Skocz do zawartości


Zdjęcie

Poradnik dla Początkujących magów, którzy wybrali profesje Czarodziej.


No replies to this topic

#1 FubuKtóryKradnieCoPopadnie

FubuKtóryKradnieCoPopadnie

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 104 Postów:

Napisany 07.03.2016 - 23:00:48

Czarodziej

Ty też możesz nim być! :)

Spis treści :

1. Opis klasy

2. Zalety - Wady

3. Talenty

4. Cechy

5. Uzbrojenie

6. Podsumowanie

 

 

Podstawowy opis klasy: Magowie, którzy zgłębiają tajniki czarów i potrafią zapanować nad siłami natury, stają się czarodziejami. W ich imponującym, magicznym arsenale znajdują się najprzeróżniejsze zaklęcia – od ofensywnych po uzdrawiające. Czarodzieje potrafią zamienić wroga w bryłę lodu, aby potem cisnąć w jego kierunku całą serię potężnych czarów. Dzięki stosowaniu barier ochronnych mogą zyskać czas potrzebny na przywrócenie sił lub przegrupowanie wojsk.

Opis według mnie: Czarodziej, czyli ktoś kto biega po polu bitwy od sojusznika do sojusznika, leczy każego po kolei, a jak jakiś przeciwnik będzie dygał, to zamieni go w owce, Tyle w temacie.

 

 

 

Zalety:

- Samowystarczalny,

- Duże leczenie,

- Jeszcze większe leczenie,

- Łatwość gry,

- Duże obrażenia obszarowe,

- Bez problemu radzi sobie na expowiskach dla wyższych leveli, nawet jeżeli nie ma dobrego ekwipunku,

- Stuny, stuny, i jeszcze raz stuny.

Wady:

- Podczas PvP wszyscy go atakaują

- Małe obrażenia z umiejętności

- Szybko się nudzi

 

 

 

 

Talenty

 

Czarodziej posiada dostęp do czterech drzewek umiejętności

- Podstawy magii

- Żywioł

- Leczenie

- Iluzja

 

 

Każde drzewko wygląda tak: 3 rzędy umiejętności po 2 (góra i dół), środek, 2 rzędy umiejętności po 2 (góra i dół), środek.

Dokładny opis można zobaczyć w grze.

 

Jeżeli chodzi o expienie, talenty rozdajemy w następujący sposób

Tam gdzie jest wybór góra i dół, będę po prostu pisał góra/dół,

każdy może sam sprawdzić skill, i wybrać drugi, jeżezli ten nie odpowiada.

 

Na 20 lvl'u, otrzymujemy dostęp do tylu punktów rozwoju, żeby w pełni rozwinąć jedno drzewko.

Wpierw idziemy pod Leczenie, w następujący sposób:

Dół, Góra, Dół, Środek, Dół, Dół, Środek.

Dzięki temu drzewku otrzymujemy zdolność Krąg Uzdrawiania,

Jest to bardzo potężna zdolność lecząca.

Później w miare zdobywania poziomów, otrzymamy kolejne punkty rozwoju

Jeden punkt co 4 poziomy.

A więc dalej punkty rozdajemy DO POŁOWY w Podstawy Magii, w następujący sposób:

Góra, Dół, Dół, Środek.

Głównie chodzi tu o ulepszenie ściany ognia, oraz magicznego kanału.

Późniejsze punkty, rozdajemy w drzewko Iluzja, w następujący sposób:

Dół, Dół, Dół, Środek, Dół, Góra, Środek.

Pod koniec drzewka, otrzymujemy potężny czar, o nazwie Odbicie Rzeczywistości.

Jego działanie wygląda tak, gdy ów skill nałożony jest na przeciwnika, przeciwnik zamiast leczyć się, zadaje sobie obrażenia.

 

 

 

 

 

 

 

Cechy

 

Cechy, które nazywamy także atrybutami, otrzymuje 4, co poziom.

Łącznie otrzymać ich można 136 (59x4, ponieważ na 1lvlu ich nie otrzymujemy)

Rozdajemy je następująco:

Do czasu kiedy nie wymaxujemy tych atrybutów, rozdajemy 2:2 Inteligencja i wytrzymałość.

Później, gdy już osiągniemy limit Inteligencji i wytrzymałości, który wynosi 100 (dla wszystkiego wynosi 100)

Rozdajemy dokładnie tak samo (2:2) w zręczność oraz szczęście.

Co 10 rozdanych punktów w dany atrybut, otrzymujemy dodatkową premie:

Inteligencja - Mędrzec (+15 do ataku)

Zręczność - Akrobata (+2.5% szybkości ataku, oraz 4 pkt uniku)

Wytrzymałośc - Atleta (+30 pkt many)

Szczęście - Farciarz (+1% szans na trafienie krytyczne, oraz +4 do szansy na trafienie)

 

 

 

 

 

 

 

Uzbrojenie

 

Mag powinien chodzić w ekwipunku, z pieczątkami pod inteligencje, wytrzymałość, manę i atak.

Jako broń powinien używać Bransolety mocy oraz kuli, (Wiecie, kuli, tego pseudo rapera)

Na ogół, kosy i księgi czarodziej nie używa.

 

 

 

 

 

 

Podsumowanie

 

 

Jeżeli masz kompleksy, czujesz się niedowartościowany, albo po prostu chcesz zdominować, To klasa dla Ciebie!

Czarodziej, ogółem mag, to klasa która bez problemu radzi sobie w grze solowej, a więc jeżeli jesteś samotnikiem,

albo po prostu Cię nikt nie lubi, zagraj magiem :) Jednak jeżeli lubisz wyzwanie, nawet nie ruszaj tej klasy, tyle w temacie.

 

Poradnik napisał dla was Szuetam

W grze znajdziecie mnie pod nickiem FubuKradnie.

 

 


  • Norad likes this

"Widac poziom światłowców, wy juz mozecie tylko zejść niżej.

Gasnąć.

Bo niczego innego nie potraficie."

~ Nikt inny jak Fubu




Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych