Skocz do zawartości


Zdjęcie

Patchnotes do aktualizacji 1.2.045 Głębiny Północy

patchnotes

  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Fresque

Fresque

    Royal Quest GM

  • Royal Quest Support
  • 964 Postów:

Napisany 05.10.2018 - 15:51:51

Testowanie ostatniej części aktualizacji Północne Krainy już niedługo będzie dostępne publicznie. Na pewno się tego nie spodziewaliście!

 

I tak, wszystkie lokacje zostaną już udostępnione! A co jeszcze pojawi się w tej aktualizacji?
Ognisty finał historii północy, badań Curtisa i opowieści o Mistrzu wieży. Ale czy to naprawdę koniec?

 

Lochy

Badanie północnych krain trwa, a kolejne ekspedycje odkrywają straszne, niebezpieczne miejsca zamieszkałe przez potwory i bossów, o których istnieniu nikt nigdy nie słyszał.

Na Bitewnych Wybrzeżach odnaleziony został opuszczony magazyn z rudą i drewnem. Ten niewielki budynek przestał kogokolwiek interesować po tym, jak Aranta odmówiła prowadzenia badań. W związku z tym magazyn popadł w ruinę, ale obecnie wcale nie jest opuszczony. Odpowiednio uzbrojeni kryptozoologowie mogą tam zdobyć mnóstwo materiału na ciekawy artykuł. Zapewne wydany pośmiertnie.

Dłoń Mrozu skrywa jeszcze wiele tajemnic. Północ zawsze była schronieniem przed królewską władzą – jak się okazuje, nie tylko dla ludzi, lecz także dla nieumarłych. W schronieniu T'hingu dowiesz się, co dokładnie nie pasuje nieumarłym w sprawie N'galu. Jest tylko jeden problem – mordują oni każdego, kogo spotkają. Tak na wszelki wypadek.

Najstraszniejszym i najbardziej tajemniczym miejscem w Dłoni jest starożytna elfia fabryka, w której niegdyś wydobywano najniebezpieczniejszy materiał w całym świecie Aury. Strach pomyśleć, jak siłoziemia musiała odmienić tych, którzy tam przebywali.

 

Nowe przedmioty

Na północy można teraz znaleźć uzbrojenie dla postaci na poziomie 65. Zwykłe potwory pozostawiają po sobie standardowe uzbrojenie bez slotów. Aby zdobyć uzbrojenie ze slotami, potrzebne ci będą przepisy i surowce, tak jak w przypadku każdego innego wyposażenia poziomu 65.

Oprócz uzbrojenia w Elenii pojawiają się teraz także totemy, artefakty, maski i pierścienie poziomu 65. Niektóre z nich można zdobyć od bossów w rezydencji Solo, a inne w elfiej fabryce i schronieniu T'hingu.

Dodatkowo większość nowych potworów pozostawia po sobie swoje karty.

 

Specjalna arena Woko 

Potworny boss Woko mieszkał sobie dostatnio pod ziemią, żywiąc się wszystkim, co znalazł. Wścibscy badacze natrafili jednak na tego strasznego stwora podczas wykopalisk, więc teraz każdy może go nakarmić własnym ciałem... albo spróbować zatriumfować nad tą żywą skamieliną.
Istnieją dwie ścieżki prowadzące do Woko. Trzy grupy podróżników mogą go zaatakować z różnych stron, ale tylko najlepsi zgarną łupy. Jeśli wątpisz w to, kto okaże się najlepszy, zabij swoich rywali i nakarm nimi Woko!
Prawa Elenii tutaj nie obowiązują. W tym miejscu panuje walka.

 

Zmiany u bossów

  1. Potwory i bossowie w lochu Solo pozostawiają teraz po sobie biżuterię poziomu 65., a ich poziom został zwiększony do 65.
  2. Boss Elka nie zostawia już po sobie ekwipunku osobistego (ale wciąż może pozostawiać przepisy na taki ekwipunek).
  3. Skrzynie bossów i elitarne znajdowane na północy zawierają teraz uzbrojenie poziomu 65. oraz stosowne przepisy (zasady osobowości i szanse na ich wypadnięcie są identyczne jak w przypadku innych przedmiotów z północy).
  4. Boss Elka spowalnia teraz i przerywa rzucanie zaklęć, gdy włączony jest automatyczny atak. Jego zdrowie zostało zwiększone o 50%.
  5. Bossowie z lokacji PvP, Woko i Dengur, pozostawiają teraz po sobie także małe skrzynie dla postaci, które zadały ponad 3 miliony punktów obrażeń. Postacie te muszą być żywe w momencie śmierci bossa. Obrażenia są obliczane według standardowych zasad, stosowanych także przy nagrodach Top 4. Małe skrzynie są przyznawane z większym opóźnieniem niż większe i zawierają znacznie mniej łupów.

W tej aktualizacji dodano sześciu nowych bossów – jednego dzielonego i pięciu w lochach.

  • Diabłodama
  • Woko (dzielony)
  • P'atag
  • Motocrash
  • Tyranizator
  • Mięsosiek

 

Rozszerzenia gildii

Gildie mają teraz znacznie więcej do zaoferowania: własną walutę, sklepy, reputację, bossów i aktywności.
Przyjrzymy się im wszystkim w odpowiednim czasie.

Wszystkie zmiany można wyświetlić w jednym miejscu. Interfejs gildii został przebudowany. Szukajcie wskazówek na wyskakujących okienkach – zawierają użyteczne informacje!

 

Aktualizacja rankingu gildii

System rankingu gildii został zaktualizowany. Istnieją teraz dwa rankingi.

Ranking bitewny:

  • Obliczany na podstawie zwycięstw, porażek i remisów w wojnach gildii.
  • Wszyscy członkowie gildii mogą śledzić ten ranking.

Ranking globalny jest obliczany według następujących parametrów:

  • Walka
  • Poziom gildii
  • Liczba aktywnych graczy
  • Liczba pokonanych bossów
  • Całkowity poziom gracza

Ranking ten jest aktualizowany co godzinę. Rankingi obniżają się podczas prac konserwacyjnych, więc gildie muszą ciężko pracować, aby pozostać wśród najlepszych!

 

Co robią te nowe przyciski?

Użyj przycisku salutu, aby zasalutować innym członkom gildii i zdobyć monety (walutę gildii). Im więcej członków gildii zasalutuje sobie nawzajem, tym wyższa nagroda za salut będzie obowiązywać w kolejnym dniu.

Przycisk zgłoszenia jest podobny do salutu, ale nagroda jest stała i zależy wyłącznie od gracza. Jeśli pominiesz zgłoszenie, nie otrzymasz nagrody następnego dnia. 

Użyj przycisku wniesienia wkładu, aby raz dziennie poświęcić złote żetony w zamian za reputację i monety gildii. Poświęcenie żetonu skutkuje dodaniem 100 000 sztuk złota do konta gildii. Kupuj złote żetony u kowala Darina w Varlone.

 

Sklep i reputacja gildii

Reputacja gildii wskazuje na wartość każdej postaci w konkretnej gildii. Dołączając do gildii, każda postać, włącznie z jej przywódcą, domyślnie ma reputację wynoszącą 0. Reputację postaci można sprawdzić w głównym interfejsie gildii.
Jeśli postać opuszcza gildię, jej reputacja zostaje zresetowana.

Elementy zwiększające reputację:

  • Zyskiwanie doświadczenia gildii
  • Wnoszenie wkładu
  • Zabijanie bossów gildii (w przyszłej aktualizacji)
  • Salutowanie członkom gildii

Reputacja i monety gildii są potrzebne do kupowania przedmiotów w sklepie gildii.

Istnieje 5 poziomów reputacji:

  • Początkujący
  • Rekrut (pierwszy poziom umiejętności, podstawowy asortyment w sklepie)
  • Adept (drugi poziom umiejętności, rozszerzony asortyment w sklepie)
  • Mistrz (trzeci poziom umiejętności, pełny asortyment w sklepie)
  • Bohater (czwarty poziom umiejętności; kiedy przywódca jest automatycznie wymieniany, tacy gracze otrzymują priorytet).

Liczba przedmiotów dostępnych w sklepie gildii jest ograniczona: wartości wyświetlone przy ikonach przedmiotów oznaczają liczbę zakupów dostępnych dla całej gildii w danym tygodniu. Ten limit zakupów obowiązuje dla każdej postaci, a więc nie musicie się spieszyć i kupować wszystkiego, co tylko zobaczycie.

 

Waluta gildii

Każda gildia posiada własne konto. To na nim składowane jest złoto gildii. Gildia gromadzi złoto, kiedy jej członkowie wnoszą wkład w postaci złotych żetonów.
Złoto można przeznaczyć na wydarzenia gildii, takie jak:

  • Oblężenia
  • Resetowanie umiejętności gildii
  • Kupowanie miejsc w magazynie gildii
  • Kupowanie zwojów bossów

Stare złoto będzie wysyłane przywódcom, gdy tylko zainstalują aktualizację.

 

Magazyn gildii

  • Miejsca można teraz kupować za walutę gildii.
  • Liczba zakładek została zwiększona do 7.
  • Ceny rzędów pozostają takie same.
  • Dostęp do magazynu dla członków gildii jest teraz ograniczony zakładkami, a nie rzędami.
  • Wszystkie przedmioty składowane w magazynie wciąż powinny tam być.

Zwoje bossów

Tak jest! Gildia może teraz przyzwać następujących bossów:

  • Stary drzewiec
  • Archont
  • Destruktor
  • Hugo
  • Zwierzobij
  • Buxbuqualanuxiwe

Zasady:

  • Tylko przywódca gildii może kupować zwoje. Każdy zwój można kupić do 3 razy tygodniowo.
  • Bossowie są przyzywani na arenę zdobytego zamku. Brak zamku oznacza brak bossów.
  • Boss może zostać przyzwany raz dziennie. Danego bossa można przyzwać ponownie dopiero po trzech dniach od poprzedniego przyzwania.
  • Bossowie są przyzywani na arenę pojedynczo.
  • Tylko członkowie gildii mogą brać udział w walce z bossem.
  • Są to zmienione wersje oryginalnych bossów, zaprojektowane do walk w ramach gildii.
  • Każdy uczestnik starcia otrzymuje skrzynię, która może zawierać fragment odpowiedniej karty.

Zmiana przywódcy gildii

Jeśli przywódca gildii był nieaktywny (nie wchodził do gry) przez 90 dni, zostaje automatycznie zmieniony. Nowym przywódcą staje się gracz z najlepszą oceną. Podczas wyboru nowego przywódcy branych jest pod uwagę wiele czynników.

Jeśli przywódca był nieaktywny przez więcej niż 30, ale mniej niż 90 dni, można wydać złoto, aby go zmienić. Każdy członek gildii o randze wyższej niż adept może zażądać zmiany przywódcy.

Nieaktywni przywódcy gildii zostaną zmienieni po zainstalowaniu tej aktualizacji.

 

Aktywność

Jak odróżnić aktywnych graczy od nieaktywnych? Postać uznawana jest za aktywnego członka gildii, gdy:

  • Przekazuje surowce do gildii
  • Bierze udział w wojnach gildii
  • Bierze udział w oblężeniach
  • Zwiększa swoją reputację w gildii

Inne zmiany

  • Gałęzie rozwoju gildii zostały drastycznie zmienione: Dodano nowe umiejętności.
  • Rozszerzono interfejs wojenny.
  • Rozszerzono interfejs historii gildii.
  • Oferty oblężenia są przyjmowane wyłącznie w walucie gildii.
  • Posiadacze kont premium otrzymują o 30% więcej monet za aktywność.

Uwaga: Dozwolona liczba członków gildii (maksymalnie 50) może być niższa niż rzeczywista liczba członków gildii przed aktualizacją. 
Jeśli limit graczy zostanie przekroczony, członkowie gildii nie mogą przeprowadzać następujących aktywności:

  • Wniesienie wkładu dla gildii
  • Zgłoszenie do gildii raz dziennie
  • Salutowanie innym członkom gildii

Zmiany w rozgrywce

  • Czarny boroząb pozostawia teraz po sobie elastyczny nerw zęba zamiast nerwu zęba.
  • Zwykłe potwory północy pozostawiają teraz po sobie zwykłe łupy, złoto i serca chłodu.
  • Zwykłe potwory mogą pozostawiać po sobie uzbrojenie bez slotów poziomu 65. (zasady osobowości i szanse na ich wypadnięcie są identyczne jak w przypadku innych przedmiotów). Potwory w instancji mogą niekiedy pozostawić po sobie broń i ekwipunek osobisty.
  • Gracze, którzy opuścili drużynę, nie mogą być zapraszani do grupy.
  • Całkowite obrażenia zadawane bossowi olbrzymia tortolla nie zwiększają się wraz ze skracaniem dystansu ani w związku z efektem oblężenia.
  • Karta doświadczonego kleszczogryza pozostawia teraz po sobie także oko garguara i khabulski korund.
  • Szanse pozostawienia po sobie serc chłodu są teraz kilkakrotnie wyższe.
  • Olej z wątroby dorsza zapobiega teraz przez 10 sekund nowym negatywnym efektom, które nie są efektami kontroli ani obrażeń ciągłych. Efekty ogłuszenia, żrącej amunicji, zniszczonego pancerza i wrażliwości także zostają usunięte.

Zmiany klasowe

  • Efekt bólu zadaje teraz wrogom obrażenia bez spowalniania ich.
  • Poprawiono błąd polegający na tym, że obrażenia ciągłe zadawane przez ból i krwawienie były zwiększane przez efekt żrącej amunicji.
  • Obrażenia zadawane przez efekt trucizny są zwiększone o 10%.

 

Łowca: 

  • Pupil pasożyt zadaje teraz o 70% mniejsze obrażenia.
  • Obrażenia zadawane przez efekt pasożyta są zmniejszone o 33%.
  • Oswojony pupil łowcy zadaje teraz o 33% mniejsze obrażenia.
  • Umiejętność zwierzęcego ugryzienia (w postaci przywódcy stada) trafia teraz cel żrącą amunicją, jeśli wybrany został odpowiedni talent.
  • Obrażenia zadawane przez umiejętności zwierzęcego ugryzienia i susa (w postaci przywódcy stada) są podwojone.

Snajper:

  • Obrażenia zadawane przez miotacz ognia są zwiększone o 92%.
  • Obrażenia zadawane przez cios kończący są zwiększone o 20%.
  • Obrażenia zadawane przez strzał czasowy są zwiększone o 30%.
  • Snajper: Talent mistrzowskiej celności zostaje zastąpiony premią 40 trafień dla dział Roland V, VI i X.
  • Dla dział Roland V i VI priorytetem są teraz cele naznaczone efektem celu – niezależnie od tego, czy wybrano talent mistrzowskiej celności.
  • Efekt żrącej amunicji wpływa teraz na działa Roland V i VI.

Strzelec, łowca, snajper:

  • Obrażenia zadawane przez silny cios są zwiększone o 20%.
  • Natychmiastowe leczenie wywołane przez ładunek uzdrawiający jest silniejsze o 30%.
  • Efekt żrącej amunicji wywołany przez odpowiedni talent sumuje się teraz maksymalnie do 31 (wcześniej 93) od wszystkich atakujących cel.

Skrytobójca

  • Natychmiastowe leczenie wywołane przez odtrucie jest silniejsze o 30%.
  • Mechanika połykania trucizny została przebudowana. Jeśli cel odtrucia i/lub skrytobójca podlegają efektowi trucizny, efekt ten znika. Skrytobójca zyskuje efekt leczenia na resztę czasu trwania usuniętego negatywnego efektu.
  • Wymagania talentu morderczej uczty zostały obniżone – liczy się teraz zarówno krwawienie, jak i trucizna (wcześniej tylko krwawienie).
  • Wymagania talentu "Urodzony morderca" zostały zmienione. Zamiast odniesienia trafienia krytycznego, cel musi być pojedynczą postacią lub potworem. Postać jest uznawana za pojedynczą, jeśli nie posiada sojuszniczych aur i nie podlega efektowi mrocznych lochów.
  • Pasywna premia talentu "Cios w serce" została zastąpiona 20-procentowym zwiększeniem obrażeń w walce z potworami i pojedynczymi postaciami.
  • Pasywna premia talentu "Cios wampira" została zastąpiona 15%-procentowym zwiększeniem obrażeń od trucizny żywiołu.

Rozbójnik:

  • Umiejętność łyku gorzałki nie wymaga już przebiegłości i nie wydaje tego zasobu. Dodatkowe efekty umiejętności zostały zmienione na następujące: tylko jeden negatywny efekt zostaje usunięty (zamiast od 1 do 4), a gibkość sumuje się do 4.
  • Poprzedni limit efektu leczenia z czasem wywołanego łykiem gorzałki został podwojony.

Rozbójnik, skrytobójca:

  • Premia talentu zatrutych ran (obrażenia od trucizny) wynosi teraz 30% (wcześniej 15%).
  • Wymaganie trafienia krytycznego zostało usunięte z następujących talentów: "Masowe zatrucie", "Zręczność węża", "Żywa bomba".
  • Warunek talentu "Oszust" zmienił się. Teraz musisz odnieść krytyczne obrażenia, a nie zadać je. Czas gibkości został zwiększony z 5 do 7 sekund.
  • Zmodyfikowano warunek skrytego ciosu w pościgu: aby ogłuszyć cel, umiejętność musi zostać aktywowana przeciwko potworowi lub pojedynczej postaci w trakcie niewidzialności.

Rycerz ciemności:

  • Obrażenia (i leczenie) powodowane przez krwawe żniwo są podwojone.
  • Obrażenia zadawane przez sztylet zarazy są zwiększone o 50%.
  • Obrażenia zadawane przez dominację są zwiększone o 20%.

Rycerz ciemności, krzyżowiec:

  • Obrażenia zadawane przez nawałnicę są zwiększone o 50%.
  • Obrażenia zadawane przez przebicie są potrojone.
  • Obrażenia zadawane przez przełamanie są zwiększone o 30%.
  • Obrażenia zadawane przez miażdżący cios są zwiększone o 25%.
  • Obrażenia zadawane przez gniew są zwiększone o 40%.

Czarnoksiężnik:

  • Obrażenia zadawane przez posłańca śmierci są podwojone.

Czarnoksiężnik, czarodziej:

  • Obrażenia zadawane przez miażdżące ostrze są zwiększone o 50%.
  • Obrażenia zadawane przez żniwa są zwiększone o 30%.

 

Naprawione błędy

  • Dwukrotne kliknięcie w "powtarzalne" umiejętności nie włącza już automatycznego ataku w pętli.
  • Gracz nie jest już teleportowany do opiekunki podczas przechodzenia z jednej lokacji do drugiej (na przykład w Dolinie Taskony).
  • Bossowie w lochach nie pozostawiają już po sobie więcej niż jednej skrzyni dziennie.
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał rozbójnikowi z talentem ucieczki usuwać negatywny efekt unieruchomienia podczas używania skoku.
  • Nieokiełznany gniew i odporność berserkera nie blokują już efektu unieruchomienia (nie jest ono uznawane za efekt zapobiegający używaniu umiejętności).
  • Zasięg interakcji postumentu w sekretnej jaskini maga został zwiększony. Jeśli okaże się, że element zniknął, a zadanie nie zostało zaliczone, anuluj je i przyjmij ponownie. 
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający runie chaosu i runie głodu bycie widocznie przedłużonymi za pomocą efektów wpływających na cel.
  • Czarodziej, czarnoksiężnik: Opis umiejętności "Ogłuszenie" został zaktualizowany.
  • Totem trolla można teraz aktywować podczas zabijania trollowych włóczników i trollowych kuszników.
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający pojawienie się destruktora w manii zniszczenia, jeśli postać weszła do niej z pupilem łowcy lub Rolandem X.
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał odpoczywającej postaci stania w miejscach przyznania zadań w Innoświecie (postać nie usiądzie po byciu bezczynną przez 5 minut).
  • Poziom wewnętrzny i ochrona następujących przedmiotów zostały zwiększone (odpowiednio z 60. do 65. i o 16%): strzała Vallena (A), okulary dwóch serc (A), lustrzana kula (A). Możesz teraz zdobyć runę zimna po podzieleniu tych przedmiotów. Ceny przedmiotów pozostają takie same.

Życzymy dobrej zabawy!


Zanim napiszesz wątek o błędzie lub zgłosisz błąd w grze kliknij TUTAJ

Nie możesz się zalogować do gry? Masz problem techniczny? Potrzebujesz pomocy supportu? Pisz na: pomoc@royalquest.pl


#2 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1557 Postów:

Napisany 18.10.2018 - 11:06:42

Na naszym FB znajdziecie zajawkę nowych kostiumów, które dostępne będą wkrótce w grze. Warto je sprawdzić i ocenić ;)

https://www.facebook...yalQuestPolska/

 

A tu dodatkowy sneak peek kolejnych materiałów:

d68860ff32e79.jpg

 

691f1eeedb80b.jpg



#3 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1557 Postów:

Napisany 25.10.2018 - 09:25:58

NOWY PATCH WGRANY!

 

Zapraszamy do ściągania i aktualizacji. Łatka waży ponad 442 MB, zatem jak się domyślacie, zmieniło się wiele.

O kilku istotnych szczegółach przeczytać można tutaj: http://bit.ly/RQ12045

 

W ciągu najbliższych dni będziemy Was informować o tym, co pojawiło się w patchu dokładnie, tymczasem zachęcam do odkrywania świeżych możliwości.







Also tagged with one or more of these keywords: patchnotes

0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych