Skocz do zawartości


Zdjęcie

Bron dla rozboja na endgame


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

Ankieta: Bron dla rozboja na endgame (17 użytkowników głosowało)

Broń dla rozbojnika na endgame ???

  1. Siekacz (9 głosów [52.94%])

    Procent głosów: 52.94%

  2. Likwidator Tłoków (5 głosów [29.41%])

    Procent głosów: 29.41%

  3. Sztylet ( obojętne czy bezgrzeszny,straszliwy przecinak itd (3 głosów [17.65%])

    Procent głosów: 17.65%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1 jalla

jalla

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 Postów:

Napisany 24.02.2016 - 11:06:50

Wasze opinie? :P

 

Ja od razu - daje plus dla siekacza ( pozniej napiszę dlaczego )

 

 

Horror



#2 zakuluszak1

zakuluszak1

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 49 Postów:

Napisany 24.02.2016 - 11:20:27

nie znam sie na tym ale glos oddam



#3 PanArbuz

PanArbuz

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 17 Postów:

Napisany 25.02.2016 - 23:58:05

Kryty Likwidator off-Scorpius 
Inne wariacje Siekacz off-Siekacz 
Sztylety to bzdura lepiej zostawić je sinom 



#4 maciej84921

maciej84921

    Królewski Doradca

  • Members
  • PipPip
  • 46 Postów:

Napisany 01.03.2016 - 18:14:09

ja tam wole sztylety ;) najlepiej mi się nimi gra. Toporki też są nawet spoko, ale miecze u mnie odpadają.



#5 jalla

jalla

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 50 Postów:

Napisany 02.03.2016 - 13:37:02

:-)

Krótko i na temat - wiele osob ma jakies takie dziwne przekonanie iz 1) likwidator pod siłe kryta, siekacz pod atak. Niby tak, a czy rzeczywiscie - ja napiszę krótko swoje odczucia z uzytkowania obu tych broni. Zaznaczając, iz sie z tym nie zgadzam. A wiec:

 

1) duzo lepszy autoatak w siekaczu ( mimo wszystko rozbojnik uzywa sporo autoataku, głownie w pve, ale w pvp tez ze względu na braki w energii ).

2. lepsza wizualizacja i funkcjonarlnosc skilla pchniecie w likwidatorze ( gdzies na rosyjskim serverze było info o troche dluższym zasiegu pchniecia z likwidatora, moze i cos w tym jest )

3. szybkosc - przekladając z likwidatorów siekacze, mam wrazenie jakbym zakładał sztylety...

4 DMG - . mam inne pieczki w obu broniach, nie widze róznicy w samej czystej broni ( testowałem na+5 obie i nie tylko ), 6% siły kryta przy np moim - max jakie miałem chyba 274% zupelnie nie jest odczuwalne. Mysle, ze to co piszą ludziska z Rosji polega na prawdzie, tak naprawdę siła kryta powyzej jakiegos 220 to juz czysta kosmetyka odczuwalna na pve, na pvp liczy sie siła obrażeń vs humany. Ja osobiscie zrezygnowałem własnie z 6% siły kryta kosztem pieczek zołedzia, wole to 1k defa wiecej ( szczegolnie jak uzywam np. negocjatora ) niz te 6% siły kryta. Oprocz pvp, glownie gramy pve, teraz dodatkowo mooby nakladaja negatywne efekty, im ktos jest twardszy tym lepiej dla niego.

 

PS.  Dla mnie minimalnie lepsze sa siekacze, głownie o ten autoatak i szybkosc, poza tym sama sila kryta to nie wszystko, taki troll chociażby w klacie leczy od wysokosci ataku, wiec dobór broni to nie tylko stwierdzenie ze ta bron jest pod to, a ta pod cos innego. To samo z ciosem zza pleców, wiele osob pisze do mnie, ze na tych itemach co mam powinienem bic xxxx wiecej niz bije - wiec odpowiadam -dla mnie cios zza placy to specjalnosc skryto, a nie rozboja, robiąc rozboja pod cios zza plecy trzeba zrezygnowac z kilku naprawde fajnych skilli, gdyz pasowałby miec skill o nazwie rzeźnik ( 10% wiekszy dps celom które krwawią ) i przede wszystkim zimną krew ( 10% wiecej ogłuszonym i unieruchomionym ) - tudziez tylko ten drugi. Wtedy automatycznie traci sie skill który nazywa sie taniec ostrzy który skraca odnawianie innych skilli bojowych o 20% i wydłuza o 1 sek redukcje obrazen - dla mnie skill o niebo lepszy. Nie wspomne, juz o tym ,że najlepszym drzewkiem dla rozboja jest drzewko o nazwie kradzieżz lomotem które zadaje najwieksze dmg i obniza heala. Nie da sie tego nijak pogodzic. Rózboj ma za duze coldowny ( 1 min na lomot, rzut bronia, 30 sek na bombkę magiczna ) - jak sie to ma do równowagi klas i castowania instant skilli przez np. magów - nie wiem, ale to juz inny temat.

 

Pozdrawiam, Horror. ( btw. gdybym robil bron pod tzw siłe kryta robilbym sztylet ).



#6 Hermanik

Hermanik

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 16 Postów:

Napisany 20.07.2016 - 10:43:53

Siekacz, siekacz, siekacz:) Ruscy z likwidatorami to noobiska:P Likwi jest tak wolne, ze Tragedy:-)



#7 katarami

katarami

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 20.07.2016 - 11:09:24

ja osobiście zamierzam robić sztylet 1 na 59lvl drugi na 35lvl ;-) oraz talenty i eq znacznie odbiegające od wieloletniego ideału :)



#8 WoZMaNss

WoZMaNss

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 65 Postów:

Napisany 20.09.2016 - 00:35:04

Wszystko opiera się na eq ktoś będzie miał dużo crit dmg a mało siły 2siekacze ładnie to nadrobiom i w 2 stronę tak samo likwidatory niby hity mają dalsze ja osobiście wolałbym Siekacze z pieczkami młota bólu ale likwidatory pod 6x kat z pieczkami bezgrzesznego tez ciekawa opcja na pvp




0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych