Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zimobranie, dzień 7


  • Zamknięty temat Ten temat jest zamknięty
6 replies to this topic

#1 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 11.12.2013 - 12:02:04

Dobra. Dzień 7. Gry z serii LEGO, Metro Last Light, Torchlight 2 oraz Red Orchestra. Miłych łowów!
 
 

Dodaj obrazek



#2 Jerzy Stoszek

Jerzy Stoszek

    Uparty Gracz

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 185 Postów:

Napisany 11.12.2013 - 15:09:40

Mam przeczucie że w tym roku Muve.pl będzie miało w "zimobraniu" rekord pobrań i opłaconych gier cyfrówek:)

Czy bardzo pobije tegoroczne promocje różnych konkurencji?



#3 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 12.12.2013 - 11:57:56

Zobaczymy. :)



#4 davit

davit

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 12.12.2013 - 13:17:50

Kupiłem [color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]Torchlight 2 ale nigdzie nie widzę klucza do tej gry. Gdy pobieram przez Wasz downloader i instaluje, załącza się steam, a potem prosi o klucz, skąd mam go pobrać? W zakładce Moje gry do pobrania, też nie widać klucza.[/color]



#5 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 12.12.2013 - 13:44:05

Kupiłem [color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif;]Torchlight 2 ale nigdzie nie widzę klucza do tej gry. Gdy pobieram przez Wasz downloader i instaluje, załącza się steam, a potem prosi o klucz, skąd mam go pobrać? W zakładce Moje gry do pobrania, też nie widać klucza.[/color]

 

Klucz, po zaksięgowaniu pieniędzy u nas, otrzymasz na maila (sprawdź spam) (będzie na naszej stronie w historii zakupów, po kliknięciu na numer zamówienia). A w razie dalszych problemów - pisz na pomoc@muve.pl.



#6 davit

davit

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 12.12.2013 - 13:49:26

Klucz, po zaksięgowaniu pieniędzy u nas, otrzymasz na maila (sprawdź spam) (będzie na naszej stronie w historii zakupów, po kliknięciu na numer zamówienia). A w razie dalszych problemów - pisz na pomoc@muve.pl.

Zamówienie opłaciłem kartą, jest status wysłane rozumiem wiec, że już zaksięgowane? Wysłałem już info do pomocy.



#7 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 12.12.2013 - 13:54:58

Zamówienie opłaciłem kartą, jest status wysłane rozumiem wiec, że już zaksięgowane? Wysłałem już info do pomocy.

 

Tak. "Wysłane", to już powinno być na Twoim mailu. Pisz, zgłaszaj sprawę. Wszystko wyjaśnimy.






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych