Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pieczęcie - kompendium dla czarodzieji


1 reply to this topic

#1 plotek

plotek

    Królewski Doradca

  • Members
  • PipPip
  • 29 Postów:

Napisany 20.03.2016 - 10:41:20

Pieczęcie

 

 

Zaczynając swoją przygodę z Royal Questem pewnie niejednokrotnie widzieliście w ekwipunku bohaterów elenium dodatkowe bonusy zwane pieczęciami. Niektórzy z was zastanawiają się pewnie jak uzyskać taki dodatkowy bonus w waszym ekwipunku. To bardzo proste. Musicie udać się do stolicy Varlone i odnaleźć Mistrza Zaklinania(dokładniejsza lokalizacja na screenie poniżej). Do nałożenia pieczęci będzie nam potrzebne Kryształowe naczynie oraz w zależności od klasy przedmiotu: Szmaragd - do przedmiotów klasy C, Szafir - do przedmiotów klasy B, Morion - do przedmiotów klasy A.

Pieczęcie mają 4 różne kolory: Zielona, Niebieska, Fioletowa, Pomarańczowa i kolejno dają co raz to większą siłę bonusu. Pierwsze nakładanie pieczęci jest znaczące bo nie zmienia przedmiot w osobisty co daje nam w późniejszym czasie możliwość sprzedania ekwipunku. Każda kolejna zmiana nakłada na nasz przedmiot miano "Osobistego po założeniu" co jest jednoznaczne z tym, iż po użyciu tego przedmiotu nigdy nie będziemy mogli go sprzedać ani przesłać na swoją drugą postać. Tak więc bardzo istotnym jest aby przy pierwszej próbie nałożyć jak najlepszą pieczęć. Przy użyciu zwykłego naczynia oraz jednego z powyższych składników nie jesteśmy praktycznie w stanie uzyskać lepszej pieczęci niż Zielona. Jest jednak sposób na to by uzyskać minimum Niebieską pieczęć przy jej pierwszym nakładaniu. Służy ku temu Serce Arkona. Gwarantuje ono przynajmniej Niebieski kolor pieczęci, a niejednokrotnie jest ona od razu Fioletowa, a nawet i Pomarańczowa. Można je stosunkowo tanio kupić na targu. Kolor pieczęci można zmienić bez zmiany bez zmiany jej nazwy i tym samym zwiększyć moc wybranego bonusu. Służy ku temu Wosk arkoniczny(dostępny zarówno w sklepie premium jak i na rynku). Proces zaklinania jest jednak niestabilny, wiec kolor pieczęci może się poprawić , zostać taki sam, a nawet pogorszyć.

 

 

 

a84165a9feb2b.gif

 

Przy nałożeniu pieczęci niejednokrotnie zastanawiamy się czy warto w nią inwestować zmieniając kolor za pomocą Wosków arkonicznych. Dla ułatwienia waszego wyboru udostępnię poniżej rodzaje pieczęci wraz z wartościami jakie mogą one osiągnąć w "danym kolorze".

 

Rodzaje pieczęci dostępnych dla czarodzieja:

         

 Agresji

Część ekwipunku: Nakrycie głowy, Rękawice, Kula, Tarcza, Broń

+18 do ataku

+24 do ataku +2 do szansy na trafienie

+36 do ataku +3 do szansy na trafienie

+48 do ataku +4 do szansy na trafienie

 

Akrobaty

Część ekwipunku: Ozdoba twarzy, Obuwie, Rękawice

+3 do zręczności

+6 do zręczności

+9 do zręczności

+12 do zręczności

 

Białego Anioła

Część ekwipunku Pierścień, Rękawice, Obuwie

+3% do obrony

+3% do obrony +3% do many

+3% do obrony +3% do many +30% odzysku many

+3% do obrony +4% do many +50% odzysku many

 

Biesa

Część ekwipunku Nakrycie głowy, Artefakt, Rękawice

+15 do doświadczenia za zabijanie potworów

+30 do doświadczenia za zabijanie potworów

+34 do doświadczenia za zabijanie potworów +2 do szczęścia

B/D

 

Bzykopszczoły

Część ekwipunku Broń, Tarcza, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem

+3 do zręczności

+6 do zręczności

+7 do zręczności +2 do wytrzymałości

+8 do zręczności +2 do wytrzymałości

 

Czarnego Anioła

Część ekwipunku Nakrycie głowy, Kula, Broń, Rękawice

+2% do ataku +1% do many

+3% do ataku +3% do many

+3% do ataku +5% do many

+4% do ataku +7% do many

 

Czarnego Kraba

Część ekwipunku: Nakrycie głowy, Zbroja, Artefakt, Spodnie, Rękawice

+3 do wytrzymałości

+4 do wytrzymałości +2% do doświadczenia za zabijanie potworów

+5 do wytrzymałości +4% do doświadczenia za zabijanie potworów

+6 do wytrzymałości +6% do doświadczenia za zabijanie potworów

 

Czarnej Skały

Część ekwipunku Broń, Artefakt

+3% szansy na premię +10% do obrony, gdy otrzymasz obrażenia

+3% szansy na premię +10% do obrony, gdy otrzymasz obrażenia +200 do obrony

+5% szansy na premię +10% do obrony, gdy otrzymasz obrażenia +200 do obrony

+7% szansy na premię +10% do obrony, gdy otrzymasz obrażenia +200 do obrony

 

Czwóroczności

Część ekwipunku Amulet, Artefakt, Broń, Rękawice, Kula, Ozdoba twarzy

+3 do inteligencji

+4 do inteligencji +2 do szansy na trafienie

+5 do inteligencji +4 do szansy na trafienie

+6 do inteligencji +6 do szansy na trafienie

 

Dalekiego Zasięgu

Część ekwipunku Ozdoba twarzy, Broń dystansowa

+3 do szansy na trafienie

+4 do szansy na trafienie +1 do zasięgu ataku dystansowego

+4 do szansy na trafienie +2 do zasięgu ataku dystansowego

+4 do szansy na trafienie +4 do zasięgu ataku dystansowego

 

Dębowego Drzewca

Część ekwipunku Nakrycie głowy, Zbroja, Spodnie

+120 do maksymalnego zdrowia

+240 do maksymalnego zdrowia

+360 do maksymalnego zdrowia +1 do wytrzymałości

+480 do maksymalnego zdrowia +2 do wytrzymałości

 

Druida

Część ekwipunku Pierścień, Amulet, Artefakt

+1 do inteligencji +2% do obrony

+3 do inteligencji +3% do obrony

+5 do inteligencji +4% do obrony

+7 do inteligencji +5% do obrony

 

Egzorcyzmu

Część ekwipunku Nakrycie głowy

+1% do ataku przeciwko potworom +2 do szczęścia

+3% do ataku przeciwko potworom +3 do szczęścia

+5% do ataku przeciwko potworom +3 do szczęścia

+7% do ataku przeciwko potworom +5 do szczęścia

 

Fatalisty

Część ekwipunku Broń, Kula, Tarcza

+3 do szczęścia

+3 do szczęścia +3% do szansy na trafienie krytyczne

+3 do szczęścia +5% do szansy na trafienie krytyczne

+3 do szczęścia +7% do szansy na trafienie krytyczne

 

Główkowania

Część ekwipunku Nakrycie głowy, Amulet, Kula, Rękawice

+3 do inteligencji

+4 do inteligencji +2% do doświadczenia za zabijanie potworów

+5 do inteligencji +4% do doświadczenia za zabijanie potworów

+6 do inteligencji +6% do doświadczenia za zabijanie potworów

 

Grobownika

Część ekwipunku Kula, Tarcza, Totem

+6 do odporności na nieumarłych

+8 do odporności na nieumarłych +4% znalezionego złota

+10 do odporności na nieumarłych +6% znalezionego złota +300 do obrony

+12 do odporności na nieumarłych +8% znalezionego złota +500 do obrony

 

Iluzyjności

Część ekwipunku Artefakt, Amulet, Broń

+2 do szansy na trafienie +1 do uników

+3 do szansy na trafienie +2 do uników

+5 do szansy na trafienie +2 do uników

+10 do szansy na trafienie +2 do uników

 

Inteligencji

Część ekwipunku Artefakt, Kula, Broń

+3 do inteligencji

+6 do inteligencji

+9 do inteligencji

+12 do inteligencji

 

Kaliguli

Część ekwipunku Artefakt, Nakrycie głowy, Rękawice

+3% do doświadczenia za zabijanie potworów

+6% do doświadczenia za zabijanie potworów

+8% do doświadczenia za zabijanie potworów +1 do szansy na trafienie

+10% do doświadczenia za zabijanie potworów +2 do szansy na trafienie

 

Karalucha

Część ekwipunku Obuwie

+3 do uników

+3 do uników +3% do prędkości ruchu

+3 do uników +7% do prędkości ruchu

+3 do uników +9% do prędkości ruchu

 

 

Krwawiących Ran

Część ekwipunku: Dowolna Broń, Artefakt

+3% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia

+5% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia

+5% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia +1 do szansy na trafienie

+7% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia +2 do szansy na trafienie

 

Krytycznych Uwag

Część ekwipunku Nakrycie głowy, Ozdoba twarzy, Amulet

+4% do obrażeń krytycznych

+5% do obrażeń krytycznych +6 do doświadczenia za zabijanie potworów

+9% do obrażeń krytycznych +10 do doświadczenia za zabijanie potworów

+12% do obrażeń krytycznych +10 do doświadczenia za zabijanie potworów

 

Luksusu

Część ekwipunku Pierścień, Amulet, Totem

+3 do szczęścia

+4 do szczęścia +4% znalezionego złota

+5 do szczęścia +6% znalezionego złota

+6 do szczęścia +12% znalezionego złota

 

Łowcy głów

Część ekwipunku Nakrycie głowy

+12 do ataku +1 do szansy na trafienie

+12 do ataku +2 do szansy na trafienie +2% do doświadczenia za zabijanie potworów

+18 do ataku +3 do szansy na trafienie +3% do doświadczenia za zabijanie potworów

+24 do ataku +4 do szansy na trafienie +4% do doświadczenia za zabijanie potworów

 

Maga Bitewnego

Część ekwipunku Broń, Kula, Rękawice, Nakrycie głowy

+18 do ataku

+18 do ataku +3% do many

+18 do ataku +6% do many

+18 do ataku +9% do many

 

Magicznej woli

Część ekwipunku Broń, Zbroja, Obuwie, Kula, Ozdoba twarzy

+3% do many

+6% do many

+9% do many

+12% do many

 

Magicznej zazdrości

Część ekwipunku Broń, Zbroja, Obuwie, Kula, Ozdoba twarzy

+15 do many

+20 do many +2% znalezionego złota

+25 do many +4% znalezionego złota

+29 do many +8% znalezionego złota

 

Medytacji

Część ekwipunku Broń, Zbroja, Obuwie, Kula, Ozdoba twarzy

+15 do many

+30 do many

+45 do many

+60 do many

 

Metalaka

Część ekwipunku Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Nakrycie głowy, Artefakt

+300 do obrony

+600 do obrony

+600 do obrony +15 do doświadczenia za zabijanie potworów

+600 do obrony +30 do doświadczenia za zabijanie potworów

 

Mistrza

Część ekwipunku Spodnie, Obuwie

+2% do maksymalnego zdrowia  +2 do odporności na ataki humanoidów

+3% do maksymalnego zdrowia +4 do odporności na ataki humanoidów

+3% do maksymalnego zdrowia +9 do odporności na ataki humanoidów

+3% do maksymalnego zdrowia +12 do odporności na ataki humanoidów

 

Mrówki Robotnicy

Część ekwipunku Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem

+3 do wytrzymałości

+4 do wytrzymałości +4% znalezionego złota

+5 do wytrzymałości +8% znalezionego złota

+6 do wytrzymałości +12% znalezionego złota

 

Niezłomnej Wiary

Część ekwipunku Zbroja, Spodnie

+3 do wytrzymałości

+3 do wytrzymałości +3% do obrony

+3 do wytrzymałości +3% do obrony +9 HP za trafienie wroga

+3 do wytrzymałości +3% do obrony +24 HP za trafienie wroga

 

Niuchacza

Część ekwipunku Obuwie, Spodnie, Amulet

+2 do uników +2 do odporności na ataki potworów

+3 do uników +4 do odporności na ataki potworów

+4 do uników +8 do odporności na ataki potworów

+5 do uników +12 do odporności na ataki potworów

 

Nizhada

Część ekwipunku Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Nakrycie głowy, Totem, Artefakt

+300 do obrony

+300 do obrony +3 do wytrzymałości

+300 do obrony +5 do wytrzymałości

+300 do obrony +9 do wytrzymałości

 

Ochrony przed Ogniem

Część ekwipunku Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem

+6 do odporności na ataki ogniowe

+10 do odporności na ataki ogniowe +1 do wytrzymałości

+14 do odporności na ataki ogniowe +2 do wytrzymałości

+18 do odporności na ataki ogniowe +3 do wytrzymałości

 

Ochrony przed Chaosem

Część ekwipunku Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem

+6 do odporności na ataki chaosu

+10 do odporności na ataki chaosu +1 do wytrzymałości

+14 do odporności na ataki chaosu +2 do wytrzymałości

+18 do odporności na ataki chaosu +3 do wytrzymałości

 

Ochrony przed Powietrzem

Część ekwipunku Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem

+6 do odporności na ataki powietrzne

+10 do odporności na ataki powietrzne +1 do wytrzymałości

+14 do odporności na ataki powietrzne +2 do wytrzymałości

+18 do odporności na ataki powietrzne +3 do wytrzymałości

 

Ochrony przed Trucizną

Część ekwipunku Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem

+6 do odporności na ataki zatruwające

+10 do odporności na ataki zatruwające +1 do wytrzymałości

+14 do odporności na ataki zatruwające +2 do wytrzymałości

+18 do odporności na ataki zatruwające +3 do wytrzymałości

 

Ochrony przed Wodą

Część ekwipunku Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem

+6 do odporności na ataki wodne

+10 do odporności na ataki wodne +1 do wytrzymałości

+14 do odporności na ataki wodne +2 do wytrzymałości

+18 do odporności na ataki wodne +3 do wytrzymałości

 

Ochrony przed Ziemią

Część ekwipunku Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem

+6 do odporności na ataki ziemne

+10 do odporności na ataki ziemne +1 do wytrzymałości

+14 do odporności na ataki ziemne +2 do wytrzymałości

+18 do odporności na ataki ziemne +3 do wytrzymałości

 

Ognia

Część ekwipunku Pierścień

+3 do wytrzymałości

+3 do wytrzymałości +3% do ataku żywiołem ognia

+3 do wytrzymałości +5% do ataku żywiołem ognia

+3 do wytrzymałości +8% do ataku żywiołem ognia

 

Oszczędzania Many

Część ekwipunku Zbroja

+3% do obrony

+3% do obrony +14 do many

+3% do obrony +26 do many +14 do doświadczenia za zabijanie potworów

B/D

 

Oszukania Śmierci

Część ekwipunku Broń, Artefakt

+3% szans na premię +3 do uników, gdy otrzymasz obrażenia

+3% szans na premię +3 do uników, gdy otrzymasz obrażenia +2 do uników

+5% szans na premię +3 do uników, gdy otrzymasz obrażenia +2 do uników

+7% szans na premię +3 do uników, gdy otrzymasz obrażenia +2 do uników

 

Pacyfikacji

Część ekwipunku Broń, Artefakt

+3% szans na zadanie osłabienia ataku przeciwnika, gdy trafiasz wroga

+3% szans na zadanie osłabienia ataku przeciwnika, gdy trafiasz wroga +2 do wytrzymałości

+5% szans na zadanie osłabienia ataku przeciwnika, gdy trafiasz wroga +2 do wytrzymałości

+7% szans na zadanie osłabienia ataku przeciwnika, gdy trafiasz wroga +2 do wytrzymałości

 

Palącego Ognia

Część ekwipunku Broń, Artefakt

+3% szans na zadanie palącego ognia, gdy trafisz wroga

+3% szans na zadanie palącego ognia, gdy trafisz wroga +2% do prędkości ataku

+5% szans na zadanie palącego ognia, gdy trafisz wroga +2% do prędkości ataku

+7% szans na zadanie palącego ognia, gdy trafisz wroga +2% do prędkości ataku

 

Piaszczystego kokonu

Część ekwipunku Zbroja, Spodnie, Nakrycie głowy

+2% do maksymalnego zdrowia

+3% do maksymalnego zdrowia +4 do odporności na ataki ogniowe

+4% do maksymalnego zdrowia +8 do odporności na ataki ogniowe

+5% do maksymalnego zdrowia +12 do odporności na ataki ogniowe

 

Podróżnika

Część ekwipunku Artefakt, Rękawice, Nakrycie głowy

+3% do doświadczenia za zabijanie potworów

+3% do doświadczenia za zabijanie potworów +3 do wytrzymałości

+3% do doświadczenia za zabijanie potworów +6 do wytrzymałości

B/D

 

Posłańca

Część ekwipunku Obuwie

+3% do prędkości ruchu

+5% do prędkości ruchu +1 do wytrzymałości

+7% do prędkości ruchu +2 do wytrzymałości

+9% do prędkości ruchu +3 do wytrzymałości

 

Powodzi

Część ekwipunku Pierścień

+3 do wytrzymałości

+3 do wytrzymałości +3% do ataku żywiołem wody

+3 do wytrzymałości +5% do ataku żywiołem wody

+3 do wytrzymałości +8% do ataku żywiołem wody

 

Szczęścia

Część ekwipunku Amulet, Pierścień, Totem

+3 do szczęścia

+6 do szczęścia

+9 do szczęścia

+12 do szczęścia

 

Przeklętego Lasu

Część ekwipunku Broń, Kula, Artefakt, Rękawice, Nakrycie głowy

+18 do ataku

+36 do ataku

+36 do ataku +3% do doświadczenia za zabijanie potworów

+36 do ataku +6% do doświadczenia za zabijanie potworów

 

Ręki Kardynała

Część ekwipunku Ozdoba twarzy

+3 do szansy na trafienie

+3 do szansy na trafienie +15 do many

+3 do szansy na trafienie +15 do many +2 do zasięgu ataku dystansowego

B/D

 

Rytualnego Skorpiona

Część ekwipunku Zbroja, Broń, Obuwie, Kula, Ozdoba twarzy

+3% do szansy na trafienie krytyczne

+3% do szansy na trafienie krytyczne +15 do many

+3% do szansy na trafienie krytyczne +24 do many

+4% do szansy na trafienie krytyczne +35 do many

 

Salamandry

Część ekwipunku Pierścień

+1% do ataku żywiołem ognia +4 do odporności na ataki ogniowe

+3% do ataku żywiołem ognia +6 do odporności na ataki ogniowe

+4% do ataku żywiołem ognia +10 do odporności na ataki ogniowe

+5% do ataku żywiołem ognia +12 do odporności na ataki ogniowe

 

Skorpiona

Część ekwipunku Broń, Kula

+3% do szansy na trafienie krytyczne

+5% do szansy na trafienie krytyczne

+5% do szansy na trafienie krytyczne +3 do szansy na trafienie

+5% do szansy na trafienie krytyczne +6 do szansy na trafienie

 

Sługi Kardynała

Część ekwipunku Pierścień

+3 do szczęścia

+3 do szczęścia +3 do uników

+3 do szczęścia +3 do uników +3% do ataku żywiołem ognia

+4 do szczęścia +3 do uników +5% do ataku żywiołem ognia

 

Snajpera Wirtuoza

Część ekwipunku Ozdoba twarzy

+16 do ataku

+32 do ataku +1 do zasięgu ataku dystansowego

+32 do ataku +2 do zasięgu ataku dystansowego

+32 do ataku +3 do zasięgu ataku dystansowego

 

Snu Kardynała

Część ekwipunku Nakrycie głowy

+3 do inteligencji

+3 do inteligencji +3% do many

+3 do inteligencji +6% do many

+3 do inteligencji +9% do many

 

Stalowego Buciora

Część ekwipunku Obuwie

+300 do obrony

+300 do obrony +3% do prędkości ruchu

+300 do obrony +6% do prędkości ruchu

+300 do obrony +9% do prędkości ruchu

 

Stalowych Szczypiec

Część ekwipunku Rękawice

+200 do obrony +1 do szansy na trafienie

+300 do obrony +3 do szansy na trafienie

+300 do obrony +6 do szansy na trafienie

+300 do obrony +9 do szansy na trafienie

 

Starego Szewca

Część ekwipunku Obuwie

+3% do prędkości ruchu

+3% do prędkości ruchu +6% znalezionego złota

+3% do prędkości ruchu +12% znalezionego złota

+3% do prędkości ruchu +18% znalezionego złota

 

Szaleńca

Część ekwipunku Rękawice, Nakrycie głowy

+3 do zręczności

+6 do zręczności

+7 do zręczności +1 many przy trafieniu wroga

+7 do zręczności +2 many przy trafieniu wroga

 

Szaleństwa

Część ekwipunku Nakrycie głowy

+4% do obrażeń krytycznych

+6% do obrażeń krytycznych +5 do doświadczenia za zabijanie potworów

+6% do obrażeń krytycznych +25 do doświadczenia za zabijanie potworów

+9% do obrażeń krytycznych +45 do doświadczenia za zabijanie potworów

 

Szału

Dowolna Broń, Kula

+3% do szansy na trafienie krytyczne

+5% do szansy na trafienie krytyczne

+7% do szansy na trafienie krytyczne

+9% do szansy na trafienie krytyczne

 

Śmiercionośnej Brzytwy

Część ekwipunku Broń

+18 do ataku

+18 do ataku +3% do szansy na trafienie krytyczne

+18 do ataku +5% do szansy na trafienie krytyczne

+18 do ataku +7% do szansy na trafienie krytyczne

 

Tańczącego Lasu

Część ekwipunku Rękawice, Nakrycie głowy

+3 do zręczności

+3 do zręczności +3% do prędkości ataku

+3 do zręczności +4% do prędkości ataku +3% do obrażeń krytycznych

+5 do zręczności +4% do prędkości ataku +3% do obrażeń krytycznych

 

Tortolli

Część ekwipunku Nakrycie głowy, Spodnie, Zbroja

+120 do maksymalnego zdrowia

+160 do maksymalnego zdrowia +4 do odporności na ataki owadów

+200 do maksymalnego zdrowia +5 do odporności na ataki owadów +200 do obrony

+240 do maksymalnego zdrowia +6 do odporności na ataki owadów +400 do obrony

 

Jadowitego brzęcznika

Część ekwipunku Broń, Artefakt

+3% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga

+5% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga +3% do prędkości ataku

+5% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga +3% do prędkości ataku

+7% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga +3% do prędkości ataku

 

Trwałości

Część ekwipunku Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Nakrycie głowy, Ozdoba twarzy, Totem, Artefakt +300 do obrony

+600 do obrony

+800 do obrony +1 do wytrzymałości

+1000 do obrony +2 do wytrzymałości

 

Trzęsienia Ziemi

Część ekwipunku Pierścień

+3 do wytrzymałości

+3 do wytrzymałości +3% do ataku żywiołem ziemi

+4 do wytrzymałości +3% do ataku żywiołem ziemi

+5 do wytrzymałości +3% do ataku żywiołem ziemi

 

Ukąszenia Żmii

Część ekwipunku  Artefakt

+2% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga +2 do szansy na trafienie

+3% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga +2 do szansy na trafienie

+5% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga +2 do szansy na trafienie

+7% szans na zatrucie przeciwnika, gdy trafisz wroga +2 do szansy na trafienie

 

Wampiryzmu Magicznego

Część ekwipunku Broń, Zbroja, Kula

+15 do many

+25 do many +3 HP przy trafieniu wroga

+30 do many +9 HP przy trafieniu wroga

+40 do many +15 HP przy trafieniu wroga

 

Wędrowca

Część ekwipunku Nakrycie głowy, Zbroja, Pierścień, Spodnie, Amulet, Totem

+3 do wytrzymałości

+3 do wytrzymałości +3 do szczęścia

+4 do wytrzymałości +4 do szczęścia

+5 do wytrzymałości +6 do szczęścia

 

Woli Magoga

Część ekwipunku Broń, Zbroja, Kula

+3% do many

+6% do many

+7% do many +61 HP przy zabiciu wroga

+7% do many +123 HP przy zabiciu wroga

 

Wróżbity

Część ekwipunku Amulet, Obuwie, Spodnie

+3 do inteligencji

+3 do inteligencji +3 do uników

+4 do inteligencji +4 do uników

+5 do inteligencji +5 do uników

 

Wściekłego Szczura

Część ekwipunku Amulet, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy

+3% do obrażeń krytycznych +2% znalezionego złota

+4% do obrażeń krytycznych +6% znalezionego złota

+6% do obrażeń krytycznych +8% znalezionego złota

+9% do obrażeń krytycznych +10% znalezionego złota

 

Wyładowania

Część ekwipunku Pierścień

+3 do wytrzymałości

+3 do wytrzymałości +3% do ataku żywiołem powietrza

+3 do wytrzymałości +5% do ataku żywiołem powietrza

+3 do wytrzymałości +8% do ataku żywiołem powietrza

 

Wytrzymałości

Część ekwipunku Zbroja, Spodnie, Nakrycie głowy

+3 do wytrzymałości

+6 do wytrzymałości

+9 do wytrzymałości

+12 do wytrzymałości

 

Wzbogacenia

Część ekwipunku Broń, Kula, Obuwie, Spodnie, Rękawice, Zbroja, Ozdoba twarzy, Nakrycie głowy, Amulet, Artefakt, Pierścień, Totem

+6% znalezionego złota

+10% znalezionego złota +1 do szczęścia

+10% znalezionego złota +5 do szczęścia

+10% znalezionego złota +6 do szczęścia

 

Zabójczej Magii

Część ekwipunku Broń, Kula, Rękawice, Nakrycie głowy

+3 do inteligencji

+3 do inteligencji +18 do ataku

+4 do inteligencji +30 do ataku

+5 do inteligencji +42 do ataku

 

Zathrasa

Część ekwipunku Pierścień, Amulet, Totem

+1 do inteligencji +2 do szczęścia

+2 do inteligencji +4 do szczęścia

+3 do inteligencji +6 do szczęścia

+4 do inteligencji +8 do szczęścia

 

Zniszczonego Umysłu

Część ekwipunku Broń, Artefakt

+3 do inteligencji

+4 do inteligencji +2% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia

+6 do inteligencji +3% szans na zadanie krwawiącej rany, gdy zadajesz obrażenia

B/D

 

Żabora

Część ekwipunku Ozdoba twarzy, Zbroja, Broń, Obuwie

+15 do many

+25 do many +1 do zręczności

+30 do many +2 do zręczności

+41 do many +3 do zręczności

 

Żołędzia

Część ekwipunku Nakrycie głowy, Amulet

+400 do obrony

+500 do obrony +3% do obrażeń krytycznych

+500 do obrony +6% do obrażeń krytycznych

+500 do obrony +9% do obrażeń krytycznych

 

 

*Podane wartości mogą się różnić od powyższych w zależności od klasy przedmiotu

 


  • Thyrael and BirdMashine like this

#2 Thyrael

Thyrael

    Grinder

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 671 Postów:
  • LocationThe Fountain

Napisany 20.03.2016 - 11:21:42

Dobry temat. Po przeczytaniu jednak moją uwagę przykół jeden zwrot: "bohaterów elenium" :P


"Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong"

 

Enigma - Return To Innocence




Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych