Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nie można połączyć z serwerem logowania [Rozwiązania]


64 replies to this topic

#1 kakarot666

kakarot666

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 17.12.2013 - 22:28:39

Witam,Czy ktos napotkał taki problem ?. Otóż podczas wpisywania moich danych pojawia sie taka informacja nie zaleznie czy wprowadze dane poprawnie czy wpisze byle co. Sa podane porty z ktorych gra korzysta ?, jesli tak to odblokuje je na swoim ruterkui zobacze czy cos to zmieni.

#2 NyanMooiv

NyanMooiv

    Pomocny Gracz

  • Members
  • PipPip
  • 33 Postów:

Napisany 17.12.2013 - 22:32:59

Witaj serdecznie Kakarot666,

 

zgodnie z życzeniem podam Ci następujące porty, z których korzysta gra:

  • TCP 8080
  • TCP 4254

Proszę, daj znać czy to Ci pomogło. W przeciwnym razie będziemy kombinować lub poradzimy się jutro radą pracownika Pomocy Technicznej.



#3 Qurek

Qurek

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 26 Postów:

Napisany 17.12.2013 - 23:53:29

na Firewallu gra odblokowana ? Router domyślnie nie ma zablokowanych tych portów....



#4 kakarot666

kakarot666

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 18.12.2013 - 13:02:34

porty odblokowane a firewall off to nie to. komp wystawiony na DMZ takze nic nie zmienia

#5 Tayk

Tayk

    Royal Quest Admin

  • Royal Quest Support
  • 51 Postów:

Napisany 18.12.2013 - 16:44:48

Proszę sprawdzić czy odpowiada ping do login.royalquest.ploraz do 109.233.106.242 109.233.106.243 109.233.106.244


#6 kakarot666

kakarot666

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 18.12.2013 - 17:34:42

Odpowiada na wszystko.

#7 DamYan

DamYan

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 304 Postów:
  • LocationKraków

Napisany 18.12.2013 - 20:44:35

Można więcej danych o kompie(system itd?)



#8 Tayk

Tayk

    Royal Quest Admin

  • Royal Quest Support
  • 51 Postów:

Napisany 19.12.2013 - 00:15:19

Proszę też sprawdzić poleceniem telnet czy jest jakaś reakcja

 

w cmd

 

polecenie:

telnet login.royalquest.pl 8080

 

jeśli pojawi się czarne puste okienko to ok, jeśli cały czas stoi i próbuje to coś nie tak z połączeniem, może ISP coś blokuje.

 

PS. w Windows Vista i wyżej nie ma standardowo telnetu instrukcja jak dodać go do systemu:

http://www.porady.or...ndows-7-telnet/



#9 kakarot666

kakarot666

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 19.12.2013 - 11:06:23

Próbowałem komende telnet pojawiło sie puste okno.

#10 Ellsid

Ellsid

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 20.12.2013 - 23:16:16

Ja próbowałem komende telnet i mam "Nie można nawiązać połączenia z hostem na porcie 8080: Połączenie nie powiodło się."



#11 Tayk

Tayk

    Royal Quest Admin

  • Royal Quest Support
  • 51 Postów:

Napisany 21.12.2013 - 01:47:27

Kakarot666, możesz sprawdzić jeszcze telnet do adresu:

 

telnet 109.233.106.242 4254

telnet 109.233.106.243 4254

telnet 109.233.106.244 4254

 

Jeśli wszystko odpowiada, to jakiś firewall musi blokować samą grę.

 

Ellsid: to znaczy że na komputerze (firewall - "zapora ogniowa"), routerze, bądź dostawa internetu blokuje Ci połączenie do serwera gry.



#12 Ellsid

Ellsid

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 21.12.2013 - 21:00:45

Hmm dodałem do zapory wyjątki RQ i nic to nie dało :(  to znaczy że nie będę mógł dostać się do rozgrywki ?



#13 pepe

pepe

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 248 Postów:

Napisany 21.12.2013 - 21:09:32

Spokojna głowa, na pewno da się to jakoś rozwiązać, potrzeba nam więcej wędrowców w świecie RQ. Zapewne support nie zostawi tego od tak ^^



#14 Tayk

Tayk

    Royal Quest Admin

  • Royal Quest Support
  • 51 Postów:

Napisany 22.12.2013 - 01:15:20

Ellsid: czy ping do login.royalquest.pl odpowiada? Z Twoich odpowiedzi wynika, że jest problem na samym połączeniu do serwera na którym stoi gra. Jeśli to nie zapora w systemie, to pozostają dwie opcje, albo coś na routerze, albo Twój dostawca internetu coś blokuje. Jaki jest Twój dostawca internetu? Jaki posiadasz router?



#15 Giera

Giera

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 22.12.2013 - 12:58:07

Dołączam sie sie problemu. Mam tak samo. Ping do wszystkich adresów odpowiada ale zalogować sie nie moge :( Mam ruter firmy Asus RT-N10LX, a internet radiówka " osiedlowy ",  Z innymi grami nie mam problemów



#16 Ellsid

Ellsid

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 22.12.2013 - 18:24:46

Router? Nie mam routera xD Sky-com jest moim dostawcą ale zmieniam umowę i przechodzę na TP chyba kupując też od razu router więc może wtedy RQ będzie dla mnie dostępne



#17 Ellsid

Ellsid

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 23.12.2013 - 22:31:49

Z mojej strony to koniec problemu:) pomogła zmiana dostawcy internetu:) mimo wszystko dziękuję support-owi za wsparcie :)



#18 Tayk

Tayk

    Royal Quest Admin

  • Royal Quest Support
  • 51 Postów:

Napisany 23.12.2013 - 23:26:46

Czyli widocznie problemem był sam dostawca internetu, zapewne blokował porty wymagane przez grę.



#19 kakarot666

kakarot666

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 23.12.2013 - 23:41:42

Wszystkie komendy telnet odpowiadaja, firewall ma dodane wyjatki zarowno na ruterze jak w systemie.problem moze lezec po stronie dostawcy jakim jest UPC

#20 Tayk

Tayk

    Royal Quest Admin

  • Royal Quest Support
  • 51 Postów:

Napisany 24.12.2013 - 00:48:57

Tuaj własnie masz inną sytuacje niż Ellsid gdyż u niego nie było komunikacji po telnecie (co zrzucało winę na dostawcę internetu), w Twoj przypadku nie jestem tego pewny. Prosze spróbować opcji VPN np. (http://freevpn.me/accounts) czy to rozwiąże problem.





Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych