Skocz do zawartości


Zdjęcie

Witam


3 replies to this topic

#1 Maritta

Maritta

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 0 Postów:

Napisany 12.09.2015 - 17:08:32

Mam sprawe mój znajomy Matisan zaprosil mnie do gry zrobiłam 25 lvl on zrobil screena wyslal maila na gm@.......pl 10 dni

temu do dziś zadnej reakcji

Druga sprawa w czasie gry otworzyłam skrzynie Diamentowa wypadly chyba 3 rzeczy kasa, jakieś eliksiry i 8 run Utrwalanie chciałam podnieść ale się nie dalo po chwili zostałam zabita i wszystko przepadlo szkoda mi tych run napisałam maila 07.09 do tej pory zadnej reakcji tak się traktuje poważnych graczy????????? ZARTY



#2 Thyrael

Thyrael

    Grinder

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 680 Postów:
  • LocationThe Fountain

Napisany 13.09.2015 - 09:39:35

Nie dało się podnieść run które wypadły z kryształowej skrzynki? Na 99% dlatego, że nie było miejsca w plecaku kategorii "łup", to bardzo głuptaśnie z Twojej strony. Raczej nie dziwi mnie fakt, że support nie odpisał w tej sprawie. To, że straciłaś te ity to tylko i wyłącznie Twoja wina :(


"Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong"

 

Enigma - Return To Innocence


#3 Maritta

Maritta

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 0 Postów:

Napisany 13.09.2015 - 16:50:10

Witam mysle ze gdyby wykazali troszkę zainteresowania i chcieliby pomoc na pewno znaleźli by sposób wszystko można sprawdzic



#4 Fresque

Fresque

    Royal Quest GM

  • Royal Quest Support
  • 964 Postów:

Napisany 14.09.2015 - 07:57:52

Mam sprawe mój znajomy Matisan zaprosil mnie do gry zrobiłam 25 lvl on zrobil screena wyslal maila na gm@.......pl 10 dni

temu do dziś zadnej reakcji

Druga sprawa w czasie gry otworzyłam skrzynie Diamentowa wypadly chyba 3 rzeczy kasa, jakieś eliksiry i 8 run Utrwalanie chciałam podnieść ale się nie dalo po chwili zostałam zabita i wszystko przepadlo szkoda mi tych run napisałam maila 07.09 do tej pory zadnej reakcji tak się traktuje poważnych graczy????????? ZARTY

Trochę faktów.

Mail ze zgłoszeniem do "zaproś znajomego" został wysłany 04.09 o godzinie 19:45 także odebraliśmy go w poniedziałek, 07.09.

Potwierdzenie przekazania do weryfikacji zostało wysłane 11.09 o godzinie 11:25.

Jest to 5 dni roboczych, a nie jak piszesz - 10. nie jest też prawdą że wysyłający nie otrzymał potwierdzenia.

 

Co do Twojego drugiego problemu - wszelkie problemy z grą należy zgłaszać na pomoc@royalquest.pl, łatwiej byłoby się odnieść do konkretnego numeru sprawy niż 1 maila z kilkudziesięciu, jednak jeśli Ci tak zależało na naszej odpowiedzi wystarczyło się przypomnieć, GM też człowiek, czasem jakiś mail po prostu umknie wśród innych, pilniejszych.


Zanim napiszesz wątek o błędzie lub zgłosisz błąd w grze kliknij TUTAJ

Nie możesz się zalogować do gry? Masz problem techniczny? Potrzebujesz pomocy supportu? Pisz na: pomoc@royalquest.pl




Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych