Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mapy PvP - jakieś zasady?


111 replies to this topic

#41 xnyl

xnyl

    Uparty Gracz

  • Banned
  • PipPipPipPip
  • 169 Postów:
  • Locationleszno

Napisany 02.01.2014 - 16:42:20

dobra dla narzekajacych ze padaja na respie:

- polecam skrzydelka bez cooldownu.

- jak padniecie 2-3 razy przeniesie was na respa na koncu mapy. umierajac nie tracicie nic oprocz czesci zarobionego expa. wiec o co ten placz?

 

dla narzekajacych ze padaja od wiekszej ilosci graczy:

- polecam zakladnie party.

 

dla narzekajacych ze musza chodzic do tej lokacji by zrobic questa:

- polecam targowisko.

- polecam ominiecie tego 1 czy 2 questow z ktorych exp jest smieszny.

 

mechanika pozwala wam na unikniecie wszystkiego na co narzekacie. to ze nie potraficie z tego korzystac jest TYLKO i wylacznie wasza wina.

 

niedlugo zacznie sie narzekanie, ze ktos was uderzyl w wojnie o zamek.


  • BvNDy, aericia and Marvi like this

2n1f7yc.jpg


#42 KissOfDeath

KissOfDeath

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 45 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 16:42:57

W sumie to się cieszcie że tutaj mapy PvP mają ograniczenia lvlowe. Weźmy takie Margonem, tam na mapie pvp dla graczy ~40 lvl rzucało się na ciebie trzech z 80 levelem no ale jakoś trzeba było sobie radzić :)

 

@Edit

Skrzydełka działają na wieży? Bo mi się wydawało że nie o.O



#43 Sitasofa

Sitasofa

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 192 Postów:
  • LocationElblag

Napisany 02.01.2014 - 16:49:21

Działają w wieży bez problemu ^^



#44 Nieskalany

Nieskalany

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 320 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 16:52:23

Najlepszym rozwiazaniem był by safe zone, ktòry obowiazuję tylko dla ludzi którzy się respią i automatycznie znika w momencie przekroczenia strefy lub ataku na innego gracza.


a1ex.png pai4.png kmb0.jpgpai4.png.a468X60_01_web.jpg


#45 Shinrien

Shinrien

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 77 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 17:09:41

Płaczki były i będą...

My się z panem na R ;) świetnie bawimy i nie mamy do siebie żalu o to, że raz ja go, a on potem mnie zabije (a przynajmniej nie żalimy się na chacie). Lvl 23-30 wbiłem praktycznie siedząc na tellurowej wieży grając solo, fakt czasami wpadło jakieś party i kogoś zabiło, ale czasami w pojedynkę udawało się rozwalić całe party przeciwników i o to tu właśnie chodzi :D

Powtórzę poprzedników, jak cię biją w całym party, to zbierz swoje, czy to akie trudne? Zresztą jak jesteś słaby w pvp, to i tak będą cię zjadać. 

Co do zatrzymywania postaci na 30 lvl, to z perspektywy czasu sam mam ochotę zrobić nową postać na 30 lvl tylko pod wieże 20-30. Powód jest banalny, na wyższych lvl'ach nikogo nie ma... nabicie 100k expa w godzinach popołudniowych i wyniesienie tego bez spotkania innego gracza... cmon, ja na wieże chodzę tylko na pvp, w innych miejscach mogę lepiej expić. 

Jakiekolwiek zmiany w systemie pvp tylko tej grze zaszkodzą, Rosjanie graja w RQ od dwóch lat i nie narzekają. Sam takiej gry już dawno nie widziałem: grindownik, dobrze zrobione pvp (strefy pvp, jak chcesz, to wchodzisz, ale na własne ryzyko, jak nie chcesz to idź exp gdzie indziej, proste), do tego w przypadku wojen gildii open pvp (idealne nie jest, ale każdemu nie dogodzisz). Jednak od razu pojawiają się dzieci z płaczem, bo im akurat nie wychodzi coś, więc trzeba to zmienić.



#46 Kernacky

Kernacky

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 78 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 17:12:27

Nie chciałbym żadnej gildii wskazywać palcem, ale pewna gildia upodobała sobie walki gdy mają przewagę liczebną przynajmniej dwukrotną, o pojedynku 1vs1 lub w równych składach bez gracza o nicku na H nie ma mowy. Rozumiem że organizacja i w ogóle, atakujemy 15vs1, ale to niech się wtedy obejdzie od tekstów typu "padłeś na 4 strzały, poćwicz". 



#47 A to peszek

A to peszek

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 3 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 17:30:36

Zasady PVP to tak naprwadę brak zasad ! Zawsze tak było i zawsze tak będzie. Wprowadzenie regulamiunu i tak nic nie zmieni a raczej pogrąży dziesiątki dzieci i doda niezliczonych godzin pracy adminom, którzy będą marnować swój czas na nonsensy czyli skargi. Jedynym realnym możliwym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie zasady średniej wyliczonej na podstawie equ / lvl postaci i przykładowo jeśli różnica jest zbyt duża nie można by było atakować drugiego gracza. Klikasz postać czerwona możesz bić zielona za słaba. Raczej tutaj nic się nie zmieni. Tak jak pisał jeden z moich poprzedników. Ta kraina nie jest obowiązkowa.



#48 xnyl

xnyl

    Uparty Gracz

  • Banned
  • PipPipPipPip
  • 169 Postów:
  • Locationleszno

Napisany 02.01.2014 - 17:44:47

Nie chciałbym żadnej gildii wskazywać palcem, ale pewna gildia upodobała sobie walki gdy mają przewagę liczebną przynajmniej dwukrotną, o pojedynku 1vs1 lub w równych składach bez gracza o nicku na H nie ma mowy. Rozumiem że organizacja i w ogóle, atakujemy 15vs1, ale to niech się wtedy obejdzie od tekstów typu "padłeś na 4 strzały, poćwicz". 

 

coz kaliemu ukrasc krowe zle kali ukrasc krowe dobrze. kolego moge powklejac screeny z flamu jaki pewna gildia z graczem na s (bez ktorego nie maja zadnych szans) wypisuje po smierci. flame flamem jakos go i ich frustracje rozumiem ale teksty wulgarne z przeklenstwami na czele juz srednio. topic generalnie nie o tym....

ktos proponowal save zone przy respawnie - mysle ze taka save zona zostala by przez kilka kumatych osob wykorzystana zupelnie w odwrotnych celach. ale coz. mi to by akurat w zaden sposob nie przeszkadzalo - chcoiaz calkowicie kloci sie mi to z idea strefy hard pvp.


2n1f7yc.jpg


#49 aericia

aericia

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 140 Postów:
  • LocationWielkie Księstwo Ursus ;)

Napisany 02.01.2014 - 17:53:44

Temat jest bez sensu i mam nadzieję, że administracja nie będzie karać za zabijacie pojedynczych graczy w dungeonach pvp... Tak jak to wcześniej napisano a ktoś tu ładnie wypunktował: nie trzeba tam wchodzić, a już na pewno głupotą jest wchodzenie tam samotnie na niskim levelu. Ja czasami chodziłam po zerro sama, ubijali (pozdro, Niepokalany), wiec zaczęłam stosować instantowe wingi. Zamiast tracić punkty na mounty i ubranka, nakupiłam sobie tego cały magazyn i jak widzę czerwoną kropkę na mapie to po prostu uciekam. I ten pierwiastek niebezpieczeństwa uważam za najfajniejszy w całym dungeonie. ;) Ktoś podał przykład WoWa jako gry dla nielubiących pvp. Ale przecież są serwery, gdzie pvp jest praktycznie wszędzie. Na TBC w lokacji hellfire peninsula, gdzie expili ludzie na 58 - 61 poziomie były takie morderstwa, ze nic tylko się pochlastac. Uzbrojone 70tki na latających mountach, hunterzy z umiejętnością wykrywania na minimapce ludzi, ganiali takiego low levela, który na latające zwierze mógł liczyć dopiero na 70 poziomie i praktycznie nie miał szansy uciec. A tam nie dało się po prostu wyjść i zmienić lokacji, bo to była jedyna mapa dla takiego levelu. Ta gra daje szanse expienia poza strefą pvp. ;)
  • Marvi likes this

Utgard


#50 Shinrien

Shinrien

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 77 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 17:53:46

Dlatego ten "ktoś" napisał "[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]automatycznie znika w momencie przekroczenia strefy lub ataku na innego gracza.", głupie to nie jest, bo są typki, które atakują zrespionych graczy, którzy mają pół hp, ba po dwóch dniach na wieży też zdarzały się sytuacje, kiedy to robiłem, chociaż na początku takich osób nie dotykałem. Tak to jest jak się gra z niektórymi Polakami. Zabawne w tym jest to, że Rosjanie jak widzą, że ktoś po prostu bije moby, to przebiegają obok niego, a Polak atakuję taką osobę (tu też zaczynam nabierać złego nawyku od innych).[/color]



#51 Marvi

Marvi

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 86 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 17:54:59

Strefa bezpieczeństwa na respie to też jest jakieś głupstwo, bo po pierwsze jak taką strefe chcecie wyznaczyć? Ile metrów/pikseli/"tip-topów" od respa taki "safe place" będzie się rozciągał? Po drugie ustalamy jakąś granice umowną, a teraz ktoś kto wczesniej kampił nas na respie, zaczyna nas kampić kroczek za ta strefą ;) No po prostu super, problem rozwiązany, postać kampiona ginie dwa kroki dalej od respa, a nie na respie ;) Bzdury Panie i Panowie, po prostu wchodząc na mapę PVP trzeba przygotować się na to, że dostaje się bęcki albo bęcki się spuszcza. Nie ma mowy o bezpiecznych miejscach, bo ciężko takowe wyznaczyć. Poza tym ta gra naprawdę ma wiele spotów do expienia, a przypominam, że to nie DKDR ani WoW aby obawiać się wszystkich wspólnych map: tutaj mozna spodziewać się PVP tylko w dungeonach.

Dla bardziej wrazliwych: polecam flywingi. Obawiasz sie ataku, bo widzisz na mapce mrowie czerwonych kropeczek? Flywing i uciekasz. Albo nie uciekasz i ryzykujesz, ze ktoś zapoluje na twoją postać.

Poważnie, nie wiem gdzie jest tutaj problem. Zresztą przypominam tylko, że wszyscy wyborni poeci z Zerro którzy piszą wiązanki i laurki na cześć oprawców raczej sobie nie pomagają i tym bardziej prowokują na ataki na siebie. Chcesz pograć w spokoju? Nie wiem czy to tylko moje, odosobnione zdanie, ale proponuję napisać grzecznego priva. Jeśli to nie zadziała to skrzydełka, a jesli jest to wydatek zbyt kosztowny, to można na przykład iść na dziki. Dziki są spoko.

 

Pozdrawiam.


  • aericia likes this

popielsig_kopia.jpg


#52 yogzotot

yogzotot

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 98 Postów:
  • LocationWarszawa

Napisany 02.01.2014 - 17:57:32

W sumie skoro ta gra już istnieje 2 lata i nic developer nie poprawił, to raczej nie ma co dyskutować... Trzeba zaakceptować, że są ludzie i ludzie... dla jednego pvp to walka równy z równym, a dla drugiego pvp to zabić kogoś 8 lvli niżej i go jeszcze z wyzywać od noobów... takie życie... Co do safe zone... sprawa jest prosta, zaprogramować można co się tylko wymyśli, nie problem jest zrobić safezone, która działa tylko do póki się jej nie opuści, a potem jak ktoś do niej wejdzie to już go nie obejmie... kwestia dobrej woli i chęci, skoro czegoś takiego developer nie wymyślił, najwidoczniej na ich rynku jest to zbędne/niepotrzebne.

I'm the gate! I'm the key!


#53 Reflex

Reflex

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 98 Postów:
  • LocationSzczecin

Napisany 02.01.2014 - 17:59:47

A co ci przeszkadzają teksty typu "padłeś na 4 hity, poćwicz"? Serio to cię ażtak razi że musisz pisać o tym na forum? Prawie jak dzieci "On mnie wyzwał/wyśmiał, Mamo powiedz mu coś!!!" wpisujesz takiego gościa na ignore list, albo olewasz jeżeli przez to czuje się dowartościowany to niech sobie pieprzy co chce, przez komputer mu nic nie zrobisz więc gość czuje się pewnie.



#54 Nieskalany

Nieskalany

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 320 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 18:01:21

Strefa bezpieczeństwa na respie to też jest jakieś głupstwo, bo po pierwsze jak taką strefe chcecie wyznaczyć? 

 

W lini prostej po przekroczeniu wgłębienia. 

[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]a teraz ktoś kto wczesniej kampił nas na respie, zaczyna nas kampić kroczek za ta strefą [/color] ;)

 

W tej samej strefie może się zrespić kilka osób, po pełnym rebufie ta jedna osoba nie da im rady. 


a1ex.png pai4.png kmb0.jpgpai4.png.a468X60_01_web.jpg


#55 aericia

aericia

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 140 Postów:
  • LocationWielkie Księstwo Ursus ;)

Napisany 02.01.2014 - 18:05:02

Rozwinę to co napisała Marvi: Po karach za zabijanie na respie pojawia się propozycje aby karać tych, którzy atakują graczy bojących mobki, a potem tych, którzy biją tych, którzy nie maja full życia. GM ma skrzynkę przepelnioną żalami a ludzie głownie wciskają print screena zamiast ustawić sobie fly wingi pod palcami.

Utgard


#56 Thuldumar

Thuldumar

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 54 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 18:06:42

Lepiej dać takiej osobie na 10 sec niewidzialność i problem znika z zabijaniem na respie. Dana osoba zdąży zmienić miejsce nim zostanie dostrzeżona przez wroga.



#57 aericia

aericia

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 140 Postów:
  • LocationWielkie Księstwo Ursus ;)

Napisany 02.01.2014 - 18:09:49

Oj tam. W strefie pvp - żadnych zasad. Wchodzisz na własną odpowiedzialność. XD

Utgard


#58 Reflex

Reflex

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 98 Postów:
  • LocationSzczecin

Napisany 02.01.2014 - 18:11:10

Strefa bezpieczeństwa nie ma sensu ponieważ to na to samo wychodzi tylko osoby będą musiały zrobić parę kroków więcej żeby zginąć. Z tym by było jak z GvG, brałem parę razy gdzie dwie wrogie gildie się spotkały i ta która była poza miastem nawaliła min i ścian ognia co równało się z tym, że gildia która była w mieście jak by tylko wyszła z góry była skazana na klęskę. Skończcie płakać i zacznijcie bić lvle żeby się zemścić.



#59 Lancelot

Lancelot

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 17 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 18:14:23

Safe zone w jaskini jest bezsensem wg mnie, tak samo jak wszelkie zmiany, jako że jak wielokrotnie już wspomniano nikt nie musi tam chodzić. Jedyne co się zmieni to to na co będziemy narzekać. Teraz jest " zabił mnie po respie" a będzie "leczył się uciekając do safe zona". Tak się składa że efekt niewrażliowści jest nakładany na kilka s, wystarczająco żeby się wypotować lub użyć skrzydełek. Co do ludzi walczących w party, nie raz udało mi się zabić 3 z czterech osób i mimo że padłem byłem zadowolony że mam taką postać której party nie straszne, kiedy padałem nie zabijając nikogo zawsze zastanawiałem się co zrobiłem nie tak, co powinienem poprawić lub czego nie robić. PvP to PvP, żadnych zasad, morduj albo giń, korzystaj ze wszystkiego co masz



#60 Marvi

Marvi

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 86 Postów:

Napisany 02.01.2014 - 18:15:38

 

W tej samej strefie może się zrespić kilka osób, po pełnym rebufie ta jedna osoba nie da im rady. 

Taka teoria działa tylko wtedy, kiedy mniejsza ilość osób kampi (jedna, dwie, a respi się całe party). Uważam, ze cały ten pomysł jest głupi. Uczcie się ludzie grać na PVP albo uczcie się przegrywać (ja tą druga umiejętność juz prawie opanowałam ;)


popielsig_kopia.jpg




Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych