Skocz do zawartości


Zdjęcie

Patchnotes do wersji 1.0.010 - Premiera Gry

patchnotes premiera

  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Fresque

Fresque

    Royal Quest GM

  • Royal Quest Support
  • 958 Postów:

Napisany 01.02.2016 - 09:28:52

Drodzy gracze!

 

Okres otwartych betatestów dobiegł końca. Gra Royal Quest została oficjalnie wydana.

 

Klient gry został zaktualizowany do wersji 1.0.010 „Wiek Legend”. Aktualizacja ta jest ostatnią z serii łatek związanych ze zmianami wprowadzonymi do klas gry, ponadto dodaje do gry rozmaite nowe funkcje. Poniżej znajduje się szczegółowa lista zmian.

 

Dodano:

  • Nowa lokalizacja związana z zadaniem przeznaczonym dla grupy 4 graczy – Mauzoleum Geometrów. Zadanie zaczyna się po ukończeniu serii „Ekspedycja do mauzoleum” dostępnej od 55. poziomu (można je otrzymać od BN-a Szwecjusza w Andynopolis). Zwycięstwo nad królem skorpionów może przynieść nagrodę w postaci wyjątkowego pupila Opiekuna, wierzchowca Nekroka oraz losowej karty potwora (poza elitarnymi i bossami).

krosl skorpionow2.jpg

  • W Północnym Kabuku pojawia się nowy światowy boss, Hugo.

hugo1.jpg

  • Przedmiot klasy A lub B ulepszony do poziomu +10 może osiągnąć teraz poziom absolutny. Wymagany jest do tego drugi identyczny przedmiot o dowolnym poziomie, ale takiej samej liczbie miejsc. Ulepszany przedmiot nie może ulec zniszczeniu, lecz drugi zawsze zostaje zużyty (znika).

ulepszanie.jpg

 

Proszę pamiętać, że procentowa szansa na powodzenie zależna jest od poziomu ulepszenia drugiego przedmiotu. Nieulepszony przedmiot daje tylko 10% szans na sukces, ulepszony do poziomu +5 podnosi szanse do 50%, zaś poziom +10 zapewnia 100% szans na udane ulepszenie do poziomu absolutnego.

 

  • Do gry dodane zostały osiągnięcia i tytuły. Te ostatnie przyznawane są za zdobycie określonych osiągnięć. Wybrany przez gracza tytuł wyświetla się przed pseudonimem postaci. Okno osiągnięć otwiera się kliknięciem przycisku z ikoną pucharu widocznego na prawym pasku narzędzi (domyślny skrót: X), tytuł można zaś wybrać w lewym górnym rogu okna atrybutów postaci.

osiagniecia.jpg

 

Przedmioty i zadania:

· Wszystkie postaci na poziomie 60 będą otrzymywać dodatkowe 30% złota za zadania.

· Przedmioty: czapka czarownicy, krzycząca maska, głowa zombie, dyniowa głowa, zimowa czapka i lodowate spojrzenie dają teraz dynamiczne premie zależne od poziomu postaci.

· Zwiększono różnorodność przedmiotów wypadających ze światowych bossów.

· Karty i pieczęcie, które powodowały dotąd efekt zatruwania, teraz dają efekt trucizny.

· Karty i pieczęcie, które powodowały dotąd efekt otwartej rany, dają teraz efekt krwawienia.

· Karty żywiołów powodują teraz następujące efekty: karta ognia – płomienie, karta wody – chłód, karta ziemi – stłuczenie, karta trucizny – truciznę, karta chaosu – chaos.

· Do gry dodano karty bossów światowych: Hugo, zwierzobija i Edwarda. Pojawiły się one również w sklepie BN-a Karla.

karta edwarda.jpg

karta hugo.jpg

karta zwierzobija.jpg

 

Lokalizacje i potwory:

· Liczba krwawych żetonów zdobywanych na polu bitwy uległa zwiększeniu.

· Zwiększono atrybuty wszystkich bossów światowych.

· Dodano zdolności bossom światowym: zwierzobijowi i Edwardowi.

· Zmodyfikowano zdolności bossów światowych starego drzewca, archonta i królowej szczurów.

· Jeśli postać zdobędzie teraz klucz w Labiryncie Klucznika, traci wszelkie formy niewidzialności.

 

Efekty:

· Stłuczenie, szok i chłód zostały zmodyfikowane i mogą kumulować się do 20 razy (podobnie jak efekty chaosu, krwawienia, trucizny i płomieni).

· Efekt szybkości został zmieniony: prędkość ruchu zwiększa się o 40%. Odnawianie się umiejętności skoku skraca się o 1 s.

· Efekt niezdarności został zmieniony: prędkość ruchu zmniejsza się pod jego wpływem o 50%. Odnawianie się umiejętności skoku wydłuża się o 1 s.

· Efekt płomieni nie kumuluje się teraz wg czasu trwania, lecz wg intensywności (do 20 razy). Obrażenia na sekundę zadawane przez ten efekt zostały zmniejszone ze 130% do 105% ataku.

· Efekty chaosu, krwawienia, trucizny i płomieni mogą kumulować się do 20 razy (jedna postać nie może posiadać więcej niż 5 p. efektu).

· Premia za efekt ożywienia: tempo przywracania many/energii podwaja się.

 

Zdolności i talenty:

· Talent czarodzieja armageddon uległ zmianie: czas trwania efektu stłuczenia wzrósł z 3,5 do 4 s.

· Zdolność kryształ żywiołów uległa zmianie: czas rzucania uległ skróceniu z 1,5 do 1 s. Premia obniżenia zużycia magii została zwiększona z 40 do 50%.

· Talent wojownika zapał uległ zmianie: zwiększa odporność na ograniczenie kontroli o 25.

· Pieczęć: anioł stróż nie nakłada na krzyżowca silniejszego efektu nietykalności.

· Talent krzyżowca wiara uległ zmianie: czas trwania efektu spadł z 3,5 do 2 s. Talent aktywuje się tylko przy skutecznym użyciu zdolności wielki krzyż.

· Efekt empatii (talentu tarcza Aury) powoduje teraz zmniejszenie otrzymywanego przez krzyżowca leczenia o 40%.

· Czas odnawiania się zdolności snop światła uległ wydłużeniu z 5 do 10 s.

· Zdolność skoku została zmodyfikowana: jest to teraz szybki wyskok w przód na odległość 10 m. Cecha: odnawianie się zdolności rozpoczyna się po otrzymaniu obrażeń. Podstawowy czas odnawiania się wzrósł do 4 s.

· Talent złodzieja ucieczka został zmodyfikowany: czas odnawiania i koszt w energii zdolności skoku maleje dwukrotnie, jeśli zdrowie złodzieja spadnie poniżej 30%.

· Zdolność łucznika celowanie została zmodyfikowana: otrzymuje on teraz efekty potęgi (x4) i ożywienia na 8 s (ten drugi powoduje odzyskiwanie 4% energii na sekundę). Ma cechę oczyszczenia: usuwa jeden negatywny efekt.

· Talent łucznika odporność został zmodyfikowany: gdy zastosuje on celowanie, otrzymuje też mocny pancerz (x4).

· Talent snajpera szkolenie snajperskie został zmodyfikowany: jeśli postać nie rusza się podczas walki przez 4 s, otrzymuje premie zdolności celowanie. Talent odnawia się przez 25 s.

· Talent snajpera cel snajpera został zmodyfikowany: gdy zastosuje on zdolność cel, zdobywa też na 4 s ożywienie.

· Czas odnawiania zdolności łyk gorzałki uległ skróceniu z 14 do 12 s. Efekt leczenia przywraca teraz tyle samo zdrowia, lecz przez 10, a nie 12 s. Zdolność nie może zużyć teraz więcej niż 4 p. przebiegłości.

· Nie możesz teraz zastosować wskrzeszenia, gdy korzystasz z mrocznych lochów.

· Mroczne lochy nie mogą zostać teraz zastosowane wobec przyzwanych pomocników.

· Oswojona istota nie może zostać teraz okradziona podczas pojedynku.

· Naprawiono błędne działanie talentu lawina z umiejętnością chmura burzowa poprzez dodanie cechy: stałe używanie zdolności ofensywnej tego samego żywiołu zadaje obrażenia zwiększone o 15%. Gdy to nastąpi, czarodziej otrzymuje na 2 s efekt ożywienia. Ożywienie: przywraca 4% many na sekundę.

 

Interfejs i inne:

· Gracz może teraz sortować swoje postaci w oknie wyboru postaci podczas logowania do gry.

· Zmodyfikowano opcje dostępu do magazynu gildii: każdy stopień gildyjny może teraz otrzymać zezwolenie na dostęp do wybranych rzędów w magazynie. Niedostępne dla gracza rzędy będą widoczne jako jednokolorowe.

· Dodano wyświetlanie poziomu odporności na efekty ograniczające kontrolę. Widoczna jest ona przy specjalnej ikonie (pasek efektów) i pokazuje łączną odporność wyliczoną na podstawie parametrów krwawych kart oraz system odporności na efekty ograniczające kontrolę.

· Usprawniono system wyboru przeciwników na arenach rankingowych.

· Elementy menu „stwórz ogłoszenie” i „stwórz ogłoszenie drużynowe” są nieaktywne, jeśli postać przyjmie inną formę.

· Gdy postać zostaje usunięta, jego lista znajomych będzie teraz automatycznie wyczyszczona.

· Naprawiono błąd, w wyniku którego jednoczesny zakup tego samego przedmiotu przez dwóch graczy sprawiał, że jeden z nich otrzymywał informację „towar się skończył”. Teraz jeśli cena uległa zmianie lub towaru jest za mało, gracz dostaje odpowiednią wiadomość, po czym otwierany jest zaktualizowany interfejs sklepu. Do gry dodano przycisk odświeżania listy towarów.

 

Naprawione błędy:

· Gdy czarodziej używał zdolności regeneracji, informacje o przywracanym zdrowiu były podwojone.

· Okno porównywania ekwipunku dla odnośników w czacie nie otwierało się, gdy wciśnięty był klawisz SHIFT.

· Mina zbliżeniowa snajpera nie znikała po pojedynku, jeśli zadała wcześniej śmiertelny cios.

· Działanie zdolności ukrycia podczas pojedynku: jeśli rozbójnik zadał kończący cios pod jej wpływem, pozostawał niewidzialny po zakończeniu starcia.

· Działanie zdolności rozpruwacz: jeśli została ona użyta na celu z aurą stalowych kolców po śmierci skrytobójcy, działanie zdolności trwało dalej po zakończeniu walki.

· Podczas przeglądania mapy okno czatu otwierało się w tle. Teraz po wciśnięciu klawisza Enter otwiera się ono przed mapą.

· Czarodziej zabijał swojego adwersarza po pojedynku, gdy używał zdolności kryształu żywiołów i talentu gorejący płomień.

· Niektóre misje nie posiadały znacznika na mapie.

· Możliwe było wysyłanie zaproszeń do gildii mimo maksymalnej ilości członków.

· Po pojedynku z Rolandem X utrzymywał się efekt trucizny

· Wiadomości o zadaniach i pupilu powielały się w różnych zakładkach czatu.

· Gdy odświeżał się poziom naładowania obroży magnetycznej, wyświetlała się ona nawet, jeśli pupil jej nie posiadał.

· Wyświetlała się animacja rzucania czaru, gdy gracz użył jedzenia po zastosowaniu zdolności miotacza ognia.

· Jedzenie nie wykazywało działania po zakończeniu pojedynku (mimo że w czacie informowano o przywracaniu zdrowia).

· Przewidywanie wyników wojny gildii odbywało się z opóźnieniem.

· Informacja „masz nieprzeczytane listy” pojawiała się czasem mimo ich braku.

· Doświadczenie za drużynowe zabicie potwora alfa było błędnie przewidywane.

· Gdy dwie postaci przyzwały się nawzajem w tym samym czasie, wyświetlała się nieprawidłowa nazwa.

· Usuwanie karty bossa/elitarnej odbywało się czasem nieprawidłowo i towarzyszył mu błąd utraty połączenia.

· Sztandar burzy nieprawidłowo wybierał cel do zaatakowania.

· Osłona z krwi pochłaniała mniej obrażeń niż powinna.

· Błędy w opisach zdolności cios tarczą, światło Aury, cel, sztandar odnowy i talent odporność.

· Opis i działanie karty jaskiniowej paskudy.

· Błąd animacji przy stosowaniu zdolności pierwsza pomoc podczas pojedynku.

· Magazyn gildii mógł zostać zablokowany dla wszystkich odwiedzających po nieudanej operacji.

· Rozłączanie z grą przy przeglądaniu targowiska.

· Broń i tarcza znikały czasem z postaci, gdy upuszczała ona na ziemię używaną włócznię. Pojawiał się też problem z wyświetlaniem włóczni na wierzchowcu.

· Podczas przeciągania zdolności z paska bocznego przy przechodzeniu między lokacjami jej ikona utykała w lewym górnym rogu.

· Zdolności gorączka złota i poszukiwacz złota powalały na zdobywanie złota od potworów nawet, jeśli poziom postaci przekraczał minimalne wymagania o więcej niż 10.

· Karta wodnego smoczaka leczyła posiadacza. 

· Inspiracja nie powodowała efektu szybkości.

· Niektóre efekty zanikały po pojedynku.

· Błędy w treści zadania „Mikstura wiedźmy – Źródło zła”.

· Nałożenie efektów czasem nie przedłużało ich działania.

· Poprawiono czas trwania efektu niezdarności nałożonego przez talent wojownika spętanie.

· Talent gorejący płomień nakładał nieprawidłowy efekt.

· Sortowanie na targowisku działało nieprawidłowo.

· Wartości cechy obrony w oknie podpowiedzi i głównym oknie postaci różniły się o 1.

· Przez kilka sekund po zakończeniu pojedynku postać nie mogła się leczyć.

· Przy zmianie lokacji pod wpływem zdolności destruktora zemsta animacja tej zdolności nie kończyła się.

· Efekt głodu utrzymywał się po użyciu emblematu strażnika i powrotu postaci do zwykłego stanu.

· Odbicie rzeczywistości wpływa teraz odpowiednio na leczenie od ogniska.


Zanim napiszesz wątek o błędzie lub zgłosisz błąd w grze kliknij TUTAJ

Nie możesz się zalogować do gry? Masz problem techniczny? Potrzebujesz pomocy supportu? Pisz na: pomoc@royalquest.pl






Also tagged with one or more of these keywords: patchnotes, premiera

0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych