Skocz do zawartości


Zdjęcie

Albion Online (PC,Android,Mac,IOS)


17 replies to this topic

#1 Nieskalany

Nieskalany

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 320 Postów:

Napisany 22.08.2014 - 19:24:02

Nowe, świeże podejście do sandboxów. Jeśli kiedyś grałeś w takie hity jak Ultima czy Helbreath to ten tytuł może Cię zainteresować. 

Co uświadczymy w tej produkcji? 

-Ekonomia oparta o poczynania graczy

-Otwarty świat w którym walczysz o terytorium a każde miejsce może być miejscem twojej śmierci

-Możliwość budowy własnych miast, pełna dowolność w rozbudowie swojego terytorium

-PvP w każdym aspekcie rozgrywki

-Jeden świat dla wszelkich urządzeń wspierających grę

-Drzewka rozwoju przypominające te z Path of Exile

-Brak klas (jesteś tym co nosisz)

-Craft jest podstawą wszystkiego 

 

i wiele, wiele więcej. Kto zamierza grać? Niesamowicie kusi móc się bawić w fajną grę jednocześnie na domowym pc i smartfonie. :)


a1ex.png pai4.png kmb0.jpgpai4.png.a468X60_01_web.jpg


#2 DamYan

DamYan

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 304 Postów:
  • LocationKraków

Napisany 23.08.2014 - 10:26:35

Fajnie, że zacząłeś temat o Albion Online :)

Siedzę prawie od początku na ich forum i przyglądam się rozwojowi AO.

 

Niedługo startują kolejne testy, bodajże 15 wrzesień :P



#3 Nieskalany

Nieskalany

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 320 Postów:

Napisany 23.08.2014 - 12:09:50

Founder pack zakupiony? :)


a1ex.png pai4.png kmb0.jpgpai4.png.a468X60_01_web.jpg


#4 Shizomi

Shizomi

    Grinder

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 483 Postów:
  • LocationNovigrad

Napisany 24.08.2014 - 21:11:45

Sam bym zagrał, ale niestety bez founder packa to niemożliwe. Trzeba poczekać do 2015r :)


Royal News

Magazyn gry Royal Quest

Dziękuję wszystkim za czas poświęcony na tworzenie magazynu!

(15.02 - 15.07.2014 r.)


#5 DamYan

DamYan

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 304 Postów:
  • LocationKraków

Napisany 26.08.2014 - 05:47:14

Ja też nie mam founder packa ale liczyłem na klucz od nich :D



#6 Istvan

Istvan

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 12.10.2014 - 21:32:12

Android jest raczej zagrywką marketingową :P Daje tam jakieś możliwości, jednak największa przyjemność gry jest na kompie :) 


  • Nieskalany likes this

nLbPc.png


#7 Nieskalany

Nieskalany

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 320 Postów:

Napisany 12.10.2014 - 23:15:33

Coś w tym jest. Jednak na nvidii shield osiągami jest bardzo blisko komputera(więc jest to jakieś rozwiązanie). Jedyny minus to brak skrótów na klawiaturze. Aktualnie i tak nowe komputery mają ekran dotykowy więc też polecam granie na laptopach, pcetach. 


a1ex.png pai4.png kmb0.jpgpai4.png.a468X60_01_web.jpg


#8 Istvan

Istvan

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 15.10.2014 - 23:26:02

Ale masowe pvp bez myszki jest raczej kłopotliwe:P Osobiście nie grałem na tablecie, ale wydaje mi się, że raczej jest to opcja na crafting, handel czy ewentualnie jakiś gathering :P

 

Filmik z eventu kończącego testy :P


nLbPc.png


#9 Istvan

Istvan

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 25.10.2014 - 22:14:34

Deweloperzy udostępnili dzisiaj plan prac przed kolejnymi testami, warto przeczytać :)
 
Wersja angielska (oryginalna)
 
Wersja spolszczona
  • Nieskalany likes this

nLbPc.png


#10 Istvan

Istvan

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 09.11.2014 - 19:58:29

Refresh :)

 

Twrórcy Albion Online przygotowali dla nas listę rzeczy, nad którymi będą teraz pracować. Oryginalny news tutaj. Poniżej tłumaczenie:

Potwory i przedmioty

  • Rozszerzenie frakcji potworów o unikalne przedmioty dla danej grupy stworzeń oraz specjalne nagrody powiązane z frakcjami.
  • Więcej rzadkich przedmiotów – zwiększenie liczby i rodzajów przedmiotów. Będzie o wiele więcej różnych itemów na dany tier oraz progresja w obrębie danego tieru (np. T4 Miecz -> T4 Długi miecz itp.). Niektóre przedmioty będą wymagały specjalnych surowców z potworów. Rzadkie bronie będą czasem mocniejsze niż zwykłe bronie wyższego tieru (np. unkialny T3 jest lepszy niż pospolity T4 czy T5).
  • Więcej specjalizacji dla postaci.
  • Więcej potworów oraz ich zróżnicowanie, aby walka była bardziej wymagająca i interesująca.
  • Lepsze dungeony i bossy – poprawienie systemu dungeonów, dodanie mini-bossów oraz bossów (specjalne przedmioty z bossów).
  • Skalowania siły potworów w zależności od liczby atakujących je graczy.

Doświadczenie nowych graczy

  • Ułatwienie rozgrywki niedoświadczonym graczom w strefie non-pvp, głównie z uwagi na to, że utrata ekwipunku zniechęca nowicjuszy. Zostanie wprowadzona następująca zmiana: gdy mob dobije nam do ) HP, zamiast zginąć zostaniemy powaleni na ziemię. Po pewnym czasie będziemy mogli wstać nie tracąc sprzętu (nadal zostaje uszkodzony).

Gra solo

  • W ostatnich testach, grający solo zatrzymali się mniej więcej na poziomie T4, głównie dlatego, że  T4 było łatwo osiągnąć. Z uwagi na to zostaną podjęte pewne kroki, aby ułatwić osiągnięcie solo poziomu T5 na terenach non-pvp.
  • Misje – zostanie wprowadzony system zadań oparty na tworzonym przez graczy świecie. Nagrody za misje będą dostosowywać się do aktualnej sytuacji (nie będzie można farmić samymi misjami). Zadania będą powiązane z frakcjami mobów.
  • Poprawienie housingu – dopracowanie buffów z mebli, aby były bardziej pomocne np. zwiększenie zdobywanego silvera czy fame w czasie trwania bonusu. Dodanie bonusów trwających dłużej niż godzina.

Gra w grupie

  • Gracze będą mogli tworzyć party z systemem podziału fame oraz dropu.

Świat

  • Dzikie tereny – mapy, które nie zawierają działek gildii.
  • Dodanie specyficznych regionów z unikalnymi dla danych terenów obiektami, dungeonami, fortecami frakcji itp.
  • Nowe biomy – zróżnicowanie map pod względem klimatycznym.
  • Poszerzenie świata – ogólna mapa będzie znacznie większa niż w poprzednich testach.

Uprawy i alchemia

  • Zostanie dodana uprawa roślin oraz hodowla zwierząt (w tym mounty). Nasiona będą zdobywane podczas eksploracji otwartego świata.
  • Jedzenie – z rolnictwa będziemy czerpać jedzenia, które będzie działać jako buffy na pewien czas ale również będzie potrzebne do utrzymania budynków i terenów. Specjalne potrawy będą wymagać rzadkich składników itp.
  • Zmniejszenie zużycia budynków – z uwagi na to, że będą wymagać teraz jedzenia, które trzeba będzie produkować.
  • Dodanie systemu alchemii, który pozwoli tworzyć różne mikstury.

Naprawa i odzyskiwanie surowców

  • Naprawianie nie będzie wymagać już surowców, lecz sam silver (gold)
  • Odzyskiwanie surowców z itemków nie będzie wymagać silvera, a nawet będzie zwracać nam troszkę pieniędzy, przez co opłaci się czasem zbieranie niepotrzebnego loota.

Budowanie na wyspach

  • Z uwagi na brak miejsca na budowanie (tereny pozajmowane przez gildie itp.) zostanie dodana opcja wykupu wyspy przez gildię.  Gracz lub gildia będą w stanie zakupić wyspę, na której będzie sporo terenu budowalanego i będzie on bezpieczny przed atakami GvG. Dostać się będzie tam można poprzez port. Wyspy będą mogli odwiedzać inni gracze.
  • Utrzymanie wyspy – nie będzie regularnego czynszu za wykup wyspy, jednak trzeba liczyć się z podwyższonym podatkiem we wszystkich budynkach produkcyjnych. Na wyspie nie będzie surowców ani mobów, więc trzeba będzie wszystko zbierać w otwartym świecie (może  z wyjątkiem T1 T2).
  • Farmy – wyspy będą pełnić kluczową rolę w nowym systemie rolnictwa, który wymaga sporo przestrzeni, której nie ma dużo na głównym kontynencie).

Zbieractwo

  • Automatyczne używanie narzędzi. Wystarczy, że będziesz posiadał potrzebny przyrząd w ekwipunku. Nie będzie cooldownu na broni w trakcie zbierania.
  • Rzadkie surowce – zostaną wprowadzone unikalne wersje istniejących już surowców. Będą one losowo spawnowały (tzn. istniejące złoże ma małą szansę na przemianę w unikalne na pewien czas). Unikalne surowce będą potrzebne do craftowania lepszych przedmiotów.

Inne

  • Zostaną dodane umiejętności do pewnych mountów oraz prawdopodobnie opcja aout-attaku. Jednak wszelkie zmiany będą wprowadzane z ostrożnością, aby nie zachwiać równowagą w pvp (tzn. atakowanie uciekających graczy mountami).
  • Wprowadzenie areny walk i PvP 1 na 1. W chwili obecnej to tylko pomysł, jednak jest brany pod uwagę.
  • Masa małych zmian kosmetycznych.

Z uwagi na to, że lista rzeczy do zrobienia jest dosyć duża zimowe testy zostaną przesunięte na styczeń 2015. Konkretna data zostanie podana w grudniu 2014. W międzyczasie pojawiać się będą newsy informujące o postępie prac.

 

Prace nad systemem party już trwają! Poniżej pierwsze efekty:

party.jpg


nLbPc.png


#11 Istvan

Istvan

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 20.11.2014 - 22:54:41

Oficjalny wpis na temat systemu rolnictwa w Albion Online znajduje się tutaj, a poniżej tradycyjnie przetłumaczona wersja:

Witajcie,

Rolnictwo jest jednym z większych systemów, znajdujących się na naszej liście rzeczy do dodania, tak aby Albion Online nie opierał się wyłącznie na walkach PvP (które i tak wszyscy kochają!), ale również oferował ciekawe opcje dla osób, które skupiają się także na produkowaniu różnego rodzaju dóbr.

Prowadzenie farmy ma być nie tylko alternatywą dla PvP. Uprawy będą dostarczać nam także składników potrzebnych do tworzenia posiłków, których spożycie dawać będzie różne efekty.

Farm_Blog_Marcus.jpg
Co i jak?

System uwzględnia zarówno uprawę roślin jak i hodowlę zwierząt. Oczywiście pojawi się także odpowiedni zestaw budynków takich jak farma czy pastwisko, które będą dostępne w nowej zakładce stworzonej specjalnie dla budowli rolniczych. Postawienie farmy lub pastwiska będzie wymagać gleby (nowy rodzaj działki), natomiast inne z nowych budynków takie jak młyn, piekarnia, rzeźnia czy chata alchemika wybudujemy na tradycyjnych działkach budowlanych. Będą działać na podobnych zasadach co domki, ich właściciel będzie mógł nadać prawa użytkowania (sadzenia, zbioru u[raw itp.) konkretnym graczom czy grupom.

ChickenCarrot.jpg

Uprawy wymagać będą nasion, a hodowla młodych zwierząt (jakkolwiek to nie brzmi:) ). Nasiona i zwierzątka będzie można przechowywać w ekwipunku oraz umieszczać w odpowiednich budynkach (na polu lub w stajni). Po ich zainstalowaniu, zaczynają automatycznie wzrastać. Zwierzęta będą potrzebować paszy i przestaną rosnąć jeśli nie będą karmione. Niektóre zwierzęta mogą być dosyć wybredne i będą jeść tylko określone rodzaje żywności, w zależności od tego czy są roślinożerne, mięsożerne czy wszystkożerne. Gdy zwierze całkowicie dorośnie mamy szansę na uzyskanie potomstwa i powiększenie hodowli. Z dorosłych osobników pozyskamy różne typy jedzenia np. jajka, mleko, które możemy skonsumować lub też użyć ich do produkcji bardziej skomplikowanych potraw. Możemy także zabić zwierzę i pozyskać mięso.

ss+2014-11-17+at+07.01.49.jpg Produkty

Z upraw i hodowli otrzymamy podstawowe produkty, które będzie można spożyć lub użyć jako składniki w bardziej skomplikowanych daniach takich jak ciasta, torty czy kebsy! xD

CONSUMABLES.png

Nowe budynki odegrają znaczącą rolę w procesie produkcji pożywienia. Przykładowo gracze mogą zebrane zboże przetworzyć na mąkę, a następnie użyć jej i innych składników do stworzenia posiłku. Większość przygotowanych potraw może być użyta prosto z ekwipunku (kliknięcie w ikonę lub hotkey). Mikstury alchemiczne będą dawać różne bonusy przydatne w walce. Potion będą miały cooldown, także ich użycie wymaga przemyślenia i taktyki.

ConmsumablesIcon.jpg
 

 


nLbPc.png


#12 Thyrael

Thyrael

    Grinder

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 694 Postów:
  • LocationThe Fountain

Napisany 20.11.2014 - 23:54:58

Osobiście od jakiegoś czasu czekam na Albiona w wersji "tańszej" i doczekać się nie mogę, bo gra zapowiada się fantastycznie.

 

Pozwolę sobie na pewne porównanie, Albion to wg mnie taki Settlers IV na speedzie w wersji 0nline.

Mylę się?

 

Yo.


"Don't be afraid to be weak
Don't be too proud to be strong"

 

Enigma - Return To Innocence


#13 Nieskalany

Nieskalany

    Gracz Niezawodny

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 320 Postów:

Napisany 21.11.2014 - 21:50:08

Bliżej mu do ultimy z sandboxem:)

a1ex.png pai4.png kmb0.jpgpai4.png.a468X60_01_web.jpg


#14 Istvan

Istvan

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 30.11.2014 - 14:10:27

Nie grałem w Ultimę, ale większość osób także potwierdza podobieństwo :P


nLbPc.png


#15 Istvan

Istvan

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 08.12.2014 - 11:14:17

Refresh. Pojawił się kolejny „większy” news ze świata Albion Online. 
 


Wstęp
Początkowo zarówno gracze jak i gildie utrzymywały swoje tereny poprzez cykliczne opłaty w postaci silvera. Czynsz był pobierany automatycznie z konta gracza lub gildii. Jeśli na koncie nie było wystarczającej kwoty, prawa do działki były tracone i każdy mógł ją nabyć wraz z wybudowanymi tam budynkami.
Jedzenie zastąpi od teraz opłaty z silvera. Zakup działki wymagał będzie dalej silvera, jednak opłata ta jest jednorazowa, a dalsze utrzymanie terenu wymaga jedzenia.

Utrzymanie działek
Od teraz aby utrzymywać prawo do zarządzania działką będziemy musieli produkować (bądź kupować) jedzenie. W chwili, w której zapotrzebowanie na jedzenie dla danej posesji jest większe niż nasze aktualne zasoby, gildia automatycznie traci prawo do tego terenu, a działka zostaje otwarta dla wszystkich innych graczy (dopóki ktoś jej znowu nie zakupi).
312481418033480277916.jpg
Gracze mogą zaopatrywać działki w jedzenie poprzez interakcje z monolitem (duży kamień w środku działki, czerwona kropka na mapie), który jest swego rodzaju magazynem żywności. O ilości zapasów będzie informował specjalny pasek, a w chwili gdy ilość przechowywanego jedzenia będzie na niskim poziomie, cała gildia otrzyma stosowne powiadomienie.
698811418033481277916.jpg
W celu zachęcenia graczy do „wpłącania” żywności, posiadacz działki może ustawić nagrodę w postaci silvera dla tych, którzy dokładają się do „czynszu”. Dodatkowo każdy może dorzucić parę groszy do puli na nagrody. Ich wysokość ustalają osoby posiadające następujące rangi: Guild Leader, Right Hand i Master of Coin.
Jeśli przejmiemy działkę od innej gildii, zgarniamy przy okazji zgromadzone tam zapasy i oczywiście dalej utrzymujemy ją tak jak inne nasze posiadłości.
725441418033482277916.jpg

 Jedzenie
Żywność będzie także wymagana do utrzymania budynków produkcyjnych w stanie używalności. Budynki będą dalej wymagały klasycznych napraw, ale oprócz znanego już paska obrazującego zużycie danej budowli, pojawi się także „pasek żywości”.
259311418033482277916.jpg
Pasek ten pokazywał będzie tak jak w przypadku terenów poziom zapasów jedzenia, a jego poziom będzie spadał z każdym dniem. Budynek będzie się zużywał tylko gdy zapasy jedzenia się wyczerpią lub gdy będzie atakowany przez gracza (np. jak trafi się jakiś szogun z młotkiem). W praktyce pozawala to na całkowite uniknięcie napraw, jeśli oczywiście produkujemy wystarczająco dużo jedzenia.

nLbPc.png


#16 Istvan

Istvan

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 01.01.2015 - 22:39:15

 

newssy.jpg

To na co wszyscy z niecierpliwością czekali. Kolejne testy odbędą się:

26 stycznia 2015

Deweloperzy mają zatem tylko 5 tygodni na dokończenie zaplanowanych prac, tak aby były gotowe dla testerów. Alfa potrwa 4 tygodnie i ma za zadanie doprowadzić Albion Online do kolejnego etapu jakim jest faza BETA.

Co pojawi się w nadchodzącej alfie?

skullpiccy.jpg

Dodatkowo:

  • opcja spersonalizowania hotkey’ów skilli.
  • zoptymalizowanie obrażeń broni i spelli.
  • Dungeony będą teraz sklasyfikowane na podstawie ich wielkości i trudności (pojawiać się też będzie info o zalecanej liczbie graczy do danej jaskini).
  • Złoża będą teraz miały szansę stać się unikatowym złożem, z którego pozyskamy specjalne surowce ).
  • Nowe rodzaje terenów do przejęcia i kontrolowania przez gildie.
  • Wiele mniejszych zmian

Testy dostępne będą dla wszystkich posiadaczy pakietu legendarnego i epickiego!


  • Nieskalany likes this

nLbPc.png


#17 Istvan

Istvan

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 10.03.2015 - 16:37:50

Jeśli ktoś interesuje się tytułem to zapraszam do lektury planu zmian przed przyszłymi testami. Wersja oficjalna w języku angielskim oraz polskie tłumaczenie.

Poniżej filmik z walki o miasto z udziałem naszych rodaków :)


nLbPc.png


#18 Istvan

Istvan

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 10 Postów:

Napisany 11.06.2015 - 22:43:01

Odświeżam temat:P (Właściwie to wykopuje, ale to ze względu na to, że letnie testy tuż tuż i może ktoś się zainteresuje). Jak wbić na testy?  Trzeba mieć conajmniej Epicki pakiet lub farta w jakimś konkursie.
 


nLbPc.png




Dodaj odpowiedź



  


0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych