Skocz do zawartości


Zdjęcie

Patchnotes do aktualizacji 1.0.062 - Niech rozpoczną się łowy!

patchnotes

  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Fresque

Fresque

    Royal Quest GM

  • Royal Quest Support
  • 964 Postów:

Napisany 20.10.2016 - 10:57:00

W wersji 1.0.62 zostaną wprowadzone następujące zmiany:

 

Wydarzenie w grze:

Rozpoczęło się wydarzenie „Boom budowlany”, poświęcone budowie mostów, które zastąpią portale w Tańczącym Lesie. Wydarzenie opisane jest w osobnym temacie.

 

Zaimplementowano:

  • Dodano nowe serie zadań, dostępne od poziomu 14. Znajdziesz je w Varlone, Tajnym Biurze, Elgore i innych miejscach.
  • Teraz królowa szczurów, mroczny szaman i stary drzewiec też liczą swoje zabójstwa. Liczba zabójstw jest wyświetlona w premii kolekcjonera.
  • Kiedy postać przechodzi do lub opuszcza tryb bojowy, zmienia się tło jego portretu – dotyczy to gracza, celu i członków drużyny.

 

Pomniejsze zmiany klas

 

Strzelec, łowca, snajper:

Poprawiono animację ładunku uzdrawiającego.

Przyzwane istoty, nie biorące udziału w walce, nie błąkają się już bez celu, ale pozostają na miejscu.

Przyzwane istoty otrzymują teraz właściwe efekty (na przykład kamuflaż czy pieszą wycieczkę), niezależnie od tego, czy drużyna została zmieniona czy nie.

Efekt niewidzialności zostaje prawidłowo usunięty z oswojonych zwierzaków jeśli kamuflaż został anulowany.

Nałożenie kamuflażu daje teraz dodatkową premię ukrycia.

Jeśli łowca używa kamuflażu w walce, jego oswojony zwierzak opuszcza tryb bojowy i ukrywa się razem ze swym właścicielem.

Łowca widzi teraz przyzwaną istotę, jeśli jest ona ukryta przez kamuflaż.

Jeśli łowca przyzwie oswojonego zwierzaka, kiedy używa kamuflażu, przyzwana istota też korzysta z tego efektu.

 

Krzyżowiec:

Poprawiono następujący błąd: po trafieniu, krzyżowiec otrzymywał premię talentu czystych myśli gdy zadawał obrażenia snopem światła, a wybrany był przedmiot przywracający zdrowie.

Dodano wyjaśnienie do talentu tarczy prawości i pieczęci anioła stróża. Nie aktywują się one teraz i nie odnawiają, jeśli krzyżowiec odnosi obrażenia, a korzysta z efektu nietykalności.

Poprawiono następujący błąd: niewłaściwe obliczenia leczenia świętego dotyku talentem ciało i umysł, co powodowało wielokrotne leczenie samego krzyżowca, przy czym jego sojusznicy nie otrzymywali premii.

Poprawiono następujący błąd: krzyżowiec nie otrzymywał premii leczenia ze strony pasywnej części talentu aura życia.

Dodano premię do talentu współczucie: +7% leczenia na każdy efekt negatywny, ale nie więcej niż 35%

 

Zmiany w talentach i zdolnościach klas

 

Różne klasy

Dodano dodatkową wspólną zdolność Odwołaj sługi. Zdolność ta wzywa stwory podległe graczowi: Rolanda x snajpera, oswojonego zwierzaka i pasożyta łowcy, przyzwanych pomocników czarnoksiężnika.

Nie można teraz zniszczyć sztandaru światła, sztandaru ciemności, kryształu czterech żywiołów, eliksiru z gwizdu łowcy i ogniska. Potwory nie zwracają uwagi na te elementy.

Kukła i prowokacja nie są uważane za efekty kontroli PVP i nie wpływają na zanikanie.

Obrażenia zadawane przez sługi (Rolanda x, oswojonego zwierzaka, pasożyta i przyzwanych pomocników czarnoksiężnika) uznawane są za zadawane przez ich właściciela.

Obrażenia rasy, obrażenia żywiołów, szanse krytycznego trafienia są wyliczane dla przyzwanego sługi na podstawie statystyk właściciela.

Efekt grozy powoduje, że cel zaczyna biegać bez celu w losowych kierunkach, a nie tylko w linii prostej od narzucającego efekt.

 

Strzelec

Talent wyładowanie daje teraz dodatkową premię +4 do zręczności.

Talent głębokich ran dodaje teraz także efekt krwawienia x1 od zdolności wybuchowego pocisku, zgodnie ze wspólnymi warunkami.

Talent lekkomyślnego strzelca nie jest już dodatkowo wzmacniany przez efekty zadające okresowe obrażenia, ale wciąż nie podlega odnawianiu.

Toksyczny ładunek został przemianowany na odtruwający ładunek, a jego efekt zmieniono. Ładunek uzdrawiający z tym talentem anuluje efekty zadawania okresowych obrażeń (także tych, których nie można usunąć w inny sposób, takich jak pasożyt). Poza tym, leczenie z ładunku zwiększa się o 10% z każdym usuniętym efektem (ale nie może przekroczyć 120%).

Połączenie zdolności pocisku wybuchowego i talentu szturmowiec zostało zmienione. Pocisku wybuchowego można teraz użyć w trakcie ruchu, ale bez talentu szturmowiec. Poza tym, zdolność w połączeniu z tym talentem zużywa podwójną ilość energii. Jednocześnie szturmowiec zwiększa bezpośrednie obrażenia od zdolności o 30% i odpycha cel gdy łucznik używa pocisku wybuchowego.

Animacja pocisku wybuchowego została zmieniona.

 

Łowca i snajper

Połączenie talentów mordercze pułapki i garść zadziorów pozwala uzyskać jednoczesne krytyczne trafienia w kilka celów.

Talent wybuchowego leczenia został zmieniony. Zdolność ładunek uzdrawiający w połączeniu z tym talentem rozrzuca wrogów wokół celu w odległości 1-6 metrów i dodaje spowolnienie na 3 sekundy (nie częściej niż raz na 25 sekund i wobec nie więcej niż 10 celów).

Dodano nową funkcję zdolności: zwinne palce. Jeśli czas rzucania zaklęcia zostanie zmniejszony przez statystyki i talenty, zdolność ta zostanie natychmiast użyta.

Talent szkolenie medyczne daje dodatkową premię: czas rzucania zaklęcia zdolności opatrunek zmniejsza się o 50%. Oprócz tego, talent ten wpływa też na zdolność zwierzęcej regeneracji.

Zmieniono talent wrodzonej inteligencji. Wypełnia on teraz 2 jednostki skupienia i daje x3 siły z trafień krytycznych z cechą skupienia.

Zmieniono talent zbir. Daje on teraz osłabienie od zdolności silny cios i stępiona strzała ze stuprocentową szansą zamiast 40%.

Talent polowanie ze strzelbą został zmieniony. Jego premie są teraz dodawane tylko po wyciągnięciu broni. Zdolności silny cios i wybuchowy pocisk dodają szybkość na 4 sekundy zamiast gibkości. Obrażenia zwiększają się o 21% w formie wilka.

Odnowienie zdolności żrącej amunicji zostało zmniejszone do 0,25 sekundy. Wymaganie krytycznych obrażeń zostało usunięte. Efekt zniszczonego pancerza został zastąpiony efektem żrącej amunicji (sumowany do 31x, 2% obrony zmniejszone na każdy efekt), który zostaje dodany przez zdolność precyzyjnego strzału i zmniejsza się z czasem jeśli nie zostanie odnowiony przez atak podstawowy.

 

Łowca

Zdolności:

Zdolność stępiona strzała ma teraz funkcję skupienia.

Zdolność gwizdu łowcy przywołuje eliksir, który trwa przez 12 sekund i regeneruje manę/energię sojuszników raz na 4 sekundy. Statystyka odnawiania energii na sekundę zwiększa efekty działania eliksiru.

Zdolność kukła: liczba potworów narażonych na efekt kukły została zwiększona do 30, a zasięg działania do 5 metrów. Kukły nie można teraz przenosić i ma ona więcej pz (trzy razy więcej niż łowca). Po umieszczeniu, kukła zwraca na siebie uwagę. Efekt ten przestaje działać, jeśli wycofasz się od obiektu. Czas odnowy został zmniejszony do 45 sekund. Będziemy obserwować działanie kukły i zmienimy je, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Czas odnowy zdolności kamuflaż został zwiększony do 150 sekund, ale odliczanie zaczyna się w momencie użycia, a nie zakończenia działania zdolności. Wymaganie skupienia w trybie bojowym zostało usunięte.

Zdolność gwizd bojowy: Bzykopszczoły przylatują i zrzucają bomby szybciej. Rodzaj bomby można ustalić jedną z trzech kart żywiołów w broni – chaos, trucizna lub ogień. Jeśli nie masz tych kart, efekt zostanie przydzielony losowo.

Zdolność odstraszanie: podstawowa odnowa skrócona do 20 sekund.

Aktywna zdolność rzucenie pułapką została zmieniona na przełącznik o tym samym efekcie. W stanie włączonym, łowca może rzucić dwie pułapki na pewną odległość. W stanie wyłączonym, pułapka jest rozmieszczana u jego stóp. Talent związany z tą zdolnością daje dodatkową premię wrażliwości x3. Kiedy łowca zadaje obrażenia efektem rzucenie pułapką w formie wilka, pod łapami umieszcza zadzior (nie częściej niż raz na 5 sekund). Zasięg efektu rzucenie pułapką może zostać zwiększony przez odpowiednie pieczęcie.

Zdolność przywódca stada została zmieniona. Premia obrony została zastąpiona 30% pochłanianiem obrażeń. Zdolność zwierzęce warczenie przedłuża formę wilka o 5 sekund. Odliczanie odnawiania formy wilka rozpoczyna się w momencie jego użycia, a nie po zakończeniu.

Zmieniono zdolność pasożyt. Okresowe obrażenia wynikające z efektu zostały zwiększone, a czas trwania zmniejszono do 4 sekund. Obrażenia związane z efektem zostają zmniejszone przez obronę celu. Po zakończeniu działania efektu lub śmierci celu, wykluwa się pasożytniczy potwór. Potwór ma podstawową zdolność ataku i kilka innych zdolności. Pasożyt nie podąża za swoim właścicielem i można go usunąć poprzez zdolność odwołaj sługi.

Zmniejszono czas wykonywania zdolności zwierzęcy szał.

Talenty:

Talent działania ratunkowe zmienia eliksir w następujący sposób: przyzwana bzykopszczoła przenosi go w wybrane miejsce, nie pod nogi łowcy.

Efektywność eliksiru zwiększa się o 25%.

Sojusznicy, oprócz energii/many, odzyskują zdrowie, proporcjonalnie do maksymalnego zdrowia łowcy.

Przyzwanie eliksiru usuwa jeden negatywny efekt z łowcy.

Talent ucieczka pozwala teraz także skakać zdolnością odskok w wybranym kierunku nawet do 12 metrów wokół gracza.

Zmieniono talent cierniowa przynęta. Kukła zadaje teraz bezpośrednie obrażenia z 50% atakiem łowcy.

Talent gwoździana strzała zmienił nazwę na ogłupiająca strzała, a jego efekt został zmieniony następująco: zdolność stępiona strzała ogłusza wroga na 3 sekundy.

Talent lodowa pułapka: pasywna premia została zmieniona na szansę uniknięcia śmierci. Odnosząc śmiertelne obrażenia, łowca może ustawić kukłę i odzyskać 30% zdrowia (nie częściej niż raz na 70 sekund).

Nowy talent ekspert maskowania ma następującą premię: odnowienie zdolności kamuflaż skraca się o 40 sekund.

Talent łowca-czarodziej został zmieniony: magiczna strzała z tym talentem trafia trzy dodatkowe cele.

Talent pewność siebie został zmieniony. Łowca z tym talentem nie może trafiać już niewidzialnych ani unikających celów, ale obrażenia zdolności zostały zwiększone o 7%, a strzała trafia wybrany cel zamiast najbliższego.

Talent mistrz łucznictwa skraca teraz czas wykonania zdolności grad strzał dwukrotnie.

Talent bardzo dziki zachód daje dodatkową premię w formie wilka: po odniesieniu krytycznego trafienia wilk otrzymuje +7% do szansy na krytyczne trafienie przez 7 sekund (nie częściej niż raz na 7 sekund).

Talent bombardowanie, zamiast bezpośredniej premii obrażeń bzykopszczół pozwala im zadawać krytyczne obrażenia.

Wybuchowy pocisk i kukła zostały dodane do listy zdolności aktywujących talent taktyka obronna.

Talent skaleczenie: szansa spowodowania ogłuszenia oswojonego zwierzaka została usunięta.

Wybuchowa przynęta została wzmocniona. Promień eksplozji kukły został zwiększony do 5 metrów, a cele otrzymują teraz także negatywne efekty osłabienia i spowolnienia.

Uwaga: niektóre talenty zmieniły położenie. Jeśli twoja postać została w jakikolwiek sposób zmieniona z powodu zmian w porządku talentów, twoje talenty zostaną zresetowane.

Co więcej: wszyscy łowcy i snajperzy mogą darmowo zresetować talenty u mistrza Bastiffa w Varlone.

 

Zmiany w czacie gry

Następujące ważne wydarzenia są oznaczone dźwiękiem:

  • nowa wiadomość prywatna
  • gracz z listy znajomych wszedł do gry
  • wiadomość od administracji

Pojawia się sygnał rozpoczęcia walk na arenie/polu bitwy.

Można teraz przypisać skróty klawiaturowe dla ważnych wyborów na kanale czatu.

Dodano komendę czatu /dnd. Komenda aktywuje tryb „nie przeszkadzać”, a po spacji można dodać powód. W tym trybie nie można odbierać wiadomości prywatnych, a jeśli ktoś spróbuje wysłać ci wiadomość prywatną, otrzyma automatyczną odpowiedź z dodanym przez ciebie powodem. Drugie użycie komendy wyłącza tryb „nie przeszkadzać”, ale drugie użycie wraz z powodem spowoduje jedynie zmianę powodu.

Dodano animowany efekt na strzałkach przełączających zakładki czatu: kiedy masz prywatną wiadomość wyświetloną w osobnej zakładce, a sama zakładka jest ukryta.

Dodano menu kontekstowe do zarządzania zakładkami czatu.

 

Zmiany w poczcie w grze:

Kiedy masz nowe lub nieprzeczytane listy, nad paskiem zdolności pojawi się specjalna ikona.

Przeczytane listy bez załączników zostają automatycznie usunięte po 3 dniach.

Przeczytane list z załącznikami (przedmiotami, złotem lub i tym, i tym) nie są usuwane.

Nieprzeczytane listy (z załącznikami lub bez) zostaną automatycznie odesłane do nadawcy po 30 dniach. Listy bez załączników pozostaną w skrzynce pocztowej nadawcy przez kolejne 30 dni, a następnie automatycznie usunięte. Listy z załącznikami pozostaną.

Listy od dowolnego gracza z listy ignorowanych pozostaną ukryte. Jeśli usuniesz gracza z listy ignorowanych, pojawią się.

W skrzynce pocztowej widocznych jest nie więcej niż 60 listów. Jeśli masz więcej niż 60 listów, pojawi się stosowny komunikat. Nowe listy pojawią się po usunięciu poprzednich.

Listów od graczy z listy ignorowanych nie widzisz. Jeśli usuniesz gracza z listy ignorowanych, jego listy się pojawią.

 

Inne zmiany:

Łupy z kart, z których może wypaść jakiś przedmiot (na przykład karta modliszki) nie zostają stracone jeśli ostatni cios został zadany przez wezwanego stwora. Jednocześnie dodatkowe łupy nie wypadają jeśli gracz jest za daleko od celu lub zabicie potwora zostaje zaliczone innemu graczowi ze względu na większą ilość obrażeń zadanych przez niego.

Animacja zmiany w kroplę rosy/owcę została wyposażona w nowy efekt.

Na życzenie graczy, „Przywódca” czyli opcja rozkładu premii w drużynie jest znów dostępna. Opcje drużyny zmieniać może jedynie przywódca.

Po usunięciu postaci, zostaje ona również usunięta z drużyny (o ile w niej była).

Talenty szkolenie snajperskie (snajper), nieuchwytność (skrytobójca) i  lawina (czarnoksiężnik) mają teraz wskaźniki odnowy, widoczne wyłącznie dla posiadacza.

 

Poprawione błędy:

Zlikwidowano literówkę w opisie efektu pierwotnego gniewu Archona.

Konsumpcja karmy dla wierzchowca, złożenie kostiumu z osobnych części oraz przedmiotu z nasion szalonej dyni działają teraz poprawnie, nawet jeśli niektóre z części składowych są osobiste lub przypisane do konta.

W trakcie wykonywania zadania, łupy osobiste są liczone prawidłowo.

Osobiste i nieosobiste przedmioty jednorazowego użytku (takie jak karma dla wierzchowca) są jednocześnie używane prawidłowo.

Problem powodujący zerowe obrażenia zdolności okresowych został poprawiony.

Zadanie za 100 przezroczystych skrzydełek jest zaliczane prawidłowo.

 

Naprawione znane błędy:

Sygnał dźwiękowy dla ważnych wydarzeń na arenie/polu bitwy.

Podwojone wiadomości systemowe dla przywódcy, które nie były widoczne dla członków jego drużyny.

Znikające tło na portrecie postaci/celu.

Zwiększona liczba łupów za zaliczenie zadania.

Oswojone zwierzaki o żywiole powietrza i wody (łowca) mogły zabić gracza w trakcie pojedynku.

Wycofanie kraba z karty książę pływów powodowało leczenie króla skorpionów.

Czarnoksiężnik: opis talentu lawina jest bardziej przejrzysty, sama mechanika talentu się nie zmieniła.


  • daniello242424 likes this

Zanim napiszesz wątek o błędzie lub zgłosisz błąd w grze kliknij TUTAJ

Nie możesz się zalogować do gry? Masz problem techniczny? Potrzebujesz pomocy supportu? Pisz na: pomoc@royalquest.pl






Also tagged with one or more of these keywords: patchnotes

0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych