Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ekipa Royal Quest Polska - Kontakt i informacje

administracja moderatorzy royal quest Game Master Mistrz Gry Community Manager Szef Projektu Kontakt

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 26.02.2014 - 18:52:57

Drodzy Gracze i Czytelnicy!

 

Część z Was być może nie zna ekipy pracującej bezpośrednio przy komunikacji i w grze, dlatego poniżej udostępniam spis, łącznie z opcjami kontaktu, które mogą ewentualnie pomóc przy pojawiających się problemach. Pamiętajcie, że zawsze jesteśmy do Waszej dyspozycji, dlatego kwestie istotne zgłaszajcie bez wahania, jeśli trzeba, nawet do kilku osób.

 

COMMUNITY MANAGER (na Polskę)

  • Norad (Profil na forum) - poprzez system PW możecie do mnie zgłaszać wszelkie kwestie związane z grą w Polsce. Postaram się pomóc w ewentualnych sporach, bądź odpowiedzieć na pytania, których nie ma na forum. Pamiętajcie jednak, że kwestie techniczne, bądź związane z mechaniką gry najszybciej i najlepiej rozwiążą inne osoby z drużyny.

MISTRZ GRY / GAME MASTER

  • Malleus (Profil) - Główny Mistrz Gry. W RQ spotkacie go pod nickami: Malleus, Kleptomania i Irytacja.
  • Fresque (Profil na forum) - Nasza Mistrzyni najczęściej spotykana jest in-game (jej nicki w grze: Fresque, Freska, Fresque-dwa, Fresque-trzy) i pomaga przy problemach związanych właśnie z samą grą, odpowie również na Wasze zgłoszenia w sprawie obelg czy bugów. Mistrzowie Gry nie odpowiadają na prywatne wiadomości na forum.

ADMINISTRATOR SERWERA 

  • Tayk (Profil na forum) - Osoba odpowiedzialna za funkcjonowanie serwera gry Royal Quest. W grze znajdziecie go pod nickiem tayk-admin.
  • Donnerwetter i Daemon (to ich loginy z gry) - to część ekipy z Rosji, którzy sporadycznie pojawiają się na serwerze, aby pomóc w kwestiach, w które dopiero się wdrażamy.

Jednocześnie przypominamy, że możecie zgłaszać sprawy związane z grą (głównie problemy/bugi/zgłoszenia) na adres pomoc@royalquest.pl. Na forum istnieje również temat dotyczący zgłaszania sugestii do deweloperów, w tej kwestii więcej informacji tutaj.


  • Kasuiz, Tarosatoshi, filip2345 and 1 other like this

#2 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 04.02.2015 - 15:32:46

Zaszła zmiana na stanowisku moderatora forum. Przywitajcie ciepło Thyreala! :)

 

W imieniu administracji Royal Quest Polska dziękujemy również jego poprzednikom za wkład włożony w rozwój polskiej społeczności gry.



#3 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 07.10.2015 - 12:44:27

*** AKTUALIZACJA ***

 

Zgłoszenia:

- błędy w grze prosimy zgłaszać przyciskiem BŁĄD. Pamiętajcie, że jest to komunikacja jednokierunkowa – jeśli na swoje zgłoszenie oczekujesz odpowiedzi, napisz na pomoc@royalquest.pl

- łamanie Zasad Gry przez innych graczy wysyłajcie na pomoc@royalquest.pl

 

Pytania, problemy:

- wymagające odpowiedzi lub interwencji Mistrza Gry: gm@royalquest.pl

- wymagające odpowiedzi lub interwencji Community Managera: norad@royalquest.pl

- dotyczące logowania, płatności, zapomnianych kodów PIN i haseł: pomoc@royalquest.pl

 

Uwaga:

Prywatne Wiadomości na forum mogą dotyczyć tylko kwestii/problemów poruszonych na forum. Game Masterzy nie będą odpowiadać na prywatne wiadomości dotyczące problemów w grze czy zgłoszeń łamania Zasad Gry.

 

Jeśli macie jakieś zapytania bądź wątpliwości pozostaję do Waszej dyspozycji.

 

*** SUGESTIE I MODERNIZACJE GRY ***

 

Drodzy gracze, wychodząc Wam naprzeciw, stworzyliśmy drogę komunikacji między Wami, a developerem Royal Questa. Jeśli macie pomysły/sugestie, jak można polepszyć rozgrywkę lub naprawić rozwiązania w grze, możecie pisać na specjalnie do tego przeznaczony adres e-mail: community@royalquest.pl Poniżej kilka zasad pisania takich zgłoszeń: - zgłoszenia powinny być przesyłane w języku angielskim lub polskim. W tym drugim przypadku trzeba się liczyć z dłuższym czasem odpowiedzi, gdyż taki mail musi najpierw zostać przez nas przetłumaczony. - zgłoszenia powinny spełniać warunki listu formalnego – tzn. zawierać formalne zwroty, być wolne od błędów gramatycznych czy ortograficznych. - przedstawione argumenty powinny być spójne i logiczne. Zgłoszenia, które nie będą spełniały powyższych wymagań, nie będą przesyłane dalej. Efekt Waszych zgłoszeń może być widoczny dopiero po kilku miesiącach – trzeba pamiętać, że developer ma już plan zmian do wprowadzenia, a także, że te zmiany najpierw wejdą do wersji rosyjskiej. Niemniej jednak wszystkim zależy na tym, by Royal Quest się rozwijał i był coraz lepszy, dlatego wszelkie propozycje i wskazówki są bardzo mile widziane.


  • Dzidowa likes this

#4 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 05.10.2016 - 10:47:04

W dniu dzisiejszym Thyreal zyskał dodatkowe uprawnienia moderacyjne w grze, co pozwoli mu na:

  • nakładanie chat silence za złe zachowanie danego gracza,
  • 'krzyk', czyli przekazywanie komunikatu na cały serwer.

Te uprawnienia nie są powiązane z potencjalnym banowaniem.

 

Raz jeszcze witamy i trzymamy kciuki! :)

 

PS. W drugiej połowie tego miesiąca do ekipy dołączy także trzeci GM.



#5 Norad

Norad

    GOSU

  • Royal Quest Community Manager
  • 1550 Postów:

Napisany 17.10.2016 - 11:47:15

Zgodnie z zapowiedziami do ekipy dołączył trzeci GM. Będziecie mogli go spotkać na forum pod ksywką Cadavry.

 

Właśnie przechodzi szkolenie, także prosimy w stosunku do niego o wyrozumiałość :-)

 

Witaj w składzie!


  • Kamstar and oiraM like this





Also tagged with one or more of these keywords: administracja, moderatorzy, royal quest, Game Master, Mistrz Gry, Community Manager, Szef Projektu, Kontakt

0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych