Skocz do zawartości


Zdjęcie

Patchnotes do aktualizacji 1.2.023

Patchnotes

  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Fresque

Fresque

    Royal Quest GM

  • Royal Quest Support
  • 962 Postów:

Napisany 02.07.2018 - 12:53:20

Wiosna zagościła na północy i tamtejsi tropiciele mają dla ciebie dobre prognozy: śnieg stopnieje i wkrótce będzie można opuścić Wichrowe Pustkowie. Jego Wysokość już wydał edykt, nakazujący wzmocnienie północnych przełęczy za pomocą magii, więc śnieg nie zablokuje ich podczas następnej zimy. Krótko mówiąc, zbliża się czas, w którym wszyscy będą mogli przejść do nowych obszarów!

Alatika

Ta pokryta śniegiem kraina jest zamieszkiwana przez alaitów: starożytną i bardzo tajemniczą nację. Podobno alaici używają zdumiewających artefaktów, przyniesionych przez Spadającą Gwiazdę.

Bitewne Wybrzeża
Zarówno alaici, jak i orkowie uważają to miejsce za swoje. Z tego powodu dochodzi tu do częstych konfliktów między tymi dwoma nacjami. Obecnie w Bitewnych Wybrzeżach panuje względny spokój. To najlepszy czas dla wszelkiej maści odkrywców.

Do gry dodano dwóch północnych bossów: Elkę i Buxbuqualanuxiwe. Zdaje się też, że Hugo się ogarnął. Nadal nie zamierza wracać do Kabuku, ale ludzie widywali go na północy.

Kontynuacja serii zadań głównej opowieści
Przyjdzie wam zbadać różne dziwne wydarzenia na północy i zdobywać informacje od alaitów. Czy ochoczo podzielą się z wami swoją wiedzą?
Dostępnych będzie też wiele zadań codziennych, związanych z potworami panoszącymi się na nowych terenach.

Nowe surowce i ekwipunek
Botanicy i aurolodzy z Elenii zbadali oraz sklasyfikowali większość użytecznych roślin i minerałów występujących na północy: 7 podstawowych surowców, 15 dodatkowych (i trudniejszych do zdobycia) przedmiotów i 2 nowe klejnoty. To wszystko możecie znaleźć na znanych mapach północy. Użyj tych przedmiotów do stworzenia nowego ekwipunku i mikstur wysokiego poziomu.
Zabijając bossów i elitarne potwory możesz zdobyć przepisy na przedmiot dla 63. poziomu. Składniki to nieużywany przedmiot tego samego rodzaju, nowe surowce, serca chłodu i odłamków z kryształowej rzeki.

Do gry dodano więcej ekwipunku i broni 63. poziomu: miecz, młot dwuręczny, katar, sztylet, kosę, bransoletę mocy, pistolety, karabin, moździerz, łuk, tarczę i kulę. Północne potwory zostawiają przedmioty: osobiste dla postaci i nieosobiste (najrzadziej występujące). Wersje przeznaczone do miejsc tworzy się na podstawie przepisów.


Wytwarzanie mikstur
Teraz używanie większości mikstur zdrowia, energii i many będzie miało ograniczenia poziomu używania. Ekstrakt eltanu będzie trudniejszy do zdobycia w grze. Potwory nie będą już zostawiać mikstur, ale możesz je pozyskiwać zrywając rośliny lub przeszukując skrzynie królewskich łowów. Mikstury z niektórych poziomów będą dostępne w sklepach BN-ów. Możliwe będzie też wytwarzanie mikstur: kupuj przepisy od handlarzy lub zdobywaj je na potworach.
Przepisy udoskonaleń - zupełnie nowe - pozwolą wam tworzyć potężniejsze mikstury ze słabszych gatunków.
Ponadto, dodano mikstury zdrowia, energii i many z nowym efektem: nadwyżka odzyskanego zdrowia/energii/many będzie odnawiać zdrowie przez kolejnych 20 sekund, a energię/manę przez 10 sekund.
Dodano przepisy na mikstury areny/pola bitwy (poziom 61-65).

Miejsca w plecaku
Liczba miejsc w plecaku została zwiększona do 78 w każdej zakładce. Teraz w plecaku będzie 6 miejsc w każdym rzędzie, a na początku gry będą dostępne dodatkowe 3 wolne miejsca.
Teraz cena każdego kupowanego miejsca, poza pierwszym, to 19 reali. Inne postacie z twojego konta nadal mają 50% rabatu.
Do gry dodano nowy wymienialny przedmiot: Hipertorbę Norina. Korzystanie z tego przedmiotu dodaje jedno miejsce w wyposażeniu. Możecie wymienić ten przedmiot. Znajdziecie go przy potworach w grze albo w skrzyniach i pudełkach ze sklepu premium.

System oblężeń
Większość zmian pozostanie taka sama, jak w ogłoszeniu.

Oferty

  • Gildia może posiadać tylko jeden zamek. Przywódca gildii może opuścić aktualny zamek, jeśli złoży ofertę na kolejny.
  • Tylko przywódca gildii może zadeklarować oblężenie: w złocie.
  • Gildia posiadając zamek automatycznie bierze udział w oblężeniu.
  • Podstawowa oferta na wszystkie zamki to 1 000 000 złota, a minimalna stawka podbicia aukcji to 500 000 złota.
  • Wygrywa najwyższa oferta (albo dwie najwyższe oferty, jeśli zamek nie ma właściciela). Reszta oferowanych pieniędzy jest zwracana właścicielom.
  • Jeśli na zamek bez właściciela zostanie złożona tylko jedna oferta, składająca ją gildia sama przystępuje do oblężenia.

Oblężenie

  • W czasie oblężenia każdy gracz z uczestniczącej gildii może wejść do Labiryntu Strażnika Klucza (przez interfejs gildii). Ale żadna gildia nie może wysłać do oblężenia więcej niż 20 drużyn.
  • Członkowie jednej grupy znajdą się na tej samej platformie. Maksymalna liczba drużyn jest zależna od rodzaju zamku.
  • Będąc w Labiryncie nie możesz wyrzucić gracza z drużyny, ani jej opuścić. Jeśli gracz wejdzie do Labiryntu bez drużyny, zostanie automatycznie dołączony do dowolnej drużyny mającej wolne miejsca. Jeśli w dostępnych drużynach nie będzie wolnych miejsc, ale będzie inny samotny gracz, zostanie stworzona nowa ekipa złożona z tych dwóch graczy. Jeśli nie będzie nikogo, gracz będzie działać sam.
  • Drużyny mogą przemieszczać się między platformami, podnosząc lub opuszczając je (pod warunkiem, że na tej samej platformie nie ma wrogów). Na tej samej platformie mogą przebywać dwie lub więcej drużyn z tej samej gildii.

Inne elementy

  • Po opuszczeniu gildii, nie można wstąpić do innej przez kolejnych 8 dni.
  • Labirynt Strażnika Klucza: zdrowie strażnika klucza zostało zwiększone. Ponadto posiada on magiczną tarczę mającą 300% jego maksymalnego zdrowia (nie odnawia się, gdy potwór wyjdzie z trybu walki).
  • Labirynt Strażnika Klucza: usunięto potwory ze wszystkich platform, poza środkową.
  • Teraz umiejętności „drugiego życia” nie uruchamiają się automatycznie po odniesieniu obrażeń na arenie, polu bitwy, w Labiryncie Strażnika Klucza. Ale mogą być aktywowane przez gracza, jak każda umiejętność.

Zmiany w grze

  • Do sklepu walki dodano przepisy na krwawą kartę: Dusiciel 2. i 3. poziomu. Wzmocniona karta dłużej osłabia efekt leczenia (20 sekund na 2. poziomie, 25 sekund na 3.) i zwiększa liczbę stosowanych efektów (+1 na 3. poziomie, +1 do ataku wręcz na 2. poziomie).
  • Teraz efekt odporności na kontrolę z krwawej karty: kamienny berserk i z krwawej karty: duch berserka zostaje przedłużony, gdy zdobywasz nowe efekty kontroli.
  • Złodziej: Teraz umiejętność „rozproszenie” nakłada efekt agresji na potwory tylko, jeśli postać trzyma tarczę.
  • Efekt „ogłuszenie”, przerywający używanie umiejętności, nazywa się teraz „zmieszanie”.
  • Łowca: Talenty na drzewku łowieckim zostały przeniesione. Teraz będzie wygodniej wybierać talenty związane z karabinem.
  • Czas odnawiania lemoniady dyniowej został skrócony z 60 do 30 sekund.
  • Teraz każdy typ zadania jest oznaczony na mapie za pomocą innej ikony.
  • Potwory potrzebne w zadaniu także mają odpowiednią ikonę po lewej stronie portretu.
  • Opcja „Pokaż postępy zadania” została dodana do opcji gry i może być wyłączona.
  • Teraz, jeśli chcesz użyć umiejętności doskok, psychiczny cios, strzał próbny zamiast automatycznego ataku, włącz po prostu tę funkcję klikając PPM na ikonie umiejętności. Drugie kliknięcie wyłączy powtarzanie. Efekt umiejętności specjalnej (celowanie w przypadku strzelców) lub talentu (fechtunek w przypadku rozbójników, ogłuszenie u magów) nie uruchamia już powtarzalnego efektu.
  • Teraz umiejętności czarnoksiężnika lub czarodzieja z efektem surowca nie uruchamiają, ani nie przedłużają automatycznego ataku (lub jego aktualnego zastępstwa). Używanie kuli ognia, lodowej strzały, strzały chaosu, pioruna i kamiennych kolców nie wywołuje automatycznego ataku, ani próby wejścia do walki wręcz przez postać trzymającą kosę.
  • Mag: teraz użycie umiejętności psychiczny cios nie powoduje rozpoczęcia automatycznego ataku.


Naprawiono błędy

  • Poprawiono problem z zapisem punktu portalu.
  • Poprawiono animację postawy bojowej z łukiem.
  • Efekt karty żywiołu na broni mógł zniknąć po wskrzeszeniu postaci. Ten błąd został naprawiony.
  • Łupy drużyny mogą być niedostępne w pewnych opcjach podziału. Usunięto część błędów powodujących ten problem.
  • Teraz efekt tarczy jest nakładany także na oswojonych pupili łowcy walczących wręcz.
  • Usunięto błąd zdobywania przez drużynę artefaktów z zamierzchłej przeszłości.
  • Umiejętności krzyżowca cios tarczą, solidna ochrona, tarcza Aury odnawiały się, po zejściu z wierzchowca. Ten błąd został usunięty.
  • Rozbójnik: użycie gorączki złota nie podwajało ilości złota zdobywanej na potworach. Ten błąd został usunięty.
  • Czarnoksiężnik: umiejętność posłaniec śmierci działała tylko na jeden cel. Ten błąd został usunięty.
  • Łowca: umiejętność stępiona strzała nie wywoływała furii w trybie kontroli energii. Ten błąd został usunięty.
  • Łowca: teraz kropki z karty żywiołu na broni są należycie umieszczane także w postaci przywódcy stada.

Zanim napiszesz wątek o błędzie lub zgłosisz błąd w grze kliknij TUTAJ

Nie możesz się zalogować do gry? Masz problem techniczny? Potrzebujesz pomocy supportu? Pisz na: pomoc@royalquest.pl






Also tagged with one or more of these keywords: Patchnotes

0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych