Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmiany na forum


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 22.08.2018 - 09:19:40

Drodzy Gracze,

 

w dniu dzisiejszym zrealizowaliśmy pewne zmiany na forum polskiego serwera Chrobry II. Poniżej wymieniam podstawowe z nich:

 

1. Od dziś w procesie rejestracyjnym wyłączona jest opcja Captcha, dzięki czemu ponownie można zakładać nowe konta. Przypominamy jednak, że multikonta na forum są zakazane i będą natychmiastowo zamykane bez żadnych dodatkowych wyjaśnień.

 

2. Od tej chwili na forum mogą pisać Goście (niezarejestrowani użytkownicy). Ich wpisy będą jednak najpierw niewidoczne. Administracja forum musi je przed publikacją zatwierdzić. Nie wystraszcie się zatem, jeśli nie zobaczycie od razu swojej wiadomości ;).

 

3. Zaszło bardzo dużo zmian w układzie forum:

- Doszedł bezpośredni odnośnik do strony, gdzie będziemy jeszcze częściej niż do tej pory informować o zmianach, aktualizacjach i innych istotnych czynnikach, mających wpływ na życie serwera Chrobry II,

- Powstała kategoria "Promocje i Konkursy", gdzie trafią wszystkie wyzwania dla graczy w zakresie zmagań w kanałach komunikacyjnych Royal Quest Polska - Harmonogram Króla trwa nadal!,

- Zaszły drobne zmiany w dziale pomocy,

- Utworzono podkategorię Bohaterów Gry, gdzie skupimy dotychczasowe wątki o poszczególnych klasach i życiu na serwerze,

- Dział dyskusji ogólnej i wolnych rozmów został połączony. Od tej chwili administracja będzie w tej kategorii reagować jedynie w przypadkach wymagających dalszych działań (wulgaryzmy, oszczerstwa itp.). Wszelkie prośby i uwagi nakierowane bezpośrednio na grę prosimy kierować do działu "Pomoc i sugestie".

- Powstał dział "Wysypisko Króla Rolanda", gdzie trafiły stare lub pozamykane wątki. Kategoria ta będzie aktualizowana raz w miesiącu.

 

Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że na forum obowiązuje regulamin.

Prosimy o przestrzeganie podstawowych zasad. W przypadku wpisów wulgarnych lub nie nawiązujących do tematu będą one usuwane bez dodatkowej notyfikacji, a użytkownik: 1.) ostrzegany systemowo bez dodatkowego punktu i konsekwencji, 2.) ostrzegany jednym punktem i moderacją wpisów na 14 dni, 3.) wykluczony z życia forum na okres 30 dni i więcej w kolejnych przypadkach.

 

W razie dodatkowych pytań:

  1. Prosimy o kontakt na moje PW na forum,
  2. Jesteśmy do dyspozycji na kanale Facebook,
  3. Zgłoszenia akceptowane są także poprzez pomoc@royalquest.pl oraz na norad@royalquest.pl

Mamy nadzieję, że zmiany trafią w Wasze gusta. Zadbajmy o to, by forum i gra rozwijała się z każdym dniem. Mając to zresztą na uwadze, poprosiliśmy o dodatkowe zmiany i korekty bezpośrednio w trybie gry (in-game), co mamy nadzieję zobaczymy już w następnym patchu.

 

Miłego użytkowania forum :)



#2 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 22.08.2018 - 11:23:24

** AKTUALIZACJA **






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych