Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wszystko o Czarodzieju


No replies to this topic

#1 Datte

Datte

    Gracz Niedzielny

  • Banned
  • PipPip
  • 44 Postów:

Napisany 13.03.2016 - 16:01:36

Czarodziej.jpg
 
Spis Treści:
1. Krótki opis postaci
2. Talenty i Cechy
3. Proponowane eq
4. Proponowane Pieczęcie
5. Pieczęcie i Karty do expa
6. Miejsce expa
 
1.
Opis Profesji: Pewnie każdy nowy gracz zastanawia się czy wybrać daną profesję, czy dana klasa postaci sprawdza się w walce z innymi graczami, potworami oraz czy potrafi wspierać swoich kolegów z drużyny. Profesja czarodzieja potrafi zapewnić wszystkie te aspekty.

 

2.

Grając czarodziejem mamy do wyboru 3 podstawowe buildy postaci:

 

Build PvP:

 

W budowie postaci PvP (Gracz vs Gracz) czarodziej powinien skupić szczególną uwagę na siłę umiejętności, mobilność postaci oraz jakość leczenia swojej postaci.

 

Układ Talentów:

 

talentypvp.jpg

 

Układ Cech:

 

Inteligencja: Maximum (100) - Zwiększa siłę ataku co wiążę się również z wartością leczenia.

 

Wytrzymałość: Maximum (100) - Zwiększa ilość punktów zdrowia oraz many.

 

Zręczność: 0 - Czarodziej w walce z innymi graczami nie używa tak wielu umiejętności z czasem castu.

 

Szczęście: Pozostałe Punkty - Szczęście w tym układzie odgrywa ważną role. Szansa na trafienie (po trafieniu psychicznym ciosem ataki zasobu są natychmiastowe) + szansa na trafienie krytyczne (zwiększa obrażenia zadawane od umiejętności)

 

Build PvE:

 

W budowie postaci PvE  czarodziej powinien skupić szczególną uwagę na siłę umiejętności obszarowych, wartość leczenia oraz uniki.

 

Układ Talentów:

 

Talentyexp.jpg

 

Układ Cech:

 

Inteligencja: Maximum (100) - Zwiększa siłę ataku co wiążę się również z wartością leczenia.

 

Wytrzymałość: Pozostałe punkty (39) - Zwiększa ilość punktów zdrowia oraz many.

 

Zręczność: Maximum (100) - Zwiększa uniki postaci oraz skraca czas castowania czarów obszarowych.

 

Szczęście: 0 - Czarodziej budowany pod walkę z potworami wykorzystuje czary obszarowe które zawsze trafiają celu.

 

Build Support:

 

Budując postać pod support (wsparcie) należy skupić swoją uwagę na jakość leczenia oraz nakładane efekty na siebie oraz członków drużyny.

 

Układ Talentów:

 

talentysupport.jpg

 

Układ Cech:

 

Inteligencja: Maximum (100) - Zwiększa wartość leczenia oraz siłę życiową Uzdrawiającej osłony

 

Wytrzymałość: Maximum (100) - Zwiększa ilość punktów zdrowia oraz many.

 

Zręczność: Pozostałe Punkty (39) - Czarodziej jako wsparcie musi potrafić się utrzymać gdy zostaje zaatakowany. Zręczność niesie ze sobą szanse na unik oraz szybkość castu między innymi Kręgu uzdrawiania.

 

Szczęście: 0 - Czarodziej pod supporta nie potrzebuje ani szansy na trafienie ani szansy na trafienie krytyczne.

 

3.

Proponowane eq pod Endgame(Ostateczne) + Karta:

 

Nakrycie głowy: Czapka mistrza iluzji [ ] / Strzała valena kl. A [ ] (Przedmiot Eventowy) + Krwawa karta nieśmiertelność

Ozdoba Twarzy: Negocjator [ ] / Maska Geometry [ ] + Krwawa karta mgła / pancerz

Zbroja: Pancerz nieumarłego Eksterminatora [ ] + Karta kościanego koszmaru / Karta starego drzewca (boss)

Rękawice: Rękawice Króla strzelców [ ] + Karta królowej termitów (Elita) / krwawa karta Twardość / karta ciernistego ogórka

Spodnie: Bryczesy Króla strzelców [ ] / Spodnie rytuału śmierci [ ] + krwawa karta twardość / Karta Hugona (boss)

Buty: Buty króla strzelców [ ] + Krwawa karta trwardość

Broń: Akumulator szału [ ] [ ] [ ] + 3x karta minotaura

Naszyjnik: Medalion czarnej wdowy [ ] (Jeśli masz postać mężczyzny używasz Medalionu Lalkarza [ ]) / Medalion Mysiego króla [ ] + krwawa karta mgła/golem / Faraon (Elita)

Pierścienie: 2x Pierścień pożeracza dusz [ ] + Krwawa karta blask

Totem: Totem berserkera [ ] + Krwawa Karta Golem

Artefakt: Starożytny Bożek + Krwawa Karta Demon

Kula: Kula tytanowej Bzykopszczoły [ ] + Krwawa Karta Strażnika 

 

 

Proponowane eq pod Endgame(Ostateczne) + Karta - PVE:

 

Nakrycie głowy: Czapka mistrza iluzji [ ] / Strzała valena kl. A [ ] (Przedmiot Eventowy) + Krwawa Ślimaka Jaskiniowego

Ozdoba Twarzy: Negocjator [ ] / Maska Geometry [ ] + Krwawa karta mgła 

Zbroja: Pancerz nieumarłego Eksterminatora [ ] + Karta kościanego koszmaru / Karta starego drzewca (boss) 

Rękawice: Rękawice Króla strzelców [ ] + Karta królowej termitów (Elita) / krwawa karta Twardość / karta ciernistego ogórka

Spodnie: Bryczesy Króla strzelców [ ] / Spodnie rytuału śmierci [ ] + krwawa karta twardość / Karta Hugona (boss) / Złota karta łowcy skarbów

Buty: Buty króla strzelców [ ] / Sznurowane buty [ ] + Krwawa karta trwardość / Karta Haula / Karta Karalucha / Złota karta łowcy Skarbów

Broń: Akumulator szału [ ] [ ] [ ] + 3x karta minotaura

Naszyjnik: Medalion czarnej wdowy [ ] (Jeśli masz postać mężczyzny używasz Medalionu Lalkarza [ ]) + Karta faraona (Elita) 

Pierścienie: 2x Pierścień pożeracza dusz [ ] 

Totem: Totem berserkera [ ] + Krwawa Karta Golem / Karta nadzorcy orków 

Artefakt: Starożytny Bożek + Karta rubinowej mrówki 

Kula: Kula tytanowej Bzykopszczoły [ ] + Karta różowego śluzu

 

4.
Proponowane pieczęcie w eq:
 
Nakrycie głowy: Pieczęć Zabójczej Magii (Inteligencja + atak)
Ozdoba Twarzy: Pieczęć Snajpera Wirtuoza (atak + dystans ataku)
Zbroja: Pieczęć Trwałośći (obrona + wytrzymałość) / Pieczęć Piaskowego Kokonu (% maksymalnego hp + odporność na ogień)
Rękawice: Pieczęć Zabójczej Magii (Inteligencja + atak)
Spodnie: Pieczęć Mistrza  (odp na graczy w % + % maksymalnego hp)
Buty: Pieczęć Mistrza (odp na graczy w % + % maksymalnego hp)
Broń: Pieczęć Zabójczej Magii (Inteligencja + atak)
Naszyjnik: Pieczęć Druida (Inteligencja + % Obrony)
Pierścienie: Pieczęć Druida (Inteligencja + % obrony)
Totem: Pieczęć Nizhada (wytrzymałość + obrona) / Pieczęć Trwałości (Obrona + wytrzymałość)
Artefakt: Pieczęć Druida (Inteligencja + % obrony)
Kula: Pieczęć Zabójczej Magii (Inteligencja + atak)
 
5.
Dla szybszego wyexpienia postaci są również pieczęcie oraz karty dające nam bonus do zdobywanego doświadczenia.
 
Pieczęć Kaliguli (Nakrycie głowy, Artefakt, Rękawice)
Pieczęć Czarnego Kraba (Zbroja, Artefakt, Rękawice)
Pieczęć Przeklętego Lasu (Rękawice, Broń, Kula, Nakrycie głowy)
Pieczęć podróżnika (Rękawice, Artefakt)
Złota Karta Ucznia (Zbroja , Nakrycie głowy)
Karta Jaskiniowej Paskudy (Artefakt)
Karta Szalonego Crooga (Nakrycie głowy) - Uwaga tylko i wyłącznie za potwory z żywiołem ziemi.
Karta Złego Oka (Nakrycie głowy)
Karta Księżycowego Garma (Rękawice) 
 
Nie jestem pewien czy to wszystko wypisałem tylko ile mi było dane poznać.
 
6.
Zauważyłem również pytania typu "Gdzie mam expic na 29 lvlu" z tego powodu zrobiłem krótki spis lokacji na których warto expić:
 
1-20 Lvl: Pierwsza Lokacja + Elgore + Questy 
20-25 Lvl: ILLayr ( wyjście od górnej opiekunki w varlone) + Questy
25-29 Lvl: Zerro ( jeśli nie dajesz rady z powodu innych graczy polecam Trzy jeziora) + Questy+
29-35 Lvl: Andynopolis (Skorpiony, czarne kraby) + questy
35-40 Lvl: Stygmat Alfa (jeśli nie dajesz rady z powodu innych graczy polecam pozostać na andynopolis) + Questy
41-50 Lvl: Na tym lvlu posiadamy juz wszystkie potrzebne skille żeby bez problemowo zabijać trudne potwory dlatego polecam Shambe. Klugi mają malutko punktów życia. Po 1-3 potworki na raz spokojnie dacie rade + Questy
50-60 Lvl: Questy dzienne + Questy jednorazowe ( W międzyczasie można się pokusić na Trogulu)
 
 
W razie wszelkich pytań proszę o komentarze pod tym postem. Wszystko ułożyłem według własnego uznania, nie jest narzucone że te buildy są idealne ponieważ każdy buduje się według swojej wygody gry. Mam nadzieję że pomogłem odpowiedzieć na nurtujące was pytania

Załączone pliki





Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych