Skocz do zawartości


Zdjęcie

Oficjalne zazalenie!


  • Zamknięty temat Ten temat jest zamknięty
21 replies to this topic

#21 Dzidowa

Dzidowa

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 26 Postów:

Napisany 21.09.2018 - 08:46:28

To i ja się spytam:

- na 4 osoby atakujące Elkę  ja mam tylko premium. Przez 10dni każda z 3 osób dostała itemy, a niby ja mam 50% szans na znalezienie przedmiotu. To śmieci jakie dostaję to też ta szansa?

- biegam po kopalni , obok osoby bez premium. Oni itemy, ja śmieci przez pół godziny. To znaczy,że 50% oznacza zbieranie śmieci?

- w nowej lokacji : na 10 mobów ubitych - 1szt dropu - to 10% a nie 50%

Jeśli nie mam premium to jak widać mam większe szanse na dropienie czegoś wartościowego.

To tylko  przykłady. Wiele osób nie kupuje premium, bo to nie ma sensu. I pewnie dlatego gra zaczyna mieć problemy, bo jak wiadomo musi zarabiać. Lubię tą grę i od początku płacę, ale wkurza mnie to coraz bardziej i pewnie przysłużę się jej upadkowi, bo przestaję płacić.


  • maniekpli likes this

#22 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1541 Postów:

Napisany 21.09.2018 - 08:57:26

Drodzy Gracze,

 

jak mówi podpis do tematu, kategoria ta służy do rozmów pomiędzy Wami, dlatego jak zauważyliście, nie komentujemy pojawiających się tu wątków. 

 

Niestety jednak, co pokazały wpisy Galvatrona, niekoniecznie wszystkim zależy na tym, by sprawę rozwiązać i decydujecie się na kłamstwa lub jawne nakłanianie do odejścia z gry. Pragnę przypomnieć, że to temat ogólny do rozmów, a żadne zgłoszenia, skargi i prośby w nim zawarte nie są rozważane pod kątem możliwych zmian i aktualizacji (wyjątkiem jest opcja zgłaszania błędów: tutaj). Jeśli uważacie, że warto napisać do dewelopera w zakresie jakichkolwiek sugestii i zażaleń - możecie to robić w każdej chwili. My naprawdę nie mamy nic przeciwko - stoimy po tej samej stronie!

 

Jednocześnie zaznaczam, że powoli docierają do nas informacje o kolejnym MASYWNYM patchu, który nie tylko wprowadzi ogrom zmian, ale też naprostuje błędy, które pojawiały się na przestrzeni ostatnich aktualizacji.

 

W najbliższym czasie pojawią się także nowe promocje i bardzo duży konkurs, który powstanie przy bezpośredniej współpracy z marką SteelSeries. Nadal będziemy kontynuować zagadnienie Harmonogramu Króla, w którym ponownie pojawią się kwestie walki in-game (PVE). Ubiegamy się właśnie także o pozostałe kwestie, które nam zgłaszacie. Pragnę też przypomnieć, że w grze nadal występuje przycisk BŁĄD, a wszystkie kwestie związane ze spostrzeżeniami należy kierować na pomoc@royalquest.pl.

 

Tak w telegraficznym skrócie:

 

1. Czy serwer upadnie?

NIE. Zgodnie z informacjami od dewelopera, Royal Quest ma być rozwijany przez najbliższe lata i nic w tej kwestii się nie zmieni. Nasza współpraca będzie się rozwijać.

 

2. Czy będzie możliwość łączenia serwerów?

NIE. Polski serwer zawsze pozostanie Polski i jego połączenie z globalnym lub rosyjskim nie jest możliwe (tak samo jak przenoszenie postaci).

 

3. Jak wygląda sytuacja błędów i uwag graczy?

Od kilku tygodni prowadzimy rozmowy o zmianach nakierowanych bezpośrednio na Chrobrego II. Są bezpośrednio konsultowane z szefem projektu i dalej przekazywane do osób decyzyjnych u dewelopera: Za ich modyfikacje i naprawę odpowiadają tylko oni. Zdiagnozowaliśmy jeden z problemów (dot. bugów) i aktualnie próbujemy rozwiązać kwestie, które pojawiały się na forum.

 

4. Jak będzie wyglądać nowy patch?

Słyszałem plotkę, że deweloper obiecał(?!) poprzestanie na itemach na 63 lvl, tymczasem mają się pojawić jeszcze lepsze. To naturalna kolej rzeczy - jeśli tak się stanie rzeczywiście już teraz. Nowy patch wprowadzi ogromne zmiany, doda nowych, kompleksowych rywali, zmieni umiejętności, talenty czy też naprawi błędy. Pamiętajmy: Błędy naprawiane są poprzez patche (a nie przerwy techniczne, jak niektórzy myślą), dlatego rzeczy przez Was zgłaszane trafiają dopiero za sprawą aktualizacji.

 

5. Komu mogę ponarzekać?

Zawsze możecie to zrobić do mnie :) Naprawdę zachęcam do pisania mi PW lub wysyłania maili na norad@royalquest.pl - staram się reagować zawsze. Jedynie oficjalne informacje, które wychodzą ode mnie lub od GM-ów należy traktować jako pewne. Dane, które wyczytacie na rosyjskim forum niekoniecznie będą miały właściwe odniesienie do rzeczywistości.

 

Na koniec drobne uwagi.

 

Mam nadzieję, że rozwiałem Wasze wątpliwości. W razie wszelkich uwag, możecie do mnie pisać. Temat jednak zamykam, bo zrobiono z niego prywatną vendettę, która absolutnie nie ma na celu naprawę błędów, a jedynie szkalowanie jednej ze stron.

 

W najbliższych dniach będziemy informować o kolejnych zmianach na serwerze. Zostańcie z nami.

Staram się nie reagować, ale bezpośrednie nakłanianie do gry w inne tytuły działa na szkodę gry, rozsiewanie nieprawdziwych informacji także. Dlatego też na okres 30 dni Galvatron otrzyma komentarze moderowane.






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych