Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dwa brakujace Bossy na nowym evencie i kilka innych problemow z gra...


10 replies to this topic

#1 Galvatron

Galvatron

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 118 Postów:

Napisany 01.05.2018 - 16:45:43

Witam!

W czasie kiedy wszyscy debatuja nad zmianami w nowym patchu, ja chcialbym zwrocic uwage na zupelnie inny problem: dwa brakujace Bossy na nowym evencie. Ale najpierw omowie kilka innych spraw.

Developerzy ciagle nas zaskakuja cudownymi zmianami, ktore tak naprawde nie wplywaja na przebieg rozgrywki, nie zwracajac uwagi na istotne problemy w grze. No bo co to niby szkodzilo, ze mozna bylo powyrzucac przedmioty z plecaka? Europejska moda nie zasmiecania ulic? Slyszalem wlasnie taka opinie, ze owa zmiana zostala wprowadzona ze wzgledu na to, ze zbierajace wszystko pupile zasmiecaly ludziom plecaki... Powyrzucane przedmioty znikaly po niedlugim czasie i dla mnie to jakos nie przeszkadzalo, czasem nawet fajne itemki sie trafialy, a wlasciciele pupili zbierajacych to wszystko, mogli po prostu je wylaczyc, zdjac obroze magnetyczna, albo tez nie stac w stolicy caly dzien, tylko robic misje. Teraz za kazdym razem jak sie probuje oproznic plecak z syfu, trzeba klikac przycisk zgody, co jest wedlug mnie irytujace, zwlaszcza jak sie chce podniesc cenny przedmiot, bedac otoczonym przez hordy potworow.

To jest tak samo bezuzyteczne, jak zmiana wprowadzona jakis czas temu z przesylaniem listow, ktore docieraly po godzinie...

Albo to, ze nie mozna juz podnosic cudzych itemkow. Po co to wogole jest? Nie raz sie komus zdarzy przeoczyc karte, lub cenny przedmiot lezace na ziemi i jesli ktos inny by to zauwazyl i podniosl, hurra dla niego, a tak przykladowa karta znika, wraca do obiegu i wypada po kolejnym miliardzie wybitych mobow... Gracze na tym nie korzystaja napewno.

Rzeczy ktore sa niezbedne do naprawienia, a z nimi nic sie nie zmienia, to na przyklad blokujace mosty. W wielu lokacjach nie da sie uzyc Skoku, lub tez jakiejkolwiek innej zdolnosci do szybkiego przemieszczania sie (Przelamanie, Teleportacja, etc.) na tych nieszczesnych mostach. Ba, czesto mi sie zdarzylo, ze postac sie na nich blokuje po prostu idac i przebiera nozkami spacerujac w miejscu.

Kolejnym przykladem bledu w grze, jest zdolnosc skrytobojcy do skoczenia na przeciwnika. Jesli przeciwnik taki jak tasmokorzen, stoi blisko sciany, postac skrytobojcy teoretycznie skacze mu za plecy, ale praktycznie, nadal stoi w miejscu z ktorego skoczyla i taki mobek, lub tez dzbanek, jest po prostu niezabijalny, bo gra mysli, ze postac gracza jest w innym miejscu niz jest widoczne na ekranie. Najsmieszniejsze jest to, ze jesli mialo sie na sobie lura potworow, podczas wykonywania tego manewru, to one nadal moga bic grajacego, stojac kilka metrow dalej.

A skoro juz jestesmy na postaci skrytobojcy, to chcialbym przy okazji zwrocic uwage na spowolnione animacje jego umiejetnosci. Skoro developerzy nie chca klasie zlodzieja poprawic leczenia, to powinni poprawic predkosc kastowania skilli, bo taka na przyklad Ucieczka w Cien, czy tez inne zdolnosci do znikania, trwaja po prostu za dlugo i bardzo czesto konczy sie to smiercia tej i tak juz oslabionej klasy. W trakcie znikania, zlodziej musi arystokratycznie przykleknac, uderzyc magiczna kulka w ziemie i sie wyprostowac, co trwa okolo 2 sekund. W tym czasie jest wmurowany w jednym miejscu, nie moze uciec, ani sie obronic. Wystarczy rzucic na niego jakas obszarowke, by go dobic. Z zalozenia skrytobojca i rozbojnik maja byc postaciami do szybkiego kastowania skilli, a skoro developerzy nie chca ich w zaden inny sposob poprawic, powinni zwiekszyc im predkosc rzucania umiejetnosci, zeby ta klase choc troche wyrownac z pozostalymi. Dalo sie to zrobic w przypadku Trzesienia Ziemi na Rycerzu Ciemnosci, wiec wierze, ze i w tym przypadku jest to wykonalne.

No a teraz przejde do glownego punktu mojego posta, czyli gdzie sie podzialy dwa eventowe bossy: Mroczny Morius i Kurier Cardigana? Kolekcja z tego eventu jest jedyna, ktora daje jakiekolwiek bonusy dla postaci, ale oczywiscie jak to zwykle u nas bywa, nie da sie jej dokonczyc, bo brakuje dwoch przedmiotow z wyzej wymienionych bossow. Kolejny blad w grze, czy niesmieszny "zarcik" administracji, cos w stylu braku Tajemniczych Jaj w ubieglym roku? No bo jesli to zostalo zaplanowane, to powinno byc ogloszone na przyklad: "Drodzy gracze! W tym roku nie bedzie dwoch eventowych bossow, bo przekladamy je na przyszly rok, zebyscie jak najdluzej z nami zostali."

A to, ze najslabsze bossy czy elity, maja punty zdrowia wydarte gdzies z kosmicznych algorytmow, porownam tylko do czasu, kiedy to te same elity, strzelaly laserami jak Destruktor i potrafily ubic nawet 60 lvl... Niewiadomo skad i po co sa takie pomysly.

Potwory sa ulepszane, postacie sa nerfione. Juz sie chyba nie dalo leczenia bardziej oslabic, to zabrali sie za regeneracje energii i many...

A nie mozna bylo wprowadzic nowych map, bez zwiekszania gornego limitu do poziomu 65? Wbijesz 65 i masz to samo co na 60, tylko od nowa eq musisz robic, bo developerzy potrzebuja wiecej naszych pieniedzy, zeby wprowadzic kolejne "wspaniale" zmiany... Ehhh...

To sa wlasnie rzeczy, ktore wplywaja na rozgrywke i zniechecaja graczy, a nie jakies przedmioty zapychajace plecaki i na tym sie developerzy powinni skupic.

Czesto pytacie czy warto grac/powrocic do RQ. Od zawsze bronilem tej gry, ale teraz z czystym sumieniem odpowiem, ze dopoki powazne problemy nie zostana naprawione i gra nie przestanie nam mydlic oczu "cudownymi" zmianami, to nie, nie warto, bo wszystko zmierza w dziwna strone, ktorej chyba nawet sami developerzy nie rozumieja do konca...

Osobiscie zaczynam miec dosc tych wszystkich "ulepszen" i ciaglego uzerania sie z graczami i administracja i zastanawiam sie nad zakonczeniem mojej kariery w RQ.

To co w tej grze najbardziej lubilem i tak zostalo zniszczone, trzymaja mnie juz w niej tylko przyjaciele. Przez cztery lata grania, misje dzienne znudzily mi sie tak bardzo, ze rzygam juz nimi, a tu teraz trzeba ich robic wiecej, zeby wbic wyzszy poziom i oprocz tego tak naprawde, nic ciekawego do gry nie zostalo dodane.

Mam nadzieje, ze developerzy z czasem zastanowia sie nad potrzebami graczy i przestana eksperymentowac, bo w przeciwnym wypadku ta gra predzej czy pozniej upadnie.

Pozdrawiam serdecznie!

-Galvatron


  • PanGlack.YT likes this

Cala prawda o Ozzaku. Temat rozwiniety. Polecam przeczytac P.S.:

 

https://wolverine147...al-quest-polska


#2 Matmad

Matmad

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 172 Postów:
  • LocationPGK

Napisany 01.05.2018 - 17:16:04

Skoro gracze Cię tu trzymają, a mają takie same poglądy, warto się z nimi przenieść do innej gierki :D Podzielam Twoje zdanie, ileż można robić te dzienne misje? Fajnym rozwiązaniem na problemy z eq byłoby, gdyby, tak jak teraz na wysokoopoziomowych lokacjach, wypadały runy utrwalenia i kamienie, w nieco większej ilości, niż teraz runy zimna. Cały czas są jakieś zmiany w klasach, które do balansu w ogóle nie prowadzą. Niestety, co aktualizacja to coraz więcej błędów, więc developer mógłby już skończyć z skokami na kasę i faktycznie zająć się graczami i ich potrzebami.

Pozdro, Matmad :)
  • Galvatron likes this

#3 ZrobcieCosZTaGra

ZrobcieCosZTaGra

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 22 Postów:
  • LocationVarlone, stolica

Napisany 02.05.2018 - 11:55:08

Dobrze mówi, polać mu. Dodam od siebie, że wprowadzając daną lokację powinno się zabezpieczyć niektóre miejsca. Lepiej jest wyłączyć skrzydełka bzykopszczoły w Arancie niż trochę popracować, co? W załączniku przykłady zbugowanych lokacji ;)

 

 

Załączone pliki



#4 Belek

Belek

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 121 Postów:
  • LocationSomewhere in the universe

Napisany 03.05.2018 - 12:42:06

Środa 02 maja, czyli dzień roboczy, nie jest dla administracji, dniem pracy, aby wprowadzić poprawkę w bossach eventowych?  :(   :angry:



#5 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1461 Postów:

Napisany 07.05.2018 - 10:21:51

No a teraz przejde do glownego punktu mojego posta, czyli gdzie sie podzialy dwa eventowe bossy: 

Hej,

 

odniosę się tylko do tej kwestii, bo temat oczywiście od razu zgłosiliśmy deweloperowi. Okazało się, że event nie współgrał należycie z najnowszym patchem, stąd też zamieszanie. Sprawa jest już rozpoznana, a my dostaliśmy informacje, że wkrótce trafi do nas stosowna łatka. Będę informował dalej.


  • Galvatron likes this

#6 Qanto

Qanto

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 90 Postów:

Napisany 07.05.2018 - 12:27:30

Mam nadzieje ze evsnt zostanie przedłużony

#7 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1461 Postów:

Napisany 07.05.2018 - 14:19:27

Mam nadzieje ze evsnt zostanie przedłużony

Tak, mamy to w planach.


  • PanGlack.YT likes this

#8 Galvatron

Galvatron

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 118 Postów:

Napisany 08.05.2018 - 16:40:18

Okej, dziekuje za szybka reakcje.


  • PanGlack.YT likes this

Cala prawda o Ozzaku. Temat rozwiniety. Polecam przeczytac P.S.:

 

https://wolverine147...al-quest-polska


#9 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1461 Postów:

Napisany 09.05.2018 - 07:58:55

Przerwa techniczna w zakresie opisanego w temacie problemu właśnie się zakończyła. Wszystko działa!



#10 Galvatron

Galvatron

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 118 Postów:

Napisany 14.05.2018 - 16:59:37

A do kiedy ten event zostal przedluzony?


Cala prawda o Ozzaku. Temat rozwiniety. Polecam przeczytac P.S.:

 

https://wolverine147...al-quest-polska


#11 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1461 Postów:

Napisany 14.05.2018 - 17:15:35

Event został przedłużony dokładnie o tydzień, do 21.05.





Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych