Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czarnoksiężnik - poradnik

Czarnoksiężnik poradnik

59 replies to this topic

#1 Anomander

Anomander

    Znawca

  • Ekspert Royal Quest
  • PipPipPipPipPip
  • 257 Postów:
  • LocationOpole

Napisany 19.12.2013 - 14:45:48

[color=#000080;]Czarnoksiężnik[/color]

 

[color=#000080;]czyli potęga chaosu w małym palcu[/color]

 

Dodaj obrazek

 

 

 

 

Spis treści:

 

1. Ogólne informacje

2. Parametry oraz cechy

3. Zdolności

4. Talenty

5. Uzbrojenie

6. Karty i pieczęcie

7. Przykładowe buildy

 

 

 

Uwaga! Tekst ten został stworzony w oparciu o poradnik, którego autorem jest Tpyn - link: http://royalquest-db...ku-by-tpyn.html

 

 

[color=rgb(0,0,128);]Ogólne informacje[/color]

 

 

Oficjalny opis klasy:

 

Rezygnując ze zgłębiania wszystkich naturalnych żywiołów, czarnoksiężnicy skupiają się na jednej, ale najpotężniejszej sile – chaosie! Sięganie po tę nieposkromioną moc wiąże się z pewnymi ograniczeniami możliwości maga, ale przecież ma on tylko jeden jedyny cel: siać śmierć i zniszczenie!

 

Jednakże w zamian czarnoksiężnicy otrzymali potężną zdolność, wywołującą popłoch w całej armii wroga. Najbieglejsi wirtuozi czarnej magii mogą przywracać siły życiowe, uprzednio je wysysając ze swoich przeklętych ofiar wijących się w bólu i męczarniach. Podobnie jak czarodzieje, czarnoksiężnicy używają kos i przenośnych źródeł tworzących barierę ochronną.

 

Źródło: http://www.royalquest.pl/

 

Zalety:

 

- samowystarczalność,

- duża ilość zdolności obszarowych,

- posiada możliwość leczenia siebie jak i innych – co za tym idzie może oszczędzać na miksturach,

- możliwość stania się niewidzialnym (wymagany talent),

- używa zaklęć chaosu, który jest najsilniejszym elementem,

- potrafi nieźle wkurzyć swoimi umiejętnościami CC,

 

Wady:

 

- mała przeżywalność,

- na pvp wszyscy najpierw atakują magów,

- trudność w opanowaniu  ze względu na dużą ilość przydatnych zdolności.

 

 

[color=rgb(0,0,128);]Parametry oraz cechy[/color]

 

Dodaj obrazek

 

Po stworzeniu postaci wartość każdego parametru wynosi 1. Co poziom otrzymuje się 4 punkty, które służą do podnoszenia ich wartości - w sumie na 60 poziomie każdy czarodziej będzie posiadać 236 takich punktów. Należy pamiętać o istnieniu pewnej granicy, mianowicie maksymalna wartość parametru może wynieść 100. Oczywiście za pomocą przedmiotów czy też kart można zwiększyć tę wartość, ponieważ to ograniczenie dotyczy jedynie rozdzielanych punktów.

 

Czarnoksiężnik może rozdzielać punkty pomiędzy następujące parametry:

 

[font="calibri, sans-serif;"]- inteligencja – zwiększa atak o 2 za każdy punkt,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- zręczność – zwiększa prędkość wyprowadzania ataków, korzystania ze zdolności i rzucania czarów o 0,25% za każdy punkt,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- wytrzymałość – zwiększa zdrowie o 66 za każdy punkt,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- szczęście – zwiększa szansę na zadanie krytycznych obrażeń przy użycia ataków oraz zdolności o 0,33% za każdy punkt.[/font]

 

[font="calibri, sans-serif;"]Po zainwestowaniu 10 punktów w jakiś parametr zyskuje się dodatkowe statystyki:[/font]

 

[font="calibri, sans-serif;"]- Mędrzec – otrzymujesz +15 do ataku za każde 10 punktów inteligencji,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- Akrobata – otrzymujesz +2,5% prędkości ataku za każde 10 punktów zręczności,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- Atleta – otrzymujesz +30 do many za każde 10 punktów wytrzymałości,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- Farciarz – otrzymujesz +1 do szansy na trafienie krytyczne za każde 10 punktów szczęścia.  [/font]

 

[font="calibri, sans-serif;"]Cechy:[/font]

 

[font="calibri, sans-serif;"]- zdrowie – im więcej postać posiada zdrowia, tym dłużej utrzyma się na placu boju; zwykle 16k wystarcza jeżeli chcemy bawić się w pvp,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- mana – wymagana do rzucania zaklęć, jej optymalna ilość na 60 poziomie wynosi 500; nie ma się wtedy problemów w sytuacjach, gdy trzeba leczyć dużą ilość osób,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- atak – wartość ataku wpływa na zadawane przez nas obrażenia, zarówno w przypadku normalnych ataków jak i umiejętności,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- prędkość ataku – od niej zależy prędkość z jaką atakujemy przeciwników jak i szybkość rzucania zaklęć; ta cecha jest szczególnie istotna na pvp. [/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- obrona – im wyższa obrona, tym redukcja otrzymywanych obrażeń będzie większa,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- trafienie – od tej cechy zależy czy uda się trafić przeciwnika; większość zaklęć Czarnoksiężnika zawsze trafia, więc jest ona zbędna,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- uniki – zdolność do unikania ataków oraz czarów; podobnie jak trafienie, ta cecha jest mało przydatna dla Czarnoksiężnika,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- szansa na trafienie krytyczne – ważność tej cechy zależy od buildu – dla kontrolera jest ona zbędna, dla bardziej ofensywnego Czarnoksiężnika jest najważniejsza,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- siła trafienia krytycznego – cecha ta pokazuje ile dodatkowych obrażeń zada się przy trafieniu krytycznym; [/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- obrażenia od żywiołów – w przypadku Czarnoksiężnika istotny jest jeden element – chaos,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- odporność na żywioły – zmniejsza obrażenia zadawane nam przez przeciwników korzystających z danego żywiołu,[/font]

[font="calibri, sans-serif;"]- odporność na ataki ras – podobnie jak wyżej, tylko dotyczy konkretnego rodzaju przeciwników; należy pamiętać, że postacie innych graczy traktowane są jako humanoidy, więc zwiększanie tej statystyki sprawia, że otrzymuje się mniej obrażeń na PVP.[/font]


  • Fuukintosh and Ancek like this

ogvk.jpg


#2 Anomander

Anomander

    Znawca

  • Ekspert Royal Quest
  • PipPipPipPipPip
  • 257 Postów:
  • LocationOpole

Napisany 19.12.2013 - 14:45:58

[color=rgb(0,0,128);]Zdolności[/color]

 

Zdolności używane przez Czarnoksiężnika można podzielić na trzy grupy:

 

- te dostępne zarówno dla Czarodzieja jak i Czarnoksiężnika,

- te dostępne wyłącznie dla Czarnoksiężnika,

- te dostępne wyłącznie po odblokowaniu konkretnego talentu.

 

Dodatkowo istnieje drugi podział dotyczący przeznaczenia zdolności:

 

- zadawanie obrażeń,

- wspieranie sojuszników,

- kontrola przeciwników.

 

Dodaj obrazek

 

 

Podobnie jak Czarodziej, Czarnoksiężnik korzysta z koncentracji, dzięki której może on zwiększać sposób działania części zdolności. Dodatkowo część z nich może zostać użyta tylko i wyłącznie, gdy posiada się odpowiednią ilość koncentracji. Ilość posiadanej koncentracji widoczna jest pod paskami życia oraz many – przyjmuje ona postać magicznych run.

Początkowo każdy mag może zmagazynować 3 poziomy koncentracji, jednak dzięki talentom ilość ta może ulec zwiększeniu do 4. Jak zbierać koncentracje? Są na to 3 sposoby:

 

- po 3-krotnym użyciu jednej z następujących zdolności otrzyma się 1 poziom koncentracji: Kula ognia, Lodowa strzała, Uzdrowienie, Kamienne kolce, Piorun,

- użycie zdolności Magiczna koncentracja,

- użycie mikstury przywracającej koncentracje.

 

W celu zachowania czytelności opisy zdolności zostaną umieszczone w spoilerach.

 

 

 

[color=#000080;]Zadawanie obrażeń – pojedyncze cele[/color]

 

 

Spoiler

 

 

 

 

[color=#000080;]Zadawanie obrażeń – zdolności obszarowe[/color]

 

 

Spoiler

 

 

 

[color=#000080;]Wspieranie siebie i sojuszników[/color]

 

Spoiler

 

 

 

[color=#000080;]Kontrola przeciwników[/color]

 

Spoiler

  • Fuukintosh and Ancek like this

ogvk.jpg


#3 Anomander

Anomander

    Znawca

  • Ekspert Royal Quest
  • PipPipPipPipPip
  • 257 Postów:
  • LocationOpole

Napisany 19.12.2013 - 14:46:04

[color=#000080;]Talenty[/color]

 

 

 

Dodaj obrazek

 

 

 

 

Na początku każdy mag ma dostęp jedynie do pierwszej gałęzi drzewka talentów, dopiero po zmianie klasy zyskuje dostęp do pozostałych. Co 4 poziomy postać otrzymuje 1 punkt, który może przeznaczyć na wykupienie jednego talentu, a dodatkowo po zmianie klasy otrzymuje tych punkt 3.

 

Przy każdej inwestycji punktu musimy zdecydować na jeden z dwóch talentów połączonych w pary. Nie ma możliwości wyuczenia się obu, co czasami jest bardzo dokuczliwe. Dlatego też należy bardzo dobrze się zastanowić przed potwierdzeniem swojego wyboru.

 

W zależności od tego na której gałęzi drzewka się skupimy to inaczej będzie wyglądać przeznaczenie naszej postaci.

 

Biorąc pod uwagę ilość dostępnych punktów to możliwe jest wyuczenie się dwóch pełnych gałęzi aż do zdolności ostatecznej oraz połowy trzeciej gałęzi.

 

Opiszę teraz każdą z par, co powinno ułatwić wybór. Nie będę przepisywać samych opisów talentów, ponieważ bardzo łatwo można je sprawdzić w grze – przedstawię jedynie ich nazwę oraz swój komentarz do każdej pary.

 

Legenda kolorów:

 

[color=#538135;]Nazwa talentu[/color] – przydatny w większości buildów

[color=#bf8f00;]Nazwa talentu[/color] – przydatny tylko dla niektórych buildów

[color=#c00000;]Nazwa talentu[/color] – zupełnie nieprzydatny

 

 

 

Dodaj obrazek

 

1)

[color=#538135;]Zastój[/color] - talent przydatny w pvp, szczególnie przeciwko innym magom. Odradzam używanie go w połączeniu z kosami,

[color=#538135;]Alchemik[/color] – znacznie zwiększa przeżywalność maga; talent przydatny dla osób korzystających z kosy jak i skupiających się na PVE.

 

2)

[color=#538135;]Ognista katastrofa[/color] – 10% bonus do obrażeń ognistych zaklęć, prosty i łatwy wzrost dps, jednak w przypadku czarnoksiężnika jest on przydatny tylko w pve,

[color=#548235;]Płonąca przeszkoda[/color] – dobry talent, który zwiększa zdolności kontrolowania wrogów,

 

3)

[color=#538135;]Pole kinetyczne[/color] – świetny talent dla osób skupiających się na zadawaniu obrażeń pojedynczym celom,

[color=#bf8f00;]Strumień many[/color] – zwiększenie ilości odnawianej many jest przydatne głównie dla osób skupiających się na PVE.

 

4)

[color=#538135;]Archiwista[/color] – przydatny talent, nawet bardziej dla Czarnoksiężnika niż dla Czarodzieja,

 

5)

[color=#c00000;]Czysty umysł[/color] – przydatny tylko dla tych skupiających się na zadawaniu obrażeń, zbędny dla kontrolera,

[color=#c00000;]Mag bojowy[/color] – słaby talent, nie warto inwestować w niego,

 

6)

[color=#c00000;]Złodziej zaklęć[/color] – mało przydatny dla Czarnoksiężnika,

[color=#bf8f00;]Ochrona astralna[/color] – defensywny talent, przydatny jedynie dla osób używających zdolności przeznaczonych do atakowania pojedynczych celów.

 

7)

[color=#c00000;]Fala siły[/color] – nowa umiejętność, której opis znajdziecie w dziale Zdolności.

 

 

 

Dodaj obrazek

 

 

1)

[color=#bf9000;]Niszczyciel[/color] – dodatkowe aoe zawsze jest przydatne, jednak drugi talent w tej parze prezentuje się znacznie lepiej,

[color=#548235;]Stabilność[/color] – zwiększenie obrażeń w najczęściej używanej zdolności, brać bez zastanowienia;

 

2)

[color=#c00000;]Podarunek żniwiarza[/color] – nieudana próba przywrócenia do łask walki w zwarciu,

[color=#bf9000;]Płomień chaosu[/color] – dodatkowe obrażenia w postaci aoe przy używaniu Kuli ognia, przydatne choć nei zawsze; część Czarnoksiężników rzadko używa tej zdolności;

 

3)

[color=#538135;]Krew demona[/color] – bardzo przydatny talent zadający spore obrażenia wszystkim przeciwnikom w pobliżu,

[color=#c00000;]Moc żniwiarza[/color] – podobnie jak w przypadku podarunku żniwiarza, walka w zwarciu nie ma sensu, tak samo jak inwestowanie w ten talent;

 

4)

[color=#538135;]Fatalizm[/color] – 10% więcej obrażeń krytycznych, świetny talent,

 

5)

[color=#548235;]Piekielny ogień [/color]– przydatny w PVE jak  i walce z przeciwnikami opierającymi się na szybkości ataku,

[color=#538135;]Furia[/color] – łatwy wzrost ataku, dla fanów  PVP;

 

6)

[color=#c00000;]Cyrograf[/color] – fajnie wygląda, ale tylko tyle,

[color=#548235;]Wyższa magia [/color]– w przeciwieństwie do Czarodzieja, dla nas ten talent jest bardzo przydatny,

 

7)

[color=#548235;]Runa Chaosu[/color] - nowa umiejętność, której opis znajdziecie w dziale Zdolności.

 

Dodaj obrazek

 

1)

[color=#bf9000;]Zatruta krew[/color] – zadaje zbyt małe obrażenia, by warto było się przejmować tym talentem,

[color=#bf8f00;]Koncentracja mocy[/color]  - również mało przydatny talent, jednak trzeba któryś wybrać,

 

2)

[color=#538135;]Pieczęć bólu[/color] – dodatkowe obrażenia zawsze są przydatne, zwłaszcza w przypadku tak często używanej zdolności,

[color=#538135;]Mroczne czasy[/color] – odnawia wszystkie negatywne statusy na wrogu, bardzo przydatny w pojedynkach 1 vs 1,

 

3)

[color=#c00000;]Władca chaosu[/color] – czarnoksiężnik skupia się na zadawaniu obrażeń od chaosu, inne elementy nie są mu potrzebne,

[color=#548235;]Czarne serce[/color] – daje dużą premię do często używanych zdolności,

 

4)

[color=#548235;]Zakazana magia [/color]– przez wielu uważany za jeden z mocniejszych talentów w całej grze, dzięki niemu wszystkie nasze DOTy (zaklęcia zadające okresowe obrażenia) będą mogły zadać krytyczne obrażenia,

 

5)

[color=#548235;]Pochłaniający płomień[/color] – talent dla osób skupiających się na PVP

[color=#bf8f00;]Zabójcze natchnienie[/color] – długi czas odnowienia sprawia, że trzeba dobrze się zastanowić przed inwestycją w ten talent,

 

6)

[color=#548235;]Zguba[/color] – kolejny talent zwiększający okresowe obrażenia,

[color=#bf9000;]Mordercze zaklęcia [/color]– zwiększony czas trwania klątw zadających okresowe obrażenia niekoniecznie jest taki dobry jak się wydaje;

 

7)

[color=#548235;]Runa głodu[/color] - nowa umiejętność, której opis znajdziecie w dziale Zdolności,

 

Dodaj obrazek

 

1)

[color=#538135;]Krwawa furia[/color] – prosty sposób na zwiększenie wszystkich swoich obrażeń o 5%,

[color=#c00000;]Magia krwi[/color] – defensywny talent, mało przydatny,

 

2)

[color=#538135;]Psychoza[/color] – zwiększony czas trwania dwóch silnych klątw, warto zainwestować punkt,

[color=#c00000;]Ogłuszenie[/color] – mało przydatne,

 

3)

[color=#538135;]Złamanie umysłu[/color] – kolejny bonus do naszych obrażeń,

[color=#c00000;]Opiekun[/color] – nie jesteśmy wsparciem, zwiększone leczenie nie jest nam potrzebne,

 

4)

[color=#538135;]Trans [/color]– genialny talent, pozwalający nam na natychmiastowe użycie wszystkich zdolności, bez konieczności czekania na ich odnowienie,

 

5)

[color=#548235;]Osłona kinetyczna[/color] – zmniejszone obrażenia, bardzo przydatne

[color=#c00000;]Obłęd[/color] – biorąc pod uwagę, że w celu dojścia do tego talentu trzeba zainwestować w trans to ten talent jest bezużytyczny,

 

6)

[color=#bf9000;]Więzy śmierci[/color]– przydatne tylko w PVE,

[color=#548235;]Miraż[/color] – nowa umiejętność, której opis znajdziecie w dziale Zdolności,

 

7)

[color=#548235;]Runa szaleństwa[/color] - nowa umiejętność, której opis znajdziecie w dziale Zdolności,


  • Fuukintosh and Ancek like this

ogvk.jpg


#4 Anomander

Anomander

    Znawca

  • Ekspert Royal Quest
  • PipPipPipPipPip
  • 257 Postów:
  • LocationOpole

Napisany 19.12.2013 - 14:46:09

[color=#000080;]Uzbrojenie[/color]

 

 

 

W przyszłości w tym miejscu zamieszczę listę najlepszych przedmiotów, które można zdobyć na 60 poziomie. Na chwilę obecną przedstawię jedynie listę cech, którymi należy kierować się przy wyborze uzbrojenia.

 

1) atak

2) prędkość ataku

3) odporność na humanoidy (zmniejszone obrażenia w czasie PVP)

4) inteligencja / wytrzymałość / zręczność

5) zwiększenie poziomu zdrowia

6) odporność na elementy (najważniejszy to ogień)

7) zasięg rzucania zdolności (ważny tylko gdy używa się obręczy oraz sfery)

8) zwiększenie szansy na trafienie krytyczne (gdy używasz buildu opierającego się na krytykach to punkt ten wędruje na samą górę).

 

Czarodziej może używać 3 rodzajów oręża:

 

[font="tahoma, geneva, sans-serif;"]- kosy, która pozwala mu używać dodatkowych zdolności, ale czyni go klasą, która musi walczyć w zwarciu,[/font]

[font="tahoma, geneva, sans-serif;"]- książki magicznej, dzięki której ma największy dmg, jednak bonusy na książkach nie należą do najlepszych,[/font]

[font="tahoma, geneva, sans-serif;"]- zestawu obrączki + kuli, dzięki czemu zyskuje on dodatkowe źródło obrony kosztem mniejszego zasięgu oraz obrażeń.[/font]

 

Biorąc pod uwagę nowe informacje hierarchia broni dla Czarnoksiężnika wygląda następująco:

 

obrączka + kula > książka > kosa

 

Dlaczego? Zestaw obrączki oraz kuli zapewnia nam nie tylko możliwość atakowania z dystansu, ale także te przedmioty mogą posiadać dodatkowe statystyki, które nie pojawiają się na kosach czy też książkach. Oprócz nich zyskujemy możliwość włożenia kart do obu przedmiotów jak i nałożenia na nie pieczęci. Nie należy także zapominać o tym, że przedmioty jednoręczne mają zwiększoną szansę na enchant, dzięki temu można sporo oszczędzić przy plusowaniu.

 

Książka może być używana przez czarnoksiężników, którzy chcą całkowicie skupić się na grze ofensywnej - jednak należy pamiętać o tym, że zysk w postaci dodatkowego ataku nie jest warty osłabiania postaci w każdym innym aspekcie.

 

Kosa natomiast zostało osłabiona i w obecnej chwili jest ona najgorszym wyborem.

 

Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie w tym poście: http://forum.muve.pl...oradnik/?p=6751

 

 

[color=#000080;]Karty i pieczęcie[/color]

 

 

 

Podobnie jak w przypadku uzbrojenia dział ten zostanie uzupełniony w późniejszym terminie.

 

 

 

[color=#000080;]Przykładowe buildy[/color]

 

 

Czarnoksiężnik ma dość szeroki wybór w kwestii tego jak chce on eliminować swoich wrogów. Poczynając od skupiania się na PVE oraz kontrolowaniu wrogów w PVP poprzez skupianie się na walkach 1 vs 1, a kończąc na buidzie zwanym ‘łowcą magów’, który przeznaczony jest do eliminowania tej konkretnej klasy. Istnieje także czwarty build, który stara się połączyć powyższe trzy specjalizacje.

 

Jako, że na chwilę obecną nie ma polskiej strony umożliwiającej przedstawienie buildów to zamieszczone przeze mnie linki będą pochodziły z kalkulatora rosyjskiej wersji – wybrane talenty są podświetlone, więc każdy szybko połapie się w co ma inwestować.

 

 

 

 

1) Build opierający się na zdolnościach obszarowych, przeznaczony do PVE jak i do PVP

 

Dodaj obrazek

 

Parametry: 90 inteligencja, 50 zręczność, 80 wytrzymałość, 1 szczęście

Broń: obrączka + kula lub książka

Wybór umiejętności: te zadające obszarowe obrażenia jak i kontrolujące wrogów na danym obszarze

Kolejność inwestowania w talenty: podstawy magii -> zniszczenie -> szaleństwo

Opis: ten build pozwala w łatwy sposób radzić sobie z grupą potworów w tym samym momencie, a w czasie PVP opiera się on na sianiu zamętu w szeregach wroga.

 

 

2) Build opierający się na zdolności Strzała chaosu oraz walkach 1 vs 1

 

Dodaj obrazek

 

 

Parametry: 80 inteligencja, 30 zręczność, 70 wytrzymałość, 50 szczęście

Broń: obrączka + kula lub książka

Wybór umiejętności: Strzała chaosu oraz te pozwalające kontrolować 1 wroga

Kolejność inwestowania w talenty: podstawy magii -> zniszczenie -> szaleństwo ->  brud

Opis: ten build skupia się na zadawaniu ogromnych obrażeń za pomocą Strzały chaosu (zwykle osiąga się w nim 60-70 szans na krytyczne obrażenia); idealnie sprawdza się w potyczkach 1 vs 1 lub nawet 1 vs 2,

 

 

3) Build opierający się na zabijaniu wrogich magów

 

 

Dodaj obrazek

 

Parametry: 80 inteligencja, 89 zręczność, 70 wytrzymałość, 1 szczęście

Broń: obrączka + kula

Wybór umiejętności: te pozwalające kontrolować

Kolejność inwestowania w talenty: podstawy magii -> brud -> zniszczenie

Opis: build ten pozwala w łatwy sposób radzić sobie z wrogimi magami, czy to w pojedynkach 1 vs 1 czy też w czasie większych pvp, najważniejsza w nim jest szybkość ataku, co pozwala rzucić zaklęcia przed przeciwnikiem.

 

 

 

4) Build zbalansowany

 

 

Dodaj obrazek

 

Parametry: 80 inteligencja, 60 zręczność, 60 wytrzymałość, 39 szczęście

Broń: obrączka + kula

Wybór umiejętności: wszystkie

Kolejność inwestowania w talenty: podstawy magii -> zniszczenie -> szaleństwo -> brud

Opis: dobry we wszystkim, ale w niczym wybitny – dla osób, które nie potrafią się zdecydować w czym chcą się specjalizować.


Ten post był edytowany przez Anomander dnia: 26.12.2013 - 20:16:47

  • Fuukintosh, Ancek and Nilleana like this

ogvk.jpg


#5 Anomander

Anomander

    Znawca

  • Ekspert Royal Quest
  • PipPipPipPipPip
  • 257 Postów:
  • LocationOpole

Napisany 19.12.2013 - 14:46:15

Rezerwacja 4


  • Fuukintosh likes this

ogvk.jpg


#6 Anomander

Anomander

    Znawca

  • Ekspert Royal Quest
  • PipPipPipPipPip
  • 257 Postów:
  • LocationOpole

Napisany 19.12.2013 - 14:46:20

Rezerwacja 5


  • Fuukintosh likes this

ogvk.jpg


#7 Herrsteiner

Herrsteiner

    Uparty Gracz

  • Royal Quest Data
  • PipPipPipPip
  • 128 Postów:

Napisany 19.12.2013 - 14:49:35

Zabieram sie za czytanie :)


http://www.royalquest.com.pl/

 

polska baza danych Royal Quest pod bezpośrednim patronatem administracji RQ

 


#8 pepe

pepe

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 248 Postów:

Napisany 19.12.2013 - 15:23:54

Juz sam nie wiem czy lepiej inwestowac w kose czy w ksiazke do PvP



#9 Grefin

Grefin

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 19.12.2013 - 21:24:39

Super, widzę wzorujesz się na rosyjskim forum, ale miło jak ktoś przetłumaczy na nasz ojczysty język :)


  • Pomidorka likes this

#10 SebbekONE

SebbekONE

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 22.12.2013 - 14:55:28

Mam pytanko ,czy bransoleta pasuje do Warlock`a?



#11 pepe

pepe

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 248 Postów:

Napisany 22.12.2013 - 23:08:01

Książka vs bransoleta Oto jest pytanie. Pod PvP chyba lepsza byłaby książka.



#12 SebbekONE

SebbekONE

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 22.12.2013 - 23:42:32

Wydaje mi się że barnsoleta+orb lepsze ponieważ więcej bonusów bo 2 itemy +def + [color=#ff0000;][font="'comic sans ms', cursive;"]Większy DMG[/color][/font]



#13 Vexuslord

Vexuslord

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 3 Postów:
  • LocationRydułtowy

Napisany 23.12.2013 - 03:18:43

No to jednym słowem nosić Kosę, książkę i Orba :)



#14 Herrsteiner

Herrsteiner

    Uparty Gracz

  • Royal Quest Data
  • PipPipPipPip
  • 128 Postów:

Napisany 23.12.2013 - 09:57:26

Chciałbym sie dowiedzieć jak wygląda sytuacja w przypadku cast speed przy 110+ zręczności.


http://www.royalquest.com.pl/

 

polska baza danych Royal Quest pod bezpośrednim patronatem administracji RQ

 


#15 Anomander

Anomander

    Znawca

  • Ekspert Royal Quest
  • PipPipPipPipPip
  • 257 Postów:
  • LocationOpole

Napisany 23.12.2013 - 10:01:47

Chciałbym sie dowiedzieć jak wygląda sytuacja w przypadku cast speed przy 110+ zręczności.

 

Optymalna prędkość ataku dla magów wynosi 175%, powyżej tej wartości dalsza inwestycja w zręczność nie ma sensu.


  • Fuukintosh likes this

ogvk.jpg


#16 TheGregor

TheGregor

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 13 Postów:
  • LocationKraków

Napisany 25.12.2013 - 15:12:47

Czy byłaby by możliwość dodania większej ilości buildów interesuję mnie bardziej full pve czarnoksiężnik lub jeżeli ktoś byłby w stanie mi pomóc z buildem to byłbym wdzięczny, Z góry dzięki i pozdrawiam.

 :)



#17 pepe

pepe

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 248 Postów:

Napisany 25.12.2013 - 22:33:44

W czasie CB najlepiej samemu sobie testować build wg. mnie pod PvE np. od 1-20 z tego co pamiętam dostajesz 3 itemy do resetu talentów + quest z resetem atrybutów, więc 4x test z buildem ^^



#18 TheOrientExpress

TheOrientExpress

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 22 Postów:

Napisany 26.12.2013 - 13:03:46

Tylko, że na levelach 1-20 to niestety za dużo się nie dowiesz o sprawności buildu, a resetowanie się po 40 poziomie już nie jest takie tanie i przyjemne.



#19 Tpyn

Tpyn

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 15 Postów:

Napisany 26.12.2013 - 13:45:10


Czarodziej może używać 3 rodzajów oręża:

 

[font="calibri, sans-serif;"]- kosy, która pozwala mu używać dodatkowych zdolności, ale czyni go klasą, która musi walczyć w zwarciu,[/font]

- książki magicznej, dzięki której ma największy dmg, jednak bonusy na książkach nie należą do najlepszych,

- zestawu obrączki + orba, dzięki czemu zyskuje on dodatkowe źródło obrony kosztem mniejszego zasięgu oraz obrażeń.

 

Kosa używana jest zwykle w ofensywnych buildach. W pozostałych przypadkach (czyli opieraniu się na kontroli) lepiej używać obrączki oraz orba.

 

 

Guys, forget about skythe. As i understand this quoted information was somesort adapted from my guide from russian forums, but my guide is outdates.

 

PVP.

Look, top skythe(Evil hakun) has next positives:

1. attack: 300 +2% bonus

2. 3% to crit damage bonus

3. +10% atack speed with 2x ring of baphomet

4. +9% attack bonus per anubis_card or +n_refine% damage bonus vs. human per blood kard:executioner

5. +12 int

 

Look at top bracelet+orb (anger-driver + highfrequency orb):

1. atack: 298

2. crit chance+2%

3. +6+6  int

4 +2% atack speed bonus (with 2xmary rings sum is up to 8%)

5. +n_refine% damage bonus vs. human per blood kard:executioner

6. +card for orb, for example pain(+crit damage), tower(-time if losing control) or guard(+resist to human)

7. additional defence (~+ 2-3% resist)

8. cheap and beter chances of refining

9. additional signet

 

Using skythe is only more strong heal-effect (with anubis cards only) and posibility to use 2 moderate skills (death message and reaper's doom).

Using bracelet+orb is distance and damage-resist with same as skythe damage.

Miserable difference in attack is true for all bracelets and skythe with same lvl-requirements.

 

//Earlier, skythe was more powerful weapon because effect of anubis card(+9%) vs. another cards for one-handed weapon (up to 5%) with best cast speed. Now, bloodcards equal skythe and bracelet in damage.

 

Book(top atk: 332) is possible variat of glass-cannon style warlock, but profit is miserable with too high cost.

 

PVE: necromancer orb at 37 lvl the best orb for pve. "Gun" will change, but this orb is possible to use from start to forever. Especialy that the best farm-card (pink slim) is card for orb.

 

 

PS> sorry for my bad engrish


PS>sorry for my bad engrish


#20 Anomander

Anomander

    Znawca

  • Ekspert Royal Quest
  • PipPipPipPipPip
  • 257 Postów:
  • LocationOpole

Napisany 26.12.2013 - 13:57:25

Well thanks for the info Tpyn. I will update the weapon section.


ogvk.jpg




Dodaj odpowiedź



  



Also tagged with one or more of these keywords: Czarnoksiężnik, poradnik

0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych