy gracze nie radzą sobie w pojedynkę nie oznacza, ze inni też tak mają. Ja często chodziłam do Zerro sama, używałam skrzydełek i jakos expiłam. Jak dostawałam zbyt często bęcki, a skrzydełek nie miałam, to szłam expić gdzieindziej. Da się.

 

Pozdrawiam.


popielsig_kopia.jpg


#67 Gelhrid

Gelhrid

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 193 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 18:52:30

Kolejny przykład tego co jest również na ulicach: jakaś banda napada przechodnia

smieszy mnie naprawde porownywanie gry do reala.


utgard.guildlaunch.com


#68 aericia

aericia

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 140 Postów:
  • LocationWielkie Księstwo Ursus ;)

Napisany 02.01.2014 - 18:57:48

Niepokalanie poczęty, zawsze dziewico. ;) To daleko posunięta ingerencja w grę. Ciekawe jak to wygląda od strony prawnej, bo gra jest chyba na licencji. Ten "atak na innego gracza" to rozumiem, w strefie? Czyli oni się widza. Czyli ganker daje się zabić i czeka w strefie na ofiary. Atakuje je i zaczyna się pvp? Lepszym wyjściem byłaby czasowa niewidzialność, niemożliwa do wykrycia skillami innych graczy. Widzisz, Ty "honorowo" zabijasz pojedyncze sztuki, nawet te bijące mobki, z niskim levelem i mała ilością hp, inni mniej "honorowo" będą kombinować przy strefach. Po prostu nie chodzić do dungeonow i tyle.

Utgard


#69 Gelhrid

Gelhrid

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 193 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 19:00:10

Ty "honorowo" zabijasz pojedyncze sztuki, nawet te bijące mobki, z niskim levelem i mała ilością hp, inni mniej "honorowo" będą kombinować przy strefach.

Aari chcialbym nadmienic ze w tym temacie po dlugich desputach narodzilo sie okreslenie e-honor i prosze sie trzymac tego


utgard.guildlaunch.com


#70 aericia

aericia

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 140 Postów:
  • LocationWielkie Księstwo Ursus ;)

Napisany 02.01.2014 - 19:02:49

Haha, ok, niech będzie e-honor. ;))))

Utgard


#71 Lancelot

Lancelot

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 17 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 19:04:16

A wszystko i tak sprowadza się do jednego. Jak to było w Weselu: "My tu sobie, wy tu sobie, każden sobie rzepkę skrobie"



#72 yogzotot

yogzotot

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 98 Postów:
  • LocationWarszawa

Napisany 02.01.2014 - 19:07:13

smieszy mnie naprawde porownywanie gry do reala.

A mnie z kolei śmieszy twierdzenie, że gra nie ma nic wspólnego z realem...

I'm the gate! I'm the key!


#73 aericia

aericia

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 140 Postów:
  • LocationWielkie Księstwo Ursus ;)

Napisany 02.01.2014 - 19:08:25

A co ma wspólnego z realem? To zabawa!

Utgard


#74 Marvi

Marvi

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 86 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 19:11:29

A co ma wspólnego z realem? Rozumiem, ze interakcje socjalne są ważne w tego typu grach, ale nie wiem czy pamiętacie grę chińczyk: może nie każdy się zetknął. Życzę w każdym razie testu sprawności kontrolowania swoich nerwów. Zasiądźcie do gry z rodzicami, krewnymi, znajomymi i jak zostaniecie po raz wtóry "zbici" z planszy to spróbujcie zachowywać się tak jak na tym forum. Juz widzę dyspóty w domu "pod budką powinna być strefa bezpieczeństwa" albo "nie możesz mnie bić na starcie, bo tam sie respię". GG guys ;)


  • aericia likes this

popielsig_kopia.jpg


#75 Nieskalany

Nieskalany

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 320 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 19:11:35

Atak na innego gracza rozumiany w sensie "Jeśli respisz się w safe zone i automatycznie atakujesz inną osobę znajdującą się w pobliżu, to nawet jeśli znajdujesz się w owej strefie - ona już (agresora) nie dotyczy". Zdaję sobie sprawę z tego, że takie coś może stworzyć tylko developer. Taką sugestię może wysunąć administracja. 

 

Mi osobiście kampienie respów nie przeszkadza, dałem jedynie propozycję jak można to humanitarnie rozwiązać. Ku chwale e-honor, e-mail, e-miłość.


a1ex.png pai4.png kmb0.jpgpai4.png.a468X60_01_web.jpg


#76 Hagen

Hagen

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 19:58:53

Jak dla mnie ten temat w ogóle nie ma sensu,taka już jest mechanika tej gry.

Po to jest ranking i namawia do tego ,żeby korzystać z systemu "player killing",w końcu za wysokie miejsca są przyznawane nagrody na koniec każdego miesiąca w postaci insygni.

Więc jak już coś zmieniać to pierwsze od czego by było trzeba zacząć to od zlikwidowania owego rankingu.Tyle,że to jest jeden z wielu elementów tej gry więc chyba niemożliwe.

 

 

Nie dajesz rady,rusz głową i zrób coś z tym.(stworzenie drużyny to żadna filozofia lub zaopatrzenie się w skrzydełka)

 

Pozdrawiam,Hagen aka Proton Młynarz.



#77 aericia

aericia

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 140 Postów:
  • LocationWielkie Księstwo Ursus ;)

Napisany 02.01.2014 - 20:05:54

Poza tym, jeżeli ktoś chce gankować, zaczai się przy wyjściach z dung (a są tylko 2). Tam tez wprowadzimy strefy?

Utgard


#78 KissOfDeath

KissOfDeath

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 45 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 20:09:58

No więc byłem przed chwilą w wieży i trochę się zmieniło od czasu gdy expiłem magiem. Zaatakowała mnie jedna osoba(i to chyba przez Rolanda), a reszta po prostu przechodziła sobie i olewała więc nie jest tak źle. Te bezpieczne strefy to też nie jest zły pomysł ale po przemyśleniu wszystkiego one są nie potrzebne :)



#79 Nieskalany

Nieskalany

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 320 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 20:13:42

Poza tym, jeżeli ktoś chce gankować, zaczai się przy wyjściach z dung (a są tylko 2). Tam tez wprowadzimy strefy? 

 

Nie, strefy są tylko dla prewencji przy farmieniu respa. Gracz który po śmierci opuścił resp, nie może ponownie do niego wrócić. 


a1ex.png pai4.png kmb0.jpgpai4.png.a468X60_01_web.jpg


#80 Marvi

Marvi

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 86 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 20:22:52

No ale jak to sobie wyobrażasz? Ktoś stoi w strefie bezpieczeństwa, a przed strefą czeka banda, która chce się z nim przywitać. No faktycznie problem rozwiązany. Jedyna korzyść, która płynie z tego rozwiązania to ewentualne zyskanie czasu na uzycie skrzydełek, ale kto boi się ataku, ten użyje skrzydełek nie dopuszczając do śmierci i kampienia. Ponadto nie wiem czy aż tyle się zmieniło odkąd ja chodziłam do Zerro, ale czy ludzie naprawdę są aż tak ciemiężeni, że wszystkie respy obstawione są przez kamperów? Przecież trafia się co jakiś czas na inny resp spot - czasem warto odczekać 3 minuty i zrespić się na innym miejscu.

W związku z tak poważnymi zarzutami odnośnie PVP w tej grze polecam rozważyć inne miejsca do expa, bo szkoda nerwów. Poza tym to tylko 10 leveli, na questach mozna wbić około 50% na każdym levelu, a resztę da się spokojnie dogrindować na mobach: wystarczy tylko poszukać dobrych miejsc, a gwarantuję, ze znajdzie się ich nie tak mało (uprzedzając zarzuty, ze mag jest op i ma więcej możliwości: weźcie maga do party i expcie razem - o grę zespołową wszak chodzi).

 

Pozdrawiam :)


popielsig_kopia.jpg




Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych