Skocz do zawartości


Zdjęcie

Harmonogram Króla: Opisz jak to zrobić


15 replies to this topic

#1 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 13.08.2018 - 08:51:55

Kochani!

 

Zgodnie z obietnicą, startuje dziś pierwszy zapowiedziany event z Harmonogramu Króla Rolanda. Zmagania "Opisz jak to zrobić" przewidziano na okres od 13 do 19 sierpnia br.

 

Zgodnie z Waszymi sugestiami chcemy zachęcić Was do utworzenia poradników, które pokażą poszczególnym - w szczególności nowym - graczom, jak i gdzie levelować? Część z nas ceni sobie dobre źródło wiedzy i chciałoby wiedzieć, jak w stosunkowo prosty i szybki sposób podskoczyć z poziomem należycie wysoko. Dlatego też zachęcamy do napisania poradników, dodania do nich prostych mapek, opisów. Im dokładniejsze będzie zestawienie, tym większa szansa na końcowy sukces. Poradniki mają być podzielone na kategorie: 0-20, 21-30, 31-40, 41-50, 51+. W praktyce oznacza to, że pięć osób wygra. Bez obaw jednak, każda zgłoszona praca otrzyma od nas konkretną paczkę Reali!

 

Zadanie: Napisz poradnik w jednej z pięciu kategorii poziomów, nakierowany na levelowanie swojej postaci.

Termin: 13-19.08

Gdzie zgłaszać swoje prace: W komentarzach do tego wpisu, w prywatnej wiadomości na forum lub poprzez PW na kanale FB: https://www.facebook...oyalQuestPolska

Nagrody: 100 insygniów, 3 dni błogosławieństwa, paczka Reali, oficjalna notatka na kanale FB.

Nagroda za zgłoszenie: Paczka Reali (39 sztuk).

Warunki i zasady: Tekst musi zawierać co najmniej 400 znaków i mieć charakter poradnikowy. Próba wyłudzenia nagrody oznaczać będzie wykluczenie z konkursu.

 

Każdy gracz może nam zgłosić tylko jeden poradnik.

Oczywistym jest, że niektóre klasy poziomują inaczej, dlatego liczymy na różnorodność i Wasze dodatkowe komentarze.

 

W razie wszelkich uwag i pytań proszę o wiadomość prywatną.

 

Powodzenia!



#2 PRAWILNY

PRAWILNY

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 71 Postów:

Napisany 13.08.2018 - 10:34:11

Poradnik dla lvl 0-20
Od 1lvl robimy questy w mapie startowej.
Po zakończeniu questow mamy 11-12lvl.
Po questach idziemy do elgore ciernie bić.
Znajdują się one na dole mapy. Expimy tak do 17lvl.Następnie idziemy do tajnego biura. Tam mamy serie zadań Niebezpieczny Atak (noe wiem czy dobrze nazwę napisałem)Robiny te questy do 19lvl. Następnie lecimy na 1poziom kanałów zabijać karaluchy. Dobijamy na nich 20lvl.
Nick KrolowaGor

#3 koksik3442

koksik3442

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 11 Postów:

Napisany 13.08.2018 - 11:52:46

Poradnik dla poziomów 41-50

Od poziomu 41 do 45 robimy zadania fabularne,które znajdują się na całej mapie świata

Od 45 lvl możemy wykonywać nową codzienną kryptę KAT

Po wbiciu 46 lvl odblokowują nam się nowe zadania dzienne (Języki shirry i filety opancerzonych hauli).Dane zadania możemy wykonywać nie tylko do poziomu 50 ale także do 60lvl

Gdy osiągniemy już 50 poziom mamy dostępną Kryptę Psycho,która daje najwiecęj punktow doświadczenia oraz otrzymujemy nowe questy fabularne

Wszystkie dzienne zadania znajdują się w Varlone 

Nick: Champpions



#4 Matmad

Matmad

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 206 Postów:
  • LocationPGK

Napisany 13.08.2018 - 11:54:41

Expienie 21-30
Bardzo ważne jest robienie zadań, więc takich oczywistości nie będę pisał, natomiast będąc na 21 poziomie, posiadając już określoną klasę warto wybrać się do jaskini Zerro i tam bić mrówki. Klasa klasie nierówna, więc jeden może sobie pozwolić na prymitywne lurowanie po kilka mobów, a drugi musi bić po jednym, ale nie warto się tym przejmować, bo na tym lvl nie robi to różnicy. Po wbiciu 25 poziomu warto się przenieść na Purpurowe Modliszki - znajdziemy je w Katalanii, mają 29 poziom, ale nie są przesadnie mocne. Dodatkowo na 25 poziomie dochodzi nam krypta "List gończy - Przywódca Stada" który na ten poziom daje spory zastrzyk expa + 10k złota. Dodatkową motywacją do robienia tego zadania jest fakt, iż wypada tam Lupus, jeden z najdroższych, powszechnie dostępnych zwierzaków. Tym sposobem łatwo i szybko wbijamy 30 poziom :D


Pozdrawiam, Matmad

#5 BirdMashine

BirdMashine

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 152 Postów:

Napisany 13.08.2018 - 12:33:43

Poradnik dla początkujących po poziomie 21

 

Porady przed główną częścią poradnika

 

- Pamiętajcie o częstym podglądzie zadań i mapy (domyślnie pod M) tam na bieżąco będzie napisane na liście po prawej to czego nam brakuje lub dokąd trzeba się udać. 

 

- Doświadczenie jest wszędzie wystarczy po nie sięgnąć. Co Ci szkodzi zabić kilka dodatkowych żołędzi czy innych dzików kiedy wracasz z tonami łupów.. kto wie, może wrócisz jeszcze bogatszy  ;)  Nie raz zdarzyło mi się przypadkiem zabić moba z którego wypadła karta - przedmiot dodający statystyki dla naszej postaci, nie kiedy warty grube miliony. 

 

- Kontroluj zapas przedmiotów leczących, jak energii zabraknie to nie jest wielka sprawa.. gorzej jak zacznie brakować HP.

 

- Pamiętaj o tzw. "List gończy" jest to dzienne zadanie które dostajemy z tablic w każdym z wyjść ze stolicy oraz kilku innych lokacji. Można je robić w grupie i czasem jest to zalecane. Wchodzimy do krypty, zabijamy moby + jej bossa/elite i już jesteśmy duużo do przodu + mogą nam wypaść np. pupile bądź wyposażenie dla naszej klasy. No i oczywiście gold.

 

 

 

 

 

1. Początki w mieście

 

A więc, młodzieży, wbijasz 20 poziom, porobiłeś co nieco, masz ten 21 i dalej przytłacza Cię ogrom zadań? Już śpieszę z pomocą.

 

 

Stworzyłem na początek małą pomoc w nawigacji po mieście aby nikt nie zbłądził w jego zakamarkach. 

Zaznaczyłem również kolorami budynki w których każda klasa może znajdzie dla siebie nowe wyposażenie. Ale to powinniście wiedzieć po tym jak wybraliście swoją klasę  :P

 

Na niebiesko - Rycerze Ciemności oraz Krzyżowcy

Na różowo - Snajperzy oraz Łowcy

Na zielono - Rozbójnicy oraz Skrytobójcy

Na czerwono - Czarodzieje oraz Czarnoksiężnicy
  
oht2hI2.jpg?1
 
 

 

2. Wychodzimy w teren

Illayr

 

Na początek najlepszym wyjściem jest droga w górę - Illayr, są tam potwory o idealnym poziomie dla nas. Mają też małą ilość życia więc nie trzeba się męczyć. Bierzemy zadania z lokacji i idziemy je robić. Na mapie poniżej zaznaczone są spoty potrzebne do tych zadań na początek. Chwilowo nie zapuszczamy się na górną część mapy, tam znajdują się już drzewce na lvl 25-26 więc chwilowo poza naszym zasięgiem. Można owszem spróbować zabić kilka i zdobyć dodatkowy exp ale po takiej walce i tak wyjdziemy mocno poszarpani. Warto też pamiętać o tym by zabijać moby nawet jeśli nie potrzebujemy nic z nich, w końcu doświadczenie jest wszędzie, wystarczy po nie sięgnąć  ;)

Kiedy dobijamy już lekko 24-25 lvl możemy iść na drzewce i tam kończyć powoli zadania z tej lokacji. 

Jeżeli nadal nam nie idzie warto wrócić do miasta i udać się do Quedock

Tam zadania są również bardzo proste i szybkie, a exp zawsze się przydaje. 

Kiedyś trzeba wynieść się z jednej lokacji.. lecimy do trzech jezior.

 

mOhvn6Z.jpg?1

 

 

3. Trochę daleko od domu

Trzy jeziora

 

Więc podróżniku, dotarłeś aż tutaj, pierwsze co to chwytamy zadania i robimy.

Możliwe że trzeba będzie sporo biegać w te i tamte.. ale czego nie robi się dla poziomu.

Kiedy będzie chwilowy przestój w zadaniach albo po prostu najdzie Cię ochota na bicie i jeszcze raz bicie, poniżej na mapce zaznaczyłem spoty które powinny Cię interesować. Zjadacze posiadają - z tego co pamiętam - poziom 27 więc nie będą wyzwaniem. Pod koniec walki uciekają więc będą jeszcze łatwiejsze do zabicia. 

Zalecam tylko dużą ostrożność jeżeli zapuścimy się na prawą stronę mapy, nie dość że będą tam dziki które mają 30 poziomy, możemy trafić jeszcze na elitę której sami nie zrobimy na pewno. Szamanów zaznaczyłem tylko po to że możemy z nich dostać dobry amulet dający 4% do obrony postaci.. niby nic ale obrony nigdy za mało. 

Bliżej 30 poziomu możemy przenieść się do Katalani. Przejście znajduje się na dole mapy Quedock. Gdy będziemy w Katalani polujemy w niej na purpurowe modliszki i dobijamy 30 poziom.

 

06n1pCc.jpg?1

 

 

W ten sposób robiąc zadania, bijąc moby oraz chodząc na krypty w przeciągu jednego popołudnia albo nawet szybciej możemy wbić 30 poziom bez większych problemów. 

 

 

Nick: Skesh


  • Dzidowa likes this

#6 Aski467

Aski467

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 12 Postów:

Napisany 13.08.2018 - 19:41:40

Poradnik dla poziomów  31-40:

Mamy dwie opcje:

1. Możemy iść do "Stygmatu Alfa" (Stojąc w Varlone, idziemy do illayr, a następnie do Tellurowej Wieży)

Jeżeli dajemy radę sami to expimi na pożeraczach i innych znajdujących się tam mobów, odradzam wdawanie się w walkę

z Zeroxami i Grollingami (40 lvl mobów). Stygmat Alfa - Strefa PVP, więc polecam iść w grupie.

2. Możemy również udać się do Andynopolis (lepsze eq) bądź do Doliny Wichrów (słabsze eq).

W Andynopolis polecam udać się w prawy górny róg mapy, znajdują się tam m.in Piaskowe łupieżce oraz pustynne kraby.

Musicie być ostrożni na tej mapie, ponieważ dość często ma tam przechadzke "Żarłok Pustki" Potężny potwór, z którym starcie 

w większości przypadków kończy się śmiercią.

W Dolinie Wichrów mobki są prostsze, natomiast znajduję się tam mobek, który bije na dystans, co utrudnia nam rozgrywkę na tej mapie.

Jest w miarę łatwy, ale dość za przeproszeniem, upierdliwy. Nosi nazwę "Popielak".

 

Jeżeli dopiero dobiliście 31 lvl, zachęcam bić mobki mocami, które biją obszarowo. Dlaczego? Ponieważ zawsze trafiają :)

 

Oczywiście na tych mapach są jakieś questy, choć ja jestem zwolennikiem expienia na mobach do 42lvl.

Później dochodzi dużo questów, które warto robić :)

 

Jak macie jakieś pytania piszcie śmiało

Nick: Hardcorpvp



#7 Pysiulek

Pysiulek

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 17 Postów:

Napisany 14.08.2018 - 08:46:32

:wub: Poradnik dla poziomów 41-50 :wub: 

 

Na początku musimy zaopatrzyć się w ulubione eliksiry, zieloną gumę do żucia, i wszystko co ułatwia nam rozgrywkę. To podstawa.

 

:wub: Miejsca expa warte uwagi :wub: 

 

- przede wszystkim - wieża w Mistigan a dokładniej jaskinia Ferromagnetyczny (40-49). Polecam expić masowo na grollingach, dropi z nich wiele przedmiotów, między innymi z lepszych - Roboko. Grollingi bardzo szybko giną, mają mało życia, i dają sporo expa, dodatkowy plus, że stoją w "rodzinkach", i bardzo łatwo się dzięki temu je luruje. (Dodam, aby umilić rozgrywkę można zaopatrzyć się w rękawice z jakąkolwiek kartą z której dropią np gumy do żucia, nie dość, że exp to zarobek. 

 

Niestety - grollingi są często spotem zajętym, aby uniknąć zbędnych kłótni - polecam udać się na spot z Pożeraczami - prawy dolny róg mapy. Dają one wiele więcej expa, niż grollingi, ale też są bardziej wytrzymałe, i ciężej je zabić. Pożeracze polecam jednak od około 45 levelu aby móc spokojnie je zabijać, nie tracąc przy tym masy potionów.

   

We wieży jest zwiększony exp - im dłużej siedzisz, tym więcej zyskasz, expa, jak i dropu. Nie zapomnij kupić eliksirów we wieży które zdejmują nam niechciany efekt ducha rozpaczy, który zmniejsza obrażenia jakie zadaje nasza postać.

 

 Nie wszyscy jednak lubią strefy PVP gdzie każdy może nas zabić. :unsure: 

 

Innym miejscem expowiska na dany przedział levelowy jest Vedoc, Tadano, Shamba (przy tej ostatniej lokalizacji, powolutku

Żaby są łatwe do zabicia, dropią z nich przedmioty i łup min. do zadań dziennych. Większe żaby - czyli ropuchy dają dużo punktów doświadczenia, nieco trudniejsze w zabiciu. Najwięcej tych stworów znajdziemy w Tadano i Vedoc.

Shamba - to jednak w tym przedziale levelowym, polecam osobom które już zrozumiały swoją postać, i potrafią mądrze korzystać z umiejętności. Klugi i Blomy to masa expa - klugi nieco słabsze, lepiej z nimi sobie poradzicie. Szczególnie poradzą tam sobie klasy takie jak - Łowca, Snajper, Rycerz Ciemności

 

 W tych lokacjach bez problemu nabijecie 50 poziom, jak wiadomo, każdy chce do niego dojść  

 

:wub: Pozdrawiam, i życzę udanej gry - Liesela :wub: 

 

 



#8 Jekan313

Jekan313

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 19 Postów:

Napisany 15.08.2018 - 00:55:57

Jeśli najpierw wybrałeś klasę strzelanek, to na poziomie dwudziestym masz ochotę na dodatkowy zawód. Do gry są dostępne 2 rodzaje bohaterów: myśliwych i snajperów. Każda z nich ma swoje zalety. Jeśli wybrałeś ścieżkę myśliwego (huntera), ten przewodnik łowców królewskich Quest jest specjalnie dla Ciebie.

Hunter to jedna z najtrudniejszych klas do gry. Pomimo tego, że można bardzo szybko wypompować tego bohatera na poziom 40, kolejne klasy zyskują dużą przewagę. Ich możliwości stają się bardziej istotne, a siła myśliwego pozostaje na tym samym poziomie. Może to dlatego, że łowca gra bardzo interesująco i nie jest nudny.

Dla dobrego myśliwego istnieją 2 standardowe opcje pompowania - dla większej korzyści w PvP (dla zwinności, maksymalnej prędkości ataku) i dla PvE (główne obrażenia z zaklęć AoE). Jednym z głównych problemów myśliwego jest brak umiejętności kontrolowania wroga. Obrażenia można zrobić dobrze, ale nie, niż sprowadzić kasty do wrogów, co bardzo często prowadzi do śmierci.

Parametry i cechy myśliwego
Rozpocznij przewodnik Hunter Hunt z parametrami i charakterystykami. Dla myśliwego są to standardowe Zręczności, Wytrzymałości, Celności i Szczęścia. Wskaźniki wielości myśliwego nazywane są Łopatą, Zdrowego, Tidy i Szczęścia. Zwiększają one pewną charakterystykę po każdych dziesiątych zaindeksowanych punktach parametrów.
Zręczność zwiększa prędkość ataku myśliwego i czas rzucania czarów. Parametr krotności dodaje 2,5% prędkości ataku.
Wytrzymałość zwiększa ilość zdrowia (67 punktów za punkt). Parametr krotności dodaje 15 jednostek. energia.
Dokładność zwiększa atak myśliwego o 2. dla każdego punktu pompowania. Parametr krotności dodaje 15 jednostek. do ataku.
Szczęście zwiększa szansę trafienia krytycznego o 0,33% za każdy punkt. Parametr krotności dodaje 1% do szansy na trafienie krytyczne.
Umiejętności Łowcy
Łowca ma kilka różnych rodzajów aktywnych umiejętności. Po pierwsze, są to aktywne umiejętności strzeleckie (do poziomu 20), umiejętności samego myśliwego i aktywne talenty.
 
Strzałka umiejętności
Strzelanie to umiejętność początkowa, która zadaje obrażenia celowi i dodaje 1 punkt. skupić się.
Cel - pasywny, który zwiększa moc ataków dalekiego zasięgu, strzałka, dodaje dodatkowe jednostki skupienia.
Kolec to specjalna pułapka, która po uruchomieniu powoduje obrażenia ofiary i spowalnia ją.
Celny strzał to doskonała umiejętność, która wyrządza duże obrażenia i zwiększa punkt skupienia o 30%.
Niestrudzona to aura, która zwiększa prędkość biegu o 10%.
Piercing shot - Zniszcz wszystkich wrogów podczas lotu. Fokus zwiększa obrażenia o 30%.
Koncentracja to dobra umiejętność, która w 2 sekundy odlewania przywraca całą ostrość strzelca.
Chodzenie jest aktywną umiejętnością, która zwiększa szybkość poruszania się grupy o 20% przez 20 sekund.
Celowanie jest pasywne, które zwiększa obrażenia z odległych strzałów i gromadzi więcej punktów skupienia.
Opatrunek na rany to zdolność uzdrawiania, która przywraca zdrowie co 1,8 sekundy przez 10 sekund.
Uderzenie w tyłek to przydatna umiejętność, która pomoże przeciwnikom w walce wręcz. Myśliwy odrzuca wroga, ogłusza i zadaje niewielkie obrażenia.
Shot shot - umiejętność AoE, która po strzale zadaje obrażenia wszystkim bohaterom znajdującym się przed nimi.
Healing charge - pomagaj sojusznikowi w trudnym momencie. Potrafi przywrócić pewną ilość PW do sojuszniczego bohatera.
Orzeł - umiejętność skierowana przeciwko złodziejom. Oko Eagle pozwala zobaczyć wszystkie niewidzialne stworzenia w promieniu dwudziestu metrów.
 
Umiejętności Łowcy
Magiczna strzała to bardzo przydatna umiejętność. Łowca uruchamia magiczną strzałę w kierunku najbliższego wroga, niezależnie od tego, czy jest widoczny, czy nie.
Głupia strzała to kolejna umiejętność skierowana przeciwko Strażnikom. Tępa strzała odpycha wszystkie wrogie jednostki. Im są bliższe, tym bardziej odsuwają się.
Grad strzał to ogromna umiejętność, która oprócz obrażeń zadawanych przez wrogów, także podnosi punkty skupienia. Rzeczywista zarówno dla PvE, jak i PvP.
Kamuflaż jest masowym inviz. Łowca może przez chwilę ukryć całą swoją grupę. Po każdym aktywnym działaniu niewidzialność znika.
Sugestia - dzięki tej umiejętności myśliwego może oswoić żadnego mob w czasie, dopóki nie otrzyma obrażenia w dziesięciokrotnej siły ataku bohatera.
Kapkan - unieruchamia ofiarę na jakiś czas, ale pozostawia ją do ataku.
Strach na wróble jest jedną z najpopularniejszych umiejętności wśród wszystkich myśliwych. W PvE, strach na wróble ułatwia życie. Łowca przywołuje stracha na wróble, który niszczy wrogów i rozprasza ich.
Rebound - myśliwy może łatwo wydostać się z walki, skacząc z odległości 9 metrów.
Wyrzuć pułapkę - myśliwy rzuca jedną ze swoich pułapek (pułapkę, pułapkę, pułapkę na lód).
Brzęczące strzały - podczas ataku z prawdopodobieństwem 7%, Żuk może latać do wroga.
 
 
W przypadku myśliwego wszystkie wyżej wymienione umiejętności mogą być przydatne w zależności od twoich pomp. Nasz przewodnik: Royal Quest dla myśliwych stopniowo przechodzić do drugiej części, gdzie przegląd talentów, a także możliwości szybkiego poziomowania.
Talenty Łowcy
Większość talentów w grze Royal Quest zwiększa siłę umiejętności, więc nie będę ich opisywał. Skoncentruję się tylko na aktywnych talentach.
 
Pułapka na lód to dobra umiejętność, ale z dużym wycofaniem (60 sekund). Hunter ustawia pułapkę, w której prędkość ruchu wrogów spada o 35% co sekundę przez 5 sekund. Efekt można ułożyć do trzech razy.
 
Lider Pack - jeden z najważniejszych talentów dla myśliwego, jak większość graczy woli skakać w postaci wilka. Łowca może zamienić się w wilka, zyskując dodatkowe bonusy do charakterystyki.
 
Pasożyt jest użyteczną umiejętnością przeciwko klasom wspierającym. Hunter rzuca specjalną kapsułkę w swoich rywali, pasożyt, z którego może doprowadzić do uszkodzenia tarczy, czy to będzie działać przywracania zdrowia zaklęcia.
 
Jak i gdzie swingować myśliwego
Po wybraniu zawodu na poziomie 20, wybierasz się w bezpłatną podróż. Musisz huśtać się ostrożnie, ponieważ myśliwy nie ma dużo zdrowia i "grube" moby są w stanie zabić.
 
Istnieją dwa sposoby pompowania:
w postaci osoby, używając głównej broni i wszystkich aktywnych umiejętności (strach na wróble, pułapki, kolce);
przekształcony w wilka (po tym dostaniesz premię ze statystykami, ale tracisz możliwość używania umiejętności).
Który sposób wyboru należy do Ciebie. Miejsce huśtawki z tego powodu się nie zmieni.
 
Na dwudziestym poziomie możemy się kołysać na jaszczurkach na pustyni Mara i tam być na poziomie 40. W tej lokalizacji jest wystarczająco dużo mobów, które dają dobre wrażenia. Jeśli nudzisz się, by huśtać się w tym samym miejscu, na poziomie 28 możesz udać się do Wilczych Pitsów, aby zagospodarować Baphometics. Możesz chodzić po McDar, zabijając różne owady (skorpiony, mrówki itd.).
 
Po ukończeniu 38 poziomu możesz udać się do lokalizacji Elona i zagrać w Pale Acorns, z której łatwo jest zrobić paczkę i zabić AoE z umiejętnościami.
Lokalizacja PvP Tumangan nie tylko da szansę na zabicie Tumangan Sosuns, ale także sprawdzi twoje umiejętności w walce z innymi graczami. Ponadto, ta gra będzie rozrzedzać monotonną jakość, która może szybko przeszkadzać.
 
Po wypróbowaniu sił w miejscu PvP, nie będziesz już mieć pytań, w których lepiej się swingować. Porównaj doświadczenia zdobyte od potworów, zbieraj je w partiach, dzwoń do Stracha na Wróble i zabijaj je.
 
Gra dla myśliwego nie będzie łatwa, ponieważ jest to jedna z najsłabszych klas. Deweloperzy pracują nad równowagą, więc w przyszłości być może dojdzie do pewnych zmian. Ale ten przewodnik łowców królewskich jest mało prawdopodobne, aby utracić znaczenie, ponieważ tutaj zestawiamy wszystkie podstawowe pojęcia. Podstawy, o której nie powinien zapomnieć każdy szanujący się "myśliwy". Szczęśliwe polowanie!
 
Z szacunkiem, Стрела


#9 Vasashi

Vasashi

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 15.08.2018 - 11:34:09

Nick : Vasashi

Levelowanie postaci 21-30

 

Witam serdecznie , prezentuje wam poradnik jak najszybciej awansować (oczywiście moim skromnym zdaniem) postać do levela 30 , a więc zaczynamy . 

 

 

Stojąc w dowolnym punkcie na mapie (u mnie Stolica " Varlone" ) wciskamy na klawisz "M" , naszym oczom ukaże się mapa owej lokacji : 

1.jpg

Czerwona Ramka pokazuje serię zadań które warto jest zrobić na samym początku , da to nam sporą ilość Doświadczenia oraz odblokuje wejście do tzw. Wieży (jest to lokacja pvp) .

Znacznik na zielono , pokazuje gdzie można umieszczać pieczęcie w przedmiotach (tzw. bonusy)

Żółta ramka pokazuje nam dostępne wszystkie zadania na obecnym levelu i prowadzi do odpowiedniego npc (ss poniżej)

2.jpg

Gdy już wejdziemy w dostępne zadania , szukamy misji najbardziej opłacalnych względem złota oraz doświadczenia i podróżujemy za znacznikiem który nas prowadzi . 

 

 

ALE!!!! 

Przed wyruszeniem w podróż warto jest ulepszyć EQ , więc udajemy się do  Mistrza zaklinania  (zielony znacznik na 1 ss) . 

3.jpg

i rozpoczynamy rozmowę : 

4.jpg

Wchodzimy w Nałożenie pieczęci :

5.jpg

Oczywiście gdy pieczęć się nam nie spodoba możemy ją zawsze zmienić :

 6.jpg

Jak mamy już dopracowane EQ możemy wyruszyć w poszukiwanie przygód :) 

 

POZDRAWIAM :) 

 

 


  • Dzidowa likes this

#10 walentina

walentina

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 12 Postów:

Napisany 15.08.2018 - 13:39:44

Poradnik dla leveli 0-19

 

Nick: Loterina

 

Przed przystąpieniem do wykonania zadań początkowy należy ustalić swój nick, zmienić wygląd i wybrać klasę. Można dokonać wyboru z pośród następujących:

1. Szermierz -> Krzyżowiec lub Rycerz Ciemności

2. Złodziej -> Rozbójnik lub Skrytobójca

3. Strzelec -> Snajper lub Łowca

4. Mag -> Czarodziej lub Czarnoksiężnik

 

Jeśli chcesz zacząć grę w Royal Quest należy w pierwszej kolejności przejść Samouczek.

post-9799-0-29123100-1534336044_thumb.jp

 

 

Po wykonaniu wszystkich zadań z samouczka należy zrobić zadania początkowe w Dolinie Taskony, które polegają na zabiciu kropli rosy, bzykopszczół, zebraniu beczek miodu itd.  

 

post-9799-0-69012000-1534336220_thumb.jp

 

 

Po wykonaniu zadań w Dolinie Taskony przechodzimy do następnej lokacji, czyli do Elgore.

 

post-9799-0-62224600-1534336334_thumb.jp

 

 

W tej lokacji od 10 do 19 lvlu mamy zadania w Jaskini Elgore.

 

post-9799-0-95984800-1534336429_thumb.jp

 

Jest również zadanie u Connorra Barra polegające na Obronie Warzywnika.

post-9799-0-77542200-1534336474_thumb.jp

post-9799-0-24131100-1534336520_thumb.jp

 

W stolicy otrzymuje się zadanie polegające na zabijaniu karaluchów, które wykonuje się w kanałach.                                                

post-9799-0-80006900-1534336585_thumb.jp

 

Wykonując wszystkie zadania na początkowych levelach dochodzimy do 20 lvlu.

 

Załączone miniaturki

  • x.jpg
  • screen_180815_003.jpg
  • screen_180815_002.jpg
  • b.jpg
  • t.jpg
  • c.jpg
  • k.jpg


#11 Dzidowa

Dzidowa

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 27 Postów:

Napisany 18.08.2018 - 14:30:29

Trzeba przyznać,że poradniki są naprawdę dobre i podziwiam szczególnie tych graczy, którzy poświęcili  sporo czasu na ich wykonanie. Z pewnością będą użyteczne dla początkujących graczy.


  • Norad likes this

#12 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 09:09:27

Bardzo serdecznie dziękuję za wszystkie zgłoszenia!

 

W zakresie zwycięzców z konkretnych poziomów:

0-20: Loterina

21-30: Skesh

31-40: Waterfals

41-50: Liesela

51+: Brak

 

Wszystkich wygranych, a także osoby, które zostawiły tu swoje propozycje, proszę o kontakt na PW. Zgłoszenia z FB już zostały rozliczone.

 

UWAGA:

Ponieważ jedyne zgłoszenie na 51+ nie zostało przez nas zaakceptowane, wciąż poszukujemy chętnych do stworzenia materiału pod ten przedział. Jeśli zatem jesteście zainteresowani (nawet dotychczasowi zwycięzcy), bardzo prosimy o nowy post w tym temacie. Oferowane nagrody pozostają w mocy :)



#13 Aski467

Aski467

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 12 Postów:

Napisany 20.08.2018 - 13:21:34

Poradnik dla 51+

 

Na tym poziomie opłaca się robić wszystkie questy/dzienne, które dają w miarę dużego expa.

Dzienne takie jak:

Psycho - Polecam iść z sinem/rozbójnikiem aby przebiegl bez zabijania niepotrzebnie mobów.

Języki Shirry/Filet opancerzonego Haula - Polecam te questy zrobić razem.

Mortok - na 51 + dacie rade spokojnie zrobić samemu.

Zaopatrzenie wojenne  - Polecam w Worlaks zbijac Croggi.

Pancerz metalowego skorpiona - Robimy ten quest w Księżycowej Oazie, polecam iść z jakimś magiem bądź rycerzem ciemności.

Prawdziwe Zagrożenie - Zabijamy pentokulusy w tańczącym lesie.

Brak Żywności - Potrzebujemy 50 starej kości, polecam kupić na targu bądź dropić na wszelkiego rodzaju szkieletach.

Chroń skrzek Sluggi buggi - do tego questa musimy zrobić normalne zadania znajdujące się w rechotowie.

Mika - Polecam dropić w Kopalniach poziom 1 znajdujących się w Aloha.

 

 

Te questy na 51 poziomie powinniśmy mieć :)

 

Dalej idąc wraz z poziomami dochodzi mnóstwo kolejnych zadań/zadań dziennych

Gallu - Polecam iść w pełnej drużynie.

Dexter - ---------||-----------

 

Itp.

 

Na 56 o ile się nie mylę dochodzi nam prawie pełen zestaw questów w Alosze.

Ariesy

Orki

Mroczniki.

 

 

Co z tego wynika?

Polecam robić questy, które po prostu dają dużo expa.

 

 

Zrobiłeś wszystkie?

Polecam jak już expić na shamba :)

W miarę prosta lokacja, fajny drop, a przede wszystkim dużo expa :D


  • Norad and Fajny89 like this

#14 Belek

Belek

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 130 Postów:
  • LocationSomewhere in the universe

Napisany 21.08.2018 - 19:33:52

     Expienie od 50lv.

 

Zawsze warto pamiętać że granie w drużynie na jednej mapie to więcej expa dla każdego z drużyny. Jeśli jest was dwóch to exp wynosi 1,1 dla trzech to 1.2 do exp, itd. w drużynie ośmioosobowej, gdy wszyscy są na tej samej mapie, exp wyniesie 1.7 , czyli 70% do każdego mobka. Z odpowiednio dobranym eq, np. Maską grozy (dostępna od 53lv) mamy dodatkowe 2% dla siebie, jeszcze dochodzą pieczęcie dodające pkt do exp i %. Na wysokich levelach, lepszy jest %, na niskich pkt do exp. Postać wypoczeta ma +100% do exp z mobków i misji. Razem z premką , drużyną i eq na % do exp, z wbitymi pieczęciami , można uzyskać nawet +400%, średnio licząc, jeśli kogoś stać na takie wydatki. W dużej drużynie, gdzie można liczyć na innych z pt, można grać nawet w słabszym eq, które ma procenty do expienia.

Tyle wprowadzenia, teraz konkrety , co i jak.

Jest tu seria misji w piramidzie, dotyczy kontrolerów temperatury, robi się to kilka razy, od kilkunastu szt, na 500 jest ostatni, exp takie sobie, ale drop, że hoho. Długo się to robi, jest alternatywa, można poczekać z misjami w piramidzie do 55lv, gdzie wtedy można tam zrobić bodajże 7 misji na jednym podejściu  :)

Mamy też misje w Trogulu, jajo tortoli jest bardzo  łatwe, gdy już dotrzemy na miejsce, gorsze jest przykrycie gniazda liśćmi.

Na 52lv mamy lalkarz i kopalnie , również bossa do zabicia, klasy bijące na dystans sobie poradzą, tym walczącym w zwarciu polecam RC w pt z odpowiednim talentem.
53lv to głównie Alocha, Trogul i Shamba.

Poziom 54 to przygotowanie do dającego nam bardzo dużo exp za bossa na 55lv, musimu tu nazbierać składniki do wodoodpornej szkatułki dla Veldy. Oraz łatwe misje w Elonie . 

I lv 55, tu zaczynają się misje dzienne, od tego poziomu, jest ich najwięcej.Ostatnie misje z serii antyczna zbroje, najwięcej exp i golda.U Maximusa w Teuton są nimfy do zabicia, 30 szt, po oddanie tego jest Inkubator (misja dla 8) ale można to w 2 bez problemu, z ogarem na 65lv  ^_^ .

Po zrobieniu szkatułki dla Veldy , jest cała seria misji na bossa Księcia przypływów, exp ogromny i kasa też.

Mamy równierz serię q w Arkonie, które zaczynają się u kap. Trevilla, a dotyczą wampirów, exp przeogromne :) 

Mając obronę skrzeku , możemy pobrać misję w Tadano i Vedoq, do zabicia razem 40 klugów. Robimy tu 3 misje pod rząd.Uzyskujemy tu dostęp do jaskini zmierzchu i osiągnięcie.

56lv to głównie Kabuk i misja z Mistrzem u Lalkarza.

57 tu mamy kontynuację misji w Trogulu , Teutonie, u Lalkarza, Pazuty Pierrota, wykonywane w Eltanie i u Lalkarza.

Kontynuacja misji dotyczacej wampirów. 

I zdaje  się 15 orków do zabicia w Aloha, co razem z misjami : shirry, haule, oraz te o u Stanika w Aloha to exp, które szybko wyczerpuje nasze+ 100% do exp.

Jest na tym poziomie q o którym warto wspomnieć: Przeklete nasiono, w jaskini zagrów, trzeba wejsć do 8 sfer i spalić tam rosnące nasiono, z reguły większość graczy radzi sobie z sześcioma, a 2 są dość trudne, gdyż mobki respią się tam szybko, to lepiej w dwóch robic  ;)

Level 58 tu mamy do zabicia szczur#13 w Trogulu i Czarna wdowa, w jaskini zagrów oba mobki to elitki, z wdowy lecą jajka potrzebne do innego q :)

I ostatni najbardziej zasługujacy na uwagę quest na tym lv, to Krew Trolla, nie powala ilością exp, za to mobki tam bite owszem, a drop to poezja są tam wartościowe elementy ubrań dla strzelców i 3 wartościowe karty. Dochodzi tu też q Serca Terrana.

59.To boss u Lalkarze, tylko dla koksów, elitka w kabuku w dwóch da się radę, tu jest też cała seria dotyczaca ogrów, orków, i jeźdzców. Oraż noc mięsożerców misja dla 4 graczy, wygląda jak, mortok, lub obrona skrzeku, tylko tu powstrzymuje się fale orków i gobblinów.

Poziomy 60-65.

Tu zostaje nam dokończyć misje o wampirach i robić 2 watki fabuły na północnych mapach. Dają dużo expa, a nagromadzenie łupów  z tych lokacji procentuje, później w misjach dziennych , których tu jest od groma i prawie każdy łup tam lecący jest do daily. 

Nie należy zapominać o jaskiniach elenium. Beta - Enzym, i Adamantyt dla max leveli. Mobki respią się tam szybko, a exp leci z nich naprawdę dużo


  • Norad and Dzidowa like this

#15 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 02.09.2018 - 09:40:22

Dziękuję za dwa dodatkowe zgłoszenia.

Nagroda główna wyląduje u Belka, jednakże drugą pracę także zasypię paczuszką Reali. Prosiłbym o kontakt na PW :)


  • Fajny89 likes this

#16 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 19.09.2018 - 10:10:08

Cześć,

 

ponieważ chciałbym rozwinąć poradnik napisany na poziomy 31-40, wszystkich zainteresowanych zapraszam na PW.

Osoby, które podejdą do tego w ciekawy i trafny sposób, będą należycie nagrodzone :)





Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych