Skocz do zawartości


Czy uzyskam odpowiedź na zadane pytania?


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Guest_PanGlack.YT_*

Guest_PanGlack.YT_*
  • Guests

Napisany 25.08.2018 - 08:40:50

Kilka dni temu zadałem pytania, na które odpowiedzi nie uzyskałem, zamiast tego zostałem wyciszony do 25, chyba zadałem zbyt ciężkie pytania, ale jestem konsumentem, a więc oczekuję odpowiedzi, a nie jakiejś ściemy.

 

Odpowiedź Norada na moje pytania była wymijająca i nie na temat, zasypał mnie jakimiś linkami do pomocników GM'a (wgl. śmieszna sprawa z tym typkiem na W. i wybór go na pomocnika, ale to już pominę, bo gracze wydali już na jego temat opinię w różnych miejscach), które nic nie mówią, tak więc powtarzam pytania i PROSZĘ o odpowiedź, jeśli jej w końcu nie uzyskam i nie podacie mi kontaktu, do osoby odpowiedzialnej, za zgłaszanie skarg sprawa idzie w eter i nie będę się ograniczał do jednego portalu, tak jak Kamstar, tylko sprawę poruszają ludzie na YT i inne portale, przez czas gdy zostałem wymutowany moje komentarze poprzez Administracje ponawiające pytanie nie były akceptowane, podobnie też prośby innych graczy o odpowiedź na postawione przeze mnie pytania nie zostały spełnione.

 

Skontaktowałem się z już z odpowiednimi osobami i czekają tylko na linki do tematów gdzie Administracja (Norad) składał obietnice bez pokrycia bądź olewane były inne zapytania czy prośby graczy, obiecuję, że jeśli nie uzyskam odpowiedzi na moje pytania spędzę cały dzień, ale wyciągnę każdy jeden temat, w którym coś takiego nastąpiło i podrzucę linki dalej, a było tego sporo.

 

Zależy mi też na emailu, chcę zgłosić skargę na community menegera, który jest odpowiedzialny za kontakt z graczami, natomiast wszelkie zapytania i niejasności graczy są olewane, a głos im odbiera się, gdy zadają niewygodne pytania i dla jasności, nie będę pisać po jakichś nickach typu Norad, a polecę po imieniu i nazwisku, ponieważ będzie to oficjalna skarga. Jeśli ktoś jeszcze oczekuje na email i chce się dołączyć do skargi, kto za co odpowiedzialny jest tutaj znajdziecie w tym miejscu: https://www.goldenli...nega/pracownicy

 

Dodatkowo, jeśli temat zostanie olany/usunięty, zamknięty i nie uzyskam odpowiedzi na postawione pytania bądź moje konto zostanie zbanowane będę dodawać go na forum codziennie, gdy dostanę bana użyję bramki proxy i znów dodam, a będzie to też doskonały dowód na to jak bardzo olewani są gracze, a community menager nie wywiązuje się ze swoich obowiązków.

 

Dla jasności pytania powtarzam, aby Norad znów nie wyjechał z jakimiś linkami omijając odpowiedzi na moje zapytania:

 

 

- Co zamierzacie Norad zrobić, by przyciągnąć starych graczy na serwer i go ponownie ożywić?

- Co zamierzacie zmienić? Co z tym wszystkim, o czym pisali dotychczas ludzie?

- Co z tematami, które robiliście, o coś prosiliście, a następnie zostało to olane?

- Czy wreszcie zareklamujecie grę jak należy, czy nadal będziecie lecieć niskimi kosztami i na odpier**l?  Nikt tu nie wymaga spotu reklamowego w TV za xxx zł, wystarczy dobra reklama w sieci...

- Jakie są Wasze dalsze kroki, by przywrócić serwerowi populacje?

 

Proszę o jawną wypowiedź na forum, nie jako Ozzaku czy PanGlack, a jako 3 letni stażem gracz.

 

Dodatkowo pragnę zadać pytania, czy pojęcie "Najlepsze Praktyki Sprzedaży" są dla Norada pojęciem obcym jako Community Menegera? Dodatkowo zapytam wprost, czy jako klientowi (bo takowym jestem i niejedną realną złotówkę w tą grę włożyłem), nie należą mi się jakieś wyjaśnienia? Tłumaczenia "Developer to i tamto nic mi nie mówią, ja jestem GRACZEM, człowiekiem który płaci za Wasz towar w postaci gry, wersje pudełkową również zakupiłem, czy nie powinienem dostać jasnych, jawnych odpowiedzi? Chyba tego się wymaga od dostawców PL wersji gry?

 

Chyba, że jako pracownik sieciówki, po ostatnich kursach z certyfikatami jestem w błędzie i nie douczyłem się, a kwitki dostałem za ładne oczy?

 

Więc pytanie proste, dlaczego nadal mam grać w waszą grę, ja i reszta? Dlaczego mają wrócić pozostali gracze? Co możecie nam zaoferować? Dlaczego mamy zainwestować nasze pieniądze w Wasz produkt? Czego możemy się spodziewać po Polskim Serwerze Royal Questa? Czy obecne błędy ujrzą finalizacji w postaci naprawienia ich? Czy mogę poprosić o kontakt do kogoś, kto jest odpowiedzialny za tą grę, udzieli mi tych odpowiedzi lub gdzie mogę kierować dalszą skargę? Jako konsumentowi należą się mi takie informacje.

Temat założyłem w dziale powitań na forum, bo z tego co się orientuje tutaj nie mają dostępu i powisi trochę dłużej nim zostanie zdjęty gdyby pytania były raz jeszcze "zbyt ciężkie".


  • Matmad and ZrobcieCosZTaGra like this

#2 Helloboys

Helloboys

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 0 Postów:

Napisany 25.08.2018 - 20:31:54

Cześć Ozzaku!
Co do skargi, z tego co wiem, to Kamstar złożył już skargę, oraz wystosował kilka maili jakieś tydzień temu.  Z tego co mówił dostał odpowiedź, że maile zostały przekierowane do jednej z najważniejszej osoby z Cenega Polska. Pisał również do osoby odpowiadającej za wszystkie zespoły gier MMO w Cenega (w tym ekipę RQ). Podobno poinformował też osoby odpowiadające za forum. Chwilę potem zaszła przebudowa forum oraz nagła zmiana zachowania Norada, który zaczął odpisywać na praktycznie każdy post oraz zaczął organizować eventy. Jak widać maile zaczęły działać :)
Co do banowania mutowania. Kamstar poleciał za to, że napisał błędy Norada, ale jak dobrze, że wrzucił na discorda ss jak i teks całego tematu za który dostał bana :)


Temat za który Kamstar dostał bana:
"Witam Czemu mój temat nie łamiący regulaminu został usunięty? Sprawa zostanie zgłoszona do administratora forum muve, gdyż jest to ograniczenie wolności słowa. W temacie był opisany błąd Norada, jak i moja prośba. Nie wiem, czy administratorzy tego forum myślą, że gracze są jacyś głupi czy co? Znam regulamin forum jak i gry, więc usuwaniem tematów nic nie zmieni. Jeśli Norad popełniasz fail to się przyznaj a nie usuwasz tematy. Myślisz, że nie robię ss tematów? Od początku gry niewygodne tematy były usuwane dlatego wolę mieć ss na właśnie takie wypadki :) Ciąg dalszy, czemu wysłałem ss z potwierdzeniem o zmianę lidera? Odpowiedź jest prosta. Ponieważ na forum MUVE nie działa captch kod.... Który zresztą jest z tego co wiem nieaktywny od marca. I tylko 1 osoba mogła zagłosować na forum. Niestety nic nie poradzę, że Wasze forum nie działa Kolejna kwestia, czemu otwieram nowe tematy? Bo mi je blokujesz i dyskusja wygląda tak: Ja piszę, daję ss, udowadniam swoją rację, a Ty zamykasz temat.... Gdzie tu możliwość załatwienia jakiegoś. Tematy nie byłby tworzone jakbyś ich nie zamykał. Pomyśl trochę... Jeśli nieobecność znaczy 30 dni dla Was, to napiszcie to w regulaminie. Ja spełniłem wymagania. Nieobecność zaczyna się od 1 dnia, gdzie gracz jest nieobecny, co zresztą pisze w gildii :) Dodam ss z tematu, który usunąłeś, aby każdy widział Twój brak wiedzy oraz ignorancję :) Temat leci na dział: Wolne rozmówki/offtopic gdzie nie masz już prawa tego usunąć bo celem tego jest komunikacja z graczami na temat tej sytuacji a nie temat skierowany bezpośrednio do Ciebie :) SS poprzedniego tematu: https://i.imgur.com/C6sVp1f.pngSS wypowiedzi Norada na temat procedur: https://i.imgur.com/nEI8WcT.png Pozdrawiam :smiley:
P.S. Norad jeśli to czytasz, to powiedz jak mam się do Cb odezwać jeśli kolejne tematy w Twoją stronę będą jak to nazwałeś, kończyć się: "już dalszymi konsekwencjami." Niestety nie mogę odpowiedzieć w temacie, który dotyczy mojej prośby bo go zablokowałeś. Jeśli chcesz to podaj mi numer do działu Royal Quest'a w Cenega Polska to chętnie zadzwonię i może tam uda mi się z wami jakoś dogadać :smiley: "


  • Lord Galvatron likes this

#3 Dzidowa

Dzidowa

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 27 Postów:

Napisany 26.08.2018 - 17:08:07

Ozzaku, skończ już, bo pożegnałeś się z grą 100 razy, pod 100 postaciami, nie wiem ile zbanowanych i ciągle się tu czepiasz i popisujesz. Te ciągłe lamenty  to tylko zaśmiecają forum i nic nie wnoszą. Grasz już w inną grę, tam się wyżywaj. A kysz!


  • XxMARCINxX and Lord Galvatron like this

#4 XxMARCINxX

XxMARCINxX

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 82 Postów:

Napisany 26.08.2018 - 17:36:32

Heh to forum coraz bardziej mi się podoba tyle nienawiści i konfliktów <3

#5 Dzidowa

Dzidowa

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 27 Postów:

Napisany 26.08.2018 - 18:08:45

Jakiej nienawiści, jakich konfliktów? To tylko gra ;)



#6 Guest_PanGlack.YT_*

Guest_PanGlack.YT_*
  • Guests

Napisany 26.08.2018 - 19:27:34

Jakiej nienawiści, jakich konfliktów? To tylko gra ;)

Kim ty Baśka jesteś by mi mówić co mam robić? xd Grać nie gram w to, co miałem to rozdałem. Nie szczekaj za dużo, bo łatwo ciebie zgasić, a nie chce mi się ruszać czegoś, co w tej grze nie ma znaczenia, bo szkoda czasu.

 

Yo. Prawie jak w domu, funmt2 nie Marcin?



#7 XxMARCINxX

XxMARCINxX

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 82 Postów:

Napisany 26.08.2018 - 20:39:20

Fun był lepszy

#8 Guest_PanGlack.YT_*

Guest_PanGlack.YT_*
  • Guests

Napisany 26.08.2018 - 22:24:01

Fun był lepszy

Ano, był tam Bajtak. Ciekawe czy jeszcze żyje, może się zaćpieł na śmierć... Muszę Gracka podpytać o niego.



#9 XxMARCINxX

XxMARCINxX

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 82 Postów:

Napisany 27.08.2018 - 00:39:44

Do bajta mam nr i jakieś pół roku temu z nim pisałem..




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych