Skocz do zawartości


Zdjęcie

Harmonogram Króla: Twoja nowa klasa


16 replies to this topic

#1 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 09:33:09

Cześć!

 

Rozpoczął się nowy tydzień, zatem mamy dla Was kolejne wyzwanie. Tym razem sprawdzimy Waszą pomysłowość.

Będzie to pierwszy z dwóch dodatków tego tygodnia. 

 

Celem konkursu będzie wymyślenie nowej klasy, która może się pojawić w grze. Być może będzie to druid czy pilot jegra, tak jak to zaznaczaliśmy w ankiecie kilka miesięcy temu. Panuje pełna dowolność - oczywiście w granicach rozsądku (Kapitan Bomba ;)) - w stylu zgłoszenia. Może to być tekst z przedstawieniem historii, opisem umiejętności, ale też grafika ze swoim zamysłem na wygląd takiej postaci.

 

Zastanówcie się, kto pomógłby Wam w grze w szczególności. Uruchomcie wyobraźnie, stwórzcie nowe stroje, miecze, umiejętności. Wszystko to będzie się liczyć!

 

Czas trwania konkursu: 20-26.08

Ilość zwycięzców: 3

Nagrody: Wybrany kostium (z 5 wskazanych), Wybrany pupil (z 5 wskazanych), 7 dni królewskiego błogosławieństwa

Nagrody pocieszenia: 39 Reali za przyjęte zgłoszenie

Forma zgłoszeń: Wpis na forum lub prywatna wiadomość na Facebooku

Główne zasady zgłoszeń: Wpis musi zawierać co najmniej 600 znaków. Jedna osoba zgłasza wyłącznie jedną propozycję. W przypadku konieczności (plagiat, obraza itp.), administracja ma prawo usunąć tekst/grafikę.

 

Zgłoszenia przyjmowane są do 26-go włącznie. Dzień później poznamy zwycięzców i wydamy wszystkie nagrody.

 

 

559b7ffa4b528.jpg

 

Powodzenia wszystkim! :)



#2 Lelahn

Lelahn

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 10:48:28

Witam nowe kostiumy które bym dodał to były by Kostium Dzikiej kocicy, (kostium kotka ale czarny) a męski to kostium białego barbarzyńcy który by był cały biały. A nowa postać którą zaprojektowałem to Sanits postać która będzie rzucać włóczniami.

Dziękuję mój nick to Lelahn, pozdrawiam cały zespół Royal Quest. ;)))))))))

 



#3 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 11:26:28

Witam nowe kostiumy które bym dodał to były by Kostium Dzikiej kocicy, (kostium kotka ale czarny) a męski to kostium białego barbarzyńcy który by był cały biały. A nowa postać którą zaprojektowałem to Sanits postać która będzie rzucać włóczniami.

Dziękuję mój nick to Lelahn, pozdrawiam cały zespół Royal Quest. ;)))))))))

Cześć!

 

Dzięki za zgłoszenie, ale zapoznaj się proszę z regulaminem. Chodzi przede wszystkim o nową postać, nie sam kostium. Konieczne jest też rozbudowanie pomysłu: min. 600 znaków ;)



#4 Jekan313

Jekan313

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 19 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 11:37:01

Klasa - Druid
Podklasy: Darak (Dark Druid) i Bard (Nature Defender)
Cel zajęć: utrzymanie równowagi.
Niektóre umiejętności wymyślone przeze mnie:
Darak (Dark Druid) zajmuje się łupami, dabafami, takimi jak osłabienie, zmniejszanie def, obniżanie oceny krytycznej, siła krytyczna itp. Umiejętności będą wyglądały jak Kręgi na Ziemi, wchodząc w te kręgi, przeciwnik / sojusznik otrzymuje buff / de-buff. Naturalnie uciec z kręgu pokrycie będzie łatwe, tak Ulta pierwszej gałęzi będzie barierą, która hamuje w nim sprzymierzeńców i wrogów w liczbie n-razy. Ponadto, buffy i ataki graczy znajdujących się poza barierą nie będą miały wpływu na graczy znajdujących się wewnątrz bariery, więc akcja bariery nie będzie długa. Bard (Nature Defender) zajmuje się buffami, takimi jak zwiększenie szybkości ataku, CRITIE RATING, siła krytyczna, atak, obrona, unikanie. Tuż po wprowadzeniu tej klasie powinny być umiejętności restrukturyzacji klasa Mag Magik znika i uzdrowiciel klasa (Kapłan) usuwali skutki usuwania buffy do umiejętności (regeneracja, oczyszczanie, itp) pojawiają się w miejscu bezużyteczne umiejętności ognia deszcz jest jeszcze jedna możliwość, aby leczyć . Mimo że gra jest przeznaczona dla grupy wiszące, mechanika gry zapewnia nas od znajomego, istnieje hybrydy takie jak dd Walsh, wsparcie krzyża itp Wykonywanie tej klasy będą wchodzić w grę przynajmniej niektóre rozgrywka grupa, zmieniając pompowanie staje się grupa, dla druidzi nie są święcenia, aby wielkie szkody, tak buffy powinny być zrównoważone w celu tej klasy co niektórzy nie imboy .Naturalnie tworzenia nowych klas wprowadzi dużą zmianę w rozgrywce, więc musisz wyraźnie podejść do tego problemu i nie tworzyć nowego potwora.       z szacunkiem Стрела


#5 yudzul

yudzul

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 17 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 12:52:39

Nowa Klasa: Mnich

Mnisi to wojownicy opierający swoją siłę na opanowanych do perfekcji wschodnich sztukach walki i na energii życiowej Ki, kontrolując ją, są w stanie samą siłą pięści przebić najtwardszą stal i miażdżyć diamenty. Są szkoleni od najmłodszych lat do walki bez zbroi i broni. Mnisi to nie magowie, posiadają jednak umiejętności skupiania energii i miotania nią w swoich przeciwników. Klasa ta wprowadzałaby klimaty wschodnich tradycji.

- Zbroja:

Mnich generalnie nie nosi zbroi ale  jako i że nieodzowną częścią gry jest noszenie różnych przedmiotów i ich ulepszanie mnich nosił by różnego rodzaju szaty mnicha i kimona. Czapki jako przepaski lub słomiane kapelusze lub trzecie oko. Dobrze by było gdyby dodana również została nowa "fryzura" na łyso.

- Broń:

Jak wyżej tylko tu zamiast nosić wielkie bronie wspierałby się rękawicami począwszy od zwykłych skórzanych, z kolcami, stalowymi i skończywszy na np. magicznych rękawicach, które emanowałyby blaskiem, alternatywą dla rękawic byłby kostury i kije ewentualnie jeszcze nunchaku które również byłyby coraz lepsze w zależności od poziomu.

- Skille:

Z pozoru wyglądałyby jako magiczne lecz tak jak klasy wojowników wykorzystywałyby energie. Między innymi skupiona moc Ki ciskana na różne sposoby poprzez kule energii, dyski i strugi pocisków w zależności od długości skupienia, im więcej punktów skupienia tym większa byłaby siła ciosu, teleportacje pod przeciwnika z automatycznym ciosem pięści, odrzucające na odległość ataki, odbicie silnego ciosu, opieranie się kontrolom umysłu, doskoki z kopnięciem z półobrotu lub pięścią jak i zamach kosturem(zależy jaką mamy broń), ogłuszenia w głowę, fikołki w powietrzu umożliwiające szybki odskok jak i doskok do przeciwnika. Klasa byłaby przede wszystkim bardzo szybka i dynamiczna, skille odnawiałyby się co 1-2 sekundy i kosztowałyby mało energii więc atak byłby nieco zmniejszony dla utrzymania równowagi. W zależności od użytego skillu np cios modliszki pojawiałaby sie przezroczysta modliszka na tle naszej postaci dla polepszenia efektu wizualnego. Umiejętnością leczącą byłaby modlitwa bądź medytacja, która by leczyła na tyle na ile poświęcimy jej czasu.

- Talenty:

Każda z czterech ścieżek preferowałaby dany styl walki np: styl modliszki, małpy, tygrysa oraz smoka

* Pierwszym z czterech głównych talentów byłaby wielka fala uderzeniowa zadająca spore obrażenia.

* Drugim byłby berserk wprowadzając nas w stan szału, w którym nie można nas zranić a skille nie traciłyby punktów energii na jakies 5-10 sekund.

* Trzecim balansowanie na skraju światów, naszego i świata astralnego tworząc kopie naszej postaci gdzie tylko jedna z nas jest prawdziwa.

* Czwartym byłoby przyzwanie starożytnego smoka pochłaniającego przeciwnika w całości i wypluwającego go w innym miejscu niszcząc zbroje na określony czas.

Talentem przeżywalności ciosu kończącego na 65lvl byłaby reinkarnacja losowo zmieniając w nas w jedno ze zwierząt na kilkanaście sekund po czym uzdrowieni wrócilibyśmy do formy pierwotnej.

Pozdrawiam, Nick: Alsvartr



#6 Andziocha

Andziocha

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 13:16:04

Klasa : Inżynier

 Sam w sobie nie jest jakoś wybitnie rewolucyjny - na początku daje się poznać, jako teoretycznie fizyczny bohater, walczący na dystans. Szybko jednak okazuje się, że jego pociski zadają magiczne obrażenia, czyniąc go klasą poniekąd od czarów.

Podklasy: EterTech’a  oraz Superstrzelec, czyli dwie skrajnie odmienne postacie.

EterTech

EterTech do nietypowa specjalizacja, którą oferuje Inżynier. Wyróżnia się na tle innych klas przede wszystkim wizualnie, bowiem daje dostęp do dużego robota, czyli mecha. Tak niecodzienna postać teoretycznie powinna być popularna wśród graczy. Niemniej dzięki skomplikowanym mechanikom umiejętności, nie jest tak atrakcyjny. Wymaga bowiem wprawy, dlatego mimo ciekawego wyglądu, nie byłby najpopularniejszą klasa w grze. Odpowiada za to również wolna prędkość ataku oraz krótki  czas odnowienia zdolności. EterTechy korzystają ze zbroi kolczugowych, a konkretnie ich odmian magicznych. Do tego mogą decydować się na jedną z dwóch broni: Klucz EterTech lub rewolwer. Ten pierwszy jest najpopularniejszym uzbrojeniem tej klasy, bowiem Klucz wymagany jest do przywoływania mecha. Rewolwer należy zatem traktować jako zestaw dodatkowy, dający dostęp do kilku unikalnych zdolności, z których skorzystamy przede wszystkim w walkach z innymi graczami. Na PvE jest zaś bezużyteczny. Ta specjalizacja łączy ze sobą bycie tankiem oraz DPS-em. Zazwyczaj gracze wybierają krzyżowca , lub rycerza ciemności, gdy chcą kogoś twardego, ale w sprawnych rękach i EterTech poradzi sobie z tym zadaniem. Należy jednak uważać, gdyż zestaw ataków tej postaci wymaga stosowania różnych kombinacji, co skutecznie utrudnia zabawę. Prócz tego, piloci mechów mogą pełnić rolę osób zadających obrażenia Klasa ta posiada sporo umiejętności obszarowych, co jest przydatne w walkach z dużą ilością przeciwników. Poza tym, cechuje ją spora wytrzymałość oraz dostęp do czarów oszałamiających lub unieruchamiających. Jako tank EterTech powinien koncentrować się na zwiększeniu liczby punktów życia oraz siły . W przypadku walk z innymi graczami, przydatna będzie również magiczna precyzja. Należy pamiętać, że ze względu na swoje rozmiary zazwyczaj ta klasa jest pierwsza brana jako cel. Ma kilka zdolności, które pozwalają jej wejść w tłum i z niego wyjść, ale zaleca się granie rozsądnie. Nie sztuką jest bowiem potem wyskoczyć z mecha i atakować wszystkich rewolwerem.

Superstrzelec to kłoda w oku weteranów. Specjalizacja ta na początku oferowała ogromne obrażenia magiczne, sporą mobilność oraz wymóg stosowania dwóch broni jednocześnie. Niestety, jej główna rola to działanie w PvP. Superstrzelcy noszą zazwyczaj magiczne odmiany skórzanych zbroi. Do tego mają do dyspozycji rewolwery oraz armaty. Inaczej bowiem niż u innych klas, Superstrzelcy muszą nauczyć się żonglowania swoim ekwipunkiem niemal od początku. Rewolwery są stosunkowo szybkie i pełnią funkcję oręża podstawowego. Dostęp do armat odblokowywany jest z czasem. Broń ta charakteryzuje się ogromnymi obrażeniami, ale powolnymi atakami. Do tego daje dostęp do kilku zdolności obszarowych, co bywa przydatne w walkach z kilkoma przeciwnikami. Niemniej nie można polegać tylko na jednym rodzaju broni dystansowej. Cały urok tej klasy polega właśnie na przełączaniu się pomiędzy rewolwerem, a armatą, by w pełni wykorzystywać czasy odnowienia czarów. Przy czym podczas expienia, warto koncentrować się na pistoletach. Działo przyda się z kolei, gdy zmierzymy się z bossem, lub innym trudnym przeciwnikiem. Niestety, trzeba liczyć się z tym, że Superstrzelec wymaga sporej wprawy i nie zadaje największych obrażeń magicznych. Oznacza to, że nie jest to klasa najchętniej brana do roli DPS-a w PvE.

Na szczęście znajduje swoje miejsce w PvP. Ze względu na szybkość poruszania się, możliwość kradnięcia many oraz kilka ogłuszeń, Superstrzelcy mogą liczyć na wsparcie podczas walk z innymi graczami. Nie należy mylić tej postaci z klasą fizyczną. Mimo posiadania rewolweru i armaty, ta specjalizacja zadanie obrażenia magiczne, czyli warto zainwestować w ich wzmocnienie oraz precyzję ataków. Przy czym znajdzie się również miejsce na szansę na obrażenia krytyczne.

Pozdrawiam :) 

nick : Calissi 



#7 BirdMashine

BirdMashine

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 152 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 13:58:18

@up

Zerżnięte z aiona w 100%. Sam mam tam etera więc widzę co się dzieje.  ;)



#8 Pysiulek

Pysiulek

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 17 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 16:28:32

:wub: Klasa postaci - Wampir :wub: 
 
Wampir posiada kilka silnych zdolności obszarowych - takich jak kałuża krwi, wypuszczanie dusz
Ma też określony dystans - podobny do magów.
 
Co nieco o umiejętnościach, pomysł na kilka z nich:
Wampir może swoimi umiejętnościami wyssać duszę z przeciwnika - wyglądałoby to mniej więcej jako - wyciągnięcie poświaty (na kształt zaatakowanej postaci) która staje się nieruchoma, 50% obrażeń zadanych "duszy/poświacie" ląduje na postać naszego wroga.
Podczas walk grupowych PVP Wampir okaże się asem w rękawie drużyny, dzięki wyżej wymienionej zdolności obszarowej - kałuża krwi może zestunować grupę przeciwników - maxymalna liczba zestunowanych osób 3 - tylko gdy dane osoby znajdą się w polu kałuży krwi przez 3 sekundy.
- Umiejętność"Karmiciel" - czerwona wiązka wypuszczana przez wampira, im dłużej przeciwnik nie urwie owej wiązki (poprzez np ucieczke na wiekszy dystans, zniknięcie) tym więcej Wampir zdobędzie punktów życia, tym samym odbierze ją przeciwnikowi. Nie można wyssać więcej niż 60% punktów życia.
Umiejętność - przywracania energi "Wampir Energetyczny" wygląda podobnie jak Karmiciel, lecz wiązka jest koloru żółtego, - nie można zabrać więcej niż 50% energi przeciwnika. W stosunku do potworów wysysa im to punkty życia, a Wampirowi daje energię.
- Umiejętność "Martwiec" - Jest to ogłuszenie przeciwnika na 2 sekundy, przyciągajac go tym też lekko do siebie.
- Umiejętność "Wypuszczanie dusz" - z każdej strony Wampira wylatują czerwone kulki - zadając obrażenia każdemu kogo zdołają uderzyć.
- Umiejętność "Drakula" - na 7 sekund obrona wampira rośnie o 10% 
- Umiejętność "Alukard" - na 10 sekund atak wampira rośnie o 15%
 
Aurą Wampira jest - "Rosnę w siłę" atak rośnie o 50 punktów. Działa również na członków grupy.
 
Talenty:
 - Pierwsze drzewko "Wampiryzm" - podstawowe bonusy do ataku, obrony, uderzeń krytycznych, leczenia i przywracania energi - ostatnim końcowym talentem, co za tym idzie dodatkową umiejętnością staje się "Nierozłączni"  umiejętność ta stunuje przeciwnika, zadając mu 5000p obrażeń (zależy od ataku jaki się posiada)
- Drugie drzewko "Oczarowanie" -  dodatkowe punkty oraz obrażenia zadawane przez skille obszarowe, powiększenie ich zasięgu - końcowy talent, czyli dodatkowa umiejętność - "Psychokineza" - trwa 4 sekundy - w tym czasie możesz dowolnego przeciwnika (wybierzesz go kliknięciem na niego od razu po włączeniu skilla) wyrzucić w inne dowolne miejsce (zależne od zasięgu jaki posiadasz) zadając tym też obrażenia przeciwnikom do okoła. 
- Trzecie drzewko "Dhampir" - całe drzewko będzie opierać się na ulepszeniach do ostatniej umiejętności - "Mały Dhampir" będzie podobny do pupila Łowcy, tyle, że będzie to na kształt małej wersji naszej postaci - powtarzającej po nas skille, lecz o 50% słabsze ( w drzewku pojawią się różne ulepszenia do ataku)
- Czwarte drzewko "Żer" - zdolności pasywne, nawiązujące do innych umiejętności - ostatnia umiejętność - dodatkowe leczenie, jakoby jedno komuś nie starczało.
 
Broń i ubiór:
Broń byłaby czymś jak "nakładki na palce" jak metalowe szpony. Z różnymi zdobieniami, nie mylcie tego z wyglądem katarów.
"Zbroja" a raczej ubranie Wampira, to totalnie gotycki styl, ciemne barwy każdej zbroi - inaczej sobie tego nie wyobrażam, peleryna obowiązkowa.
Kobiety również miałyby ubiór gotycki, nie przesadzony, aby nie wyglądało to jak zakupiony strój - wtedy wiadomo, kazdy chciałby grać taką postacią. 
Aby ta klasa wyglądała trochę inaczej, myślę, że do wyboru przy tworzeniu postaci powinny być nieco inne odcienie skóry niż te, które są aktualnie.
 
Jak można je opisać - wedle waszego uznania, jednak na potrzeby gry warto co nieco nawymyślać. 
Stworzenie takiej klasy postaci wymagałoby dodania kilku efektów wizualnych, ale myślę, że jest to do zrobienia, oczywiście z milionem poprawek.
Efekt rzucania drugą postacią, czy stunowania przeciwników poprzez zdolności obszarowe, myślę, że na ten moment jest niemożliwe, ale kto wie. Może kiedyś.
Oczywiście nic nie bierze się z nikąd. Oto mój opis klasy Wampira - ale trzeba też wymyślić "podstawę"
:wub: Pozdrawiam, Liesela :wub: 


#9 Aski467

Aski467

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 12 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 20:16:14

Wszyscy byli ciągle zajęci przecieraniem nowych szlaków na północy ale mnie wcale nie ciągnęło do zimnych krain. Brrr... Kto by lubił wieczny śnieg? Przecież to diabelstwo aż powoduje ból oczu! No przynajmniej mnie. Ciągle słyszałem opowieści o okropnych orkach i skażonych potworach. Przecież to nic przyjemnego. Co jeśli sam bym został zarażony? Kto by chciał zostać przeklęty dziwami tamtego świata.
Zirytowany ciągłą ekscytacją wszystkich wokół, postanowiłem ruszyć w samotną wyprawę w cichsze i ciemniejsze krainy. Moim celem było dokładne przeszukanie Wilczych Nór. Mało kto wybierał się obecnie na ziemie wilkołaków i baphometów, więc mogłem spodziewać się raczej spokoju ze strony sprzymierzeńców. Wiedziałem natomiast, że watahy wilków będą mi towarzyszyły na każdym kroku. Ale przecież takiemu jak ja nie straszne są hordy wrogów. Poradzę sobie bez problemu.
Więc wyruszyłem.
Dotarcie do Wilczych Nór zajęło mi niewiele czasu. Ale przeszukanie każdego ich zakamarka zapowiadało się czasochłonnym zajęciem. Zacząłem od północnego zachodu, gdzie napotkałem niestraszne mi Strachy. Uporanie z nimi nie było trudne, więc szybko zaliczyłem tę część Wilczych. Później udałem się do centrum. Zmagania z wilkołakami były trudniejsze niż z poprzednikami, lecz również nie stanowiły dla mnie większego problemu. Przeszukanie ich terenów było już trudniejsze, bo było ich niesamowicie dużo. Ale również nie odkryłem nic nadzwyczajnego. A może by tak spróbować w części przejętej przez baphomety? W sumie one zawsze wydawały mi się dziwnie tajemnicze. Szybko zmieniłem teren, przemieszczając się obrzeżami, by nie zwracać na siebie zbyt dużej uwagi wroga. Przyglądałem się im przez kilka godzin. Chciałem poznać ich zachowania dokładniej. Zauważyłem, że często udają się w jedną część swoich ziem, jakby patrolowały tamto miejsce. Jakby chciały coś ukryć, bądź coś uchronić. A może kogoś?
Przeczekałem aż się ściemni i wraz z towarzystwem księżyca udałem się powoli w kierunku tamtego miejsca. Niestety nie było możliwe przemknięcie się niezauważonym. Rzuciła się na mnie większa grupa, próbując stawiać opór, lecz udało mi się ich pokonać. Podszedłem do strzeżonego wcześniej miejsca i zacząłem uważnie się mu przyglądać.
Po kilkunastu minutach dostrzegłem szczelinę w skale. Jak się okazało, nie była wcale taka mała. Wcisnąłem się w nią. Okazało się, że jest tam jaskinia. I to całkiem spora. Rozświetlały ją runiczne kamienie, którym blasku nadawały latające tam świetliki. Było tam pięknie. Oczarowany miejscem z początku nie zauważyłem, że na ścianie przede mną pobłyskuje lekko portal. Dokąd prowadził? Nie musiałem się długo zastanawiać. Po prostu przez niego przeszedłem.
Moim oczom ukazała się kompletnie nieznana nikomu kraina. Quenya. Nie miałem pojęcia jakim cudem nikomu wcześniej nie udało się jej odkryć. Chociaż właściwie nigdy nie słyszałem, by zapuszczano się i robiono konkretne przeszukania Wilczych Nór.
Kraina nie wyglądała na groźną. Nie była przepełniona strasznymi potworami. Wręcz przeciwnie. Było na niej dużo spokojnych kropel rosy, drewniaków i bzykopszczół. Quenya wydawała się krainą podobną do Lasu Cieni czy Maragorne. Ale dlaczego? Postanowiłem się dowiedzieć.
Idąc powoli i podziwiając magiczne otoczenie, lekko mroczniejsze i podobne do Wilczych Nór, nie natknąłem się na nikogo. Postanowiłem odpocząć. Usiadłem pod dużym drzewem obok strumyka i przymknąłem oczy.  Przysnąłem.
Obudził mnie szelest traw. Coś tam było i musiało mi się przyglądać. Wstałem i chwyciłem w dłoń swoje sztylety. Nagle zza krzaka wyłapałem cichy głosik.
- Nie bój się... Chciałam tylko popatrzeć. Nigdy nie widziałam innych niż my.
Przechyliłem głowę w bok, nie odłożyłem jednak sztyletów, by w razie ataku móc się obronić.
- Pokaż się - powiedziałem spokojnie, lecz stanowczo.
Moim oczom ukazała się drobna postać o długich rozpuszczonych włosach ubrana bardzo delikatnie. Widać było, że jest młoda i niedoświadczona.
- Kim jesteś i jak się tu dostałeś? - powiedziała lekko chichocząc i przykryła usta jedną dłonią, a ruch ten sprawił, że tuż obok jej dłoni pojawił się jakby błękitny brokat. Iskrzył magicznie. Uważnie obserwowała mnie niebieskimi oczyma.
- Jestem Hardcorpvp. Skrytobójca. Przybywam z Varlone. A Ty? Kim jesteś? - zapytałem.
Nieznajoma rozejrzała się wokół jakby obawiała się czyjejś obecności. Upewniwszy się, że jesteśmy tu sami odpowiedziała cicho.
- Nie mam imienia, ale pochodzę z rodu elfów - zatrzepotała rzęsami i zakładając włosy za ucho, zauważyłem charakterystyczne dla elfów ich spiczaste zakończenie - chcesz dowiedzieć się czegoś więcej, drogi Hardcorze? - powiedziała kuszącym głosikiem, ruszając w kierunku wschodnim. Nie potrafiłem odmówić. Od razu podążyłem za nią.
Szedłem tuż za towarzyszką, podziwiając okolice. To dziwne, że nie ma imienia. Ciekawiło mnie to dlaczego. Może zaprowadzi mnie do wioski i dowiem się czegoś więcej.
Tak też się stało. Dotarliśmy do miejsca, które było otoczone drewnianym murem. U bram stała dwójka uzbrojonych elfów. W naszych okolicach tę funkcję pełnili strażnicy króla. To zupełnie inny świat.
Przekroczyliśmy bramę i moim oczom ukazała się całkiem liczna ludność. Byli tacy jak ona; niedoświadczeni, młodzi, bez uzbrojenia, ale w jednym z rogów miasteczka siedziało kilkoro zdecydowanie innych niż ona. Byli odziani w ciemne szaty a na ich rękach były bransolety ale nie takie jak u naszych magów. Zwykłe bransolety, niczym biżuteria.
Wśród młodych siedziała kobieta. Wyglądała jak jakaś szamanka. Musiała być bardzo stara. Starsza niż doświadczeni członkowie ludu. Widocznie była kimś ważnym tu, bo moja towarzyszka od razu ruszyła w jej kierunku. Kobieta uniosła wzrok. Był pusty. Jej oczy były przepełnione bielą. Była ślepa, ale mimo to wyczuła moją obecność.
- Kto to jest? - zapytała moją towarzyszkę, która szybko wyjaśniła jej co się stało i kim jestem. Powiedziała jej też, że chciałbym poznać ich historię, bo bez sprzeciwu ruszyłem za nią, gdy zaproponowała kolejną dawkę wiedzy.
Kobieta przegoniła młodych i zaprosiła mnie i moją towarzyszkę do niej.
- Me imię brzmi Hareth. Jak zapewne się domyślasz, nikt poza mną nie nosi tu imienia. Cóż... Jesteśmy rasą elfów, ale nikt wcześniej nie wiedział o naszym istnieniu, gdyż zostaliśmy przeniesieni na ziemie Elenii, które są ciężkie do przejścia dla świeżaków. Więc jesteś ciekaw naszej historii? - zapytała.
- Tak - odpowiedziałem bez wahania i zamieniłem się w słuch.
- Kiedyś, dawno dawno temu, mieliśmy o wiele lepsze połączenie z Varlone. Gdy zostaliśmy zesłani tam jako zwykłe elfy, byliśmy kompletnie bezproblemowi i współgraliśmy świetnie z magami, ucząc się z nimi wzajemnie władania magią. Często pomagaliśmy też złodziejom i szermierzom. Każdy chciał mieć nas w swoich drużynach. Widzisz... Bo my potrafimy przyzywać przeróżne potwory, które walczą u naszego boku jak zaklęte. Możemy przyzwać jednego z potworów, którego już wcześniej widzieliśmy. Poza tym władamy podobną magią do magów. Lecz... - westchnęła głęboko - gdy przyszedł czas wchodzenia w profesje, dzieliliśmy się na dwie grupy, Elfy Nocy, którw były potężne, przyzywały mocniejsze potwory i potrafiły zaklinać silnych przeciwników, by tracili wszelkie swoje zdolności na kilka sekund. Wyobraź sobie... Staje przed Tobą mocny Rycerz Ciemności z Nieokiełzanym. Niewiele takiemu możesz zrobić. A Elf Nocy bez problemu pozbywał się Nieokiełzanego i Rycerz stawał się niczym. Swietne prawda? Mieliśmy też drugą profesję... Elfy Światła. Potrafiły one dodawać jedną mocą siły całej drużynie, potrafiły dać każdemu członkowi osłonę, wiele cudownych pomocy oferowały, przez co zaczęto wybierać je a Elfy Nocy zostały odsunięte na bok, co spowodowało bunt - przetarła czoło wierzchem dłoni. - Elfy Nocy postanowiły zgładzić cały ród Światła. I udało im się, ale narobiły totalnego spustoszenia, przez co Król Roland zdecydował, że musimy zostać przeniesieni. I tak oto znaleźliśmy się tutaj. Wszyscy nasi sprzymierzeńcy zapominali powoli o naszym istnieniu. Nikt nawet nie próbował nas szukać. Zostaliśmy totalnie odizolowani i dlatego teraz jest nas tak niewielu. I posiadamy tylko Elfy Nocy. Ród Światła nigdy nie wrócił do życia. Nocne pilnują by to się nigdy nie stało.
Kompletnie zszokowany tą historią nie wiedziałem co powiedzieć. Jak można dopuścić do wyniszczenia tak cudownych pomocników? Uznałem, że Elfy Nocy są okrutne. I nie chciałem dopuścić świadomości, że mogłyby one kroczyć też po naszych ziemiach. Co by się stało, gdyby jednak tak było? Może próbowałyby też zgładzić inne rasy?
- A co potrafią Nocni? - zapytałem zaciekawiony.
- Cóż, jak wspomniałam wcześniej, władamy podobną magią do magów, lecz nie potrzebujemy do tego ksiąg, kos czy bransolet. Mamy specjalne bransoletki. Wyglądające zupełnie niegroźnie. Są to nasze jedyne bronie. Wraz z próbą rzucenia czaru podąża za naszymi dłońmi magiczny pył, póki nie stanie się Nocnym, jest on błękitny, a później czarny. Nocni potrafią stworzyć tarczę z krwi, jak czarnoksiężnik, potrafią się mocno leczyć, jak czarodziej, ale przyzywają też potwory. Bywa, że nasi Nocni wychodzą do Wilczych Nór i potem biegają po Quenyi z baphometami, bo dalej się nie zapuszczają. Przyzwane potwory towarzyszą im dopóki nie zostaną zabite przez przeciwnika.
- A dlaczego nie wybierzecie się znów w okolice Varlone? - to pytanie było dla mnie bardzo istotne.
- Widzisz... Po wygnaniu przez Króla Rolanda, obawiamy się, że nadal ma do nas uraz i będzie próbował nas zgładzić, byśmy całkowicie zniknęli z Elenii. Przecież ukrył nas wyjątkowo daleko. Mieliśmy niewielkie szanse, by złapać doświadczenie, dlatego jest nas tak niewielu. Chociaż może pewnego dnia, gdy będzie nas więcej, staniemy przed nim armią i może pozwoli nam wrócić do normalnego życia, jak przed zatarciem w pył rodu Światła. Przecież możemy się mu przydać...

  • Dzidowa and Matmad like this

#10 Matmad

Matmad

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 206 Postów:
  • LocationPGK

Napisany 20.08.2018 - 21:09:12

Baaardzo duży plus za kreatywność, pomyśl nad napisaniem czegoś więcej o świecie Royala :) Jeśli dojdzie to do skutku i wydasz to, to kupię przedpremierowo ;D
Ogólnie to też planowałem napisać serię opowiadań o przygodach Matmada razem z Utopią w świecie Royala, ale nie mam za bardzo czasu, natomiast 2/3 opowieści o wyprawie do posiadłości solo jest napisane ;) Dla mnie takie smaczki są wręcz idealne i jeśli ktoś ma czas, chęci i przede wszystkim umiejętności, to niech spróbuje wykrzesać jakąś swoją krótką przygodę ;D

#11 walentina

walentina

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 12 Postów:

Napisany 21.08.2018 - 20:42:24

:ph34r: Nowa klasa: Pilot  :ph34r: 

 

Pilot będzie posiadał umiejętności, których nie było jeszcze w tej grze. Będzie on posługiwał się zupełnie innym sposobem walki. Istotny będzie wybór specjalnego uzbrojenia przygotowanego specjalnie dla tej postaci.

 

Po osiągnięciu 20 lvlu będzie można wybrać podklasę spośród następujących:

 

1. Pilot Jegra będzie wykonywał ciosy zarówno z bliskiej, jak i z dalekiej odległości. Będzie on mógł wytrwać dłużej w walce niż inne klasy dzięki specjalnemu płaszczowi odpornemu na zadane obrażenia. Będzie on posługiwał się karabinami i pistoletami. Efektem specjalnym będzie specjalna tarcza ochronna, która teraz występuje u większości bossów lub elitek.

 

Pilot Jeger najlepiej będzie wyglądał w „Kombinezonie Pilota Jegra”, który jest obecnie dostępny w Sklepie Premium.

 

2. Pilot bombowiec jest to postać dedykowana graczom, którzy chcą być cały czas w ruchu. Pozwala on uniknąć walki bezpośredniej, a zastosowany efekt ukrycia umożliwia bezszelestne zakradanie się do postaci i szybką jego eliminację. Tak jak Pilot Jegr będzie on posługiwał się karabinami i pistoletami. Klasa ta będzie miała możliwość rzucania granatami lub specjalnymi małymi bombami w moby lub innych graczy.  

 

 

Pozdrawiam

 

Nick: Loterina



#12 Nivver

Nivver

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 24.08.2018 - 14:10:05

Nowa klasa: Podróżnik

-Talenty:  

Ścieszka 1: Opiera się na stosunkach gracz - mob końcową mocą była by pieczęć działająca na zasadzie ,że wszystkie moby typu zwierzę były by nastawione naturalnie (nie atakują dopóki gracz nie zrobi tego pierwszy. Nie działa na elity i bossy).

Ścieszka 2: Opiera się na zbieractwie np: zbieranie Zielonej Trawy o 25% szybciej końcowym talentem było by przyzwanie moba  (dzika lub opancerzonego haula) który działał by jak magazyn ( 3 sloty na zbroje, 3 sloty na miksturki, 6 slotów na łupy i 3 sloty na materiały ).

Moby te nie udzielały by się w walce.

Ścieszka 3: Opiera się na sile i zdrowiu mocą końcową była by Zatruta strzałka lub Narkotyk (nie wiem która nazwa lepsza ) działała by na jeden cel w promieniu 12 metrów wybrany cel zaczął by atakować inne moby przez 10 s (nie działa na elity i bossy) czas odnawiania 5 minut. 

Ścieszka 4: Opiera się na szybkim przemieszczaniu i unikach mocą końcową było by Przebudzenie Bestii postaci na 5 s  wzrasta prędkość biegu i ataku o 50 % po czym postać podskakuje i upadając zadaje OGROMNE obrażenia i efekt ziemi na przeciwników  w promieniu 5 metrów moc odnawia się co 10 minut.

Broń: Podróżnik posługiwał by się bronią obuchową, pałkami, korbaczami, kosami i sierpami bojowymi (są to bronie jednoręczne i oburęczne ).

Zbroja: Podróżnik nosił by zbroje skórzane z elementami metalowymi.

Moce:

-(brak nazwy  :D ) Podróżnik przez 5 s zostawia za sobą kolce które zadają małe obrażenia ale spowalniają przeciwnika (w ścieżce 4 można spowodować ze będą nakładać krwawienie lub truciznę).

-Oko za oko pieczęć działająca na 10 minut odnawia się co 20 minut działa w taki sposób że jeśli zostanie na nas nałożona jakaś kara to przeciwnik też ją otrzymuje.

-Ogłuszający Wir wszyscy przeciwnicy w promieniu 2,5 metra dostają kare ogłuszenia na 4 s.

-Cios z góry (postać podskakuje i uderza max 3 przeciwników przed sobą odpychając ich na 6 metrów ( w ścieżce 3 można spowodować że cios będzie ogłuszał przeciwników.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Pozdrawiam XROIX  :P



#13 Nivver

Nivver

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 24.08.2018 - 14:24:54

 

:wub: Klasa postaci - Wampir :wub: 
 
Wampir posiada kilka silnych zdolności obszarowych - takich jak kałuża krwi, wypuszczanie dusz
Ma też określony dystans - podobny do magów.
 
Co nieco o umiejętnościach, pomysł na kilka z nich:
Wampir może swoimi umiejętnościami wyssać duszę z przeciwnika - wyglądałoby to mniej więcej jako - wyciągnięcie poświaty (na kształt zaatakowanej postaci) która staje się nieruchoma, 50% obrażeń zadanych "duszy/poświacie" ląduje na postać naszego wroga.
Podczas walk grupowych PVP Wampir okaże się asem w rękawie drużyny, dzięki wyżej wymienionej zdolności obszarowej - kałuża krwi może zestunować grupę przeciwników - maxymalna liczba zestunowanych osób 3 - tylko gdy dane osoby znajdą się w polu kałuży krwi przez 3 sekundy.
- Umiejętność"Karmiciel" - czerwona wiązka wypuszczana przez wampira, im dłużej przeciwnik nie urwie owej wiązki (poprzez np ucieczke na wiekszy dystans, zniknięcie) tym więcej Wampir zdobędzie punktów życia, tym samym odbierze ją przeciwnikowi. Nie można wyssać więcej niż 60% punktów życia.
Umiejętność - przywracania energi "Wampir Energetyczny" wygląda podobnie jak Karmiciel, lecz wiązka jest koloru żółtego, - nie można zabrać więcej niż 50% energi przeciwnika. W stosunku do potworów wysysa im to punkty życia, a Wampirowi daje energię.
- Umiejętność "Martwiec" - Jest to ogłuszenie przeciwnika na 2 sekundy, przyciągajac go tym też lekko do siebie.
- Umiejętność "Wypuszczanie dusz" - z każdej strony Wampira wylatują czerwone kulki - zadając obrażenia każdemu kogo zdołają uderzyć.
- Umiejętność "Drakula" - na 7 sekund obrona wampira rośnie o 10% 
- Umiejętność "Alukard" - na 10 sekund atak wampira rośnie o 15%
 
Aurą Wampira jest - "Rosnę w siłę" atak rośnie o 50 punktów. Działa również na członków grupy.
 
Talenty:
 - Pierwsze drzewko "Wampiryzm" - podstawowe bonusy do ataku, obrony, uderzeń krytycznych, leczenia i przywracania energi - ostatnim końcowym talentem, co za tym idzie dodatkową umiejętnością staje się "Nierozłączni"  umiejętność ta stunuje przeciwnika, zadając mu 5000p obrażeń (zależy od ataku jaki się posiada)
- Drugie drzewko "Oczarowanie" -  dodatkowe punkty oraz obrażenia zadawane przez skille obszarowe, powiększenie ich zasięgu - końcowy talent, czyli dodatkowa umiejętność - "Psychokineza" - trwa 4 sekundy - w tym czasie możesz dowolnego przeciwnika (wybierzesz go kliknięciem na niego od razu po włączeniu skilla) wyrzucić w inne dowolne miejsce (zależne od zasięgu jaki posiadasz) zadając tym też obrażenia przeciwnikom do okoła. 
- Trzecie drzewko "Dhampir" - całe drzewko będzie opierać się na ulepszeniach do ostatniej umiejętności - "Mały Dhampir" będzie podobny do pupila Łowcy, tyle, że będzie to na kształt małej wersji naszej postaci - powtarzającej po nas skille, lecz o 50% słabsze ( w drzewku pojawią się różne ulepszenia do ataku)
- Czwarte drzewko "Żer" - zdolności pasywne, nawiązujące do innych umiejętności - ostatnia umiejętność - dodatkowe leczenie, jakoby jedno komuś nie starczało.
 
Broń i ubiór:
Broń byłaby czymś jak "nakładki na palce" jak metalowe szpony. Z różnymi zdobieniami, nie mylcie tego z wyglądem katarów.
"Zbroja" a raczej ubranie Wampira, to totalnie gotycki styl, ciemne barwy każdej zbroi - inaczej sobie tego nie wyobrażam, peleryna obowiązkowa.
Kobiety również miałyby ubiór gotycki, nie przesadzony, aby nie wyglądało to jak zakupiony strój - wtedy wiadomo, kazdy chciałby grać taką postacią. 
Aby ta klasa wyglądała trochę inaczej, myślę, że do wyboru przy tworzeniu postaci powinny być nieco inne odcienie skóry niż te, które są aktualnie.
 
Jak można je opisać - wedle waszego uznania, jednak na potrzeby gry warto co nieco nawymyślać. 
Stworzenie takiej klasy postaci wymagałoby dodania kilku efektów wizualnych, ale myślę, że jest to do zrobienia, oczywiście z milionem poprawek.
Efekt rzucania drugą postacią, czy stunowania przeciwników poprzez zdolności obszarowe, myślę, że na ten moment jest niemożliwe, ale kto wie. Może kiedyś.
Oczywiście nic nie bierze się z nikąd. Oto mój opis klasy Wampira - ale trzeba też wymyślić "podstawę"
:wub: Pozdrawiam, Liesela :wub: 

 

Fajny pomysł ale w grze są już wampiry z którymi walczymy w posiadłości Solo no i głupio by to wyglądało wampir kontra wampir ;)


  • Fajny89 likes this

#14 SzalonyDejwidor

SzalonyDejwidor

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 8 Postów:

Napisany 25.08.2018 - 22:57:02

„(…)I pewnego dnia, narodził się ten, który wyrzekł się swojego przeznaczenia…”

 

Piątego dnia, piątego miesiąca, gdy czerwony księżyc oświetlał ziemie Elenii swym złowieszczym blaskiem, narodził się chłopiec z mocą taką jak każda inna. Nazwany został (Mroczny Bogdan :D ) i wiódł on spokojne życie. Do czasu, gdy rodzice wybrali dla niego życiową ścieżkę. Mianowicie miał on zostać rycerzem, w lśniącej zbroi, godnie reprezentującym cały znany im świat. Miał on być na tyle silny, że podołałby najsilniejszym potworom, którymi był straszony będąc dzieckiem.

I uciekł. Podążył śladem jednego z tajnych agentów królestwa i dotarł na północne krańce znanych im terenów. Zagłębił się nieznanymi dotąd szlakami i dotarł do zupełnie innej krainy, o której ani król Roland, ani władczyni zimowego świata nigdy nie śnili.

 

Było to miejsce tak bliskie odkrycia, a zarazem odległe dla bohaterów Eleni. Ale znalazł się tam właśnie on, gdzie tamtejsi ludzie szkolili go na prawdziwego wojownika.

 

Owy wybraniec, postanowił powrócić do stolicy swego kraju, nie jako wojownik jak wróżyli mu bliscy, ale jako mężny bohater, który mimo braku zbroi może stawić czoła najsilniejszym.

Nie zostawił jednak wiedzy tylko i wyłącznie dla siebie, a zechciał się nią dzielić. Na odległym krańcu lasu cieni, gdzie niegdyś szkolono tylko płatnych morderców i łupieżców, wybudował własną szkółkę i tym samym otworzył nową drogę sztuk walki dla przyszłych bohaterów Elenii.

 

Szkolił on swoich podopiecznych, by sami mogli wybrać drogę, którą podążą

 

Każdy z nich musiał opanować do perfekcji podstawowe ataki, dzięki czemu zwany został mistrzem walki, a gdy przeszedł już test sprawnościowy mógł wybrać naukę ataków ofensywnych, lub obrony.

 

I tak oto świecie opanowanym przez potwory i zagrożonym ze stron czarnych alchemików pojawili się oni. Mistrze walki wręcz – dosłownie. Unikną twojej broni, złapią strzałę w rękę i przełamią na pół. Będą szybcy, że magiczny ogień ani meteoryt nie zdążą ich drasnąć. Opanują całe Varlone i pozostałe krainy. Strzeż się, nigdy nie wiesz czy nie spotkasz ich na swojej drodze…

 

 

***

 

Klasa podstawowa: Mistrz walk.

Klasy wyborowe: Judoka, Aikidoka.

Broń: Brak, atak zależy od posiadanego „pasa” który pokazuje się w miejscu broni i ma statystyki zbliżone do każdej innej broni dwuręcznej. Z racji tego podjęcie decyzji odnośnie wybrania klasy zostaje przeniesione na poziom 12  :ph34r:

 

Judoka:
Charakteryzuje się skillami ofensywnymi, duży dmg. Opiera się na skillach zwiększających siłę krytycznych ataków, prędkości ataku, a także biegu i samego ataku podstawowego.

CC: Przewrócenie, uniemożliwienie użycia skilla ( Poprzez zdezorientowanie przeciwnika – sill podstawowy „ Dezorientacja”)

 

Aikidoka:

Charakteryzuje się wysoką wytrzymałością i ogromnymi unikami. Skille zwiększające obronę, zdrowie i unik.

CC: Ogłuszenie, przewrócenie, uniemożliwienie użycia skilla ( Poprzez zdezorientowanie przeciwnika).

 

 

Talenty:

 

Drzewko podstawowe "Czysty umysł"
Ostateczny skil drzewka: Przez 5s Mistrz Walk dostaje premię +10% do efektów leczących oraz dostaje efekt Gibkośćx4
Nazwa skilla: Medytacja
 
Judoka:
 
(Nazwy drzewek pochodzą od nazw chwytów judo)
 
Drzewko "nage-waza"
Ostateczny skill odrzuca przeciwnika ogłuszając go na 3 sekundy, ponadto zadaje dmg od ziemi, co sekundę.
Nazwa skilla " Rzut śmierci"
 
Drzewko: "katame-waza"
Skill ostateczny jest dość mocnym wzmocnieniem ataku, wzmacnia na 6 sekund każdy kolejny atak podstawowy o 20% posiadanego ataku, minusem jego jest duży cooldown
nazwa skilla "Grobowy sen"
 
Drzewko "atemi-waza"
Ostateczny skill jest potężnym kopnięciem, zadającym obrażenia w zależności od ataku, omija 10% obrony przeciwnika, ponadto, jeśli przeciwnik ma mniej  niż 10% zdrowia, zadaje nieuchronne obrażenia w wysokości 9% zdrowia uderzonego przeciwnika.
^ Nazwa skilla " Permanentna klęska"
 
 
 
 
Aikidoka:
(też pochodzą od nazw chwytów w aikido)
 
Drzewko "Tenkan"
Ostateczny skill powoduje obrócenie się postaci plecami do przeciwnika. Za nim bowiem tworzy się tarcza na 4 sekundy, która wzmacnia obronę o 60% + szansa na otrzymanie +10 do uników przy ataku - nazwa skilla "Posąg mistrza"
 
 
Drzewko "Omote"
Ostateczny skill sprawia, że postać zyskuje niewidzialność na 3 sekundy i pojawia się przed zaznaczonym celem, zadając obraźenia przez 4 sekundy, w wysokości 5% obecnego życia przeciwnika - Nazwa skilla " propozycja dogezy"
 
 
Drzewko "Ura"
Skill ostateczny
Możliwe do użycia w przypadku znajdowania się za przeciwnikiem.
Ogłusza przeciwnika na 5 sekund, a naszemu bohaterowy wzmacnia obronę i daje tarcze w zależności od posiadanego ataku
nazwa skilla - "zaćmienie umysłu"

 

Dołączam także rysunki przykładowych modeli wymienionych postaci  ;)

 

https://imgur.com/a/qGesY4r

 

 

Nick z gry: BlackDragonX  :ph34r:

 

 

 

 

PS. Nemcia pozdrawia Hardcora <3 (no offense)

Załączone miniaturki

  • modele postaci RQ.jpg

  • KOKSEK and Sabina1274 like this

#15 Waterfals

Waterfals

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 3 Postów:

Napisany 26.08.2018 - 13:24:46

Witam. Chciałbym zaprezentować swój własny zarys nowej klasy, którą chętnie widziałbym w uniwersum gry. Nową klasą miałby być ,,Król Gogów". Jest to człowiek, który poskromił wiernych Hugo, jak i lodowych brzdąców domu Hishmalifa!

Klasa ta posługiwała by się pomocą z ich strony, rozwinęłaby w pewien sposób mechanikę sług. Ponadto klasa oferuje umiejętności które manipulują przeciwnikami, nakładają kontrolę tłumu, wszystko po to, aby pokazać co da się zrobić kiedy umysł podwładnego i kierownika są jednością, oraz osiągnąć cel z innymi klasami, wspierając je.

Nasz Mistrz tych stworzeń miałby możliwość posiadania specjalnej dla niego broni: 

,,Jojo"- Narzędzie dzięki któremu osiągnął władzę nad gogami, oraz

,,Jabłko"- Starożytny symbol władzy, który dawałby przeżywalność oraz podwyższał ego posiadacza.

Sama Postać Przychodzi do naszej krainy z nowym kostiumem ,,Władców Hipnozy" który jest charakterystycznym ubiorem z jego rodzinnych stron.

Do zgłoszenia dołączam mojego autorstwa grafikę, pokazującą klasę z jego towarzyszami, ubranego w nowy strój. Pozdrawiam i Życzę sukcesu w konkursie jak i w grze innym graczom. Waterfals

 

 

https://scontent-waw...5ae&oe=5BFF7999.



#16 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 27.08.2018 - 15:41:17

Serdecznie dziękuję za wszystkie Wasze zgłoszenia, te wysłane tutaj, jak i na FB, gdzie zasypaliście nam skrzynkę. Świetna robota! :)

 

Sprawdzimy dokładnie teksty i ogłosimy listę zwycięzców, a następnie... kolejny event!



#17 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 27.08.2018 - 16:46:31

Muszę przyznać, że wybór zaledwie trzech zgłoszeń nie należał do łatwych.

Tym razem jednak główne nagrody wylądują u: Aski467 (za obszerną i wciągającą historię do nowej postaci), SzalonyDejwidor (opis okraszony grafiką) oraz Natalii, która zgłosiła swojego Grabarza poprzez kanał FB.

 

Wszystkich zwycięzców, a także osoby zgłaszające swoje historie serdecznie proszę o kontakt na PW. Jeśli oczywiście nie ma możliwości rozmów przez forum - pozostajemy dla Was na kanale FB.

 

Te prace naprawdę miło się czytało! :)





Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych