Skocz do zawartości


Zdjęcie

Parę pytań odnośnie skrytobójcy i nie tylko


16 replies to this topic

#1 WolandPL

WolandPL

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 7 Postów:

Napisany 24.11.2015 - 14:23:04

1. Mam już 45 poziom, jak dotąd słyszałem przez cały czas że skrytobójca do 40 poziomu jest raczej słaby, potem robi się coraz mocniejszy. Niestety nie zauważyłem tej tendencji, mimo wyuczenia się wszystkich skilli, skrótów klawiszowych i makr (dzięki ci Microsoft za klawiaturę Sidewinder) nadal mam naprawdę ogromne problemy w PvP. Doszło do tego, że ostatnio jakiś czarodziej na 40 poziomie po wzięciu PvP ze mną nie musiał robić absolutnie nic tylko się leczyć: nakładam na niego wrażliwość, krwawienie, jedną truciznę, drugą truciznę, trzecią truciznę, mrożę, oślepiam, rozpruwam, szatkuję - absolutna kicha, maksymalnie udało mi się gościowi obniżyć jego HP może o jakieś 10%, ale i tak szybko potem się wyleczył. Tyle mi przyszło po zmarnowaniu dziesiątek kostek na ulepszanie wszystkiego +6 / +7, czarodziej 40 poziomu z EQ +3 i +4 się ze mnie zwyczajnie śmiał.

 

Czy granie skrytobójcą ma dzisiaj w grze jakikolwiek sens? Czy kiedykolwiek staje się on w PvP czymś więcej niż chłopcem do bicia?

 

Spoiler

 

Aktualnie zbieram na kartę trucizny, kartę ognia wrzuciłem bo nie miałem w sumie nic innego.

 

2. Na którym poziomie są jakieś porządnie wyglądające pancerze dla tej klasy postaci? Jak dotąd 95% pancerzy to retekstura tej samej kamizelki zostawiającej gołą klatę; wiem że gra ma styl kolorowy i bajkowy, ale dajcie przydałoby się wreszcie mieć jakąś wizualną różnicę. Jeszcze ani razu nie pomyślałem żeby moja postać wyglądała naprawdę jak "badass", jestem zawiedziony.

 

3. Jakim cudem ludzie robią bronie i przedmioty na +10? Z tego co widziałem na tabelkach w poradnikach nawet użycie kryształów x6 do szansy na ulepszenie na +10 jest bodajże 1% szans na pomyślną operację. Po prostu próbujecie aż uda wam się wygrać w totolotka czy jest jakaś technika o której nie mam pojęcia?

 

4. Czy chwilowa nieśmiertelność niektórych mobów "na sterydach" jest bugiem czy celowym zabiegiem? Nie zauważyłem czegoś takiego aż do czasu gdy musiałem wykonywać misję na zbieranie nóg tarantuli dla tej laleczki w międzyrzeczu - tarantule ulepszone umiejętnościami potrafiły przyjąć tysiące obrażeń zanim w ogóle ich pasek życia się ruszył - na szczęście gdy te zaczynał spadać, to robił to coraz szybciej i szybciej, ale przysięgam że potrafiłem w nie wsadzić rozpruwacza pokazującego po 1000 dmg na każde z 10 uderzeń i mob nie zmniejszał w ogóle ilości swojego życia. Irytujące.

 

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.



#2 Thyrael

Thyrael

    Grinder

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 694 Postów:
  • LocationThe Fountain

Napisany 24.11.2015 - 15:41:06

Ad 1.

No sorka stary, ale EQ to masz bardzo słabiusie, jedynie spodnie robią wrażenie. No i do tego zero kart, w tym istotna obrona na humany. Przez to jesteś papierowy.

Ad 3.

Na +10 najlepiej wbijać kostkami i oczywiście runami, i tak i tak jest 1% szans. Słyszałem od niektórych że już do 10 raza na kostce wszedł +10 tak więc głowa do góry.

 

Tyle z mojej strony, dziękuję za uwagę :)


"Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong"

 

Enigma - Return To Innocence


#3 materpl1

materpl1

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 213 Postów:
  • LocationRzeszów

Napisany 24.11.2015 - 18:19:52

Ad.1 trzebabyło sprawdzić sprzęt przeciwnika - może to jakiś "rankingowiec" z pełnią krwawych kart? Bo raczej samej bieli nie miał...

Ad.2 Kamizelka Skrytobójcy (dowolna klata ~48 włącznie) to coś, z czym bez problemu biegasz do 60. Ja biegam w takiej +7 na moim rozboju. Dopiero na 60 zmieniam. Efekty wizualne dla mnie jakby nie mają znaczenia... ;-) Btw - chcesz, żeby twoj ekwipunek wyglądał na prawdę dobrze? Graj Rycerzem Ciemności :D

Ad.3 Generator losowych liczb ma pewną tendencję - opiszę na przykładzie mojego ostatniego rollowania pieczęci w rękawicach: dzień 1 - wydane 2kk na kryształy i może z raz niebieska pieczęć. Dzień 2 - 1.5kk, co druga pieczęć niebieska, pare fioletów, w końcu wskoczył pomarańcz. Co może być przypadkiem, ale wydaje mi się, że jeżeli nic Ci nie ulepsza (np. dnie, gdy osobiście mi nie ulepszało przedmiotów na +2 po 3 razy z rzędu) to nie ma mowy na ulepszanie, lepiej odczekać zamiast marnować kasę.

Ad.4 "Chwilowa nieśmierteleność" to bug wizualny pasku zdrowia. Często regularny mob, który ma dajmy na to 15k hp, respi się z 45k. Pasek wskazuje 45000/15000. Dlatego nie spada jakby, bo 100% paska zdrowia to 15000/15000, dopiero gdy zdrowie moba spadnie poniżej tej wartości z 45-ciu, ten zielony pasek zdrowia zacznie maleć. Mam nadzieję, że jesteś w stanie zrozumieć, o czym mówię, bo sposób wytłumaczenia jest średni chyba.... :lol:


Poszukiwana #deadoralive

 

Człowiek głupi jest bliskim krewnym zwierzęcia, bo równie jak ono nie ma żadnych wątpliwości. Aleksander Świętochowski

 

j457yb.jpgCiekawostka - Efekt Zniszczony Pancerz stackuje się tylko 15-ście razy. Czemu "tylko"? Rozbojem byłbym w stanie nałożyć 25 stacków.


#4 CichyZabojcaZurka

CichyZabojcaZurka

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 66 Postów:

Napisany 24.11.2015 - 19:22:31

Na twoim miejscu nie bawił bym się w pvp wbijał jak najszybciej 60lvl potem skryto jest naprawdę dobry w tedy albo kogoś zabijesz albo ktoś nie będzie w stanie cb zabić 1vs1 a czasami nawet 1vs2/3 zaletą jest zawsze to że Kiedy nie będziesz chciał się bić to robisz ewakułacjię

#5 Guradian

Guradian

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 257 Postów:

Napisany 24.11.2015 - 21:16:14

Ad.1 trzebabyło sprawdzić sprzęt przeciwnika - może to jakiś "rankingowiec" z pełnią krwawych kart? Bo raczej samej bieli nie miał...

przeczytaj i dopiero pisz albo w ogóle nie pisz

1. Mam już 45 poziom, jak dotąd słyszałem przez cały czas że skrytobójca do 40 poziomu jest raczej słaby, potem robi się coraz mocniejszy. Niestety nie zauważyłem tej tendencji, mimo wyuczenia się wszystkich skilli, skrótów klawiszowych i makr (dzięki ci Microsoft za klawiaturę Sidewinder) nadal mam naprawdę ogromne problemy w PvP. Doszło do tego, że ostatnio jakiś czarodziej na 40 poziomie po wzięciu PvP ze mną nie musiał robić absolutnie nic tylko się leczyć: nakładam na niego wrażliwość, krwawienie, jedną truciznę, drugą truciznę, trzecią truciznę, mrożę, oślepiam, rozpruwam, szatkuję - absolutna kicha, maksymalnie udało mi się gościowi obniżyć jego HP może o jakieś 10%, ale i tak szybko potem się wyleczył. Tyle mi przyszło po zmarnowaniu dziesiątek kostek na ulepszanie wszystkiego +6 / +7, czarodziej 40 poziomu z EQ +3 i +4 się ze mnie zwyczajnie śmiał.

Czy granie skrytobójcą ma dzisiaj w grze jakikolwiek sens? Czy kiedykolwiek staje się on w PvP czymś więcej niż chłopcem do bicia?

Spoiler


Aktualnie zbieram na kartę trucizny, kartę ognia wrzuciłem bo nie miałem w sumie nic innego.

2. Na którym poziomie są jakieś porządnie wyglądające pancerze dla tej klasy postaci? Jak dotąd 95% pancerzy to retekstura tej samej kamizelki zostawiającej gołą klatę; wiem że gra ma styl kolorowy i bajkowy, ale dajcie przydałoby się wreszcie mieć jakąś wizualną różnicę. Jeszcze ani razu nie pomyślałem żeby moja postać wyglądała naprawdę jak "badass", jestem zawiedziony.

3. Jakim cudem ludzie robią bronie i przedmioty na +10? Z tego co widziałem na tabelkach w poradnikach nawet użycie kryształów x6 do szansy na ulepszenie na +10 jest bodajże 1% szans na pomyślną operację. Po prostu próbujecie aż uda wam się wygrać w totolotka czy jest jakaś technika o której nie mam pojęcia?

4. Czy chwilowa nieśmiertelność niektórych mobów "na sterydach" jest bugiem czy celowym zabiegiem? Nie zauważyłem czegoś takiego aż do czasu gdy musiałem wykonywać misję na zbieranie nóg tarantuli dla tej laleczki w międzyrzeczu - tarantule ulepszone umiejętnościami potrafiły przyjąć tysiące obrażeń zanim w ogóle ich pasek życia się ruszył - na szczęście gdy te zaczynał spadać, to robił to coraz szybciej i szybciej, ale przysięgam że potrafiłem w nie wsadzić rozpruwacza pokazującego po 1000 dmg na każde z 10 uderzeń i mob nie zmniejszał w ogóle ilości swojego życia. Irytujące.

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

przed patchami na rc i maga dawałem rade ubijać 50 lvl swoim czarodziejem na lvl 39 eq miałem +4-6

moim zdaniem wygrywa osoba nie która jakieś ma pro eq tylko ta która ogarnia postać

ad.3 ja eq ulepszałem czarnymi kamieniami + runa na +9 broń czy to uzbrojenie w czasie mniej więcej 5dni do 7 dni ulepszałem
tak jak Thyreal podał żeby kostkami ulepszać lecz zawsze będzie mniejszy % aż do +9 potem kostkami jest opłacalne niej kasy wydajesz a kasy trochę wydasz

widzę że posiadasz pierścienie pirata i szlachecki proponuje ci je zmienić na pierścienie wilkołaka może więcej zapłacisz ale są bardziej funkcjonalne zanim uzbierasz lub wydropisz endgame pierścienie

PS proponuje wymaxować w talentach drzewko złodziejskie sztuczki bomba dobrze sie sprawdza się w pvp :)

Skrytobójca ma wiele zalet która w starciach pvp może napsuć dużo krwi ^^
- wysokie uniki
- umiejętności które mogą uratować ciebie lub osobę z twojego party lub gildii
- wysoki dmg który może w mgnieniu oka zabrać dużą ilość hp
- 2 niewidki dzięki którym możesz uciec z pola walki bądź przetrzymać dane osoby (zamki)

Ad 1.
No sorka stary, ale EQ to masz bardzo słabiusie, jedynie spodnie robią wrażenie. No i do tego zero kart, w tym istotna obrona na humany. Przez to jesteś papierowy.

mowa jest o skrytobójcy o postaci która zawsze będzie papierowa to nie krzyż nie rc

#6 Thyrael

Thyrael

    Grinder

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 694 Postów:
  • LocationThe Fountain

Napisany 25.11.2015 - 09:36:28

mowa jest o skrytobójcy o postaci która zawsze będzie papierowa to nie krzyż nie rc

 

Czy ja naprawdę muszę teraz robić nowego chara > skrytka/tankera pod kolejny krejzi build na HP / defa i uniki by udowodnić, że skrytek nie będzie papierem? To, że będzie słabszym dpsem niż pozostali z owej klasy to norma, ale nie o tym teraz mowa.

 

Ponad to widziałem nie raz RC / krzyżo z podobnym EQ na lvl ~55 którzy dodatkowo nie ogarniali pvp co przekładało się na szybkie zejście w pojedynku.

Dla przykładu podam własny pojedynek, mój krzyżo vs rc 10 lvli różnicy.

 

Wniosek? W pierwszej kolejności gra EQ, dalej skill + build.

 

screen_150602_001.jpg


"Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong"

 

Enigma - Return To Innocence


#7 materpl1

materpl1

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 213 Postów:
  • LocationRzeszów

Napisany 25.11.2015 - 18:23:54

przeczytaj i dopiero pisz albo w ogóle nie pisz

Cóż, rzeczywiście było napisane coś o eq przeciwnika, mój błąd...

 

Wniosek? W pierwszej kolejności gra EQ, dalej skill + build.

Tutaj muszę się z tobą niezgodzić, a przyznać rację Guardianowi. Oczywiście o ile nie jest to ogromna różnica w sprzęcie. I też trochę ciekawi mnie ten wniosek, gdy mówisz o graczach z podobnym eq jak twoje, a nie ogarniających postaci w pełni, a wnioskiem jest to, że najważniejsze jest eq... :D

 

 

mowa jest o skrytobójcy o postaci która zawsze będzie papierowa to nie krzyż nie rc

Tutaj chciałbym zwrócić uwagę na szermierzy,(czarodziei nawet) którzy są jak z papieru (z przeróżnych powodów), a skontrastować to z możliwością włożenia do sztyletów 6 kart z odpornościami na humanoidy grając skrytobójcą ;) Wtedy potencjalnie taki skryto może mieć 60% odporności na graczy z samych kart z broni, do tego karty z reszty sprzętu + potencjalnie stackowanie obrony i wytrzymałości. Dałoby rade? Dałoby. :lol: Tak samo jak i Thyreal zrobił krzyżowca pod dwurękę i szybkość ataku. Da się, tylko trzeba chcieć odejść od schematu  ;)


Poszukiwana #deadoralive

 

Człowiek głupi jest bliskim krewnym zwierzęcia, bo równie jak ono nie ma żadnych wątpliwości. Aleksander Świętochowski

 

j457yb.jpgCiekawostka - Efekt Zniszczony Pancerz stackuje się tylko 15-ście razy. Czemu "tylko"? Rozbojem byłbym w stanie nałożyć 25 stacków.


#8 Enderheart

Enderheart

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 81 Postów:

Napisany 25.11.2015 - 22:00:59

Nawet w RQ stereotypy tylko przeszkadzają. Ale ja pozostane upartym tradycjonalistą :/

Meh


#9 Thyrael

Thyrael

    Grinder

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 694 Postów:
  • LocationThe Fountain

Napisany 26.11.2015 - 10:51:53

 I też trochę ciekawi mnie ten wniosek, gdy mówisz o graczach z podobnym eq jak twoje, a nie ogarniających postaci w pełni, a wnioskiem jest to, że najważniejsze jest eq... :D

 

No więc nastąpiła pewna nieścisłość, z mojej winy. Otóż nigdzie nie porównałem EQ do swojego, tylko do kolegi WolandPL który ma wszystko bez kart na +5-7 z zielonymi pieczkami. O takie EQ mi chodziło :P


"Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong"

 

Enigma - Return To Innocence


#10 WolandPL

WolandPL

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 7 Postów:

Napisany 26.11.2015 - 12:21:39

Ad 3.

Na +10 najlepiej wbijać kostkami i oczywiście runami, i tak i tak jest 1% szans. Słyszałem od niektórych że już do 10 raza na kostce wszedł +10 tak więc głowa do góry.

 

Zaraza. No cóż, zobaczę jak to wyjdzie w praniu. Za jakieś parę poziomów wyżej.

 

 

Ad.4 "Chwilowa nieśmierteleność" to bug wizualny pasku zdrowia. Często regularny mob, który ma dajmy na to 15k hp, respi się z 45k. Pasek wskazuje 45000/15000. Dlatego nie spada jakby, bo 100% paska zdrowia to 15000/15000, dopiero gdy zdrowie moba spadnie poniżej tej wartości z 45-ciu, ten zielony pasek zdrowia zacznie maleć. Mam nadzieję, że jesteś w stanie zrozumieć, o czym mówię, bo sposób wytłumaczenia jest średni chyba.... :lol:

 

No, sposób tłumaczenia jest średni. Z tego co zrozumiałem to bug jest zarówno wizualny (ten niespadający pasek) jak i nie, bo jeśli mob respi się z 30k hp więcej niż na powinien mieć to sory Batory ale naprawdę coś tu jest nie tak :) Umówmy się, że podstawowe mechaniki gry powinny być patchowane jak najszybciej i jak najskrupulatniej, zwłaszcza w tytule który ma na dobrą sprawę co najmniej parę tysięcy beta-testerów dziennie i zmusza mnie do 10 minut czekania po śmierci z powodu ujemnego bonusu, ponieważ miałem akurat w tym miesiącu czelność wydać 50zł na kwiaty dla dziewczyny zamiast na konto premium w grze. Chyba nie jest to jakieś wygórowane wymaganie.

 

 

PS proponuje wymaxować w talentach drzewko złodziejskie sztuczki bomba dobrze sie sprawdza się w pvp :)

 

To jest fakt który z całej waszej dyskusji zaciekawił mnie najbardziej - wszystkie poradniki które widziałem wcześniej (głównie zagraniczne i pisane daaawno temu, może rzeczywiście aż tyle się zmieniło w patchach, kto wie) twierdziły że drzewko złodziejskich sztuczek jest absolutnie bezużyteczne i beznadziejne i na dobrą sprawę wszyscy zgodnie twierdzili że gdyby nie przedłużone mrożenie to nie wpakowaliby doń ani jednego talentu.

 

Mam rozumieć że sporo się zmieniło i że warto jednak iść w to drzewko?



#11 BARTISpl

BARTISpl

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 30 Postów:

Napisany 26.11.2015 - 13:49:15

Witam parę słów od nowicjusza  :P  . Powiem ci ze skryto pokazuje potencjał gdy walczysz w grupie. Wbij 60 lvl zadecydujesz czy chcesz  uniki czy większe leczenie sztylety czy katar skryto jest bardzo mocny lecz musisz posiadać bardzo dobre eq na to +8 +krwawe karty to takie minimum musisz wiedzieć ze walka 1vs1 w pojedynku nie jest łatwa dla skrytka powiem ci dlaczego bo tracisz element zaskoczenia przeciwnik wie ze będzie atakowany i tu tracisz swój największy atut plus to ze skill pościg jest tak zrobiony by każdy wiedział ze go użyłeś co jest bardzo dziwne bo jesteś skrytobójca :ph34r: dźwięk tego skila jest tak donośny ze równie dobrze możesz stanąć i krzyczeć tu jestem za tobą :lol:     . Nie poddawaj się i olej te pojedynki jak wbijesz 60 lvl to będzie lepiej .   

 

Co do broni skryto: 

 

Katar większy DMG lepsze lecznie / 3 sloty na karty jedna pieczęć o tej samej wartości co bron jednoręczna wolne ataki o dużym DMG

Sztylet mniejszy bazowy DMG mniejsze Leczenie /6 slotów na karty dwie pieczecie  o tej samej wartości co bron dwuręczna szybkie ataki o mniejszym DMG

 

Jestem ciekawy czy bronie dwuręczne otrzymaj bufa takiego jak kosy   ;)


  • Thyrael likes this

#12 materpl1

materpl1

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 213 Postów:
  • LocationRzeszów

Napisany 26.11.2015 - 19:00:43

No, sposób tłumaczenia jest średni. Z tego co zrozumiałem to bug jest zarówno wizualny (ten niespadający pasek) jak i nie, bo jeśli mob respi się z 30k hp więcej niż na powinien mieć to sory Batory ale naprawdę coś tu jest nie tak  Umówmy się, że podstawowe mechaniki gry powinny być patchowane jak najszybciej i jak najskrupulatniej, zwłaszcza w tytule który ma na dobrą sprawę co najmniej parę tysięcy beta-testerów dziennie i zmusza mnie do 10 minut czekania po śmierci z powodu ujemnego bonusu, ponieważ miałem akurat w tym miesiącu czelność wydać 50zł na kwiaty dla dziewczyny zamiast na konto premium w grze. Chyba nie jest to jakieś wygórowane wymaganie.

 

 

 

To jest fakt który z całej waszej dyskusji zaciekawił mnie najbardziej - wszystkie poradniki które widziałem wcześniej (głównie zagraniczne i pisane daaawno temu, może rzeczywiście aż tyle się zmieniło w patchach, kto wie) twierdziły że drzewko złodziejskich sztuczek jest absolutnie bezużyteczne i beznadziejne i na dobrą sprawę wszyscy zgodnie twierdzili że gdyby nie przedłużone mrożenie to nie wpakowaliby doń ani jednego talentu.

 

Mam rozumieć że sporo się zmieniło i że warto jednak iść w to drzewko?

Każdy respiący się mob na "doplaczach" ma więcej hp od normalnego moba. To już tylko bug samego paska zdrowia, czy wyświetla się jako 45/45, czy 45/15 ^^ W każdym bądź razie - żadna "chwilowa nieśmiertelność" nie ma miejsca :)

 

A Magiczna Bomba się zmieniła - kiedyś efekt bomby był uzależniony od karty żywiołu (lub jej brak) w broni. Teraz bomba jest na prawdę dobra plus pasywny bonus za całe drzewko złodziejskich też jest dość przyjemny. A tak na prawdę, w tym drzewku najważniejszy talent to Niespodziewane Ciosy (o ile budujesz się pod % szansy na kryt i % dmg krytycznych) ;) 

 

 

No więc nastąpiła pewna nieścisłość, z mojej winy. Otóż nigdzie nie porównałem EQ do swojego, tylko do kolegi WolandPL który ma wszystko bez kart na +5-7 z zielonymi pieczkami. O takie EQ mi chodziło

To cóż. Jeżeli i kolegi WolandPL eq nazwałeś słabiutkim, i jednocześnie czarodziej, z którym pvp mowa również nie miał niczego spektakularnego, jeszcze raz - gdzie sens ma stwierdzenie, że eq jest najważniejsze? :P 

 

 

Witam parę słów od nowicjusza. Powiem ci ze skryto pokazuje potencjał gdy walczysz w grupie. Wbij 60 lvl zadecydujesz czy chcesz  uniki czy większe leczenie sztylety czy katar skryto jest bardzo mocny lecz musisz posiadać bardzo dobre eq na to +8 +krwawe karty to takie minimum musisz wiedzieć ze walka 1vs1 w pojedynku nie jest łatwa dla skrytka powiem ci dlaczego bo tracisz element zaskoczenia przeciwnik wie ze będzie atakowany i tu tracisz swój największy atut plus to ze skill pościg jest tak zrobiony by każdy wiedział ze go użyłeś co jest bardzo dziwne bo jesteś skrytobójca dźwięk tego skila jest tak donośny ze równie dobrze możesz stanąć i krzyczeć tu jestem za tobą . Nie poddawaj się i olej te pojedynki jak wbijesz 60 lvl to będzie lepiej .   

 

Co do broni skryto: 

 

Katar większy DMG lepsze lecznie / 3 sloty na karty jedna pieczęć o tej samej wartości co bron jednoręczna wolne ataki o dużym DMG

Sztylet mniejszy bazowy DMG mniejsze Leczenie /6 slotów na karty dwie pieczecie  o tej samej wartości co bron dwuręczna szybkie ataki o mniejszym DMG

 

Jestem ciekawy czy bronie dwuręczne otrzymaj bufa takiego jak kosy 

Najbardziej mnie ciekawi o jakim buffie dla kos mówisz.... Bo nie wiem, czy to ja o czymś nie wiem, czy to ty coś zmyślasz... :huh:

Raczej wszystko ma wyższy potencjał, gdy walki nie są jeden na jeden. Często widać to na Arenach. Osobiście uważam, że profesje kontrują się nawzajem (taki najprostszy przykład - Sokole Oko Strzelców i niewidzialność Złodziei) i pewne buildy są bardziej wyspecjalizowane w walce przeciwko danemu typowi przeciwnika, etc etc, ale z pewnością gdy w grę wchodzi więcej ludzi, to i jest więcej zabawy ;)


Poszukiwana #deadoralive

 

Człowiek głupi jest bliskim krewnym zwierzęcia, bo równie jak ono nie ma żadnych wątpliwości. Aleksander Świętochowski

 

j457yb.jpgCiekawostka - Efekt Zniszczony Pancerz stackuje się tylko 15-ście razy. Czemu "tylko"? Rozbojem byłbym w stanie nałożyć 25 stacków.


#13 Thyrael

Thyrael

    Grinder

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 694 Postów:
  • LocationThe Fountain

Napisany 26.11.2015 - 19:54:36

To cóż. Jeżeli i kolegi WolandPL eq nazwałeś słabiutkim, i jednocześnie czarodziej, z którym pvp mowa również nie miał niczego spektakularnego, jeszcze raz - gdzie sens ma stwierdzenie, że eq jest najważniejsze? :P

Ehhh... w porządku. Jak to się mawia zdarzają się wyjątki od reguły. W każdym bądź razie na temat czarodzieja to nie chce mi się już produkować. W prawdzie był ostatnio osłabiony, ale ...

Uzdrawiająca osłona, regenka, heal, blink, ściana, pole, mana i tak w kółko Macieju... jeśli nie siądzie konkretne CC i fokus które przytrzyma czarodzieja kilka-naście sekund w zależności od jego "mocy" to nie ma szans.


"Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong"

 

Enigma - Return To Innocence


#14 materpl1

materpl1

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 213 Postów:
  • LocationRzeszów

Napisany 26.11.2015 - 21:31:10

W prawdzie był ostatnio osłabiony, ale ...

Tu mógłbym ja się produkować coby przekonać Cie, że wcale nie został osłabiony ;)

 

Jak i mógłbym coś pisać wciąż, na temat tego eq w porównaniu do umiejętności, ale to już chyba za bardzo odbiega od tematu? No chyba, że zacznę mówić o tym jak zdolności skrytobójcy są w stanie skontrować pewne zdolności czarodzieja lub napisać ot tak, pare prostych perfidiów, które mogą pomóc w walkach skrytobójca vs czarodziej.

Po prostu zacznę od tego, że pasywny bonus do uników z postaci duchowej (i ogółem wyższe uniki) w połączeniu z obniżoną szansą na trafienie z Bomby Oślepiającej może sprawić, że czarodziejowa cisza lub transformacja zakończy się pudłem (nie mam tu pewności, czy aby na pewno jest to możliwe, będę sprawdzał ;) ). Inną rzeczą, która może pomóc to użycie skoku, zamiast pościgu/mrocznego, by zostawić te dwa dostępne, by zmniejszyć dystans gdy mag użyje teleportacji/uciec ze ściany ognia, deszczu ognia, chmury burzowej czy dowolnego połączenia 3 wymienionych. Gdy masz magiczną bombę, możesz użyć jej do wyciągnięcia czarodzieja z pola negacji. Używaj Obłoku w czarodzieja, dopiero gdy ten użyje teleportacji, nie będzie miał jak z niego uciec przez 9 sek. Metoda walki z czarodziejami: atakujesz, nakładasz debuffy, generujesz max przebiegłości, zbijasz osłonkę innymi słowy, wrzucasz rozpłatanie pancerza, następnie bomba lodowa (przydaje się przedłużenie cc z niego) -> ukrycie (czy ucieczka, zależy które dostępne, jeżeli oba, to zależy czy potrzebujesz więcej przebiegłości, czy zdjąć debuff)  -> pościg -> (ew. gorączka, gdy nie masz max przeb.) cios z ukrycia.


Poszukiwana #deadoralive

 

Człowiek głupi jest bliskim krewnym zwierzęcia, bo równie jak ono nie ma żadnych wątpliwości. Aleksander Świętochowski

 

j457yb.jpgCiekawostka - Efekt Zniszczony Pancerz stackuje się tylko 15-ście razy. Czemu "tylko"? Rozbojem byłbym w stanie nałożyć 25 stacków.


#15 BARTISpl

BARTISpl

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 30 Postów:

Napisany 27.11.2015 - 11:48:31

Każdy respiący się mob na "doplaczach" ma więcej hp od normalnego moba. To już tylko bug samego paska zdrowia, czy wyświetla się jako 45/45, czy 45/15 ^^ W każdym bądź razie - żadna "chwilowa nieśmiertelność" nie ma miejsca :)

 

A Magiczna Bomba się zmieniła - kiedyś efekt bomby był uzależniony od karty żywiołu (lub jej brak) w broni. Teraz bomba jest na prawdę dobra plus pasywny bonus za całe drzewko złodziejskich też jest dość przyjemny. A tak na prawdę, w tym drzewku najważniejszy talent to Niespodziewane Ciosy (o ile budujesz się pod % szansy na kryt i % dmg krytycznych) ;)

 

 

To cóż. Jeżeli i kolegi WolandPL eq nazwałeś słabiutkim, i jednocześnie czarodziej, z którym pvp mowa również nie miał niczego spektakularnego, jeszcze raz - gdzie sens ma stwierdzenie, że eq jest najważniejsze? :P

 

 

Najbardziej mnie ciekawi o jakim buffie dla kos mówisz.... Bo nie wiem, czy to ja o czymś nie wiem, czy to ty coś zmyślasz... :huh:

Raczej wszystko ma wyższy potencjał, gdy walki nie są jeden na jeden. Często widać to na Arenach. Osobiście uważam, że profesje kontrują się nawzajem (taki najprostszy przykład - Sokole Oko Strzelców i niewidzialność Złodziei) i pewne buildy są bardziej wyspecjalizowane w walce przeciwko danemu typowi przeciwnika, etc etc, ale z pewnością gdy w grę wchodzi więcej ludzi, to i jest więcej zabawy ;)

  •  o te bufy 25 % rosnący dmg gdy używasz kosy :D
  •  
  • Miażdżące ostrze: mag strzela wirującym ostrzem zadającym [200% ataku] p. obrażeń znajdującym się w zasięgu przeciwnikom. Nakłada na 7 s karę wrażliwości (x3). Czas rzucania: natychmiastowy. Czas odnawiania: 10 s. Koszt: 30 p. many. Umiejętności tej można teraz używać, nosząc dowolną broń, zadawane przez nią obrażenia rosną jednak o 25%, jeśli gracz używa kosy (cecha ostrza).
  • Żniwa: mag strzela wirującym ostrzem zadającym [230% ataku] p. obrażeń znajdującym się w zasięgu przeciwnikom i otrzymuje na 8 s premię potęgi. Im więcej przeciwników otrzyma obrażenia od ostrza, tym większa skuteczność premii (do maksymalnego poziomu x4). Czas rzucania: 1 s. Czas odnawiania: 15 s. Koszt: 35 p. many. Umiejętności tej można teraz używać, nosząc dowolną broń, zadawane przez nią obrażenia rosną jednak o 25%, jeśli gracz używa kosy (cecha ostrza).


#16 materpl1

materpl1

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 213 Postów:
  • LocationRzeszów

Napisany 27.11.2015 - 18:06:42

 

  •  o te bufy 25 % rosnący dmg gdy używasz kosy :D
  •  
  • Miażdżące ostrze: mag strzela wirującym ostrzem zadającym [200% ataku] p. obrażeń znajdującym się w zasięgu przeciwnikom. Nakłada na 7 s karę wrażliwości (x3). Czas rzucania: natychmiastowy. Czas odnawiania: 10 s. Koszt: 30 p. many. Umiejętności tej można teraz używać, nosząc dowolną broń, zadawane przez nią obrażenia rosną jednak o 25%, jeśli gracz używa kosy (cecha ostrza).
  • Żniwa: mag strzela wirującym ostrzem zadającym [230% ataku] p. obrażeń znajdującym się w zasięgu przeciwnikom i otrzymuje na 8 s premię potęgi. Im więcej przeciwników otrzyma obrażenia od ostrza, tym większa skuteczność premii (do maksymalnego poziomu x4). Czas rzucania: 1 s. Czas odnawiania: 15 s. Koszt: 35 p. many. Umiejętności tej można teraz używać, nosząc dowolną broń, zadawane przez nią obrażenia rosną jednak o 25%, jeśli gracz używa kosy (cecha ostrza).

 

Śpieszę sprostować - przed patchami oba skille były dostępne tylko i wyłącznie gdy używałeś kosy. Teraz można ich używać z dowolną bronią. To żaden buff dla kos. To bardziej balance change dla reszty graczy, którzy kos nie używają, ale coby wciąż ten, co kosę ma, miał jakąś niewielką korzyść z tego, gdy skille wyłącznie dla kosiarzy, są dostępne dla każdego magującego.


Poszukiwana #deadoralive

 

Człowiek głupi jest bliskim krewnym zwierzęcia, bo równie jak ono nie ma żadnych wątpliwości. Aleksander Świętochowski

 

j457yb.jpgCiekawostka - Efekt Zniszczony Pancerz stackuje się tylko 15-ście razy. Czemu "tylko"? Rozbojem byłbym w stanie nałożyć 25 stacków.


#17 BARTISpl

BARTISpl

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 30 Postów:

Napisany 15.01.2016 - 15:40:19

jeśli to jest balance change dla reszty graczy to dlaczego nie ma takiego balansu dla katarów i sztyletów ?





Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych