Skocz do zawartości


Zdjęcie

Patchnotes do aktualizacji 1.2.035

patchnotes

  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Fresque

Fresque

    Royal Quest GM

  • Royal Quest Support
  • 962 Postów:

Napisany 06.08.2018 - 09:49:04

Wyprawa na Północ trwa!

 

Dwie nowe lokacje: Khabul i Dłoń Mrozu

Khabul to niegościnne terytorium zamieszkane przez orków. Większość z nich to agresywni wojownicy, którzy marzą o ostatecznym zniszczeniu ludzkości. Jednak niektórzy są mniej lub bardziej towarzyscy. Jeśli dotrzesz do wioski, w pierwszej kolejności należy odszukać Daranduka Srogiego. 
W Khabulu mieści się wejście do Jaskiń Varlama. Jaskinie te są skażone siłoziemią. Wejścia strzeże mag bojowy Horstguard, który nie przepuści Cię bez walki.

Dłoń Mrozu przypomina kształtem łapę potwora. To zimny, odległy i opuszczony obszar, po którym przetaczają się wichry. Czasem zjawiają się tam wyprawy i badacze. Zdecydowanie warto odwiedzić niewielki obóz łowiecki alaitów. Jego mieszkańcy pomogą ci na miarę swoich możliwości.
Trudno też nie stawiać sobie pytań o tożsamość budowniczych Lodowej Wieży. Może by tak zapukać i sprawdzić?

 

Nowe lochy

Jaskinie Varlama stają się dostępne po ukończeniu określonych zadań i są otwarte dla wszystkich naraz, a wyrobisko minerału jest lochem dla drużyn do 8 graczy. 
Potwory zamieszkujące jaskinie są skażone siłoziemią. Nawet wypadające z nich karty są wyjątkowe, zmienione przez obecność ducha ziemi.

Dzięki bliskości ducha ziemi skażone potwory są silniejsze i bardziej niebezpieczne niż ich odpowiedniki z jaskiń położonych bliżej powierzchni.

 

Boss wspólnej strefy PvP

Zarówno alaici, jak i ludzie mogą w pełni cieszyć się północną gościnnością: jeśli zdołasz przedrzeć się przez agresywnych orków do kryjówki Dengura Krwawego Topora, ten z radością zmasakruje cię osobiście.
Prawo Elenii nie obowiązuje w jego kryjówce. Gildie oraz pojedynczy poszukiwacze przygód mogą walczyć ze sobą o prawo do samotnego pokonania Dengura i zatrzymania całego łupu dla siebie.

 

Nowe karty i ekwipunek

Zarówno z nowych, jak i z istniejących potworów Północy wypadają teraz karty! Spytacie pewnie, jaki z tego pożytek?
Mieszkańcy wyrobiska minerału upuszczają karty specjalne. Karty stworzeń skażonych siłoziemią stanowią większe niebezpieczeństwo dla posiadaczy niż te pochodzące od istot zdrowych. Z drugiej strony karta ducha ziemi, współgrając z nimi, przyznaje specjalne statystyki.

Wszystkie klasy mają teraz dostęp do ekwipunku 65. poziomu (hełm, pancerz, spodnie, rękawice, obuwie). Wersje bez slotów można zdobyć tak od starych, jak i od nowych potworów Północy. Receptury ekwipunku ze slotami można uzyskać z elitarnych potworów oraz bossów Północy. Pamiętajcie, że przedmioty nieosobiste wypadają tylko z bossów strefowych przemierzających zwykłe lokacje. Osobiste receptury nadal wypadają z nich znacznie częściej.

  • Krzyżowiec: Zestaw Lodowego Topora
  • Mroczny rycerz: Zestaw Lodowatej Woli
  • Łowca: Zestaw Północnego Tresera Potworów
  • Snajper: Zestaw Zimnej Krwi
  • Złodziej: Zestaw Austina
  • Skrytobójca: Zestaw Przyczajonego w Mroku
  • Czarodziej: Zestaw Pana Wiatru
  • Czarnoksiężnik: Zestaw Mistrza Wieży

Inne zmiany:

  • Nowe, północne ekrany ładowania z orkami
  • Kryształowe, złote i orkowe skrzynie pojawiają się teraz w północnych lokacjach (z wyjątkiem Aranty).
  • Dodano opisy lokacji.
  • Dodano nowe karty potworów do istniejącego albumu z kartami (z wyjątkiem elitarnych kart oraz kart bossów).
  • W północnych jaskiniach zadomowiły się jaskiniowe pająki!

Zmiany klasowe

Czarnoksiężnicy mogą teraz oddziaływać na wrogów kilkoma runami głodu i runami chaosu. Każdy czarnoksiężnik może nałożyć ten efekt jeden raz. Każdy taki efekt może zniknąć przed pozostałymi runami (wraz z odpowiadającą mu ikoną efektu).

Piętno heretyka (krzyżowiec) oraz Cel (strzelec, łowca, snajper) nie wzmacniają już obrażeń zadawanych nieoznaczonym celom. Każda drużyna (lub postać) może nałożyć taki efekt na cel tylko raz.

 

Zmiany w rozgrywce

  • Zmieniono kartę megaireksa. Karty już posiadane zostaną oznaczone jako antyczne i nie ulegną zmianie. Megaireks pozwala teraz zdobyć nową kartę dającą +8 do szczęścia, +8 do wytrzymałości oraz 3% szansy na zatrucie celu na 8 sekund, nie częściej niż raz na 4 sekundy. 
    Wprowadzono kartę Dengura (bossa lokacji PvP) dającą bonusy PvP zamiast karty megaireksa.
  • Karta wypadająca z goblinów zwiększa odtąd prędkość ataku zamiast ją zwielokrotniać. Karty już posiadane przez graczy zostaną oznaczone jako antyczne, a ich efekty nie ulegną zmianie. Nie można ich uzyskać z albumu z kartami ani od goblinów.
    W lokacji PvP można odtąd zdobyć kartę zapewniającą potężne zwiększenie prędkości ataku (karta Wielkiego Bena).
  • Lochy generowane dla pojedynczych zadań dają mniej punktów doświadczenia. Ponadto nie można w nich już zdobyć łupu ani punktów królewskich łowów.
  • Udomowiona aniołasica ma teraz na imię Ayamee.

 

Naprawione błędy

  • Rzeczywisty obszar oddziaływania umiejętności Bariera planarna jest teraz bliższy efektowi wizualnemu.               
  • Naprawiono nazwy kolorów kart królów i dam.
  • Błąd przy rozpoczęciu pola bitwy doświadczany przez niektórych graczy Enigmy został naprawiony.
  • Naprawiono przyczynę błędnie wyświetlanego komunikatu „W tej chwili nie można użyć wskrzeszenia, ponieważ cel żyje”. Prosimy o wiadomość w razie ponownego wystąpienia tego problemu.
  • Niedostępne zadania nie wyświetlają się już razem z dostępnymi.
  • Błąd z kartą Maryny został naprawiony.

Zanim napiszesz wątek o błędzie lub zgłosisz błąd w grze kliknij TUTAJ

Nie możesz się zalogować do gry? Masz problem techniczny? Potrzebujesz pomocy supportu? Pisz na: pomoc@royalquest.pl






Also tagged with one or more of these keywords: patchnotes

0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych