Skocz do zawartości


Zdjęcie

Patchnotes do wersji 0.8.9.85, 0.8.9.96 i 0.9.Czas Bohaterów


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Fresque

Fresque

    Royal Quest GM

  • Royal Quest Support
  • 966 Postów:

Napisany 10.06.2014 - 14:33:49

Wersja: 0.9.Czas Bohaterów

 

Wprowadzono zmiany w trybach PvP „Labirynt Klucznika” i „Bitwa o kryształ Arkona”:

 

Labirynt Klucznika:

 

  • Od teraz zakres poziomów wszystkich zamków wynosi od 10 do 60. W bitwie o zamek mogą brać udział drużyny z gildii złożone z postaci na poziomie od 10 do 60. 
  • Od teraz maksymalny rozmiar grupy, która może wziąć udział w bitwie o zamek, wynosi 4 postaci.
  • Na drużynę graczy, która zdobyła zamek, zadziała efekt Bohater Elenii. Efekt wpływa tylko na tych graczy, którzy w momencie przejęcia zamku byli obecni w miejscu oblężenia (i byli, rzecz jasna, online).
  • Pozostali uczestnicy walk w momencie zdobycia zamku otrzymują efekt Uczestnik oblężenia. Efekt wpływa tylko na tych graczy, którzy w momencie przejęcia zamku byli obecni w miejscu oblężenia (i byli, rzecz jasna, online).
  • Efekty Bohater Elenii i Uczestnik oblężenia zapewniają dostęp tylko do lochów zamków zdobytych w oblężeniu. Czas działania efektów wynosi 6 dni i 19 godzin.
  • Jeśli oblężenie nie skończy się przed upływem wyznaczonego czasu i zamek pozostanie niezdobyty, uczestnicy oblężenia nie uzyskają efektów, a zamek zachowa neutralny status.
  • Aktywne efekty Bohater Elenii i Uczestnik oblężenia uniemożliwiają stawianie stawek na oblężenia zamków i branie udziału w innych oblężeniach.
  • Tymczasowo anulowano stawki na oblężenia w królewskich realach i ograniczono do 20 liczbę stawek na oblężenia zamków.
  • Zmodyfikowano harmonogram bitew o zamki

Zamkowy loch i Bitwa o kryształ Arkona:

 

  • Od teraz gracze, którzy nie mają prawa przebywać w zamkowych salach i lochu, będą teleportowani do opiekunki. 
  • Bitwa o kryształ Arkona ma teraz ograniczony czas trwania wynoszący 60 minut. Jeśli po upływie tego czasu jedna z gildii nie zniszczy kryształu, ulegnie on autodestrukcji, a w zamkowym lochu pojawi się dużo silnych potworów.
  • Od teraz do zamkowego lochu mogą wchodzić gracze będący pod wpływem jednego z dwóch efektów: Bohater Elenii lub Uczestnik oblężenia.
  • Dodano wejście do zamkowego lochu za pośrednictwem strażnika zamku. Za wejście pobiera on 1000 złotych monet.
  • W trakcie przemiany kryształu Arkona (trzecie stadium tego procesu, gdy Arkon można zbić) potwory wewnątrz zamkowego lochu zyskują efekt Blask Arkona. Wówczas obrażenia zadawane potworom są trzykrotnie mniejsze, a obrażenia przez nie zadawane są trzykrotnie większe. Nie można usunąć tego efektu – zostanie on automatycznie zniesiony po destrukcji kryształu (kryształ może ulec zniszczeniu w dwóch przypadkach: wskutek ciosu zadanego przez gracza lub po upływie wyznaczonego czasu).
  • W trakcie przemiany kryształu Arkona (wówczas, gdy można go zbić) gracze należący do gildii otrzymują – za każdy zdobyty zamek oraz za efekt Bohater Elenii – premię do ataku w wysokości +20% oraz do obrony w wysokości +40%.
  • Królewska nagroda za zniszczenie kryształu Arkona to dodatkowe przedmioty i karty potworów.
  • Wprowadzono nową walutę: odłamek Arkona, a także sklep, w którym można kupować towary za te pieniądze. Sklep znajduje się u BN-a NPC Carla w laboratorium alchemicznym w stolicy Varlone.
  • Dopóki kryształ Arkona znajduje się w trzecim stadium (gdy można go zbić), za zabicie potwora lub innego gracza przyznawany jest 1 odłamek Arkona (jeśli gracz ma niższy poziom, to za każdy poziom różnicy prawdopodobieństwo otrzymania odłamku spada o 10%; minimalna szansa wynosi 3%. jeśli wróg był na takim samym lub wyższym poziomie, prawdopodobieństwo wynosi 100%).
  • Gracz, który jako ostatni uderzył kryształ Arkona, otrzymuje 100 odłamków Arkona. Poza tym łup po zniszczeniu kryształu otrzymuje ten, kto zadał mu najwięcej obrażeń.

 

Sprzedaż reali w prywatnym sklepie

 

Do gry dodano opcję, dzięki której gracze mogą wymieniać między sobą królewskie reale na złoto. Z nowej funkcji można korzystać za pośrednictwem aszkalockich kupców i kierowników targowiska. W menu swojego aszkalota możesz określić sumę królewskich reali wystawionych na sprzedaż i cenę za jednego królewskiego reala podaną w złocie.

Kurs reala jest przeliczany raz na dobę w oparciu o dokonane transakcje.

 

Kod PIN

 

Do gry wprowadzono kolejne zabezpieczenie przed włamaniami na konta: w momencie pierwszego uruchomienia gry należy podać 4-cyfrowy kod. Każde następne uruchomienie gry będzie wymagać podania tego kodu; można też zaznaczyć opcję „Pamiętaj kod PIN przez 30 dni”. Jeżeli gracz będzie chciał zalogować się na to samo konto z innego komputera, ponownie musi wprowadzić kod PIN.

 

Wprowadzone poprawki

 

Zdolności i talenty:

  • Usunięto błąd, wskutek którego zdolność złodzieja Sabotaż nie wymagała odnowienia w trakcie działania efektu Okowy cienia.
  • Od teraz talent łowcy Rzucenie pułapki współgra ze zdolnościami Pułapka i Zadzior.
  • Od teraz kryształ Aquy znosi działanie efektu wywoływanego przez zdolność rozbójnika Odwrócenie uwagi. Zasięg działania zdolności Odwrócenie uwagi zmniejszono do 7. Maksymalną liczbę celów, na które wpłynie efekt Odwrócenia uwagi, ograniczono do 5.
  • Od teraz zdolność maga Fala siły nie odrzuca bossów.
  • Od teraz talent szermierza Zapał wpływa na działanie zdolności Krąg czasu.
  • Czas użycia zdolności strzelca Opatrunek skrócono do 1,5 sekundy. Od teraz zdolność działa co sekundę (wcześniej działała co 2 sekundy), ale jeden cykl przywraca mniej zdrowia. Dlatego łączna ilość przywróconych punktów życia nie uległa zmianie.

Potwory:

  • Neutralny żywioł ognistego batożnika został zmieniony na żywioł ognia.
  • Atak z dystansu wykonywany przez małego pożeracza trucizn zmieniono na atak wręcz.
  • Poprawiono nazwę potwora w zadaniu „Kamienna ochrona”. Od teraz potwór nazywa się „gargulec”.

Pozostałe:

  • Naprawiono błędne działanie premii, z której korzysta tireks.
  • Od teraz gra zachowuje się stabilniej w sytuacji, gdy większa liczba graczy przebywa w tej samej lokacji.
  • Poprawiono błędy w tekstach i opisach niektórych zadań.

Zanim napiszesz wątek o błędzie lub zgłosisz błąd w grze kliknij TUTAJ

Nie możesz się zalogować do gry? Masz problem techniczny? Potrzebujesz pomocy supportu? Pisz na: pomoc@royalquest.pl


#2 Fresque

Fresque

    Royal Quest GM

  • Royal Quest Support
  • 966 Postów:

Napisany 10.06.2014 - 14:35:55

Wersja 0.8.9.96

 

Ogólne:

  • Na horyzoncie Elenii ukazała się od dawna oczekiwana, latająca wyspa z Niebieskim Targowiskiem. Królewscy astrolodzy uważnie wypatrują zbliżenia się świątecznej wyspy i zapewniają mieszkańców, że wkrótce będzie można odwiedzić Targowisko.
  • Zwiększono wartość premii następujących wierzchowców: tireksa, karkarona, purpurowego ireksa i sępa. Pojawiły się nowe zwierzęta wierzchowe: insektor, dront i kostnik.
  • Od teraz efekt Potęga miłości przestaje działać po zakończeniu wydarzenia Dzień Świętego Vallena.

Klasy:
 
Mag

  • Od teraz odległość, na którą zostają odrzuceni wrogowie dzięki zdolności Fala siły, nie zależy od premii do zasięgu.

Krzyżowiec

  • Od teraz krzyżowiec przygotowujący się do użycia zdolności Wielki Krzyż zyskuje odporność na efekty kontroli lub przerwania działania efektów. Co prawda można odwołać proces przygotowania do użycia zdolności, ale pociągnie to za sobą określone skutki (należy zaczekać na odnowienie się zdolności). Bomba lodowa i Fala siły nie mogą przerwać przygotowań do użycia zdolności.

Łowca

  • Usunięto błąd uniemożliwiający jednoczesne użycie talentu Rzucenie pułapki i następujących zdolności: Pułapka, Zadzior, Lodowa Pułapka.

Potwory

  • Naprawiono błędne działanie ataku pożeracza trucizn: od teraz potwór atakuje tylko wręcz.
  • Potwory zaliczane do paskud są od teraz zwierzętami.

Dialogi i zadania

  • Poprawiono opisy zadań: „Jedzenie dla Paula. Zdobywanie traptoru”, „Szkolenie dla początkujących złodziei”, „Leśne dary” i „Stara biblioteka”.
  • Usunięto błąd w rozmowie z opiekunką Aiką.
  • Poprawiono konfigurację przedmiotów w zadaniu „Ludzkie technologie”: od teraz po wykonaniu misji kamienie młyńskie przestają działać (nie świecą się i nie można ich kliknąć).

Przedmioty

  • Poprawiono ikonę szkatułki mistrza Cienia.
  • Poprawiono opis serca terrana.
  • Poprawiono opis karty faraona.
  • Poprawiono błąd w przepisie na piekielne rękawice: 60 zaworów gazowych zamieniono na 65 sztuk diabelskich rogów.

Zanim napiszesz wątek o błędzie lub zgłosisz błąd w grze kliknij TUTAJ

Nie możesz się zalogować do gry? Masz problem techniczny? Potrzebujesz pomocy supportu? Pisz na: pomoc@royalquest.pl


#3 Fresque

Fresque

    Royal Quest GM

  • Royal Quest Support
  • 966 Postów:

Napisany 10.06.2014 - 14:36:39

Wersja 0.8.9.85

 

Ogólne:

  • Usunięto błąd powodujący opóźnienie przy próbie wzięcia łupu za pomocą spacji po pokonaniu potworów.
  • Zlikwidowano podatek od zakupu towarów na targowisku. Naprawiono wadliwe działanie targowiska.
  • Naprawiono błędy w funkcjonowaniu Odpoczynku powodującego utratę doświadczenia przez postaci na niektórych poziomach.
  • Poprawiono opisy licznych zdolności i talentów.
  • Od teraz z portalu może korzystać tylko postać używającą zdolności oraz postaci znajdujące się w tej samej drużynie, co ona.
  • Naprawiono nieprawidłowe działanie efektu Płomień w przypadku potworów ognia.
  • Od teraz wiadomość o tym, że brakuje karmy dla wierzchowca, jest wyświetlana prawidłowo.
  • Kiedy gracz będzie chciał użyć przedmiotu nieodpowiedniego pod względem poziomu lub klasy, pojawi się poprawna wiadomość.
  • Zmodyfikowano mechanikę walki w wykonaniu postaci trzymających broń w obu rękach. Obrażenia zadawane bronią trzymaną w drugim (lewym) ręku i jej prędkość ataku zwiększają wartość obrażeń na sekundę zadawanych podczas walki wręcz, ale w żaden sposób nie wpływają na parametr ataku. Wszystkie pozostałe premie do broni w drugim ręku działają na postać w normalny sposób.
  • Poprawiono model BN-a (maga) w Maragorne: dziewczyna trzyma w ręku książkę. 
  • Usunięto błąd dźwięku magów w Północnym Kabuku. Naprawiono działanie niedostępnego obszaru w Północnym Kabuku.

Klasy: ogólne

  • Sztandar ciemności, Sztandar światła, Ognisko, Roland V, Roland VI nie mogą zostać zastąpione przez zdolności (m.in. przez Pole energetyczne, Ścianę ognia itp.).
  • Usunięto parametr „zasięg” z opisu następujących zdolności: Zadzior, Pułapka, Sztandar ciemności, Sztandar światła.
  • Naprawiono błąd w działaniu zdolności Skok: od teraz po jej użyciu zawsze trzeba będzie poczekać, nim się odnowi.
  • Od teraz Ognisko nie przywraca zdrowia Rolandowi X. Zdolności: Rozpruwacz, Nawałnica i Strzał czasowy prawidłowo wpływają na Ognisko.
  • Od teraz efekty zdolności Opatrunek i Regeneracja nie leczą niepotrzebnie podczas ich inicjacji.

Mag

  • Poprawiono opis zdolności Złodziej zaklęć. Za pomocą zdolności Złodziej zaklęć nie można już skraść efektu Szczęście.
  • Naprawiono błąd w działaniu talentu Zastój: od teraz talent funkcjonuje z automatycznym atakiem bez broni.

Czarnoksiężnik

  • Poprawiono błędną wartość obrażeń zadawanych przez efekt Płonący pożeracz, zaokrąglając ją do pełnej liczby.
  • Dodano opis do efektu Piekielny ogień.
  • Od teraz obrażenia zadawane przez efekt Zniszczenie zależą od krwawych kart.
  • Usunięto błędy powodujące nieprawidłowe działanie zdolności Zniszczenie.

Złodziej

  • Poprawiono zasięg działania Bomby lodowej: od teraz jest zgodny z opisem tej zdolności.
  • Od teraz podczas aktywacji ładunku w ramach zdolności Sabotaż zawsze jest odtwarzana animacja wybuchu, nawet jeśli w pobliżu nie ma wrogów.

Rozbójnik

  • Naprawiono błędnie funkcjonującą zdolność Odwrócenie uwagi, która nie zawsze działała. Od teraz Odwrócenie uwagi jest pozbawione błędów, ale istnieje pewne ryzyko, że użycie tej zdolności przyciągnie uwagę potwora (lub wrogiego gracza). Im mniejsza różnica poziomów między postacią a jej wrogami, tym większa szansa, że zdolność zadziała. Czas potrzebny na odnowienie zdolności skrócono z 90 do 40 sekund. Efekt zdolności działa przez 6 sekund na potwory i 3 sekundy na postaci.
  • Usunięto błąd, wskutek którego nie wyświetlał się opis efektu Uderzenie żmii.
  • Poprawiono opis zdolności Rabunek.
  • Poprawiono opis zdolności Podwójny cios.
  • Sprecyzowano opis zdolności Rzeźnik.

Skrytobójca

  • Usunięto błąd animacji zdolności Rozpruwacz występujący podczas wytrącenia broni z ręki.

Szermierz

  • Zdolności Zapał nie można już używać w trakcie jazdy wierzchem.

Krzyżowiec

  • Naprawiono błędnie funkcjonującą zdolność Wielki krzyż, która nie zawsze zużywała punkty szału.
  • Sprecyzowano opis zdolności Solidna ochrona.
  • Poprawiono błędną wartość zasięgu działania zdolności Wielki krzyż.

Rycerz ciemności

  • Poprawiono opis talentu Przywódca.
  • Od teraz czas trwania efektu Sztylet zarazy jest zgodny z opisem zdolności i wynosi 8 sekund.
  • Usunięto błąd, wskutek którego uzdrowienie wywołane efektem Krwawego żniwa nie zależało od obrażeń wynikających z kart i talentów.

Łowca

  • Usunięto błąd, wskutek którego zdolność Gwizd bojowy nie działała w zasięgu podanym w jej opisie.
  • Od teraz łowcy nie mogą wykorzystywać błędu związanego z efektem Przyspieszenie: po usunięciu talentów nadal działała premia generowana przez talent Drugi oddech.
  • Usunięto błąd, wskutek którego efekt Zwierzęcy temperament "zawieszał się" na łowcy.
  • Od teraz obrażenia zadawane przez efekt Gwizd bojowy powodowany przez talent Bzyczące strzały są traktowane jako obrażenia pośrednie.
  • Usunięto błąd, wskutek którego efekt talentu Zwierzęcy temperament oddziaływał na łowcę również po upływie czasu, gdy potwór był oswojony.

Snajper

  • Od teraz aktywny efekt talentu Ciężka amunicja nie przestaje działać po śmierci.
  • Sprecyzowano opis umiejętności Cios kończący.

Potwory

  • Od teraz zdolność crogga nie ma wpływu na bossów.
  • Usunięto błędną podpowiedź w panelu timera kryształu Arkona.

Arena i pole bitwy

  • Nie można już używać kryształu Aquy w trakcie bitew.
  • Usunięto błąd w strefie pola bitwy, w której gracze nie słyszeli odgłosu kroków: od teraz dźwięki słychać w każdym miejscu lokacji.

Labirynt Klucznika i kryształ Arkona

  • Gracz nie może już sam się wskrzesić w Zamkowym lochu.

Przedmioty

  • Od teraz premia generowana przez totem wilka jest widoczna w opisie postaci.
  • Sprecyzowano opis działania pierścienia złodzieja snów.
  • Karta cienia zdobyta na potworach w jaskiniach Elenii nie może już być przypisana do przedmiotu.
  • Usunięto błąd, wskutek którego skrzydła bzykopszczoły i skrzydełka szalonej bzykopszczoły przechodzą w tryb odnowienia, mimo że nie zostały użyte.
  • Naprawiono działanie przedmiotu czekoladowe serce: od teraz przywraca 50% zdrowia.

Dialogi i zadania

  • Usunięto usterki w zadaniach różnych poziomów od Shiki Katany i Aiki, wskutek których dochodziło do błędów podczas realizacji misji.
  • Poprawiono nazwę BN-a, mistrza Kruka, w opisie zadania „Poznaj moc chaosu”.
  • Poprawiono opis w zadaniu „Przeklęte nasienie”: w podpowiedzi imię „Maximus” zamieniono na „ojciec Patryk”.
  • Usunięto błąd związany z przyznaniem nagrody za zadanie „Lśniący pyłek”. Kwiat eltanu stał się przedmiotem przypisywanym właścicielowi.
  • Usunięto błąd w rozmowie z opiekunką w Varlone.

  • Fairis and IVIeron like this

Zanim napiszesz wątek o błędzie lub zgłosisz błąd w grze kliknij TUTAJ

Nie możesz się zalogować do gry? Masz problem techniczny? Potrzebujesz pomocy supportu? Pisz na: pomoc@royalquest.pl





0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych