Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zróbcie w końcu coś z tą Grą !!!


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 Arrow654

Arrow654

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 11 Postów:

Napisany 21.06.2018 - 19:59:44

Witam sprawa jest prosta zrealizowanie już chyba dla was mniej chodzi mi odnośnie o unbanowanie postaci graczy, 
dlaczego? Ponieważ ta gra z dzień na dzień umiera z ilością graczy na serwerze, i  nie mówcie że "NIE" bo gram tutaj 
naprawdę sporo czasu i widzę co tu się dzieje napisze ktoś sprzedam konto na stolicy bo (  miał zły dzień,był nietrzeźwy)itd 
a Ban już na 5 lat tak dostało na tym serwerze 60% osób bana mniej więcej na Rosyjskim serwerze już tam tak nie da się
dostać bana na 5 lat za jakieś napisanie Słowa zakazanego "Sprzedam Konto" Te Słowo jest karalne niczym w Harrym Potterze WOLDE MORD  :o  
Inny dostali tego bana za udostępnienie konta jak fakt wskazuje lecz kara na nasz serwer jest zbyt duża 5lat serio 
nie rozumiem do dziś dlaczego za to jest ban pewnie dlatego że by ludzi na forum pisali że zostali oszukani itd ale to jest ich moi zdaniem wina udostępnili konto powińi  się liczyć z tym co ich spotka. 
Moi zdaniem powinniście unbanować graczy może nie wszystkich ale ci którzy wam nie wchodzą w pięty nie są "TOKSIQ GRACZAMI" powinni stracić kare dlaczego bo nasz serwer by wtedy staną na nogi większość osób co tu grało ma bana

wiem że dla was unbanować to nie trudna rzecz już kiedyś to zrobiliście np z graczem jednym  nie będę odnawiał sprawy tej bo to sensu nie ma, dostała ta osoba skróconego unbana z 5lat na 1 miesiąc i nie mówcie że tak nie było bo o tym pół serwera pamięta z starszych graczy. Z tego co widać  to wiekszość graczy was prosiła już o to byscie to zrobili lecz wy 
z niewiadomego powodu nie chcecie zrobić tego a rozdajecie jakieś śmieszne kody z których zepsuliście tą gre całkowicie 
z tych kodów zrobiła większość graczy eq na 11 chodzi mi o te z grudniowe kody, jaki tu jest sens dajecie ludziom za darmo zrobić itemy za nic pod warunkiem jak se zrobią z tysiąc kont  a patrzyliscie na innych tam graczy wtedy jak to dawaliscie 
A którzy grali w to z Kilka lat by mieć zrobione itemy takie jakie marzyli no nie bo wam sie tam gracze nie liczą 
Na Rossysjkim serwerze za takie coś zrobienie kont tylko dla zysków darmowych,dostają ludzie bana na 5lat u nas to ma cie gdzieś jeszcze w tym im pomagacie jak to śmieszne jest, przez  takie coś  uciekli  znowu gracze ci co wydaje pieniążki by mieć takie itemy lub mieszkali w piramidzie lub shamba itd. Pytanie teraz co wy ma cie zrobić dalej z tą gierką szkoda mi tego Mmorpg ale już tu nic sie nie zrobi mleko się rozlało a sprzątać tego nie ma kto.


#2 Zdzihoo

Zdzihoo

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 237 Postów:
  • LocationGdynia

Napisany 21.06.2018 - 22:09:07

Zaczęły się wakacje, trudna polska jenzyk :o :huh:


  • Matmad and Lord Galvatron like this

#3 Softblade

Softblade

    Królewski Doradca

  • Members
  • PipPipPip
  • 65 Postów:
  • LocationBattleground

Napisany 21.06.2018 - 23:17:32

Polecam interpunkcję. Ułatwiłbyś życie wielu ludziom.

Przyrost rzeczywisty w tej grze jest i tak ujemny. Więcej ludzi przestaje grać na przestrzeni okresu, niż zaczyna. Unbany nic w tej kwestii nie zmienią. Pozatym większość celowo sobie zapewniła bana chcąc po prostu skończyć już gre na dobre.

Temat nazywa się "Zróbcie w końcu coś z tą grą", co masz na myśli mówiąc to ? Zamknięcie serwera czy zatrudnienia botów w charakterze graczy ?

Gracze tracą zainteresowanie ponieważ co nowe zmiany wprowadzane w grę są zmianami zakrawającymi na totalny absurd. To wina " tych myślących i tych od pomysłów" w zespole tej jakże wspaniałej firmy. Przyjrzyjmy się sprawie dogłębniej.

Pierwsze co mi przychodzi na myśł to nowe lokacje i cały ten update "Północy". Dobrze, że zrobili nowe lokacje, dodali itemy i opracowali daily i inne questy. Ale co z tego, skoro z nowych potworów NIC NIE LECI. Tak, przebywanie na tych nowych obszarach jest zwyczajnie bezsensowne ponieważ nie ma szans na dropnięie tam czegoś wartościowego. Czy to slotowany ekwipunek czy też nowa ciekawa karta. Cały nowy content zajmuje prawie połowe tego co już istniało przedtem w grze (teren). W starych lokacjach gdzieie spojrzysz to z potwora coś wypada. By dorwać jeden z nowych itemów trzeba ubić elite i zrobić karkołomny przepis używając stabilizatora.

Elityi bossy były już wyjaśnione w pewnych wcześniejszych tematach ale przypomnę. By dostać się do dropu elity czy bossa, musisz znaleźć się w top 4 zadających największe obrażenia. Nie znajdziesz się - nie dostaniez dropa, nie zrobisz nowego itema. A ludzi, którzy się ni znajdą nie można poprostu zilczyć na palcach jedej ręki.

Tak na boku mówiąc, moda na przepisy weszła wraz z patchem klanu Solo i już wtedy miałem co do tego dużo nieprzyjemnych uwag. Niemniej jednak nawet mi się udało zrobić jeden z tamtejszych przepisów. Tamte przepisy to było nic.

Konsekwentnie idąc tropem itemów - transfer jakości przedmiotów. By gracze się nie buntowali, że tyle wysiłku włożyli do zrobienia itemów na end by się dowiedzieć, że wszystko idzie do śmieci, zespół Katauri postanowił w geście dobrej woli stworzyć transfer pieczęci i ulepszenia przedmiotów. By go dokonać potrzeba odłamków lodowej rzeki (?), sztabek jelenium, serc zimy (?), i run siły. Dodatkowo oczywiście potrzeba też złota. Wspaniale, naprawdę świetnie. Wiecie, ja naprawdę byłem na to napalony. Oczywiście byłem świadom przypuszczlnych dużych kosztów całego przedsięwzięcia, jednak do głowy by mi w ŻYCIU nie przyszło, że koszty te będą tak astronomiczne. Chciało mi się śmiać - na tym etapie nie pozostaje nic innego. To był tak zwany punkt przegięcia sami wiecie czego i wielu graczy po tym incydencie stwierdziło, że też sobie pośmieszkuje i skończy grać w ten cyrk.

Kolejna rzecz to nowy system zamków. Swoją drogą nigdy za nimi nie przepadałem - za duży bezład, chaos, zabijanie sojuszników, dziwne śmieszne kładki, zero podobieństwa do typowego oblężenia, czy sam etap końcowy zdobywania tegoż zamku. Nowy system nie wprowadził tak naprawdę nic nowego jeśli chodzi o mechanikę. Dalej są dziwne kładki, dalej musisz zabić klucznika i dostać się do portalu. Zasady pozostały niezmienone. Owszem - nie można już zabijać sojuszników( jak dobrze że w końcu kogoś coś tchnęło). Zmieniły się za to zasady posiadania zamku. Jeden na gildie. No i ok. Nie? Nie. Jak widać i ta zmiana spotkała się z oporem i niechcęcią ze strony graczy. Przyczyna tego jest bardzo prosta - bez dropa zamkowego nagle zabrakło itemów z IS z ,których pomocą ulepszało się ekwipunek. Brew temu co niektóre mózgi operacyjne tutaj naopowiadały, drop zamkowy jest ogromny w przeliczeniu na złoto. Jest to mniej więcej tyle co hardcorowy gracz może wydropić przez tydzień. Oczywiście wszystko za free, włożony wysiłek jest minimalny. I tutaj przechodzimy do kolejnego zagadnienia każdemu dobrze znanego.

Ulepszanie ekwipunku. Każdy wie co to znaczy robić gear w royal queście. Wszystko kosztuje a złota nie ma skąd brać.

Obniżenie wartości rzadkich przedimotów, poprzez ich drop z bossów i głównie z SK. Itemów jest zwyczajnie za dużo, za łatwo je pozyskać i wiele ignorantów nie docenia ich wartości ponieważ nie siedziało w krypcie czy jaskini przez tydzień by wydropić jeden pierścień (przykład).

Konsekwentne zabieranie wszystkich możliwości zarobienia golda/wzbogacenia się. Wyżej wspomniany przypadek to tylko jeden z wybiegów mający osiągnąć ten cel. Zabranie krypt ze złotem dropiącym z potworów i podmienienie go na jakeś śmieciowe skrzynki z, których **** nic znowu nie lecii (wybaczcie). Na Sk kiedyś z wazonów dropiło trochę golda - za dużo trzeba to znerfić. Nawet nagrody za logowanie musieli znerfić bo 5 kamieni na miesiąc z IS to jest za dużo. W zamian dostaliśmy pudełka w, których nic nie ma. Wiecie co ? Ja proponuję wywalić te wszystkie skrzynki i pudełka bo one zwyczajnie są bezwartościowe. Przykład z solo Mansion, gdzie przez blisko pół godziny przechodzisz jeden poziom by w nagrodę dostać drop równowartości 720 golda. Na chwilę obecną ja się naprawdę poważnie zastanawiam czy usunięcie kart czarnego kraba i różoweo śluzu nie było celowym zabiegiem mającym ograniczyć "napływ golda" bo zrobienie nowej karty i dodanie jej do gry jest robotą dla dziecka. Nie wierzę, że problemem tutaj jest ich brak chęci czy jakieś misterne plany na przszłość w, której to rzekomo mają się pojawić nowe karty. Wszystko robione po to byś TY jako gracz, nie miał. Potwory są cały czas buffowanne - jak nie alfa to dodanie możliwości nakładania DoT. Alfy to było za mało więc wprowadzili alfy z AURĄ. Nie mówię już o potworach z północy które mają po 100 tys. hitpoitsów i rzucają skille. Tak - doszło fo tego co kiedyś było jedynie tematem żartów i rzucanych ciętych uwag zestrony graczy odnośnie przyszłości RQ. Tak swoją drogą - złoto w grze musi się skądś brać - nie można go zwyczajnie wydonować, musi zostać wydropione zarobione z questów. Więc ja się teraz pytam : Co twórcy sobie do ciula myśleli tworząc te absurdalne nowe zmiany wymagające większej ilości golda niż tuzin graczy jest w stanie wydropić w ciągu tygodnia ? Ja wam powiem, oni nie myśleli w ogóle. Tak samo nie myśleli dodając nowy 3 poziom stranglera (dusiciel?) w krwawych kartach. Po szybkim wglądzie stwierdziłem, że potrzeba na niego ponad 80 tys krwawych (wpisz przymotnik) żetonów. Oczywiście to musiał być przepis. Po co ? Bo gracze to są idioci i liczyć nie potrafią ? Bo 81k krwawych za karte wyglądałoby głupio ? Te przepisy w tej grze to jest już jakieś zboczenie. Wracając do punktu - nie zdziwię się jeśli w następnym updacie wejdzie system w , którym twoja szansa na drop przedmiotów z moba będzie zależna od lvl potwora. Oczywiście wszystko dla dora graczy i by "Młodsi awanturnicy Eleni poprawnie doświadczali przygód w świecie Aury". Tak swoją drogą - oni mieli już poprawanie doświadczać te przygody w poprzednim patchu. No to niech 11lvl poprawanie pójdzie i zabije wilka jaskiniowego. Machnie ręką i 170k spadnie w mgnieniu oka.

Poprzedni pukt trochę wyszedł poza schemat i przerodził się w analize na poziomie osobistym - nieważne. Kolejna rzecz dla, której gracze śmieszkują odchodzą z gry ? Gra wygląda jak zlepek wszystkiego co się rusza. Zerżniętych schematów i motywów z innych tekstów kultury jest tyle, że w głowie się nie mieści. Ponadto - gdzie jest ta obiecana kontynuacja questa fabularnego z lvl 55, który dostajemy od króla rolanda ? Po zakończeniu questa otrzymujemy notkę, że jego kuntynuacja nastąpi w jednym z przyszłych updateów. Czy developer w ogóle jeszcze pamięta, że coś takiego było ? Ten cały shit z jegrami ? W całej grze można wyróżnić jeszcze 3 obszary, które miały być stricte powiązane fabularnie. Są nimi : Piramida i tajemnicza rasa geometrów, posiadłość lalkarza Barona Cardigana (?) i sam wątek czarnych jaskiń i alchemików. Po ciul ja się pytam robić nowy content rushować jak wściekły nowe lokacje i zatrudniać programistów grafiki do pracy, która jest zbędna. Wystarczy popracowć nad tym co już jest w grze a wygląda na niedopracowne. Co z tajemniczym wejściem w catalani ? Co z wieżą w Macdarze ? Chudy veganin w kabuku dorobił się wreszcie swojej użyteczności ?

Kolejną rzeczą jest ten zupełny brak balansu między postaciami. Kiedy dmg łowcy zostanie zmniejszony ? Kiedy RC w końcu przestanie być nieśmiertelny do pary z czarodziejem ? Czemu jedne klasy mają wszystko gdzie inne nie mają nic i jeszcze mimo to się im zabiera to nic ? Zmiany w talentach i skillach są robione coraz bardzie po łebkach. Wszystko dąży do uproszczenia. Unikatowe efekty skilli dla poszczególnych klas są zastampiane przez uniersalne.

To jest naprawdę niesamowite ile rzeczy w tej grze jest zrobione źle. Najlepsze jednak jest to, że developer ma kompletnie gdzieś opinie graczy i ich feedback. Do gry zostały przymusowo wciśnięte nieśmiertelności dla każdej klasy mimo tego, że NIKT tego nie chciał. Odpowiedź developerów na sugetie graczy o zniesienie tego skilla ? "Chyba nie myślicie, że po tym jak stworzyliśmy takie zmiany, będziemy je teraz usuwać". Totalny, chory absurd, głowa mnie po prostu boli. Największym fenomenem w tym jest to, że krzyżowiec tak naprawdę niejako dostał nerfa na swojego aniołka. Ponieważ Seal:Guardian Angel nie działa już na arenach i polach bitwy jako pasywka.

Gdyby się tą grą dobrze zaopiekować, włożyć w nią troche serca, postawić się choć raz w roli gracza... Wszystko wtedy wyglądałoby inaczej. Jest tutaj tyle możliwości i niewykorzystanego potencjału. Gra sama w sobie jest unikatowa i gdyby ją rozwinąć otrzynalibyśmy może nie arcydzieło ale materiał do zarzynania dniem i nocą. Ae oczywiście liczy się tylko kasa. Gdyby jeszcze to studio zapracowałoby sobie na nią - stworzyło więcej, WIĘCEJ skórek ciekawych elementów zmieniających wygląd wyposażenia i ogólnej customizacji postaci, COKOLWIEK. Nie. Trzeba trzepać zysk z (wklej przymiotnik) kamieni i run.

Jestem zawiedziony i rozczarowany postawą tego studia i nie będę się napewno z tym krył, tutaj na forum. Gra dostała odemnie to na co zasłużyła - zaangażowanie, próby zrozumienia, w początkowym etapie nawet wszelką pomoc nowym graczom i swoje spostrzeżenia dla nich przygotowane na forum. Jednak nie będę bawić się już tutaj w przedszkole, zwłaszcza, że nie ma tutaj już nikogo kto by tego potrzebował. Koniec z wartościowym contentem z mojej strony dopóki gra nie odbije się od dna.

 

Aha - proponuję przenieść temat do dyskusji ogólnej. Ktoś tu wybrał nie tą kategorię.


  • Zdzihoo and Belek like this

I Want It all. And I want it now.


#4 PRAWILNY

PRAWILNY

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 71 Postów:

Napisany 22.06.2018 - 06:09:07

Hej, drogi kolego każdy zasłużył na swojego bana, z tego co wiem gm w swoim regulaminie ma że nie mogą un banowac graczy. Pomysł fajny ale tu administracja decyduję , pewnie by wróciło trochę graczy ale moim zdaniem to nie możliwe. I tak pewnie to norad zaraz zamknie .

#5 Arrow654

Arrow654

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 11 Postów:

Napisany 22.06.2018 - 18:05:15

Hej, drogi kolego każdy zasłużył na swojego bana, z tego co wiem gm w swoim regulaminie ma że nie mogą un banowac graczy. Pomysł fajny ale tu administracja decyduję , pewnie by wróciło trochę graczy ale moim zdaniem to nie możliwe. I tak pewnie to norad zaraz zamknie .

 Witaj 
1 No nie każdy zobacz ilu graczy Polskich napisało na Stolicy 2 słowa mogł bym ci w 5 s wymienić co najmniej z 10 osób 
2 Tak mają to w regulaminie lecz już kiedyś tak zrobili nie raz 
A swoją drogą patrz ilu graczy nie banują lecz grają na innych kontach kilku znajdziesz 
Pozdrawiam ;) 



#6 Arrow654

Arrow654

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 11 Postów:

Napisany 22.06.2018 - 18:30:40

Polecam interpunkcję. Ułatwiłbyś życie wielu ludziom.

Przyrost rzeczywisty w tej grze jest i tak ujemny. Więcej ludzi przestaje grać na przestrzeni okresu, niż zaczyna. Unbany nic w tej kwestii nie zmienią. Pozatym większość celowo sobie zapewniła bana chcąc po prostu skończyć już gre na dobre.

Temat nazywa się "Zróbcie w końcu coś z tą grą", co masz na myśli mówiąc to ? Zamknięcie serwera czy zatrudnienia botów w charakterze graczy ?

Gracze tracą zainteresowanie ponieważ co nowe zmiany wprowadzane w grę są zmianami zakrawającymi na totalny absurd. To wina " tych myślących i tych od pomysłów" w zespole tej jakże wspaniałej firmy. Przyjrzyjmy się sprawie dogłębniej.

Pierwsze co mi przychodzi na myśł to nowe lokacje i cały ten update "Północy". Dobrze, że zrobili nowe lokacje, dodali itemy i opracowali daily i inne questy. Ale co z tego, skoro z nowych potworów NIC NIE LECI. Tak, przebywanie na tych nowych obszarach jest zwyczajnie bezsensowne ponieważ nie ma szans na dropnięie tam czegoś wartościowego. Czy to slotowany ekwipunek czy też nowa ciekawa karta. Cały nowy content zajmuje prawie połowe tego co już istniało przedtem w grze (teren). W starych lokacjach gdzieie spojrzysz to z potwora coś wypada. By dorwać jeden z nowych itemów trzeba ubić elite i zrobić karkołomny przepis używając stabilizatora.

Elityi bossy były już wyjaśnione w pewnych wcześniejszych tematach ale przypomnę. By dostać się do dropu elity czy bossa, musisz znaleźć się w top 4 zadających największe obrażenia. Nie znajdziesz się - nie dostaniez dropa, nie zrobisz nowego itema. A ludzi, którzy się ni znajdą nie można poprostu zilczyć na palcach jedej ręki.

Tak na boku mówiąc, moda na przepisy weszła wraz z patchem klanu Solo i już wtedy miałem co do tego dużo nieprzyjemnych uwag. Niemniej jednak nawet mi się udało zrobić jeden z tamtejszych przepisów. Tamte przepisy to było nic.

Konsekwentnie idąc tropem itemów - transfer jakości przedmiotów. By gracze się nie buntowali, że tyle wysiłku włożyli do zrobienia itemów na end by się dowiedzieć, że wszystko idzie do śmieci, zespół Katauri postanowił w geście dobrej woli stworzyć transfer pieczęci i ulepszenia przedmiotów. By go dokonać potrzeba odłamków lodowej rzeki (?), sztabek jelenium, serc zimy (?), i run siły. Dodatkowo oczywiście potrzeba też złota. Wspaniale, naprawdę świetnie. Wiecie, ja naprawdę byłem na to napalony. Oczywiście byłem świadom przypuszczlnych dużych kosztów całego przedsięwzięcia, jednak do głowy by mi w ŻYCIU nie przyszło, że koszty te będą tak astronomiczne. Chciało mi się śmiać - na tym etapie nie pozostaje nic innego. To był tak zwany punkt przegięcia sami wiecie czego i wielu graczy po tym incydencie stwierdziło, że też sobie pośmieszkuje i skończy grać w ten cyrk.

Kolejna rzecz to nowy system zamków. Swoją drogą nigdy za nimi nie przepadałem - za duży bezład, chaos, zabijanie sojuszników, dziwne śmieszne kładki, zero podobieństwa do typowego oblężenia, czy sam etap końcowy zdobywania tegoż zamku. Nowy system nie wprowadził tak naprawdę nic nowego jeśli chodzi o mechanikę. Dalej są dziwne kładki, dalej musisz zabić klucznika i dostać się do portalu. Zasady pozostały niezmienone. Owszem - nie można już zabijać sojuszników( jak dobrze że w końcu kogoś coś tchnęło). Zmieniły się za to zasady posiadania zamku. Jeden na gildie. No i ok. Nie? Nie. Jak widać i ta zmiana spotkała się z oporem i niechcęcią ze strony graczy. Przyczyna tego jest bardzo prosta - bez dropa zamkowego nagle zabrakło itemów z IS z ,których pomocą ulepszało się ekwipunek. Brew temu co niektóre mózgi operacyjne tutaj naopowiadały, drop zamkowy jest ogromny w przeliczeniu na złoto. Jest to mniej więcej tyle co hardcorowy gracz może wydropić przez tydzień. Oczywiście wszystko za free, włożony wysiłek jest minimalny. I tutaj przechodzimy do kolejnego zagadnienia każdemu dobrze znanego.

Ulepszanie ekwipunku. Każdy wie co to znaczy robić gear w royal queście. Wszystko kosztuje a złota nie ma skąd brać.

Obniżenie wartości rzadkich przedimotów, poprzez ich drop z bossów i głównie z SK. Itemów jest zwyczajnie za dużo, za łatwo je pozyskać i wiele ignorantów nie docenia ich wartości ponieważ nie siedziało w krypcie czy jaskini przez tydzień by wydropić jeden pierścień (przykład).

Konsekwentne zabieranie wszystkich możliwości zarobienia golda/wzbogacenia się. Wyżej wspomniany przypadek to tylko jeden z wybiegów mający osiągnąć ten cel. Zabranie krypt ze złotem dropiącym z potworów i podmienienie go na jakeś śmieciowe skrzynki z, których **** nic znowu nie lecii (wybaczcie). Na Sk kiedyś z wazonów dropiło trochę golda - za dużo trzeba to znerfić. Nawet nagrody za logowanie musieli znerfić bo 5 kamieni na miesiąc z IS to jest za dużo. W zamian dostaliśmy pudełka w, których nic nie ma. Wiecie co ? Ja proponuję wywalić te wszystkie skrzynki i pudełka bo one zwyczajnie są bezwartościowe. Przykład z solo Mansion, gdzie przez blisko pół godziny przechodzisz jeden poziom by w nagrodę dostać drop równowartości 720 golda. Na chwilę obecną ja się naprawdę poważnie zastanawiam czy usunięcie kart czarnego kraba i różoweo śluzu nie było celowym zabiegiem mającym ograniczyć "napływ golda" bo zrobienie nowej karty i dodanie jej do gry jest robotą dla dziecka. Nie wierzę, że problemem tutaj jest ich brak chęci czy jakieś misterne plany na przszłość w, której to rzekomo mają się pojawić nowe karty. Wszystko robione po to byś TY jako gracz, nie miał. Potwory są cały czas buffowanne - jak nie alfa to dodanie możliwości nakładania DoT. Alfy to było za mało więc wprowadzili alfy z AURĄ. Nie mówię już o potworach z północy które mają po 100 tys. hitpoitsów i rzucają skille. Tak - doszło fo tego co kiedyś było jedynie tematem żartów i rzucanych ciętych uwag zestrony graczy odnośnie przyszłości RQ. Tak swoją drogą - złoto w grze musi się skądś brać - nie można go zwyczajnie wydonować, musi zostać wydropione zarobione z questów. Więc ja się teraz pytam : Co twórcy sobie do ciula myśleli tworząc te absurdalne nowe zmiany wymagające większej ilości golda niż tuzin graczy jest w stanie wydropić w ciągu tygodnia ? Ja wam powiem, oni nie myśleli w ogóle. Tak samo nie myśleli dodając nowy 3 poziom stranglera (dusiciel?) w krwawych kartach. Po szybkim wglądzie stwierdziłem, że potrzeba na niego ponad 80 tys krwawych (wpisz przymotnik) żetonów. Oczywiście to musiał być przepis. Po co ? Bo gracze to są idioci i liczyć nie potrafią ? Bo 81k krwawych za karte wyglądałoby głupio ? Te przepisy w tej grze to jest już jakieś zboczenie. Wracając do punktu - nie zdziwię się jeśli w następnym updacie wejdzie system w , którym twoja szansa na drop przedmiotów z moba będzie zależna od lvl potwora. Oczywiście wszystko dla dora graczy i by "Młodsi awanturnicy Eleni poprawnie doświadczali przygód w świecie Aury". Tak swoją drogą - oni mieli już poprawanie doświadczać te przygody w poprzednim patchu. No to niech 11lvl poprawanie pójdzie i zabije wilka jaskiniowego. Machnie ręką i 170k spadnie w mgnieniu oka.

Poprzedni pukt trochę wyszedł poza schemat i przerodził się w analize na poziomie osobistym - nieważne. Kolejna rzecz dla, której gracze śmieszkują odchodzą z gry ? Gra wygląda jak zlepek wszystkiego co się rusza. Zerżniętych schematów i motywów z innych tekstów kultury jest tyle, że w głowie się nie mieści. Ponadto - gdzie jest ta obiecana kontynuacja questa fabularnego z lvl 55, który dostajemy od króla rolanda ? Po zakończeniu questa otrzymujemy notkę, że jego kuntynuacja nastąpi w jednym z przyszłych updateów. Czy developer w ogóle jeszcze pamięta, że coś takiego było ? Ten cały shit z jegrami ? W całej grze można wyróżnić jeszcze 3 obszary, które miały być stricte powiązane fabularnie. Są nimi : Piramida i tajemnicza rasa geometrów, posiadłość lalkarza Barona Cardigana (?) i sam wątek czarnych jaskiń i alchemików. Po ciul ja się pytam robić nowy content rushować jak wściekły nowe lokacje i zatrudniać programistów grafiki do pracy, która jest zbędna. Wystarczy popracowć nad tym co już jest w grze a wygląda na niedopracowne. Co z tajemniczym wejściem w catalani ? Co z wieżą w Macdarze ? Chudy veganin w kabuku dorobił się wreszcie swojej użyteczności ?

Kolejną rzeczą jest ten zupełny brak balansu między postaciami. Kiedy dmg łowcy zostanie zmniejszony ? Kiedy RC w końcu przestanie być nieśmiertelny do pary z czarodziejem ? Czemu jedne klasy mają wszystko gdzie inne nie mają nic i jeszcze mimo to się im zabiera to nic ? Zmiany w talentach i skillach są robione coraz bardzie po łebkach. Wszystko dąży do uproszczenia. Unikatowe efekty skilli dla poszczególnych klas są zastampiane przez uniersalne.

To jest naprawdę niesamowite ile rzeczy w tej grze jest zrobione źle. Najlepsze jednak jest to, że developer ma kompletnie gdzieś opinie graczy i ich feedback. Do gry zostały przymusowo wciśnięte nieśmiertelności dla każdej klasy mimo tego, że NIKT tego nie chciał. Odpowiedź developerów na sugetie graczy o zniesienie tego skilla ? "Chyba nie myślicie, że po tym jak stworzyliśmy takie zmiany, będziemy je teraz usuwać". Totalny, chory absurd, głowa mnie po prostu boli. Największym fenomenem w tym jest to, że krzyżowiec tak naprawdę niejako dostał nerfa na swojego aniołka. Ponieważ Seal:Guardian Angel nie działa już na arenach i polach bitwy jako pasywka.

Gdyby się tą grą dobrze zaopiekować, włożyć w nią troche serca, postawić się choć raz w roli gracza... Wszystko wtedy wyglądałoby inaczej. Jest tutaj tyle możliwości i niewykorzystanego potencjału. Gra sama w sobie jest unikatowa i gdyby ją rozwinąć otrzynalibyśmy może nie arcydzieło ale materiał do zarzynania dniem i nocą. Ae oczywiście liczy się tylko kasa. Gdyby jeszcze to studio zapracowałoby sobie na nią - stworzyło więcej, WIĘCEJ skórek ciekawych elementów zmieniających wygląd wyposażenia i ogólnej customizacji postaci, COKOLWIEK. Nie. Trzeba trzepać zysk z (wklej przymiotnik) kamieni i run.

Jestem zawiedziony i rozczarowany postawą tego studia i nie będę się napewno z tym krył, tutaj na forum. Gra dostała odemnie to na co zasłużyła - zaangażowanie, próby zrozumienia, w początkowym etapie nawet wszelką pomoc nowym graczom i swoje spostrzeżenia dla nich przygotowane na forum. Jednak nie będę bawić się już tutaj w przedszkole, zwłaszcza, że nie ma tutaj już nikogo kto by tego potrzebował. Koniec z wartościowym contentem z mojej strony dopóki gra nie odbije się od dna.

 

Aha - proponuję przenieść temat do dyskusji ogólnej. Ktoś tu wybrał nie tą kategorię.

Hej
Tak większość osób zapewniła sobie bana chcąc skończyć tą grę, tylko zawsze musi być jakiś powód  dlaczego to zrobiła i mniej jednak banować Konto za napisanie 2 słów to głupota jak ktoś nie złamał regulaminu  Zablokowanie konto na 5lat może być za sprzedaż,kupno,wymiana a czy za napisanie 
na Stolicy "Sprzedam konto" to rzeczywiście ktoś sprzedał te konto ?  

  Zamków lokalizacji nowych nic nie będę komentował ten patch został zrobiony tylko dlatego by jakoś zarobić wiecej i nie mówię teraz o naszej administracji tylko o Rosyjski Serwer.

Co do skrzyń z bosów i elit nic nie mam lecz do liczby zdrowia elit to tak na naszym serwerze to żadnego sensu nie ma przez to nikt już na takie elity jak Samca Alfy Bogaty ghul  już nie chodzi bo nie ma sensu bić 15 min jedną elitę 

A Po za tym fajnie jak by zrobić nowe raidy lub lokalizacje dla dropa by inny też mogli jakoś eq zrobić 

Co do questów nic nie wiem ale co do balansów postaci to nie można aż tak teraz narzekać jest i tak dużo lepiej niż było z 3 miesiące tamu  
Łowca może ma spory Dmg lecz jak ktoś potrafi grać to go łatwo z kontrować  Rycerz ciemności też już tak się nie leczy jak kiedyś

No tak gdyby grę ktoś kto by myślał z głową jak ją zrobić itd to ja myślę że by miała nawet szanse być w topkach mmorpg bo naprawdę 
gra wymiata lecz te nowe nasze patche no niszczą te grę na dobre ;/  



#7 Belek

Belek

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 130 Postów:
  • LocationSomewhere in the universe

Napisany 22.06.2018 - 18:45:43

A co z banowaniem graczy o trudnych, lub niemożliwych do wypowiedzenia nickach? W regulaminie jest pkt o czymś takim, było to już wspominane na forum  a nadal tacy latają po Elenii, i ciagle robi się nowe postki. Od tego powinien być GM, aby upomnieć takich online, oraz napisać im w e-mailu, że albo skasują tę postać, albo BAN. Jak jako gracz mam zwrócić się do kogoś o np. handel do kogoś o nicku: gdffgfdfgfdsdf ? Skoro , zapewne niektórym graczom pewnie to nawet trudno przepisać, a co dopiero wymówic



#8 PRAWILNY

PRAWILNY

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 71 Postów:

Napisany 23.06.2018 - 00:25:10

Arrow oni po tym odbanowaniu susano zmienili regulamin tak sam mi osobiście malleus powiedział.

#9 Treu1

Treu1

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 228 Postów:
  • LocationNordrhein-Westfalen

Napisany 23.06.2018 - 01:04:30

Na stronie oficjalnej po zjechani do samego dolu klikajac w ,,Zasady nazewnictwa" nadal pisze to co pisze czyli :

 

   2.4. Nazwy bohaterów złożone z liter tworzących trudną do wymówienia całość, a także nazwy, które nadużywają dużych liter (np.: Szszszchcz, XxXArturXxX, AaaaaOooo).

 

Natomiast jak jest naprawde to kazdy dobrze wie  :)


Szanuj tych co płacą bo dzięki nim grasz za free 


#10 Guest_PanGlack.YT_*

Guest_PanGlack.YT_*
  • Guests

Napisany 23.06.2018 - 03:13:03

Polecam interpunkcję. Ułatwiłbyś życie wielu ludziom.

Przyrost rzeczywisty w tej grze jest i tak ujemny. Więcej ludzi przestaje grać na przestrzeni okresu, niż zaczyna. Unbany nic w tej kwestii nie zmienią. Pozatym większość celowo sobie zapewniła bana chcąc po prostu skończyć już gre na dobre.

Temat nazywa się "Zróbcie w końcu coś z tą grą", co masz na myśli mówiąc to ? Zamknięcie serwera czy zatrudnienia botów w charakterze graczy ?

Gracze tracą zainteresowanie ponieważ co nowe zmiany wprowadzane w grę są zmianami zakrawającymi na totalny absurd. To wina " tych myślących i tych od pomysłów" w zespole tej jakże wspaniałej firmy. Przyjrzyjmy się sprawie dogłębniej.

Pierwsze co mi przychodzi na myśł to nowe lokacje i cały ten update "Północy". Dobrze, że zrobili nowe lokacje, dodali itemy i opracowali daily i inne questy. Ale co z tego, skoro z nowych potworów NIC NIE LECI. Tak, przebywanie na tych nowych obszarach jest zwyczajnie bezsensowne ponieważ nie ma szans na dropnięie tam czegoś wartościowego. Czy to slotowany ekwipunek czy też nowa ciekawa karta. Cały nowy content zajmuje prawie połowe tego co już istniało przedtem w grze (teren). W starych lokacjach gdzieie spojrzysz to z potwora coś wypada. By dorwać jeden z nowych itemów trzeba ubić elite i zrobić karkołomny przepis używając stabilizatora.

Elityi bossy były już wyjaśnione w pewnych wcześniejszych tematach ale przypomnę. By dostać się do dropu elity czy bossa, musisz znaleźć się w top 4 zadających największe obrażenia. Nie znajdziesz się - nie dostaniez dropa, nie zrobisz nowego itema. A ludzi, którzy się ni znajdą nie można poprostu zilczyć na palcach jedej ręki.

Tak na boku mówiąc, moda na przepisy weszła wraz z patchem klanu Solo i już wtedy miałem co do tego dużo nieprzyjemnych uwag. Niemniej jednak nawet mi się udało zrobić jeden z tamtejszych przepisów. Tamte przepisy to było nic.

Konsekwentnie idąc tropem itemów - transfer jakości przedmiotów. By gracze się nie buntowali, że tyle wysiłku włożyli do zrobienia itemów na end by się dowiedzieć, że wszystko idzie do śmieci, zespół Katauri postanowił w geście dobrej woli stworzyć transfer pieczęci i ulepszenia przedmiotów. By go dokonać potrzeba odłamków lodowej rzeki (?), sztabek jelenium, serc zimy (?), i run siły. Dodatkowo oczywiście potrzeba też złota. Wspaniale, naprawdę świetnie. Wiecie, ja naprawdę byłem na to napalony. Oczywiście byłem świadom przypuszczlnych dużych kosztów całego przedsięwzięcia, jednak do głowy by mi w ŻYCIU nie przyszło, że koszty te będą tak astronomiczne. Chciało mi się śmiać - na tym etapie nie pozostaje nic innego. To był tak zwany punkt przegięcia sami wiecie czego i wielu graczy po tym incydencie stwierdziło, że też sobie pośmieszkuje i skończy grać w ten cyrk.

Kolejna rzecz to nowy system zamków. Swoją drogą nigdy za nimi nie przepadałem - za duży bezład, chaos, zabijanie sojuszników, dziwne śmieszne kładki, zero podobieństwa do typowego oblężenia, czy sam etap końcowy zdobywania tegoż zamku. Nowy system nie wprowadził tak naprawdę nic nowego jeśli chodzi o mechanikę. Dalej są dziwne kładki, dalej musisz zabić klucznika i dostać się do portalu. Zasady pozostały niezmienone. Owszem - nie można już zabijać sojuszników( jak dobrze że w końcu kogoś coś tchnęło). Zmieniły się za to zasady posiadania zamku. Jeden na gildie. No i ok. Nie? Nie. Jak widać i ta zmiana spotkała się z oporem i niechcęcią ze strony graczy. Przyczyna tego jest bardzo prosta - bez dropa zamkowego nagle zabrakło itemów z IS z ,których pomocą ulepszało się ekwipunek. Brew temu co niektóre mózgi operacyjne tutaj naopowiadały, drop zamkowy jest ogromny w przeliczeniu na złoto. Jest to mniej więcej tyle co hardcorowy gracz może wydropić przez tydzień. Oczywiście wszystko za free, włożony wysiłek jest minimalny. I tutaj przechodzimy do kolejnego zagadnienia każdemu dobrze znanego.

Ulepszanie ekwipunku. Każdy wie co to znaczy robić gear w royal queście. Wszystko kosztuje a złota nie ma skąd brać.

Obniżenie wartości rzadkich przedimotów, poprzez ich drop z bossów i głównie z SK. Itemów jest zwyczajnie za dużo, za łatwo je pozyskać i wiele ignorantów nie docenia ich wartości ponieważ nie siedziało w krypcie czy jaskini przez tydzień by wydropić jeden pierścień (przykład).

Konsekwentne zabieranie wszystkich możliwości zarobienia golda/wzbogacenia się. Wyżej wspomniany przypadek to tylko jeden z wybiegów mający osiągnąć ten cel. Zabranie krypt ze złotem dropiącym z potworów i podmienienie go na jakeś śmieciowe skrzynki z, których **** nic znowu nie lecii (wybaczcie). Na Sk kiedyś z wazonów dropiło trochę golda - za dużo trzeba to znerfić. Nawet nagrody za logowanie musieli znerfić bo 5 kamieni na miesiąc z IS to jest za dużo. W zamian dostaliśmy pudełka w, których nic nie ma. Wiecie co ? Ja proponuję wywalić te wszystkie skrzynki i pudełka bo one zwyczajnie są bezwartościowe. Przykład z solo Mansion, gdzie przez blisko pół godziny przechodzisz jeden poziom by w nagrodę dostać drop równowartości 720 golda. Na chwilę obecną ja się naprawdę poważnie zastanawiam czy usunięcie kart czarnego kraba i różoweo śluzu nie było celowym zabiegiem mającym ograniczyć "napływ golda" bo zrobienie nowej karty i dodanie jej do gry jest robotą dla dziecka. Nie wierzę, że problemem tutaj jest ich brak chęci czy jakieś misterne plany na przszłość w, której to rzekomo mają się pojawić nowe karty. Wszystko robione po to byś TY jako gracz, nie miał. Potwory są cały czas buffowanne - jak nie alfa to dodanie możliwości nakładania DoT. Alfy to było za mało więc wprowadzili alfy z AURĄ. Nie mówię już o potworach z północy które mają po 100 tys. hitpoitsów i rzucają skille. Tak - doszło fo tego co kiedyś było jedynie tematem żartów i rzucanych ciętych uwag zestrony graczy odnośnie przyszłości RQ. Tak swoją drogą - złoto w grze musi się skądś brać - nie można go zwyczajnie wydonować, musi zostać wydropione zarobione z questów. Więc ja się teraz pytam : Co twórcy sobie do ciula myśleli tworząc te absurdalne nowe zmiany wymagające większej ilości golda niż tuzin graczy jest w stanie wydropić w ciągu tygodnia ? Ja wam powiem, oni nie myśleli w ogóle. Tak samo nie myśleli dodając nowy 3 poziom stranglera (dusiciel?) w krwawych kartach. Po szybkim wglądzie stwierdziłem, że potrzeba na niego ponad 80 tys krwawych (wpisz przymotnik) żetonów. Oczywiście to musiał być przepis. Po co ? Bo gracze to są idioci i liczyć nie potrafią ? Bo 81k krwawych za karte wyglądałoby głupio ? Te przepisy w tej grze to jest już jakieś zboczenie. Wracając do punktu - nie zdziwię się jeśli w następnym updacie wejdzie system w , którym twoja szansa na drop przedmiotów z moba będzie zależna od lvl potwora. Oczywiście wszystko dla dora graczy i by "Młodsi awanturnicy Eleni poprawnie doświadczali przygód w świecie Aury". Tak swoją drogą - oni mieli już poprawanie doświadczać te przygody w poprzednim patchu. No to niech 11lvl poprawanie pójdzie i zabije wilka jaskiniowego. Machnie ręką i 170k spadnie w mgnieniu oka.

Poprzedni pukt trochę wyszedł poza schemat i przerodził się w analize na poziomie osobistym - nieważne. Kolejna rzecz dla, której gracze śmieszkują odchodzą z gry ? Gra wygląda jak zlepek wszystkiego co się rusza. Zerżniętych schematów i motywów z innych tekstów kultury jest tyle, że w głowie się nie mieści. Ponadto - gdzie jest ta obiecana kontynuacja questa fabularnego z lvl 55, który dostajemy od króla rolanda ? Po zakończeniu questa otrzymujemy notkę, że jego kuntynuacja nastąpi w jednym z przyszłych updateów. Czy developer w ogóle jeszcze pamięta, że coś takiego było ? Ten cały shit z jegrami ? W całej grze można wyróżnić jeszcze 3 obszary, które miały być stricte powiązane fabularnie. Są nimi : Piramida i tajemnicza rasa geometrów, posiadłość lalkarza Barona Cardigana (?) i sam wątek czarnych jaskiń i alchemików. Po ciul ja się pytam robić nowy content rushować jak wściekły nowe lokacje i zatrudniać programistów grafiki do pracy, która jest zbędna. Wystarczy popracowć nad tym co już jest w grze a wygląda na niedopracowne. Co z tajemniczym wejściem w catalani ? Co z wieżą w Macdarze ? Chudy veganin w kabuku dorobił się wreszcie swojej użyteczności ?

Kolejną rzeczą jest ten zupełny brak balansu między postaciami. Kiedy dmg łowcy zostanie zmniejszony ? Kiedy RC w końcu przestanie być nieśmiertelny do pary z czarodziejem ? Czemu jedne klasy mają wszystko gdzie inne nie mają nic i jeszcze mimo to się im zabiera to nic ? Zmiany w talentach i skillach są robione coraz bardzie po łebkach. Wszystko dąży do uproszczenia. Unikatowe efekty skilli dla poszczególnych klas są zastampiane przez uniersalne.

To jest naprawdę niesamowite ile rzeczy w tej grze jest zrobione źle. Najlepsze jednak jest to, że developer ma kompletnie gdzieś opinie graczy i ich feedback. Do gry zostały przymusowo wciśnięte nieśmiertelności dla każdej klasy mimo tego, że NIKT tego nie chciał. Odpowiedź developerów na sugetie graczy o zniesienie tego skilla ? "Chyba nie myślicie, że po tym jak stworzyliśmy takie zmiany, będziemy je teraz usuwać". Totalny, chory absurd, głowa mnie po prostu boli. Największym fenomenem w tym jest to, że krzyżowiec tak naprawdę niejako dostał nerfa na swojego aniołka. Ponieważ Seal:Guardian Angel nie działa już na arenach i polach bitwy jako pasywka.

Gdyby się tą grą dobrze zaopiekować, włożyć w nią troche serca, postawić się choć raz w roli gracza... Wszystko wtedy wyglądałoby inaczej. Jest tutaj tyle możliwości i niewykorzystanego potencjału. Gra sama w sobie jest unikatowa i gdyby ją rozwinąć otrzynalibyśmy może nie arcydzieło ale materiał do zarzynania dniem i nocą. Ae oczywiście liczy się tylko kasa. Gdyby jeszcze to studio zapracowałoby sobie na nią - stworzyło więcej, WIĘCEJ skórek ciekawych elementów zmieniających wygląd wyposażenia i ogólnej customizacji postaci, COKOLWIEK. Nie. Trzeba trzepać zysk z (wklej przymiotnik) kamieni i run.

Jestem zawiedziony i rozczarowany postawą tego studia i nie będę się napewno z tym krył, tutaj na forum. Gra dostała odemnie to na co zasłużyła - zaangażowanie, próby zrozumienia, w początkowym etapie nawet wszelką pomoc nowym graczom i swoje spostrzeżenia dla nich przygotowane na forum. Jednak nie będę bawić się już tutaj w przedszkole, zwłaszcza, że nie ma tutaj już nikogo kto by tego potrzebował. Koniec z wartościowym contentem z mojej strony dopóki gra nie odbije się od dna.

 

Aha - proponuję przenieść temat do dyskusji ogólnej. Ktoś tu wybrał nie tą kategorię.

Ze wszystkim się zgadzam, oprócz tym dropem zamkowym, gdzie do topek wwala się wielu graczy, aby tylko mieć mięso armatnie, wtedy wychodzi go znacznie mniej, o dodatkowych zamiłowaniach "specjalnego rozdawaniu dropu sobie>inni" nawet nie bd wspominać, bo i takie były sytuacje na przestrzeni czasu. Tak więc na ten drop i jego ilość składają się różne czynniki.



#11 Treu1

Treu1

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 228 Postów:
  • LocationNordrhein-Westfalen

Napisany 29.06.2018 - 20:27:34

Ze wszystkim się zgadzam, oprócz tym dropem zamkowym, gdzie do topek wwala się wielu graczy, aby tylko mieć mięso armatnie, wtedy wychodzi go znacznie mniej, o dodatkowych zamiłowaniach "specjalnego rozdawaniu dropu sobie>inni" nawet nie bd wspominać, bo i takie były sytuacje na przestrzeni czasu

Nie obrazaj Kropci bo bylo inaczej !!!

Bylo sobie > sobie > sobie (>inni -ta opcja dopiero jak miesiac plakali ze nic nie dostali)


Szanuj tych co płacą bo dzięki nim grasz za free 


#12 Guest_PanGlack.YT_*

Guest_PanGlack.YT_*
  • Guests

Napisany 30.06.2018 - 13:27:17

Kropcia to archaik, dużo się pozmieniało. Nawet nie wiem czy w pierwszej 10 by się znalazła. Po za tym... Nie wspomniałem tam o niej. W gruncie rzeczy to całkiem spoko osoba, trochę specyficzna, ale każdy z nas ma coś z rycerza.



#13 Triironman

Triironman

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 88 Postów:

Napisany 02.08.2018 - 21:57:27

Przed zamknięciem serwera mam nadzieję że obandują wszystkich. zadonować ten ostatni raz :D Pozdro dla graczy i stwórców tego arcydzieła oraz gmów.  

soon


  • Matmad likes this

#14 Matmad

Matmad

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 210 Postów:
  • LocationPGK

Napisany 25.08.2018 - 09:35:03

W 100% racja, to co napisałeś, Viole. Dodam od siebie, że próby przeniesienia pieczęci snajpera wirtuoza z okularów na 26lvl do negocka wyniosły mnie około 25kk podczas gdy kupienie gotowego na +10 z fioletową wirtuoza już tylko 7kk. Rozczaruję Cię, ale okazało się, że Jegry okazały się spiskiem alchemików, więc marzenia o kontrolowaniu takiego jegra zostały brutalnie przerwane. Więcej pomysłów, jak rozwinąć grę z tego co jest napisałem w którymś tam poście. Cała gra jest uposledzona pod każdym możliwym względem, a cała północ to tylko i wyłącznie skok na kasę (Co już wielu graczy mówiło). Absurdem jest dla mnie to, że żeby zrobić wszystkie daily, te które były i te które zostały wprowadzone, nie wystarczy 24-godzinny format dnia.




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych