Skocz do zawartości


Zdjęcie

Build czarodziej support


No replies to this topic

#1 Likush

Likush

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 130 Postów:

Napisany 16.12.2017 - 10:38:20

Cechy:

Inteligencja: 100

Zręczność: 39

Wytrzymałość: 100

Szczęście: 1

 

Talenty:

Załączony plik  talenty rq mag.png   846,78K   0 Ilość pobrań

 

Opis talentów: 

  • Podstawy magii:

Zastój - Podstawowe ataki i psychiczny cios mają 50% szans na nałożenie na przeciwnika trwającej 2s kary spowolnienie. Talent ten odnawia się przez 4s.

 

Ognista katastrofa - Kula ognia i Deszcz ognia zadają 13% więcej obrażeń.

 

Pole kinetyczne - Obrażenia zadawane przez umiejętności z cechą zasobu zależne są od dystansu między czarodziejem a celem. Maksymalna premia od obrażeń wynosi 25%.

 

Archwista - Gdy czarodziej zdobywa efekt: Intuicja, Mocny pancerz, Ochrona, Żywotność, Zwinność, otrzymuje również premię Potęga(współczynnik ataku wzrasta o 30) na 7 s. Talent odnawia się przez 4,5s.

 

  • Leczenie

​Nieprzenikalna przeszkoda - Wytrzymałość uzdrawiającej osłony zostaje zwiększona o 25%.

 

Moc leczenia - Gdy czarodziej znajduje się pod wpływem efektu ochrona, siła jego zdolności leczniczych rośnie o 15%.

 

Wyższa magia - Zwiększa maksymalny poziomo koncentracji o 1 punkt.

 

Opiekun - Moc leczenia czarodzieja rośnie o 10%.

 

Naprawa - Zdolności leczenia i regeneracji powodują trwający 7s efekt Mocny pancerz(współczynnik obrony wzrasta o 3%)

 

Strażnik życia - Premia z aury życia zostaje zwiększona o 7%.

 

Krąg uzdrawiania - Sojusznicy w zasięgu czarodzieja odzyskują zdrowie(ilość zależna od ataku) i zdobywają premię Mocny pancerz na 7s. Premia pasywna: Umiejętności lecznicze czarodzieja przywracają o 20% więcej zdrowia, jeśli cel znajduje się pod wpływem następujących efektów: Mocny pancerz, Żywotność lub Ochrona. Umiejętności regeneracji i uzdrawiającej osłony można stosować teraz na sprzymierzeńcach.

 

  • Iluzja

Doskonała ochrona - Pole negacji używane jest natychmiastowo. Jego czas trwania zostaje przedłużony o 2s.

 

Czysta teleportacja - Zdolność teleportacji usuwa 1 negatywny efekt. Czas jej odnawiania się maleje o 2s.

 

Chronomanta - Wydłuża czas trwania efektów spowodowanych przez krąg czasu o 2.

 

Lawina - Użycie zdolności ofensywnej o tym samym żywiole co poprzednia zwiększa zadawane przez nią obrażenia o 15%. Gdy to się staniej, czarodziej otrzymuje trwający 2s efekt Ozywienie(Odnawianie many ulega podwojeniu. Przywraca 4$ many w każdej sekundzie)

 

Obłęd - Czas odnawiania zdolności transformacji zostaje skrócony o 10s. Wydłuża czas trwania efektu powodowanego przez tę umiejętność o 1s.

 

Pieczęć bólu - Użycie pieczęci milczenia powoduje nałożenie trwającego 6s efektu Chaos. Pasywny bonus od pieczęci wzrasta o 2%.

 

Odbicie rzeczywistości - Przeciwnik przez 10s znajduje się pod wpływem klątwy. Gdy jest ona aktywna, leczenie, jakiemu poddawana jest ofiara , zmienia się w obrażenia(także krytyczne). Premia pasywna: Zamiast otrzymać śmiertelne obrażenia, czarodziej wchodzi na 8s w tryb ukrycia i zdobywa na 2s efekt Nietykalność(Postać gracza staje się niewrażliwa na wrogie ataki) Talent ten odnawia się przez 70s.

 

Alacard





Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych