Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowa pustynna lokacja


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Yleta

Yleta

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 01.07.2018 - 21:45:17

Witam

Chcę się podzielić moim pomysłem do gry.

Nowa pustynna lokacja - Ishtar
Do której wejście miało by się znajdować na dole mapy w Pustyni Mara.

W samej owej lokacji miało by się znajdować Miasto Aszkalotów, (którego brakuje w grze) zwało by się Ishtar (czyt. Isztar, czyli z mitologii mezopotamskiej bogini wojny, pasująca do morderczych aszkalotów) Lokacja ta  mogła by być wielkości 2/3 Wichrowego pustkowia(wielkość obszaru do zastanowienia się)i zawierała by miasto aszkalotów (miasto znajdować by się mogło w rogu mapy, ale to jeszcze do przemyślenia) Oazę w której były by namioty kupców aszkalotów, Mała osada przy morzu z molo, ruiny miasta w którym skrywali by się Aszkaloci bandyci i grabieżcy którzy mogli by mieć alfę "Herszt Bandytów"(nazwa może być zmieniona) który był by wielkim Aszkalotem w czarnym ubraniu z dwoma wielkimi nożami(czy coś takiego). Wejście do Miasta Ishtar dla bezpieczeństwa miało by barierę jak w Teutonie by potwory nie mogły przejść.

Potwory zamieszkujące tamtą okolicę to:

Aszkalot Grabieżca i Bandyta, ( owy grabieżca neutralny jak gobliński grabieżca)

Wydmy - stwory z piasku tworzące małą trąbę powietrzną z piasku - z kształtu jak ogórki w Mcdarze tylko całe z piasku.

Ogniste Golemy- stworzony z kamienia i ławy, cały w ogniu jego uderzenia podpalały by gracza.

Arany- tylko ogniste.

Przykładowe Zadania:
W Oazie kupców quest polegający na obronie oazy przed Aszkalotami Bandytami i ich przywódcą (podobnie jak we wsi Mortok, tylko że bez npc pomocnika) zadanie można robić w max 8 osób, jest to zadanie dzienne) Zadania w mieście zlecał by Oficer straży z koszar aszkalotów, głównie: zabij tylu i tylu bandytów, odszukaj kupców którzy zaginęli w ruinach starożytnego miasta które zostało zniszczone przez morze setki lat temu.

Przykładowe zadanie główne: mamy odepchnąć atak mumii i skorpionów na miasto(zadanie otrzymane od oficera straży), po czym oficer zleca nam odszukanie przyczyny ataku, zostajemy skierowani do ruin gdzie znajduje się wejście do grobowca w którym są mumie chcące rozerwać gracza na strzępy, po walce z nimi musimy się porozglądać po grobowcu, w pewnym momencie znajdujemy ukryte przejście które najpierw trzeba odkopać, dokopujemy się do korytarza w którym są pułapki ogniowe lecz nie te zwykłe, ale pułapki tworzące ogień od ściany do ściany gasnące po kilku sekundach i zapalające się na 4/5 sekund, po przebrnięciu przez pułapki ogniowe napotykamy Aszkakota, nieznajomy mówi nam że trafił tutaj przypadkowo, jego karawanę napadli bandyci a on nie był tak dobry w walce (był tchórzem)jak jego towarzysz który zginął w obronie kosztowności, wpadł w panikę i zaczął uciekać, znalazł szczelinę do której się wślizgnął i tak trafił do tego miejsca, siedzi tu już 1 dzień i nie potrafi się z tąd wydostać, informuje nas też że z głębi krypty dochodzą go dziwne dźwięki, które mrożą krew w żyłach. Aszkalot prosi nas o zbadanie przyczyny owych dźwięków, aby to zrobić idziemy w głąb "Tajemniczego Grobowca" znajdujemy tam "Przebudzone Skorpiony" po ich zabiciu znajdujemy tajemnicze wrota do których potrzebujemy 4 kluczy, po powrocie dowiadujemy się od aszkakota że klucze te mogą być ukryte w czterech innych grobowcach na obrzeżach starożytnego miasta. Każdy taki grobowiec to pomieszczenie w którym znajduje się korytarz prowadzący do sali w której jest Wielki Skorpion z którego dostajemy klucz. Później gdy jesteśmy przy wrotach grobowca Faraona, "Nieznajomy Aszkalot" stoi przy wrotach, oddajemy mu klucze, on otwiera przejście wkładając każdy klucz do odpowiedniego wgłębienia wrót. Do dalszej części zadań potrzebujemy 8 osób. W środku znajduje się ogromny sarkofag, całe pomieszczenie to Wielka okrągła sala, gdy z drużyną zbliżymy się do sarkofagu, on pęka i przez zniszczone wieko wychodzi Faraon który w majestatycznym wolnym tępie podchodzi do graczy i zaczyna się walka, z pod podłogi przy ścianach (do okoła) wychodzą skorpiony i ogniste golemy (tylko na początku). Po walce wracamy do Aszkakota który zszokowany tym co się przed chwilą stało mówi nam że znalazł stare tablice które opowiadały historię tego miejsca, dowiadujemy się od niego że sama bogini wojny przyszła stoczyć walkę z wojskiem Faraona który nazwał się jedynym i prawdziwym Bogiem Wojny.
Po tym wracamy do miasta opowiedzieć wszystko oficerowi, który dziękuję nam za cały trud który włożyliśmy w pozbycie się zagrożenia ze strony Faraona, dostajemy za to nowy tytuł : "Faraon".


(Potwory występujące w nowej lokacji to poziomy od 56-60)

Potwory w skrócie:

Zwykłe- Aszkalot Bandyta i Grabieżca, Ognisty Golem, Ognisty Aran, Mumia(w ruinach i koło murów miasta), Skorpion, Przebudzony Skorpion (występujący tylko w ruinach)

Potwory elitarne: Herszt Bandytów Aszkalotów (nazwa jeszcze może ulec zmianie)

Co o tym myślicie ? :P
Macie jakieś dodatkowe pomysły?
  • Norad and Belek like this

#2 Qanto

Qanto

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 90 Postów:

Napisany 01.07.2018 - 22:04:55

A czy salamandra może być ognistym aranem? Jeśli tak to jestem za!!!

#3 Qanto

Qanto

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 90 Postów:

Napisany 01.07.2018 - 22:06:19

A zamiast kolejnego faraona Kleopatra *.*

#4 Yleta

Yleta

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 01.07.2018 - 22:07:07

A zamiast kolejnego faraona Kleopatra *.*




Dobry pomysł

#5 Yleta

Yleta

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 01.07.2018 - 22:10:58

A czy salamandra może być ognistym aranem? Jeśli tak to jestem za!!!




Wyglądać będzie tak samo tylko nazwę zmienimy XD

#6 Adam~

Adam~

    Grinder

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 411 Postów:
  • LocationAranta

Napisany 02.07.2018 - 16:32:55

Ishtar

 

Ey, też jestem fanem Gothic! I Thyreal! :v


Wielki krzyżowiec g. był bohaterem tonącym w bagnie tragedii. Jego bolączki były zabawne.

Szczególnie kiedy skamlał i był przekonany, że nic nie da mu rady!

Pewnego dnia na jego drodze stanęła Administracja...

 

 


#7 Qanto

Qanto

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 90 Postów:

Napisany 02.07.2018 - 16:54:52

Ozzaku Gothic 3 to juz nie ten gothic :/ o Arcanii nie wspominam xd

#8 Yleta

Yleta

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 02.07.2018 - 18:20:24

Ozzaku Gothic 3 to juz nie ten gothic :/ o Arcanii nie wspominam xd


Arcania to nie Gothic, oficjalnie już nie jest

#9 Qanto

Qanto

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 90 Postów:

Napisany 02.07.2018 - 18:46:32

To samo uniwersum więc niektórzy tak to traktują

#10 Adam~

Adam~

    Grinder

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 411 Postów:
  • LocationAranta

Napisany 02.07.2018 - 21:39:51

Gothic 3 to nadal Gothic, chociaż ma otwarty świat, dla mnie Gothic skończył się z dodatkiem Zwiech bugów.


Wielki krzyżowiec g. był bohaterem tonącym w bagnie tragedii. Jego bolączki były zabawne.

Szczególnie kiedy skamlał i był przekonany, że nic nie da mu rady!

Pewnego dnia na jego drodze stanęła Administracja...

 

 





0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych