Skocz do zawartości


Zdjęcie

Patchnotes do wersji 1.1: Sekrety posiadłości Solo


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1214 Postów:

Napisany 09.08.2017 - 07:51:48

Poniżej pełna lista modyfikacji związanych z patchem, którego planowane wdrożenie w najbliższym czasie.

Data instalacji zostanie ogłoszona na forum w tym tygodniu.

 

Posiadłość Solo została otwarta!

 

Ziściły się najgorsze obawy Inkwizycji: wrota przeklętej posiadłości stanęły otworem, wypuszczając na świat jej mieszkańców! Ślady ich działalności widać na każdym kroku: znajduje się coraz więcej ofiar do cna wyssanych z krwi.

Jednak nie marnowaliśmy czasu i gromadziliśmy wiedzę o posiadłości Solo.

Dzielni obrońcy Elenii zostali wezwani na pomoc: muszą odeprzeć sługi Morry i położyć kres jej bestialskim atakom na okoliczne ziemie!

Nie zwlekaj i stań do walki!

 

Nowe zadania

Przed tobą stoi nie lada wyzwanie: odkrycie sekretów krwiożerczego klanu Solo, poznanie mieszkańców złowieszczej posiadłości i pokrzyżowanie ich niecnych planów. Lecz najpierw musisz wejść w mroczne korytarze upiornej posiadłości.

  • Seria zadań: kapitan Treville ma dla ciebie informacje.
  • Każdy boss w posiadłości posiada własną historię.

Nowe poziomy

Grę wzbogacono o nowy, trzypoziomowy loch przeznaczony do wypraw drużynowych (maksymalnie 8 graczy).

  • Posiadłość klanu Solo

Wejście znajdujące się w Arkonie zabierze cię do długiego, szerokiego korytarza wiodącego do posiadłości Solo. Wnętrze posiadłości nadgryzł ząb czasu, ale walące się ściany i sufity to nic w porównaniu ze śmiertelnie groźnymi mieszkańcami.

  • Ogród Zapomnienia Solo

Wspaniały, acz zaniedbany park roi się od niebezpiecznych kreatur. W tym momencie możesz się tam dostać wyłącznie przez posiadłość Solo.

  • Krypta rodowa Solo

Wejścia do sanktuarium klanu Solo strzeże arkońska bestia kamienna. Członkowie klanu rezydują w krypcie wespół ze swymi przodkami, a także z tajemniczym i potężnym gościem, który niedawno przybył do posiadłości wraz ze swą świtą. Pytanie brzmi: czego tu szuka?

Potwory i bossowie

Wizyta w krainie ciemności nie będzie łatwym doświadczeniem. Na śmiałków czekają:

 

  • Ogniste ireksy – rasa ludożerczych ireksów, hodowanych przez klan na dużą skalę. Ireksy gryzą, drapią i plują ogniem.
  • Mroczne pełzaki – nawet lokalna flora może okazać się zabójcza dla nieostrożnego podróżnika.
  • Obłoki ciemności – kłębowiska pożywiających się mięsem nietoperzy, rzucających się na intruzów całą gromadą.
  • Strzelcy Solo – ofiary wampirów, walczące wbrew woli dla swych oprawców za sprawą mrocznych sztuk Morry.
  • Uczniowie Solo – niegdyś nieustraszeni i mężni śmiałkowie o ukrytych talentach magicznych.
  • Słudzy Solo – świeże ofiary zmuszone do służby swym oprawcom.
  • Ogary Solo – będące rezultatem nieudanych transformacji potworne chimery, kontrolowane przez wampiry.
  • Przybrane dzieci Solo – wiecznie młodzi arystokraci, którym udało się zachować ludzki wygląd (przynajmniej w pewnym stopniu). Niebezpieczni i ogarnięci żądzą krwi.
  • Strażnicy Solo – srodzy wojownicy strzegący przejść. Lękają się ich nawet inne lokalne stwory. 

Jednak najgroźniejszymi przeciwnikami są bossowie: członkowie rodziny Solo i związane z nimi osoby.

  • Kamerdyner Felur
  • Trener ireksów Laffont
  • Arkońska bestia kamienna
  • Geneviève
  • Jean-François
  • Wielki C’thalu

Nagroda i chwała

Na najdzielniejszych śmiałków czekają nagrody!

  • Potwory i bossowie w lochu upuszczają karty.
  • W lochu zdobyć można 12 nowych elementów rynsztunku (nakrycie głowy, rękawice, amulety). Nowe przedmioty można też stworzyć na podstawie receptur znalezionych przy bossach.
  • Ukończenie nowego lochu zostanie wynagrodzone wieloma nowymi osiągnięciami.

Nowe przedmioty jednorazowe

Postępu nie sposób zatrzymać. Mistrz Craff wszedł w posiadanie sekretnych receptur zawierających instrukcje tworzenia rezonatorów krwi, za pomocą których można zwiększyć statystyki broni na określony czas. Być może zgodzi się podzielić z tobą wiedzą. 

Ponadto udało mu się znaleźć nowe zastosowanie dla rybiego tłuszczu!

 

Zmiany w samouczku

  • Zabijanie drewniaków na sali treningowej odchodzi w przeszłość! Od tego czasu każda klasa rozpocznie przygodę w świecie Aury w innej lokacji startowej.
  • Postacie, które znajdowały się na sali treningowej przed zainstalowaniem tej aktualizacji, będą mogły ją opuścić i rozpocząć właściwą dla ich klasy serię zadań.
  • Po osiągnięciu 20. poziomu gra wyświetli wiadomość, sugerującą wybór jednej z dostępnych profesji. Zadanie, którego ukończenie było wymagane do zdobycia profesji, zostało usunięte. Jednak twój trener będzie mieć dla ciebie inne zadanie: zdobycie ekwipunku 20 poziomu.
  • 3-dniowe kontro premium nie będzie już przyznawane podczas rozpoczęcia przygody z grą. W zamian automatycznie otrzymasz 7-dniowe kontro premium, gdy twoja pierwsza postać zdobędzie profesję na 20. poziomie.

Nowy towar w sklepie premium

  • Strój egzomechanika (mężczyzna) oraz strój egzomechanistki (kobieta) – oferta stała.
  • Skrzynia łowcy wampirów, zawierająca specjalny strój w wampirzym stylu – oferta obowiązująca na czas promocji.
  • Skrzynia z posiadłości Solo z szansą wylosowania Zwęglonych lejców i nowej ozdoby: woalu Morry – oferta obowiązująca na czas promocji.

 

Ogólne zmiany lochów

  • Od teraz możesz wybrać trzy miejsca, w których odrodzisz się w lochu:
  • W pobliżu wejścia do lochu
  • Przy opiekunce
  • W miejscu śmierci (za reale)

 

Ponadto, twoja postać może być wskrzeszona za pomocą dowolnej metody.

  • Miejsce odrodzenia można zmienić po pokonaniu bossa.
  • Łup upuszczony w lochach pozostaje dostępny dłużej i nie mogą go podnieść potwory.
  • Od teraz bossowie obecni podczas prób i w Mauzoleum Geometrów upuszczają łup osobno dla każdego gracza, niezależnie od ustawień podziału łupów przyjętych przez drużynę.
  • Jeśli twoja postać zginęła i pozostała w lokacji, w której straciła życie, będzie mogła odzyskać łup również i od bossów (poza artefaktami z zamierzchłej przeszłości).
  • Od teraz Hexar Bluźnierca, Bliźnięta oraz kamienni strażnicy mogą upuścić łup (prócz wierzchowców i pupili).
  • Od teraz wrogowie mogą upuścić elementy ekwipunku, przyznające premię do złota zdobywanego w Mauzoleum Geometrów. Wszystkie przedmioty wypadają osobno dla każdej postaci.
  • Od teraz charakter łupu upuszczanego przez bossów zależy od klasy bazowej twojej postaci (dla wojowników wypadną przedmioty dla wojowników etc.).
  • W ciągu 24 godzin ten sam boss nie upuści łupu więcej niż raz. Licznik resetuje się wraz z odnowieniem zadań dziennych i puli darmowych biletów na arenę (00.00 GMT).

Zmiany w grze:

  • „Wielki problem ze szczurami”: aby ukończyć zadanie, musisz teraz zabić królową szczurów.
  • „Szulerski dług”: aby ukończyć zadanie, musisz teraz zabić mistrza.
  • Dodano nowe ekrany ładowania związane z posiadłością Solo.
  • Nie da się już przejść przez opiekunki, kierowników targowiska, Zankę oraz skrzynki pocztowe. Kliknij unoszące się nad nimi emblematy, aby rozpocząć dialog.
  • Podczas usuwania listu gra wyświetli okienko dialogowe z prośbą o potwierdzenie.
  • Dodano grafikę do kart następujących elitarnych potworów: faraon, wilk jaskiniowy, królowa cierni, mistrz, żabor, straszliwy pożeracz chaosu, straszliwy pożeracz śmierci, megaireks.

 

Naprawiono błędy:

  • Naprawiono błąd, w którym kat w kościanej krypcie mógł wezwać na pomoc innego bossa, który został już zabity.
  • Naprawiono błąd z ruchem w kościanej krypcie.
  • Naprawiono dialog z opiekunką Sophie w Mistgan: teraz opowiada o lokalnych mieszkańcach tylko raz. 
  • Karta trolla: opis karty został zmieniony zgodnie z jej działaniem.
  • Naprawiono awatar werbownika w Elgore.
  • Drużynowy podział łupów: po zakończeniu odliczania wszyscy członkowie drużyny, którzy nie oddali głosu, automatycznie odmawiają przedmiotu.
  • Zadania „Mroczny intruz” oraz „Źródło zła”: od teraz twoja postać prawie nigdy nie otrzyma przedmiotu nieodpowiedniego dla jej klasy bazowej w ramach nagrody za wykonanie wymienionych zadań.
  • Złodziej: od teraz pasywna premia umiejętności „Rzut bronią” wpływa pozytywnie na totemy, zwiększając ich czas działania o 15%.
  • Skrytobójca: od teraz nie możesz używać umiejętności „Mroczne lochy”, jeśli twoja postać niesie flagę na polu bitwy. 
  • Skrytobójca: od teraz umiejętność „Mroczne lochy” nie blokuje otrzymywania nagród za Sprężynobota, księcia pływów i Konunga Wietrzną Ścianę.
  • Krzyżowiec: naprawiono błąd, w którym obrażenia zadawane przez przełamanie nie zwiększały się, mimo że warunki kontroli emocji zostały spełnione.

 

Następujące opisy zostały zmienione:

·         Mag: efekt intuicji; teleportacja, deszcz ognia, żniwa, transformacja; koncentracja; zastój, strumień many, ochrona astralna, ognista katastrofa.

·         Czarodziej: doskonała osłona, pole zakłócające, armagedon, moc leczenia; kryształ żywiołów, gejzer.

·         Czarnoksiężnik: potęga chaosu, stabilność, magia krwi, szerzący się chaos.

·         Krzyżowiec: kontratak.

·         Łowca: pasożyt.

·         Ogólne: bezpieczny punkt portalu, pierwsza pomoc.

 

Powstrzymaj zło: ty, który nie lękasz się złowieszczego cienia Morry, który padł na Elenię! Niech Aura ma nas w swojej opiece!

 

Dodatkowe zmiany:

  • Od teraz zwierzęta i insekty przyzywane przez bossów i elitarne potwory nie zdradzą swych panów – zyskują niewrażliwość na umiejętność Łowcy o nazwie „Oswojenie istoty”.
  • Od teraz skrzynie z nagrodami za zabicie bossa w lochu pojawiają się obok postaci gracza zamiast obok zwłok bossa.
  • Od teraz nie można użyć dźwigni w gabinecie, nie zabijając strzegących ją potworów.
  • Od teraz nie musisz przyjmować zadania, by móc wejść do Mauzoleum Geometrów.
  • Zmniejszono liczbę dostępnych skrzyń i urn w Mauzoleum Geometrów.
  • Zadanie „Dostrajanie. Mechaniczny wróg” jest ponownie dostępne u Dimki z Macdaru.

 

Inne naprawione błędy:

  • Naprawiono błąd, w którym ozdoba oddech Morry nie przyznawała 5% premii do życia.
  • Naprawiono błędy dotyczące niektórych osiągnięć zdobywanych za ukończenie posiadłości Solo.
  • Naprawiono kciuk Ochrońcy.
  • Naprawiono liczne problemy uniemożliwiające ukończenie zadania startowego.
  • Opis karty Laffonta został poprawiony: premia karty zostaje zastosowana, gdy wybrany potwór (nie gracz) aktualnie nie walczy.
  • Arena: zabicie przyzwanych pupili (kraby – karta księcia pływów, szkielety – karta Felura) wpływało na licznik, zwiększając liczbę zabójstw. Błąd został częściowo naprawiony.
  • Od teraz szkielety z karty Felura zostają odwołane, gdy postać gracza staje się niewidzialna.
  • Naprawiono błąd, w którym oswojony pupil Łowcy był zamieniany na szkielet z karty Felura, jeśli postać gracza zmieniła pozycję.
  • Część kodu została przepisana w celu rozwiązania określonych problemów technicznych.

  • Deviazz and Lopek like this

#2 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1214 Postów:

Napisany 24.08.2017 - 07:20:14

Wkrótce rozpocznie się przerwa techniczna.

Dziś wdrażamy patch!

 

Więcej informacji:

http://royalquest.pl...ybycie-wampirow

 

UWAGA:

To będzie dłuższa przerwa i może potrwać nawet do godziny 12:00.






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych