Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowe muve.pl - Wersja BETA - Opinie


  • Please log in to reply
503 replies to this topic

#1 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 24.06.2015 - 11:17:33

Macie jakieś przemyślenia? Piszcie.



#2 Kafar

Kafar

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 20 Postów:

Napisany 24.06.2015 - 12:31:29

"Kupiłem" darmowe Dawn of Magic. Aczik "Przejdź proces zakupowy" nie został zaliczony. Do tego gra widnieje u mnie w "Twoje produkty elektroniczne" ale nie widzę nigdzie przycisku do pobrania - mogę jedynie w nią kliknąć co mnie przeniesie do karty katalogowej tej gry w sklepie. Tak jak np na poradniku do Borderlands 2 mam przycisk "Pobierz" a na reszcie produktów przycisk "Klucz" tak na Dawn of Magic nie ma nic

 

EDIT: 20 minut po zaliczyło. Ale zastanawia mnie czemu klucz aktywacyjny/instalacyjny do gry został wysłany na maila a nie dodany do moich produktów elektronicznych (w sensie nie ma przycisku Klucz gdzie by się on wyświetlał). Czyżby to było dostępne (wyświetlanie klucza na półce) tylko dla kluczy Steamowych ?

 

Do tego co mi po kluczu jak...nie mam instalki ?



#3 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 24.06.2015 - 12:36:38

"Kupiłem" darmowe Dawn of Magic. Aczik "Przejdź proces zakupowy" nie został zaliczony. Do tego gra widnieje u mnie w "Twoje produkty elektroniczne" ale nie widzę nigdzie przycisku do pobrania - mogę jedynie w nią kliknąć co mnie przeniesie do karty katalogowej tej gry w sklepie. Tak jak np na poradniku do Borderlands 2 mam przycisk "Pobierz" a na reszcie produktów przycisk "Klucz" tak na Dawn of Magic nie ma nic

 

Powinno zaraz zaliczyć misję. Z grą do pobrania - sprawdzimy.



#4 Kuba

Kuba

    Gracz

  • Members
  • PipPipPip
  • 76 Postów:
  • Locationz nienacka

Napisany 24.06.2015 - 15:13:43

Bardzo przyjemnie się to wszystko prezentuje! 


  • Marcin likes this

0545.png


#5 Dawid Wojciechowski

Dawid Wojciechowski

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 11 Postów:

Napisany 26.06.2015 - 02:16:45

Mam pytanie odnośnie niektórych misji:

1- Odpowiedzi na pytania i zadawanie pytań. Czyli gdzie jest Q&A?

2- Dobry duszek- czy można już zapraszać znajomych, a jeśli tak to jak? ;)
3- Facebookowy like - mimo lajkowania gier/sprzętu zadanie nie zostaje zaliczone. edit - Zaliczyło, ale jest z tą opcją duży problem.

4- Oceń opinie innych - w tytule pisze o opiniach, a w opisie o recenzjach. Czy to jest to samo? A jeśli nie, to jak dodawać recenzje i czy są one już aktywne?

 

Powiedzmy, że to tyle na początek.  :lol:


edit: a jednak jeszcze coś. Jeszcze do tego nie dotarłem i nie wiem czy to jest, czy nie, ale przydałaby się misja, lub 'kamień milowy' w misji polegający na zapisaniu się do newslettera. ;)


Ten post był edytowany przez Dawid Wojciechowski dnia: 26.06.2015 - 03:29:23


#6 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 26.06.2015 - 08:21:40

Mam pytanie odnośnie niektórych misji:

1- Odpowiedzi na pytania i zadawanie pytań. Czyli gdzie jest Q&A?

2- Dobry duszek- czy można już zapraszać znajomych, a jeśli tak to jak? ;)
3- Facebookowy like - mimo lajkowania gier/sprzętu zadanie nie zostaje zaliczone. edit - Zaliczyło, ale jest z tą opcją duży problem.

4- Oceń opinie innych - w tytule pisze o opiniach, a w opisie o recenzjach. Czy to jest to samo? A jeśli nie, to jak dodawać recenzje i czy są one już aktywne?

 

Powiedzmy, że to tyle na początek.  :lol:


edit: a jednak jeszcze coś. Jeszcze do tego nie dotarłem i nie wiem czy to jest, czy nie, ale przydałaby się misja, lub 'kamień milowy' w misji polegający na zapisaniu się do newslettera. ;)

 

 

Cześć! Dzięki za komentarz!

Q&A to po prostu pytania pod grami. Myślałem, że już wszędzie to wyedytowałem. Gdzie to znalazłeś?

 

Można dodawać do obserwowanych. Funkcji dodawania znajomych nie ma. (Przeklikaj dokładnie "Kartę gracza").

 

Wszystkie misje związane z Facebookiem nie zadziałają na becie niestety.

 

Recenzje i opinie to to samo. Poprawię tekst zaraz.

 

 

A co do newslettera, to na becie wszyscy jesteście zapisani przecież, to też by nie zadziałała. Ale mamy to na uwadze.



#7 Raylin

Raylin

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 5 Postów:

Napisany 26.06.2015 - 10:51:17

W kwestii sklepu, to gdy jestem na karcie gry brakuje mi jakiegoś odnośnika (okienka, czy sam tekst, obojętne) do DLC i pozostałych gier z serii; okienko "Zainteresuje Cię także" i rekomendacje nie spełniają tego zadania, a w sumie mogłyby. I jeszcze drobna sprawa, czyli gdy mam już grę na liście życzeń, to po odwiedzeniu jej wciąż jest ten sam przycisk żeby ją dodać, a można by chyba zrobić żeby się wyświetlało, że mam już ją na swojej liście. Mam też pytanie - czy jest gdzieś odnośnik do ostatnich pytań, czy samych pytań bez odpowiedzi, czy też trzeba szukać pod każdą grą, bo jeśli tak to na odpowiedź pytający może sobie poczekać aż ktoś przypadkiem trafi tam gdzie on, a ktoś kto ma daną grę i mógłby udzielić odpowiedzi, zazwyczaj nie ma powodu sprawdzać kolejny raz jej karty w sklepie.
  • jadzka likes this

#8 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 26.06.2015 - 11:10:48

W kwestii sklepu, to gdy jestem na karcie gry brakuje mi jakiegoś odnośnika (okienka, czy sam tekst, obojętne) do DLC i pozostałych gier z serii; okienko "Zainteresuje Cię także" i rekomendacje nie spełniają tego zadania, a w sumie mogłyby. I jeszcze drobna sprawa, czyli gdy mam już grę na liście życzeń, to po odwiedzeniu jej wciąż jest ten sam przycisk żeby ją dodać, a można by chyba zrobić żeby się wyświetlało, że mam już ją na swojej liście. Mam też pytanie - czy jest gdzieś odnośnik do ostatnich pytań, czy samych pytań bez odpowiedzi, czy też trzeba szukać pod każdą grą, bo jeśli tak to na odpowiedź pytający może sobie poczekać aż ktoś przypadkiem trafi tam gdzie on, a ktoś kto ma daną grę i mógłby udzielić odpowiedzi, zazwyczaj nie ma powodu sprawdzać kolejny raz jej karty w sklepie.

 

Cześć,

 

dzięki za super feedback. Faktycznie - nie mamy takiego miejsca. Pewnie większość z Twoich uwag wdrożymy.



#9 Dawid Wojciechowski

Dawid Wojciechowski

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 11 Postów:

Napisany 26.06.2015 - 15:41:33

Misje z fb nie działają? Ale to dopiero od rana, bo w nocy działały i wykorzystałem to. :P

Co do Q&A w misji "Odpowiedzi na pytania" wyedytuj pierwszy 'kamień milowy' (zadanie- ale wolę nazwę kamień milowy;D), bo tam pisze właśnie o dziale Q&A. :P


Ten post był edytowany przez Dawid Wojciechowski dnia: 26.06.2015 - 15:42:26


#10 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 26.06.2015 - 16:00:41

Misje z fb nie działają? Ale to dopiero od rana, bo w nocy działały i wykorzystałem to. :P

Co do Q&A w misji "Odpowiedzi na pytania" wyedytuj pierwszy 'kamień milowy' (zadanie- ale wolę nazwę kamień milowy;D), bo tam pisze właśnie o dziale Q&A. :P

 

Dzięki. No FB na razie wyłączyłem.



#11 Dawid Wojciechowski

Dawid Wojciechowski

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 11 Postów:

Napisany 26.06.2015 - 16:10:49

Do usług. Póki co błędy zgłaszam tam na stronie, ale jakby coś to dam też tu znać. ;) Póki co zgłaszałem m.in. misję puzzel i gry akcji. Kupiłem 1 dlc do hitmana i zaliczyło jedno i drugie. Ale jak kupiłem drugi raz dwa dlc do tej samej gry to już nic nie zaliczało. Tu należy się zatem może edycja opisu misji. Natomiast największy bug był z oglądaniem video i mam nadzieję, że ktoś to sprawdził po moim raporcie. ;)

 

 

Edit: ponadto nie wiem czy to celowe, ale misje wyścigi i symulatory można zaliczyć poprzez 'zakup' darmowego dema znajdującego się sklepie - Scania truck driving simulator.;) 


Ten post był edytowany przez Dawid Wojciechowski dnia: 26.06.2015 - 16:16:25

  • Marcin likes this

#12 MarcinW

MarcinW

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 26.06.2015 - 17:22:37

W jaki sposób mogę anulować zamówienie? dodałem gę do koszyka, przeszedłem aż do płatności ale chciałem zrezygnować tylko nie wiem jak. W historii transakcji zamówienie wisi ze statusem zamówienie złożone' i jest tylko przycisk zapłać. Brakuje możliwości anulowania zmówienia, które nie zostało jeszcze zapłacone. 

 

I nie działa mi opcja aktywacji szybkich zakupów. Mimo zaznaczenia opcji szybkich zakupów w wersji digital i wybrania metody płatności przy próbie zakupu i tak mi się pojawia komunikat żeby aktywować szybkie zakupy.


Ten post był edytowany przez MarcinW dnia: 26.06.2015 - 17:28:31


#13 Bartłomiej Szwedo

Bartłomiej Szwedo

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 37 Postów:

Napisany 27.06.2015 - 10:00:22

witam

 

mam pewne uwagi

 

1.brak zakładki anulowania zamówienia powinna być taka zakładka przynajmniej w digital

2.są niektóre nie czytelne odznaki  niewiadomo jak zabrać się za niektóre misje

3.powinienn być jakiś poradnik może film tak jak było na muve swap ;)

4.brak możliowości usunięcia  z konta opłaconych zamówień powinno samo przechodzić do historii zamówień nie przechodzi za duży chaos jest na koncie w zamówieniach czy to pudełko czy digital  dla mnie do poprawy

np.mam tam zamówienie Batman AK PC edycja pudełkowa  gre dostałęm 23.06   i do tej pory gra nie zmieniła statusu na zrealizowane :(  są też inne zamówienia w formie digital co też

5.czy dodacie nowe odznaki w wersji finalnej strony?

6.brakuje zakładki DLC do danej gry np.Borderlands 2 i powinna być zakładka  do tej gry dostepne DLC  takie i takie itd.

7.kiedy bedzie można korzystać ze srebra i wymieniać na nagrody srebro= nagroda

8.nie przeniosło mi wszytkich gier z muve.pl na bete muve w formie digital brakuje mi jeszcze 6 gier

9.chciałbym żebyście dodali na strone tewasze gobliny jak coś tampolecają czy biegają po stronie  wasze maskotki 

10. pomyślcie o maskotkach.np. pluszowe gobliny jako nagrody w kompanii z metką muve.pl  fajny gadżet

na razie to wszystko dziękuje i pozdrawiam serdecznie

moja ocena sklepu beta 8+ ;)

5


  • Marcin and Dawid Wojciechowski like this

#14 Khyho

Khyho

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 27.06.2015 - 13:37:59

Mam kilka uwag, które od wczoraj udało mi się zauważyć:

 

1. Wypełniając zadanie "super beta tester" zakupiłem jedną z tych darmowych gier (Dawn of Magic). Zadanie zaliczyło jednak do teraz nie dostałem klucza do gry. Widnieje ona w "moje produkty elektroniczne" ale kodu brak : (

2. Nie wszystkie gry, z mojego konta ze starego muve, zostały przeniesione. 

3. Mało intuicyjne dodawanie gier do kolekcji za pomocą "wyszukaj produkt w muve.pl". Brakuje mi tam paska przewijania proponowanych opcji. Przykładowo chce dodać grę na pc, a w propozycjach pokazują się tylko wersje na xboxa, ps albo poradniki.

4. Jak rozwijam pasek powiadomień, ten w prawym górnym rogu, i klikam na jakieś powiadomienie to pokazuje się błąd. Jak się domyślam kliknięcie na powiadomienie dotyczące np. wykonania zadania, powinno mnie przenieść do strony z opisem danego zadania.

5. Brakuje mi w sklepie przycisków "pokaż gry z serii" oraz "pokaż dlc". 

 

Ogólnie oceniam sklep na 4,5/5. Bardzo fajne zmiany i duży krok naprzód :)



#15 Dawid Wojciechowski

Dawid Wojciechowski

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 11 Postów:

Napisany 27.06.2015 - 17:15:23

Mamy misje gry logiczne, przygodówki, akcji itp. Do jakiej odznaki zaliczane będą np. gry strategiczne? Czy może dopiero w przygotowaniu misja jest?;) 


  • Marcin likes this

#16 mir3llo

mir3llo

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 28.06.2015 - 00:49:22

Na taka wersję sklepu właśnie czekałem ! ;)

 

Jeżeli pojawią się jakieś uwagi, dam znać.


  • Marcin likes this

#17 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 29.06.2015 - 08:32:16

W jaki sposób mogę anulować zamówienie? dodałem gę do koszyka, przeszedłem aż do płatności ale chciałem zrezygnować tylko nie wiem jak. W historii transakcji zamówienie wisi ze statusem zamówienie złożone' i jest tylko przycisk zapłać. Brakuje możliwości anulowania zmówienia, które nie zostało jeszcze zapłacone. 

 

I nie działa mi opcja aktywacji szybkich zakupów. Mimo zaznaczenia opcji szybkich zakupów w wersji digital i wybrania metody płatności przy próbie zakupu i tak mi się pojawia komunikat żeby aktywować szybkie zakupy.

 

Rzeczywiście - anulowanie zamówienia gdzieś się zapodziało. Dzięki - pisz na pomoc@muve.pl, to anulujemy ręcznie.

Co do szybkich zakupów - gdzie ten komunikat się pojawia dokładnie?



#18 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 29.06.2015 - 08:45:36

witam

 

mam pewne uwagi

 

1.brak zakładki anulowania zamówienia powinna być taka zakładka przynajmniej w digital

2.są niektóre nie czytelne odznaki  niewiadomo jak zabrać się za niektóre misje

3.powinienn być jakiś poradnik może film tak jak było na muve swap ;)

4.brak możliowości usunięcia  z konta opłaconych zamówień powinno samo przechodzić do historii zamówień nie przechodzi za duży chaos jest na koncie w zamówieniach czy to pudełko czy digital  dla mnie do poprawy

np.mam tam zamówienie Batman AK PC edycja pudełkowa  gre dostałęm 23.06   i do tej pory gra nie zmieniła statusu na zrealizowane :(  są też inne zamówienia w formie digital co też

5.czy dodacie nowe odznaki w wersji finalnej strony?

6.brakuje zakładki DLC do danej gry np.Borderlands 2 i powinna być zakładka  do tej gry dostepne DLC  takie i takie itd.

7.kiedy bedzie można korzystać ze srebra i wymieniać na nagrody srebro= nagroda

8.nie przeniosło mi wszytkich gier z muve.pl na bete muve w formie digital brakuje mi jeszcze 6 gier

9.chciałbym żebyście dodali na strone tewasze gobliny jak coś tampolecają czy biegają po stronie  wasze maskotki 

10. pomyślcie o maskotkach.np. pluszowe gobliny jako nagrody w kompanii z metką muve.pl  fajny gadżet

na razie to wszystko dziękuje i pozdrawiam serdecznie

moja ocena sklepu beta 8+ ;)

5

 

Dzięki wielkie! Z anulowaniem zamówień już wiemy.

 

Ad 2. 

Które misje?

 

Ad. 3

Będzie.

 

Ad.4

super uwaga. Dzięki.

 

Ad. 5

Będziemy transzami dodawać, będzie tego pewnie sporo.

 

Ad. 6

Dzięki!

 

Ad. 7

Na finalnej wersji sklepu.

 

Ad. 8

Do poprawy.

 

Ad. 9

No może coś tam się uda. 

 

Ad. 10

Pomyślimy. :)



#19 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 29.06.2015 - 08:47:10

Mam kilka uwag, które od wczoraj udało mi się zauważyć:

 

1. Wypełniając zadanie "super beta tester" zakupiłem jedną z tych darmowych gier (Dawn of Magic). Zadanie zaliczyło jednak do teraz nie dostałem klucza do gry. Widnieje ona w "moje produkty elektroniczne" ale kodu brak : (

2. Nie wszystkie gry, z mojego konta ze starego muve, zostały przeniesione. 

3. Mało intuicyjne dodawanie gier do kolekcji za pomocą "wyszukaj produkt w muve.pl". Brakuje mi tam paska przewijania proponowanych opcji. Przykładowo chce dodać grę na pc, a w propozycjach pokazują się tylko wersje na xboxa, ps albo poradniki.

4. Jak rozwijam pasek powiadomień, ten w prawym górnym rogu, i klikam na jakieś powiadomienie to pokazuje się błąd. Jak się domyślam kliknięcie na powiadomienie dotyczące np. wykonania zadania, powinno mnie przenieść do strony z opisem danego zadania.

5. Brakuje mi w sklepie przycisków "pokaż gry z serii" oraz "pokaż dlc". 

 

Ogólnie oceniam sklep na 4,5/5. Bardzo fajne zmiany i duży krok naprzód :)

 

Ad. 1

Kod powinien być w mailu lub w historii zakupów.

 

Ad. 2

Już wiemy, wiemy.

 

Ad. 3

OK - dzięki.

 

Ad. 4

To powinno działać, ale widocznie serwery coś tam psują.

 

Ad. 5

OK, dzieki!



#20 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 29.06.2015 - 08:47:49

Mamy misje gry logiczne, przygodówki, akcji itp. Do jakiej odznaki zaliczane będą np. gry strategiczne? Czy może dopiero w przygotowaniu misja jest? ;)

 

Oj, chyba faktycznie trzeba dodać. :D






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych