Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czarodziej - poradnik Build PvE / PvP


3 replies to this topic

#1 plotek

plotek

    Królewski Doradca

  • Members
  • PipPip
  • 29 Postów:

Napisany 12.03.2016 - 00:45:44

3ad521f15cddc.gif

1. Wprowadzenie

2.Build

3. Ekwipunek

4. Pieczęcie

5. Karty

6. Zakończenie

 

 

1. Wprowadzenie

 

Czarodziej: Wielu początkujących graczy zastanawia się jaką postać wybrać i która z postacii spełni ich oczekiwania zarówno w trybie przeciwko potworom jak i przeciw innym graczom.
Klasa czarodzieja sprawdza się w obydwu przypadkach. Posiada on szereg talentów i zdolności, które zadowolą nawet najbardziej wybrednego gracza. Jest to dość łatwa do opanowania postać, która w przy odrobinie wprawy daje wiele satysfakcji z gry. Zdobywanie doświadczenia tą klasą odbywa się bardzo szybko i w stosunkowo krótkim okresie czasu można osiągnąć maksymalny poziom.
Istotną sprawą dla każdego bohatera świata Elenium jest odpowiednie rozdanie talentów oraz posiadanie odpowiednich cech w zależności od tego ku czemu miała by służyć nasza postać.

 

2. Build

 

PvE

Rozdając punkty w drzewkach talentów należy skupić się głównie na tych talentach które pozwolą nam na szybkie zabijanie potworów masowymi atakami. Chyba najbardziej skutecznym buidem tego rodzaju jest budowa opierająca się wzmocnieniu działania ściany ognia, zdolności meteoryt, deszczu ognia i chmurze burzowej. Są to zdolności masowe, które zawsze trafiają w cel i nawet mimo słabego ekwipunku pozwalają na skuteczne zabijanie sporej ilości mobów na raz. Buil ten warto też wesprzeć Falą siły która pozwala nam zdystansować potwory oraz drzewkiem Leczenie, które poza lepszym uzdrawianiem daje nam dodatkowe bonusy do obrony postacii.

 

c0bebce68069f.gif
 
Cechy(ustawienia):

inteligencja: Max - Głowny atrubut tej klasy. Zwiększa on siłę ataku
 

Zręczność: Max - Zwiększa prędkość wyprowadzania ataków, korzystanie ze zdolności i rzucania czarów o 0,25% za każdy punkt. Dodatkowo za każde 10 pkt otrzymujesz +2.5% prędkości ataku i +4 szansy na unik.
 

Wytrzymałość: (reszta punktów) - niejako chciałbym uzasadnić tak małą ilość punktów jaką należy wydać na tą cechę gdyż wielu początkujących graczy skupia się głównie na inteligencji i wytrzymałości. Każe ulepszenie ekwipunku daje nam dodatkowo punkty życia, które przy dobrze rozwiniętych przedmiotach dają nam sporą ilość PŻ.
 

Szczęście: nie inwestujemy tu punktów gdyj opieramy się na atakach masowych, które i tak trafiają w cel.

Jeśli chodzi o ekwipunek do tego trybu walki warto skupić się na przedmiotach i kartach ktróre dają mam dodatkowe bonusy do obrony, inteligencji oraz zawierające atrybuty wzmacniające siłę zywiołu ognia.

 

PvP(DPS)

Rozdając punkty w drzewkach talentów należy skupić się głównie na sile żywiołów, skuteczności leczenia oraz zbudowaniu talentu Odbicie rzeczywistości. Jest to build dystansowy który należy wesprzeć ekwipunkiem oraz pieczęciami z siłami żywiołów.
 
2949138307559.gif

 

Cechy(ustawienia):

inteligencja: Max - Głowny atrubut tej klasy. Zwiększa on siłę ataku
 

Zręczność: 0 - Szanse na unik w tym przypadku nadrobić należy krwawymi kartami dającymi nam odporność na ataki innych graczy. Brak szybkości ataku nadrabiamy Kręgiem Czasu.
 

Wytrzymałość: Max - punktów życia nigdy za wiele w starciach z innymi graczami.
 

Szczęście: (reszta punktów) - zwiększa twoje szanse na trafienie krytyczne przy użyciu ataków i zdolności o 0,33% za każdy punkt, dodatkowo za każde 10 pkt otrzymujesz 1% szansy na trafienie krytyczne i 4 szansy na trafienie

 

PvP i PvE (Healer)

 

Jest to chyba najchętniej wybierana opcja w śród Czarodziei. Przydatny zarówno do expienia i dropienia w grupach oraz do walki z innymi przeciwnikami na arenach, polach walk, oblężeniach zamków, walk pomiędzy gildiami itp. Healer, jak sama nazwa mówi, ma za zadanie leczyć o ile w trakcie dropienia w pt mało istotną sprawą jest przeżywalność dla czarodzieja i głównie liczy się siła leczenia, gdyż towarzysze walki powinni skupiać uwagę potworów na sobie, o tyle w potyczkach PvP dość ważne jest aby healer nie tylko leczył, a także był w stanie przetrwać masowe ataki przeciwników. Tak więc rozwijając swoje drzewka talentów skupmy się na rozbudowaniu  Leczenia, Iluzji i częściowo Podstaw magii.

Przykładowe "rozdanie" Talenów przedstawia poniższy screen. Szczególną uwagę chciałbym zwrócić na 2 talenty, mianowicie:

Naprawa - jest to dość istotny talent dzięki, któremu używając zdolności Regeneracja, Leczenie oraz Krąg uzdrawiający dodatkowo będziemy nakładali na sprzymierzeńców bonus do obrony.

Odbicie rzeczywistości - dzięki premii pasywnej znacznie zwiększy się przeżywalność naszego bohatera. Zamiast otrzymać śmiertelne obrażenia, czarodziej wchodzi  na 8 sekund w tryb ukrycia i zdobywa na 2s efekt Nietykalność dzięki, któremu stajemy się niewrażliwi na wrogie ataki. Daje nam to czas na użycie napoju do odnowy punktów życia, a zarazem zmiany lokalizacji dzięki czemu trudniej nas będzie znowu namierzyć. Pamiętajmy jednak, że każde użycie skilla niweluje ten efekt i znowu stajemy się widoczni.

 

4b9673cdc66fd.gif

   

Cechy(ustawienia):

inteligencja: Max - Głowny atrubut tej klasy. Zwiększa on podstawę ataku i zarazem wpływa znacząco na siłę leczenia oraz dodatkowej obrony z prędzej opisanego talentu Naprawa.
 

Zręczność: Max - Dzięki zręczności zyskujemy sporą szansę na unik oraz dużą szybkość ataku. Dzięki temu wrośnie szybkość korzystania ze skilli leczących i szansa na ich przerwanie przez przeciwników zmaleje.

 

Wytrzymałość: (reszta punktów) - Dzięki ulepszonemu ekwipunkowi zyskamy znaczą ilość życia, a spora przeżywalność tego Build`a rekompensuje nam braki tych paru punków danej cechy.
 

Szczęście: 0 - szansa trafienia i krytycznego ataku w tym buldzie są mało istotne

 

Powyższe buildy oczywiście nie narzucają szablonowo jak należy rozdawać prawidłowo talenty i cechy. Jak najbardziej należy eksperymentować i dostosowywać budowę postacii pod siebie i to jak zamierzamy grać. Mój podarnik ta tylko uzmysłowić i pokazać jak można je rozłożyć i niekoniecznie należy brać go za wzór.

 

3. Ekwipunek

 

 3.1 Broń:

 

Chyba najbardziej warte polecenia są dwie. Mianowicie: Akumulator Szału i Bransoleta Mocy Nekromanty:

Zalety:

- w obydwu przypadkach są to bronie jednoręczne dzięki czemu możemy zastosować w drugiej dłoni Kulę.

 

PeE:

Dla postacii walczących głównie z potworami polecam Bransoletę Mocy Nekromanty. Pomimo mniejszych obrażeń niż Akumulator Szału, w połączeniu z Nekromancką kulą potrafią nam w praktycznie maksymalnie załadować manę przy zabijaniu kolejnych "lurów" z potworami, a to dość istotne by nie używać co chwilę Napojów których koszt jest dość wysoki. Jeśli chodzi o karty to polecam Karty Minotaura które dają nam dodatkowo 6% ataku każda.

PvP:

W tym trybie istotniejszą rolę odgrywa siła ataku. Dlatego też warto zainwestować w Akumulator Szału. Najlepiej zaopatrzyć go w karty Minotaura, Kata lub Megaireksa.

Karta Minotaura w odróżnieniu od pozostałych zwiększa nam podstawę ataku i co za tym idzie również moc uzdrawiania.

Karta Kata i Megaireksa zwiększają nam tylko siłę ataku względem innego gracza. Pomimo większych obrażeń w trybie pvp niż z minotaurami, daje nam słabsze leczenie.

Przy wyborze kart należy ustawić je głównie pod styl walki i zasobność royalquestowego portfela ;)

 

f42ad09aff214.gif

 

3.2 Kula

 

Przy wyborze kuli kierujmy się ku czemu miała by nam służyć. Jeśli chodzi o kule pvp polecam Kulę wysokiej częstotliwości, która poza spora ilością obrony daje nam dodatkowo 2% do prędkości ataku oraz +6 do Inteligencji. Jeśli chodzi o PvE to polecam Nekromancką kulę, daje nam ona +1 many przy trafieniu co okazuje się bardzo istotne przy zabijaniu masy potworów.

 

4b95261883a3f.gif

 

3.3 Zbroja

 

Wśród zbroi nie mamy zbyt wiele do wyboru na maksymalnym poziomie postacii, a mianowicie jest tylko 1 zbroja w którą opłaca się inwestować - Płaszcz nieumarłego eksterminatora. Daje nam ona najwięcej obrony i dodatkowo bonusy +4 do wytrzymałości, +3 do inteligencji i mniej istotne +2 do odporności na nieumarłych.

 

4019b081dc6ac.gif

 

3.4 Spodnie

 

Tu chciałbym skupić uwagę głównie na 2 alternatywach, a mianowicie: Spodnie nieumarłego ekterminatora, króre dają nam natychmiastowo 2% do prędkości ataku + 5 do wytrzymałości oraz Bryczesy króla strzelców, które są bardzo dobrym rozwiązaniem jeżeli brakuje nam 4 pkt. do pełnych 10 zreczności. Obie pary mają zarówno swoich zwolenników i jak przeciwników.

 

f4f9ac1190dce.gif

 

3.5 Buty

 

Buty warto dobrać ze względu na to ku czemu miały by one nam służyć. Jeśli chodzi o PvP to polecam Buty króla strzelców lub Buty żniwiarza w zależności od tego czy wolimy więcej ataku czy obrony. Jeśli chodzi o PvE to chyba najlepszym rozwiązaniem są sznurowane buty, które w połączeniu z kartą haula dają nam dużą szybkość poruszania się co przy lurowaniu potworów jest bardzo ważne.

 

 

f11f4273f6f65.gif

 

3.6 Rękawice

 

Tu podobnie jak z butami, możemy zainwestować w Rękawice króla strzelców które dają nam dodatkową zręczność oraz chyba najwięcej obrony lub Rękawice nieumarłego eksterminatora - mniej popularne pomimo, że dają dodatkowe 6 pkt ataku w porównaniu z poprzednikami.

 

2939f96f0b0c7.gif

 

3.7 Ozdoba twarzy

 

Jest dosłownie masa ozdób twarzy ale główną uwagę chciałbym poświecić dwojgu chyba najbardziej popularnych. Maska goblińskiego sabotażysty, która posiada bonus +8 do zręczności oraz Negocjator, który stosunkowo szybko i tanio ulepsza się na +11 i posiada bonus 7% obrony.

 

82db82256611d.gif

 

3.8 Naszyjnik

 

Naszyjników w grze mamy multum i co postać to inne upodobania. W zależności od tego czy chcemy posiadać więcej obrony, obrony przeciwko humanoidom, szczęścia, siły obrażeń krytycznych oraz biorąc pod uwagę zasobność naszego portfela powinniśmy wybrać jeden z poniższych:

 

d5b0bb4242c05.gif

 

3.9 Pierścienie

 

Wybór jest dość prosty. Jeżeli zamierzamy zadawać więcej obrażeń to warto zainwestować w Pierścienie ognia z dodatkowymi pieczęciami ognia. Jeżeli wolimy więcej obrony to polecam Pierścień pożeracza dusz, który w połączeniu z pieczęciami druida daje nam spory zastrzyk defa.

 

6faac2029be37.gif

 

3.10 Totem

 

Przy wyborze totemu dla czarodzieja nie mamy chyba zbyt wielu alternatyw. Torem berserkera, który daje nam sporo obrony oraz co ważniejsze 10% do prędkości ataku przez 7 minut lub jeśli chcemy posiadać więcej ataku wybieramy Totem zatrasa, który pomimo mniejszej ilości punktów obrony posiada bonus 7% do inteligencji przez 7 minut.

 

f0e81f4d80ae0.gif

 

3.11 Artefakt

 

Według mnie najlepszym wyborem jest Starożytny bożek, który daje nam sporą ilość obrony. Paru zwolenników na serwerze ma również Pamiętnik marionetki, który jest znacznie tańszy i łatwiejszy do zrobienia i dodatkowo posiada odporność na obrażenia zadawane przez innych graczy.

 

e1f12d1c9a97d.gif

 

3.12 Nakrycie głowy

 

W sumie jedną z lepszych i stosunkowo tanich rozwiązań jest Czapka mistrza iluzji. Daje nam ona +4 do inteligencji i wytrzymałości. Alternatywą jest Strzała walena. Jeśli chodzi o nakrycia głowy to wg mnie najlepsza możliwa do zdobycia. Daje nam ona najwięcej obrony oraz spory bonus bo aż 24 pkt ataku +4 pkt do szczęścia. Jedyny minus jest taki, że materiały potrzebne do jej zrobienia można uzyskać tylko podczas ewentu związanego z Dniem św. Vallena.

 

5b0cdd3b6c2fa.gif

 

Przedstawiony powyżej ekwipunek uważam jako "endgameowy", który powinniśmy starać się zdobyć w trakcie zdobywania co raz to wyższego poziomu postaci. Do expienia wystarcza nam znacznie słabszy zestaw, który możemy zdobyć zabijając potwory lub kupić bezpośrednio na rynku.



#2 plotek

plotek

    Królewski Doradca

  • Members
  • PipPip
  • 29 Postów:

Napisany 15.03.2016 - 21:15:06

4. Pieczęcie:

 

Wstęp:

 

Zaczynając swoją przygodę z Royal Questem pewnie niejednokrotnie widzieliście w ekwipunku bohaterów elenium dodatkowe bonusy zwane pieczęciami. Niektórzy z was zastanawiają się pewnie jak uzyskać taki dodatkowy bonus w waszym ekwipunku. Wszystko na temat tworzenia pieczęci na klasie czarodzieja zawarłem w temacie Pieczęcie - kompendium dla czarodziei

Tutaj chciałbym skupić się gównie na tym jakie pieczęcie warto wybrać i które będą dla nas najbardziej przydatne dla poszczególnych Buildów.

Dla krótkiego przypomnienia. Pieczęcie mają 4 różne kolory: Zielona, Niebieska, Fioletowa, Pomarańczowa i kolejno dają co raz to większą siłę bonusu. Tak więc jak już uzyskamy wybraną przez nas pieczęć starajmy się ją ulepszyć do jak najwyższego poziomu co znacznie wzmocni cechy naszej postaci.

 

Meritum:

 

PvE

 

Jak już prędzej wspominałem główną rzeczą w Czarodzieju PvE jest siła, prędkość ataku oraz szybkość poruszania sięi to właśnie na nich powinniśmy skupić naszą uwagę przy wyborze pieczęci dla tego trybu. Starajmy się więc by nasze pieczęcie wspierały zarówno inteligencję, moc podstawowego ataku oraz zręczność.

 

Pieczęcie w ekwipunku::

 

Broń, Kula, Nakrycie głowy, Rękawice:

Pieczęć Zabójczej Magii: +3 do inteligencji  +3 do inteligencji +18 do ataku  +4 do inteligencji +30 do ataku  +5 do inteligencji +42 do ataku

 

Ozdoba twarzy:

Pieczęć Snajpera Wirtuoza: +16 do ataku  +32 do ataku +1 do zasięgu ataku dystansowego  +32 do ataku +2 do zasięgu ataku dystansowego  +32 do ataku +3 do zasięgu ataku dystansowego

 

Zbroja, Spodnie:

Pieczęć Piaszczystego kokonu: +2% do maksymalnego zdrowia  +3% do maksymalnego zdrowia +4 do odporności na ataki ogniowe +4% do maksymalnego zdrowia +8 do odporności na ataki ogniowe  +5% do maksymalnego zdrowia +12 do odporności na ataki ogniowe

 

Buty:

Pieczęć:

Karalucha +3 do uników  +3 do uników +3% do prędkości ruchu +3 do uników +7% do prędkości ruchu  +3 do uników +9% do prędkości ruchu

Posłańca +3% do prędkości ruchu  +5% do prędkości ruchu +1 do wytrzymałości  +7% do prędkości ruchu +2 do wytrzymałości  +9% do prędkości ruchu +3 do wytrzymałości

 

Amulet, Pierścienie, Artefakt, Totem:

Pieczęć  Bzykopszczoły +3 do zręczności  +6 do zręczności  +7 do zręczności +2 do wytrzymałości  +8 do zręczności +2 do wytrzymałości

 

PvP

 

Przy wyborze pieczęci dla Czarodzieja PvP głównie powinniśmy kierować się wzmocnieniem siły ataku, szansy na trafienie, siły trafienia krytycznego, szansy na trafienie krytyczne, siły żywiołów oraz odporności na obrażenia otrzymywane od innych graczy. Dość istotną rzeczą jest również zwiększenie dystansu dzięki, któremu możemy pierwsi wyprowadzić atak co wielokrotnie pozwala nam wygrać nawet z silniejszym przeciwnikiem.

 

Pieczęcie w ekwipunku::

 

Broń, Kula, Rękawice:

Pieczęć Agresji  +18 do ataku  +24 do ataku +2 do szansy na trafienie  +36 do ataku +3 do szansy na trafienie  +48 do ataku +4 do szansy na trafienie

 

Nakrycie głowy, Ozdoba twarzy, Amulet:

Pieczęć Krytycznych Uwag +4% do obrażeń krytycznych  +5% do obrażeń krytycznych +6 do doświadczenia za zabijanie potworów  +9% do obrażeń krytycznych +10 do doświadczenia za zabijanie potworów  +12% do obrażeń krytycznych +10 do doświadczenia za zabijanie potworów

 

Zbroja:

Pieczęć Piaszczystego kokonu: +2% do maksymalnego zdrowia  +3% do maksymalnego zdrowia +4 do odporności na ataki ogniowe +4% do maksymalnego zdrowia +8 do odporności na ataki ogniowe  +5% do maksymalnego zdrowia +12 do odporności na ataki ogniowe

 

Spodnie, Obuwie:

Pieczęć Mistrza: +2% do maksymalnego zdrowia  +2 do odporności na ataki humanoidów  +3% do maksymalnego zdrowia +4 do odporności na ataki humanoidów  +3% do maksymalnego zdrowia +9 do odporności na ataki humanoidów  +3% do maksymalnego zdrowia +12 do odporności na ataki humanoidów

         
Pierścienie(siła żywiołów):
Pierścień Ognia: Pieczęć Ognia: +3 do wytrzymałości  +3 do wytrzymałości +3% do ataku żywiołem ognia  +3 do wytrzymałości +5% do ataku żywiołem ognia  +3 do wytrzymałości +8% do ataku żywiołem ognia
Pierścień Burzy: Pieczęć Wyładowania: +3 do wytrzymałości  +3 do wytrzymałości +3% do ataku żywiołem powietrza +3 do wytrzymałości +5% do ataku żywiołem powietrza  +3 do wytrzymałości +8% do ataku żywiołem powietrza
Pierścień Lodu: Pieczęć  Powodzi: +3 do wytrzymałości  +3 do wytrzymałości +3% do ataku żywiołem wody  +3 do wytrzymałości +5% do ataku żywiołem wody  +3 do wytrzymałości +8% do ataku żywiołem wody
 

Artefakt:

Pieczęć Bzykopszczoły +3 do zręczności  +6 do zręczności  +7 do zręczności +2 do wytrzymałości  +8 do zręczności +2 do wytrzymałości

 

Totem:

Pieczęć Zathrasa: +1 do inteligencji +2 do szczęścia  +2 do inteligencji +4 do szczęścia  +3 do inteligencji +6 do szczęścia  +4 do inteligencji +8 do szczęścia

 
Healer
 
Wybierając pieczęcie na Czarodzieja Healera skupmy się głównie na wzmocnieniu siły podstawowego ataku, szybkości ataku, obrony, obrony przeciwko innym graczom jak i zwiększeniu punktów życia co znacznie wpłynie na przeżywalność naszej postaci co w trybie PvP ma dość istotne znaczenie.
 
Pieczęcie w ekwipunku::
 

Broń, Kula, Nakrycie głowy, Rękawice:

Pieczęć Zabójczej Magii: +3 do inteligencji  +3 do inteligencji +18 do ataku  +4 do inteligencji +30 do ataku  +5 do inteligencji +42 do ataku

 

Ozdoba twarzy:

Pieczęć Snajpera Wirtuoza: +16 do ataku  +32 do ataku +1 do zasięgu ataku dystansowego  +32 do ataku +2 do zasięgu ataku dystansowego  +32 do ataku +3 do zasięgu ataku dystansowego

 

Zbroja:

Pieczęć Piaszczystego kokonu: +2% do maksymalnego zdrowia  +3% do maksymalnego zdrowia +4 do odporności na ataki ogniowe +4% do maksymalnego zdrowia +8 do odporności na ataki ogniowe  +5% do maksymalnego zdrowia +12 do odporności na ataki ogniowe

 

Spodnie, Obuwie:

Pieczęć Mistrza: +2% do maksymalnego zdrowia  +2 do odporności na ataki humanoidów  +3% do maksymalnego zdrowia +4 do odporności na ataki humanoidów  +3% do maksymalnego zdrowia +9 do odporności na ataki humanoidów  +3% do maksymalnego zdrowia +12 do odporności na ataki humanoidów

 

Amulet, Pierścień, Artefakt:

Pieczęć Druida: +1 do inteligencji +2% do obrony +3 do inteligencji +3% do obrony +5 do inteligencji +4% do obrony +7 do inteligencji +5% do obrony

 

Totem:

Pieczęć  Bzykopszczoły +3 do zręczności  +6 do zręczności  +7 do zręczności +2 do wytrzymałości  +8 do zręczności +2 do wytrzymałości

 

 *Podane wartości mogą się różnić od powyższych w zależności od klasy przedmiotu

 

5. Karty

 

PvE:

Przy wyborze kart do PvE dla czarodzieja powinniśmy nastawić się głównie na wzmocnienie siły ataku oraz prędkość poruszania się. Proponowany poniżej zestaw kart opiera się więc głównie na podniesieniu głównego atrybutu czarodzieja jakim jest inteligencja.

Nakrycie głowy:
Karta Pustynnego kraba: +1 do inteligencji za każdy poziom ulepszenia powyżej +5, +5 do wytrzymałości (przy ekwipunku na +11 daje nam najwięcej inteligencji)
Karta Tortolli: +4 do inteligencji, +5 do wytrzymałości
Karta Granitu prawdy: +3 do inteligencji, +5 do szczęścia

Ozdoba twarzy:
Karta Szamana orków: +5 do inteligencji, +5 do szczęścia
Karta złotego karalucha: +6% do prędkości biegu, +10% do obrażeń krytycznych, +15% złota ze skrzyń i potworów

Zbroja:
Karta wielkiej tortolli: +35% do obrony, Zapewnia niewrażliwość na spowolnienie gdy odnosisz obrażenia zadane przez potwory - chyba najlepsza do potyczek PvE jeśli chodzi o zbroję
Karta starego drzewca: +6 do wytrzymałości, +2% do zdrowia za każdy poziom ulepszenia przedmiotu, +10% do obrony
Karta świetlika: +3 do zręczności, 5% szans na aktywację zdolności snopa światła gdy odnosisz obrażenia, Odnowienie: 0s - rewelacyjna i zarazem tania karta, która uzdrawia naszą postać podczas gdy odnosimy obrażenia
Karta kościanego koszmaru: +4% do obrony, +5% szans na aktywację zdolności kościanego pancerza, gdy odnosisz obrażenia - używana wciąż przez wielu graczy, chociaż wg mnie wypada blado przy poprzednikach
Karta trolla: 5% do obrony, 10% szans na użycie na sobie zdolności regeneracji gdy odnosisz obrażenia, Odnawianie: 15s - stały bonus do obrony, oraz regeneracja - niestety cooldown 15s w tej kartcie skutkuje niezbyt częstym załączaniem się uzdrawiania

Rękawice:
Karta Destruktora: +12 do wytrzymałości. +3% na zignorowanie obrony celu za każdy poziom ulepszenia przedmiotu
Karta Archonta: +12 do zręczności i szczęścia. Część obrażeń zadanych przeciwnikowi zostaje zmieniona na punkty zdrowia(1% za każdy poziom ulepszenia przedmiotu powyżej poziomu +3). Po trafieniu krytycznym wroga zostaną nałożone efekty Unieruchomienia i Trucizna na 5%. Niestety cooldown 15s tak więc przy masowych atakach niezbyt przydatne to unieruchomienie jednego z dziesiątek potworów.
Karta ciernistego ogórka: +48 do ataku - dość droga i wg mnie niewiele dająca przy PvE
Karta czarnego kraba: +4 do wytrzymałości, +3% do zręczności, 1% szans na zdobycie perły za zabicie każdego potwora o poziomie powyzej 40 lvl(jeżeli jesteś nastawiony gównie na drop to tę kartę polecam w szczególności)

Spodnie:
Karta Hugona: Przy otwrzymaniu obrażeń krytycznych istnieje szansa zdobycia na 3s efektu Ochrona oraz stworzenia 3 bomb które po krótkiej chwili eksplodują ogłuszając przeciwników i nakładając na nich efekt płomieni.
Karta Dowódcy orków: +1 do szczęścia za każde 14 punktów inteligencji (wiadomo, że o kartę Bossa Światowego Hugona bardzo ciężko więc lepiej wykożystać jej bardzo tani zamiennik, który pozwoli wykorzystać nagromadzone przez nas punkty inteligencji)

Buty:
Karta Haula: +7% do prędkości biegu, +2 do wytrzymałości
Karta Karalucha: +6% do prędkości biegu, +10% zdobytego złota
Karta Stonogi: +5% do prędkości biegu, +1 do uniku za każde ulepszenie przedmiotu powyzej +5
Karta Zbrojnogi z Mistiganu: +5% do prędkości biegu, +13 odporności na ataki trucizną

Broń:
Jednoręczna:
Karta Minotara: +6% do ataku
Karta Pożeracza trucizny: +5% do ataku, +7% do obrażeń zadanych wodnym potworom(dużo tańsza od poprzednika, jeśli nastawiamy się na potwory z żywiołem wody to osiągamy znacznie większe obrażenia) (polecana dla DPS)
Złota karta maga: +10 do ataku, +3% do ataku, +20 do many(dużą zaletą jest stosunkowo niska cena karty) (polecana dla healera)


Amulet:
Karta Faraona: +3 do inteligencji za każdy poziom ulepszenia przedmiotu powyzej +7, +10% do maksymalnego zdrowia i many
Karta Błotniaka: +3 do inteligencji, +8 do odporności na Trucizny (dużo tańszy zamiennik)

Pierścień:
Karta Leśnego szamana: +4 do inteligencji, +8 do odporności na ataki ziemne

Totem:
Karta Starego Pniaka: +3 do inteligencji, +200 do maksymalnego zdrowia, +7 do odporności na ataki ziemne

Artefakt:
Karta Rubinowej mrówki: +4 do inteligencji, +4 do wytrzymałości

Kula:
Karta różowego śluzu: +4 do szczęścia, 2% szansy na zdobycie kamienia szlachetnego po zabiciu stwora powyzej 40 poziomu.

PvP:

Przy wyborze kart do PvP dla czarodzieja zarówno healera jak i DPS powinniśmy skupić się na sile ataku oraz na przeżywalności postacii, na którą składają się obrona, odporność na obrażenia zadawane przez innych graczy oraz odporność na kontrolę(dzięki temu atrybutowi czas utraty kontroli ulega skróceniu)

Nakrycie głowy:
Krwawa karta nieśmiertelność: +2 do odporności zadane przez innych graczy za każdy poziom ulepszenia przedmiotu
Krwawa karta golem: +6 odporności na obrażenia zadane przez innych graczy, +10 odporności na kontrolę

Ozdoba twarzy:
Karta królowej bzykopszczół: +15% do szczęścia, +75% do odzyskiwania energii i many (polecana dla DPS)
Karta Edwarda: +2 do zręczności za każdy poziom ulepszenia przedmiotu, +25% do siły trafienia krytycznego(dobra zarówno dla Healera jak i DPS)
Krwawa karta piorun: +8 odporności na obrażenia zadawane przez innych graczy, gdy otrzymujesz efekt ograniczenia kontroli masz 10% szans na przywrócenia 12% many(polecana dla Healera)
Krwawa karta strzała: +5 odporności na obrażenia zadane przez innych graczy, +4% szans na trafienie krytyczne(polecana dla DPS)

Zbroja:
Karta starego drzewca: +6 do wytrzymałości, +2% do zdrowia za każdy poziom ulepszenia przedmiotu, +10% do obrony
Karta świetlika: +3 do zręczności, 5% szans na aktywację zdolności snopa światła gdy odnosisz obrażenia, Odnowienie: 0s - rewelacyjna i zarazem tania karta, która uzdrawia naszą postać podczas gdy odnosimy obrażenia
Karta kościanego koszmaru: +4% do obrony, +5% szans na aktywację zdolności kościanego pancerza, gdy odnosisz obrażenia - używana wciąż przez wielu graczy, chociaż wg mnie wypada blado przy poprzednikach
Karta trolla: 5% do obrony, 10% szans na użycie na sobie zdolności regeneracji gdy odnosisz obrażenia, Odnawianie: 15s - stały bonus do obrony, oraz regeneracja - niestety cooldown 15s w tej kartcie skutkuje niezbyt częstym załączaniem się uzdrawiania

Rękawice:
Karta Destruktora: +12 do wytrzymałości. +3% na zignorowanie obrony celu za każdy poziom ulepszenia przedmiotu (polecana dla DPS)
Karta Archonta: +12 do zręczności i szczęścia. Część obrażeń zadanych przeciwnikowi zostaje zmieniona na punkty zdrowia(1% za każdy poziom ulepszenia przedmiotu powyżej poziomu +3). Po trafieniu krytycznym wroga zostaną nałożone efekty Unieruchomienia i Trucizna na 5%. Niestety cooldown 15s tak więc przy masowych atakach niezbyt przydatne to unieruchomienie jednego z dziesiątek potworów.
Królewskiego pająka: 2% szansy na unieruchomienie przeciwnika po uderzeniu (polecana dla DPS)
Karta ciernistego ogórka: +48 do ataku - dość droga i wg mnie niewiele dająca przy PvE
Karta Maryny: 7% szansy na aktywację umiejętności Lodowa strzała przy zadaniu obrażeń (polecana dla DPS pod żywioł wody)
Karta Niebiańskiego ostroślimaka: 10% szans na aktywację umiejętności Pioruna przy zadaniu obrażeń(polecana dla DPS pod żywioł powietrza)
Karta goblina: +5% do prędkości ataku, +3 do zręczności(polecana dla Healera do szybszego rzucania czarów uzdrawiających)

Spodnie:
Karta Hugona: Przy otwrzymaniu obrażeń krytycznych istnieje szansa zdobycia na 3s efektu Ochrona oraz stworzenia 3 bomb które po krótkiej chwili eksplodują ogłuszając przeciwników i nakładając na nich efekt płomieni.(dla Healera jak i DPS równie przydatna)
Krwawa karta twardość: +5 do wytrzymałości, +7 odporności na kontrolę

Buty:
Krwawa karta iluzja: +9 odporności na obrażenia zadane przez innych graczy, dodatkowo 10% szans na odskoczenie podczas otrzymywania obrażeń(szczególnie przydatne przeciw czaszkom od rc i nawałnicy krzyżowca)

Broń:
Karta Minotara: +6% do ataku(zalecana dla Healera)
Krwawa karta kat: +1% do obrażeń zadawanych innym graczom za każdy poziom ulepszenia przedmiotu
Karta megaireksa: +12% do obrażeń zadanych innym graczom bronią jednoręczną, +20% do obrażeń zadanych innym graczom bronią dwuręczną(zalecana dla bogatych DPS)

Amulet:
Karta Faraona: +3 do inteligencji za każdy poziom ulepszenia przedmiotu powyzej +7, +10% do maksymalnego zdrowia i many (zalecana zarówno dla Healerów jak i DPS)
Karta Mistrza: +8 do wytrzymałości, +10 szansy na trafienie krytyczne(polecana dla DPS chcącego zwiększyć swoją szansę na trafienie krytyczne i zarazem ilość punktów życia)
Karta skorpiona: +3% do szansy na spowodowanie obrażeń krytycznych, +2% do obrażeń krytycznych za każdy poziom ulepszenia przedmiotu(zalecana dla DPS)
Karta królowej cierni: +7% do obrażeń zadawanych innym graczon(zalecana dla DPS)
Karta zwierzobija: +15% do obrażeń od żywiołów, +3 odporności na wszystkie żywioły za każdy poziom ulepszania przedmiotu powyżej 5(polecana dla DPS pod żywioły)
Krwawa karta golem: +6 odporności na obrażenia zadawane przez innych graczy, +10 do odporności na kontrolę(zalecana dla Healera)

Pierścień:
Karta bogatego ghula: +4 do szczęścia, +13 do odporności na obrażenia zadane przez innych graczy
Krwawa karta blask: +7 do odporności na obrażenia zadane przez innych graczy, +15% do leczenia otrzymywanego pod wpływem efektów ograniczających kontrolę

Totem:
Krwawa karta golem: +6 odporności na obrażenia zadawane przez innych graczy, +10 do odporności na kontrolę

Artefakt:
Krwawa karta blask: +7 do odporności na obrażenia zadane przez innych graczy, +15% do leczenia otrzymywanego pod wpływem efektów ograniczających kontrolę

Kula:
Krwawa karta straśnik: +5% do obrony, +1 odporności na obrażenia zadane przez innych graczy za każdy poziom ulepszenia przedmiotu(zalecana dla Healera)
Krwawa karta ból: +7% do siły trafienia krytycznego, +1 odporności na obrażenia zadane przez innych graczy za każdy poziom ulepszenia przedmiotu(zalecana dla DPS)

Karty przydatne w szybszym zdobywaniu doświadczenia przez gracza:

Nakrycie głowy i zbroja:
Złota karta ucznia: +8% doświadczenia za zabicie potworów

Rękawice:
Karta Garma Księżycowego: +5% doświadczenia za zabicie potworów

Artefakt:
Karta jaskiniowej paskudy: +10% doświadczenia za zabijanie potworów
 

*złoty kolor oznacza kartę Bossa lub Elitarnego potwora

 

6. Zakończenie

 

Młodzi czarodziejowie

Pamiętajcie, że najbardziej istotne aby gra przynosiła wam masę szczęścia i dobrej zabawy. Nie ograniczajcie się z góry założonymi szablonami, które mówią wam gdzie expić i z kim walczyć oraz jak zbudować własną postać. Misje główne oraz poboczne pomogą wam zapoznać się ze światem Aury i ułatwiają wam wybór lokacji, która może okazać się dla was miejscem do zdobywania łupów i doświadczenia. Warto jednak czasami niejako wybiec w przyszłość i spróbować zmierzyć się z dużo silniejszymi przeciwnikami, którzy dla większości innych klas mogą okazać się zbyt potężne, a dla klasy Czarodzieja możliwe będzie lurowanie nawet całych spotów z takimi potworami.

Buildy, ekwipunek, pieczęcie, karty przedstawione w powyższym poradniku mają was tylko nakierować. Są one tylko przykładami. Wybór należy tylko i wyłącznie do was. Czestokroć własne rozwiązania bywają lepsze i bardziej zaskakujące dla przeciwników. Tak więc próbujcie, zmieniajcie, testujcie, a przede wszystkim bawcie się bo o to chyba chodzi w grze aby choć na chwilę przeniknąć w Świat Aury i poczuć się jak prawdziwy bohater.

Jesteście czarodziejami, to daje wam nieomal nieograniczone możliwości ! ;)

 

Na zakończenie filmik który udostępnił nasz royalquestowy ulubieniec Kamstar przedstawiający jak łatwo i szybko można zabijać dużą ilość potworów:

https://www.youtube....h?v=t3lHzv6BxxM

 

Przydatne linki:

Kalkulator postaci:

Angielskojęzyczny kalkulator

Rosyjski kalkulator - jeśli ktoś nie zna rosyjskiego to polecam wtyczkę z tłumaczem do przeglądarki.

 

W razie jakichkolwiek sugestii co do aktualizacji poradnika proszę o list na forum lub w grze, a postaram się w stosunkowo krótkim czasie uzupełnić go o dodatkowy podpunkt. Z góry dziękuję.

Zapraszam do śledzenia tematu, wkrótce kolejna aktualizacja.
 



#3 Datte

Datte

    Gracz Niedzielny

  • Banned
  • PipPip
  • 44 Postów:

Napisany 15.03.2016 - 23:24:45

Widzę że administracja przychyliła się kradnięciu pomysłów przedłużając czas na wprowadzenie poradników, więc pozostawię aktualizacje swojego poradnika na ostatni dzień. Oczywiście bardzo urozmaicony poradnik szkoda że odbiega od tematu... Miał być poradnik o profesji czarodzieja a mamy o budowie gry i systemie craftowania itemków, oczywiście każdego czarodzieja interesują skopiowane brednie (ctrl + c / ctrl + v) na temat pieczęci agresji która niestety nie wchodzi w sztylety (cóż za ból dla czarodziejów).

Zamiast czytelnego poradnika o profesji mamy przepych informacji i zagubiony plagiat ;/ mógłbyś chociaż dodać które pomysły zaczerpnąłeś z mojego poradnika a które sam wymyśliłeś i polecam również dodać listę wszystkich potworków na serwerze wraz z dropem i ilością hp ( Możesz z funpage na facebooku skopiować parę)

 

Wracając do sedna sprawy, Droga Administracjo oceniając ten poradnik proszę o skupienie się na Pomocy w sprawie postaci a nie nauce gry w RoyalQuest. 

 

Co do Autora tego poradnika, chciałbym powiedzieć ci że zachowałeś się troszkę niewporządku ;)

 

A i jeszcze jedno gdy kopiowałeś wkradł Ci się błąd "Zabójczej Magii Mag Broń, Kula, Rękawice, Nakrycie głowy +3 do inteligencji +3 do inteligencji" - Daje razem 6 do inta?  :D 



#4 plotek

plotek

    Królewski Doradca

  • Members
  • PipPip
  • 29 Postów:

Napisany 16.03.2016 - 19:02:50

Datte: Nie wiem czy zauważyłeś ale nasze poradniki są na ten sam temat więc i pomysły będą podobne. Istotne aby były one pomocne dla zarówno nowych graczy jak i również dla tych trochę bardziej zaawansowanych.

 

Dziękuję za uwagi.

Błędy poprawione.





Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych