Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czarodziej - pve/aoe build

Czarodziej

10 replies to this topic

#1 Nercise

Nercise

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 31 Postów:

Napisany 11.12.2017 - 18:24:20

Czołem, 

 

na wstępie zaznaczę, że build jest czysto pve pod duży lur. Kompletnie nie nadaje się do zbijania "twardych" celów i pod pvp.

Po tych kilku słowach wstępu możemy zabrać się za sam poradnik :).

 

Zacznijmy od wyjaśnienia drzewka:

 

Załączony plik  poradnik1.jpg   150,3K   5 Ilość pobrań

 

Dlaczego akurat te główne perki?:

Fala siły: dodatkowe aoe, zapewnia przeżywalność i możliwość wyjścia obronną ręką z kryzysu, czego chcieć więcej? W sumie wiem.. +6 do wytrzymałości i inteligencji, bajka ;)

Odbicie rzeczywistości: umiejętność aktywna zbędna, aczkolwiek pasywna już dla czarodzieja podatnego na błędy bardzo użyteczna. Daje nam możliwość przeżycia śmiertelnego ciosu. 

 

Statystyki:

Po 1 w inta i wytrzymałość aż do końca, a potem zręczność.

 

Poboczne perki:

 

a. Podstawy magii:

- Czysty umysł: tylko dlatego, że coś trzeba wybrać, czasem przyda się dodatkowy kryt do "doczyszczenia lura"

- Płonąca przeszkoda: szerokość ściany bardzo pożyteczna, ponieważ moby w niej będą dłużej spowolnione

- Strumień many: dodatkowa regenka many zawsze się przyda ;)

- Archiwista bez komentarza

- Alchemik: tutaj dylemat, ja wolę alchemika ze względu na większą przeżywalność, ale jak ktoś nie ma z tym problemu to mag bojowy.

- Ochrona astralna: podobnie jak z czystym umysłem, tylko dlatego, że coś trzeba wybrać

 

b. Żywioł:

- Gorejący płomień: płomienie dla meteorytu, który jest tutaj przy burzy głównym dpsem.

- Uderzenie pioruna: daje obrażenia naszej głównej umiejętności zadającej obrażenia + karę oślepienia na moby, cudo!

- Piorun łańcuchowy: daje możliwość miotania obrażeń na większą grupę wrogów naszą burzą, świetnie!

 

c. Leczenie:

- Nieprzenikalna przeszkoda: bardzo użyteczny perk, mocno zwiększa przeżywalność

 

d. Iluzja:

- Doskonała osłona: coś trzeba wybrać.. oba perki nieprzydatne w tym buildzie

- Czysta teleportacja: ściąganie negatywnego efektu potrafi uratować nieraz tyłek

- Chronomanta: bo kontrola czasu jest tutaj kompletnie bezużyteczna

- Lawina: bez komentarza

- Ogłuszenie czy obłęd: polecam wybrać osobiście

- Złamanie umysłu: tak zwany MUST BE! Zwiększa o 12% obrażenia przeciwnikom poddanym efektom kontroli, czyli tym w ścianie ognia, a więc wszystkim :)

 

Po omówieniu perków pora na strategię: 

 

Oczywiście polecam zieloną gumę do żucia jeśli nasz stać i generalnie ładować wszystko w szybkość ruchu.

 

Jak już jesteśmy gotowi: 

1: włączamy ochronke i regenerację (resetujemy zwłaszcza regenerację jak się skończy, ochronkę tylko w odpowiednich momentach, wyczujecie)

2: biegamy i zbieramy moby (staramy się szukać tych mało tankowatych bijących wręcz. Z łucznikami jest trudniej znacznie ;) i trzeba się chować za ścianę posyłając ścianę ognia na róg )

3: włączamy zegarek i ustawiamy ścianę ognia tak, aby moby miały jak najdłuższą drogę jej pokonywania

4: zbijamy wszystko, polecam combo: chmura burzowa, deszcz ognia, meteoryt, chmura burzowa, gejzer (na meteorycie raczej już wszystko legnie :) )

5: odpalamy magiczny kanał, zbieramy dropa i powtarzamy kroki 1-5! Proste! :D

 

Myślę, że taki poradnik gry czarodziejem exp/drop pve pomoże co niektórym wejść łatwiej w grę.

 

Na koniec wspomnę tylko: przede wszystkim obrażenia, ale nie zapominamy o obronie i prędkości ruchu. 

Zbędne są: szansa na trafienie, szansa na cios krytyczny, siła ciosu krytycznego. Spelle AOE trafiają ZAWSZE i nie trafiają krytycznie. To jest przewaga maga w expie i dropie.

 

Gorąco zapraszam do oceniania i konstruktywnej krytyki. 

 

Pozdrowienia od Nercisowa ;)


  • Zdzihoo likes this

#2 Guest_PanGlack.YT_*

Guest_PanGlack.YT_*
  • Guests

Napisany 12.12.2017 - 00:09:46

Dlaczego akurat te główne perki?:

Fala siły: dodatkowe aoe, zapewnia przeżywalność i możliwość wyjścia obronną ręką z kryzysu, czego chcieć więcej? W sumie wiem.. +6 do wytrzymałości i inteligencji, bajka

 

Nieśmiertelki... Da ci niewrażliwość oraz możliwość przeżycia w krytycznym momencie :) Budowanie maga pod 2-3 mobki w lurze to marnowanie potencjału tej klasy, tym bardziej, że olewając trzecie drzewka dużo na leczeniu się traci, a gdy ciąga się taki Kabuk za sobą, czy też całą Shambe jest to jak znalazł. Jestem ciekaw odpowiedzi autora.

 

Ps.Przy takich buildach często się spotyka teksty od znawców gdy padają że "lag", "coś z serwem", "net" dlatego ciekawi mnie skąd tak naprawdę wzięła sie taka koncepcja, bo z nieśmiertelką więcej zyskasz na przeżywalności... :)



#3 Nercise

Nercise

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 31 Postów:

Napisany 12.12.2017 - 07:26:22

Śpieszę z wyjaśnieniem, przecież w każdym buildzie są 2 główne specjalizacje, jedną z nich jest nieśmiertelka, być może nie zauważyłeś :). Po co lurać 2-3 mobki skoro Cię nawet nie dotkną? Tak samo jak 15-20? 

Co do lagów, to dla takich tłumaczeń mamy nieśmiertelkę, która temu zapobiega ;)



#4 FubuKtóryKradnieCoPopadnie

FubuKtóryKradnieCoPopadnie

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 104 Postów:

Napisany 12.12.2017 - 09:22:08

Wszystko fajnie spoko ale fala siły to marnowanie potencjału czarodzieja, jak już chcesz się bawić w luranie to lecisz do końca iluzje dla nieśmiertelki gdzie wszędzie perki dolne tylko ostatni góra ( nie licząc środkowych ). Resztę punktów dajesz w podstawy do połowy (góra dół dół środek ) później w żywioł góra góra dół i leczenie góra góra dół środek góra. Cechy dajesz 100/50/89/1 w pierścienie wbijasz że białego anioła i masz build pod PvE gdzie w eq +6 zlurasz na spokojnie cały kabuk czy trogul.

"Widac poziom światłowców, wy juz mozecie tylko zejść niżej.

Gasnąć.

Bo niczego innego nie potraficie."

~ Nikt inny jak Fubu


#5 Guest_PanGlack.YT_*

Guest_PanGlack.YT_*
  • Guests

Napisany 12.12.2017 - 10:56:50

Śpieszę z wyjaśnieniem, przecież w każdym buildzie są 2 główne specjalizacje, jedną z nich jest nieśmiertelka, być może nie zauważyłeś :). Po co lurać 2-3 mobki skoro Cię nawet nie dotkną? Tak samo jak 15-20? 

Co do lagów, to dla takich tłumaczeń mamy nieśmiertelkę, która temu zapobiega ;)

Przepraszam, pisałem to nad ranem bezmyślnie jak widzę, coś mi się pomyliło, że to w 3 drzewku jest nieśmiertelka u czarodzieja, pozdrawiam i zwracam honor :)



#6 Nercise

Nercise

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 31 Postów:

Napisany 12.12.2017 - 18:29:10

Wszystko fajnie spoko ale fala siły to marnowanie potencjału czarodzieja, jak już chcesz się bawić w luranie to lecisz do końca iluzje dla nieśmiertelki gdzie wszędzie perki dolne tylko ostatni góra ( nie licząc środkowych ). Resztę punktów dajesz w podstawy do połowy (góra dół dół środek ) później w żywioł góra góra dół i leczenie góra góra dół środek góra. Cechy dajesz 100/50/89/1 w pierścienie wbijasz że białego anioła i masz build pod PvE gdzie w eq +6 zlurasz na spokojnie cały kabuk czy trogul.

Wszystko spoko, z tym, że maksymalny dps przed śmiercią (bez potek na koncentrację) to ok. 17-25k w zależności od eq. Nie masz szans bez fali rozciągać dpsu w czasie do 35-40k, a więc tortolli przykładowo już nie polurasz.



#7 FubuKtóryKradnieCoPopadnie

FubuKtóryKradnieCoPopadnie

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 104 Postów:

Napisany 12.12.2017 - 20:50:03

I tu się mylisz. Wystarczy bic je na dwa razy :) trza troszkę pomyśleć i nie bić wszystkiego na siłę w stójce na jeden lur. A fala siły ci dużo a tym nie pomoże tak na dobrą sprawę, no i fale siły zastąpi ci teleportacja.

ps. Na stronie sharigana jest filmik gdzie luram różne mapy w tym trogul czaro więc wejdź i zobacz że się da :)

"Widac poziom światłowców, wy juz mozecie tylko zejść niżej.

Gasnąć.

Bo niczego innego nie potraficie."

~ Nikt inny jak Fubu


#8 Nercise

Nercise

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 31 Postów:

Napisany 13.12.2017 - 12:53:55

No tylko pozostaje wciąż pytanie po co bić 2 razy skoro można raz :D? Dodatkowo w twojej sugestii marnujemy dodatkowy czas lub/i pieniądze na magiczny kanał ponownie lub/i miksture wysokiej koncentracji. W dalszym ciągu nie widzę sensu schylania się co do propozycji wywalenia fali siły Fubu.



#9 FubuKtóryKradnieCoPopadnie

FubuKtóryKradnieCoPopadnie

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 104 Postów:

Napisany 13.12.2017 - 16:11:11

Każdy gra tak jak mu wygodnie, ja osobiście uważam fale siły za bezużyteczną a ani na mane ani na koncentrację potek nie używam, wystarczy co jakiś czas leczenie rzucić i dobrze używac lawiny, więc fala siły tak na dobrą sprawę nie jest potrzeba,tym bardziej że jak chcesz na jednej postaci grać pvp i pve to byś musiał co chwilę talenty zmieniać, a na moich można wszystko naraz robić, to też ważna różnica :) ale szanuje pomysł na build i cieszy mnie że normalnie podyskutowales a nie jak większość :)

"Widac poziom światłowców, wy juz mozecie tylko zejść niżej.

Gasnąć.

Bo niczego innego nie potraficie."

~ Nikt inny jak Fubu


#10 Nercise

Nercise

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 31 Postów:

Napisany 13.12.2017 - 17:44:49

No dokładnie połowa pierwszego zdania obrazuje jak wszystko powinno wyglądać. Zgadzam się co do tego, że build jest bezużyteczny w pvp :D, ale to napisałam na wstępie ^^. Ja również dziękuję, za konstruktywną krytykę i dyskusję.



#11 Guest_PanGlack.YT_*

Guest_PanGlack.YT_*
  • Guests

Napisany 14.12.2017 - 12:07:55

No dokładnie połowa pierwszego zdania obrazuje jak wszystko powinno wyglądać. Zgadzam się co do tego, że build jest bezużyteczny w pvp :D, ale to napisałam na wstępie ^^. Ja również dziękuję, za konstruktywną krytykę i dyskusję.





Dodaj odpowiedź



  



Also tagged with one or more of these keywords: Czarodziej

0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych