Skocz do zawartości


Zdjęcie

Poradnik dla Skryto


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Enderheart

Enderheart

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 80 Postów:

Napisany 13.03.2016 - 16:25:51

Mały PORADNIK DLA POCZĄTKUJĄCYCH* SKRYTO

*Do 32 lv

 

 

 

 

 

Z racji iż, poradniki poprzednie bywają niezbyt aktualne tutaj umieszczę swoje rady co do prowadzenia tej postaci. Więc zaczynajmy!

 

 

STATYSTYKI

 

Do dwudziestego najwięcej pakowałem w siłę i nieco w wytrzymałość 3:1. Ataku nigdy nie za mało zaś życie i energie da się uzupełniać tanimi potami. Potem zaś 2:2 gdyż ataku na czas obecny miałem dosyć a życia odrobinkę brakowało. Zręczność nie jest konieczna, gdyż sama klasa ma stosunkowo szybki atak. Problem pojawia się przy szczęściu, które da się jednak nadrabiać EQ. Z okazji 20 i 30 lv warto dopakować całe 4 punkty w szczęście.

 

 

UBRANKA

 

Na 20 lv dostajemy darmowy sprzęt, który powinien nam posłużyć do 24 lv. Kupujemy wtedy ste podróżnika który uleprzamy na +3 - 4 to zależy do posiadanych pieniędzy i szczęścia w ulepszaniu. Bardzo ważne jest zdobycie potem:

 

-Monety błazna na 27 lv (daje nab bonus do uników i szczęścia które musimy nadrobić EQ)

-Buty stalowego wilka na 30 lv ( +2% na krytyi nieco zręczności)

-Płaszcz dzielnego bractwa (uniki, siła i wytrzymałość, na to polacam pięczątki)

 

BROŃ

 

Tutaj pojawiasię mała rozterka: sztylety czy katary. Ja osobiście polecam katary ze względu na wyższy DMG. No i w przyszłości będziemy mieli rozpruwacza.

Na 28 polecam kupić zgorzel u kowala w Eglore z załączoną kartą trucizny.

 

 

 

TALENTY

 

I tutaj pojawia się problem znany jako: Co wybrać?

Ja poszedłem  w morderstwo. Cios w serce to wspaniała umiejętniść, krwawienie, zmniejszone leczenie to jedne z przyjemnych bonusów. Co do reszty to wybrałem tylko te dolne z wyjątkiem tego po środkowym (tam wybrałem zwinność węża). Dzięki temu jeden kryt nakłada na wroga gigantyczną ilość negatywnych (i problematycznych) efektów. Jeden talent polecam dać w truciznę (zatrute ostrza) . 10% na zatrucie to całkiem niezły efekt, a jeśli jeszcze wejdzie z kryem... Piękne. Wymaga to jednak troszkę inwestowania w szczęście. Pozostałe talenty polecam dać w sabotażystę, mocniejszy ładunek i butu sprytu. Podkładanie naszego ładunku wybuchowego na ukryciu staje się efektywniejsze.

 

EXP

 

20/25 Najlepiej szwendać się po Illayr i tym podobnych.

 

25/27 Tutaj najlepiej mieć wykonane misje z poprzednich lv możemy bić małe Ireksy (najlepiej pojedyńcze sztuki, w grupie silne są małe draby). Oraz oczywiście zjadacze mchu.

 

27/30 Niebiańskie ostroślimaczki to najłatwiejsze łupy, wypada z nich przepis na pierścień chmur. Możemy cały czas biś zjadacze mchu lecz zostawiamy je powoli w tyle.

 

30/32 Wielka rozpadlina, wyspy barona. Polujemy na samotne duże ireksy.

 

To tyle w poradniku. Mam nadzieję, że pomogłem.



#2 XDarkKingX

XDarkKingX

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 29 Postów:

Napisany 13.03.2016 - 20:30:23

Trochę krótko - według mnie. I ulepszyć*, ulepszanie*.

Wysyłane z mojego Huawei Y6 przy użyciu tapatalka.

"Wyobraźcie sobie tę ciszę, jaka by nastąpiła, gdyby ludzie mówili tylko to, co wiedzą..."


#3 Enderheart

Enderheart

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 80 Postów:

Napisany 13.03.2016 - 22:01:05

Wiem, to taka wersja wstępna na więcej na razie nie mam czasu, lecz postaram się ten poradnik poprawić.




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych