Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowa wersja downloadera


  • Please log in to reply
178 replies to this topic

#161 Atelak

Atelak

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 7 Postów:

Napisany 07.09.2015 - 21:06:49

Zgłosiłem problem do Pomycy Muve.pl i czekam za odpowiedzią, podejżewa że mają problemy z serwerami.



#162 StachoMacho

StachoMacho

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 07.09.2015 - 22:00:49

Dzięki! Jak już ci odpowiedzą z czymś konkretnym to nie omieszkaj się podzielić. ;)
Pozdrowienia!


  • Marcin likes this

#163 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 08.09.2015 - 11:55:00

Dzięki! Jak już ci odpowiedzą z czymś konkretnym to nie omieszkaj się podzielić. ;)
Pozdrowienia!

 

Hej,

 

najlepiej będzie, jak także napiszesz na pomoc. Niekoniecznie macie ten sam problem.



#164 Atelak

Atelak

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 7 Postów:

Napisany 08.09.2015 - 21:37:45

Napisałem do "Pomocy" i żadnej reakcji ??



#165 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 09.09.2015 - 08:39:16

Napisałem do "Pomocy" i żadnej reakcji ??

 

Z tego co rozmawiałem z kolegami, to wszystkie Twoje maile do nich dotarły. Jednak muszą odpowiadać na zgłoszenia chronologicznie. Podejrzewam, że dziś sprawa będzie zakończona.



#166 Dartmoor

Dartmoor

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 10.09.2015 - 00:48:12

Witam . Też miałem problem z błędem o aktualizację. Mi pomogło wejście do folderu gdzie jest zainstalowany Muve downloader i odpalenie pliku MuveDownloader.exe. Można pobrać gry, w moim wypadku by je zainstalować musiałem wejść w folder gdzie pobrałem i uruchomić setup.exe

Pozdrawiam


  • Marcin likes this

#167 Atelak

Atelak

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 7 Postów:

Napisany 20.09.2015 - 06:39:03

Rozwiązanie problemu dla systemu Windows 10.

 

Wchodzimy do katalogu gdzie jest zainstalowany Muve Downloader i klikamy prawym przyciskiem na plik MuveDownloader.exe i przechodzimy do zakładki "Zgodność" i zaznaczamy "Tryb zgodności" na Windows 7 lub Windows XP oraz zaznaczmy "Uruchom ten program jako administrator"

 

W ten sposób Muve Downloader zaczyna się aktualizować oraz prawidłowo działa.

 

Informacja do Działu Pomocy Technicznej Muve.pl, musiałem sam rozwiązać wasz problem, zostałem bez odpowiedzi na moje zgłoszenie problemu, zero reakcji z waszej strony.

 

Wasz jeszcze klient


  • Marcin likes this

#168 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 21.09.2015 - 09:28:38

Rozwiązanie problemu dla systemu Windows 10.

 

Wchodzimy do katalogu gdzie jest zainstalowany Muve Downloader i klikamy prawym przyciskiem na plik MuveDownloader.exe i przechodzimy do zakładki "Zgodność" i zaznaczamy "Tryb zgodności" na Windows 7 lub Windows XP oraz zaznaczmy "Uruchom ten program jako administrator"

 

W ten sposób Muve Downloader zaczyna się aktualizować oraz prawidłowo działa.

 

Informacja do Działu Pomocy Technicznej Muve.pl, musiałem sam rozwiązać wasz problem, zostałem bez odpowiedzi na moje zgłoszenie problemu, zero reakcji z waszej strony.

 

Wasz jeszcze klient

 

Dzięki za podpowiedź. Cieszę się, że wszystko już działa.



#169 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 28.09.2015 - 10:42:17

Uwaga! Ważne!

 

Jeżeli macie problem z uruchomieniem muve downloadera, spróbujcie uruchomić go bezpośrednio przez plik wykonawczy "muvedownloader.exe", który znajduje się w katalogu, w którym zainstalowany jest program.

 

Domyślnie program odpala się przez "launcher.exe", co nie zawsze (jak się okazuje) działa. Oczywiście - pracujemy nad naprawą problemu.

 

Dodatkowo - pamiętajcie, żeby uruchamiać downloader jako administrator systemu.



#170 swat

swat

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 1 Postów:

Napisany 02.09.2016 - 17:32:25

Program uruchamia się bez problemu -- gorzej, że nic w nim nie ma. Chociaż zamówienie zrealizowane i: "status: Pobierz już dzisiaj".



#171 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 05.09.2016 - 09:53:26

Program uruchamia się bez problemu -- gorzej, że nic w nim nie ma. Chociaż zamówienie zrealizowane i: "status: Pobierz już dzisiaj".

 

Hej, napisz koniecznie na pomoc@muve.pl. Sprawdzimy.



#172 Adam_OK

Adam_OK

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 44 Postów:

Napisany 02.02.2017 - 10:47:48

Mam problem - kupiłem nowy sprzęt niedawno i chyba zapomniałem hasła do muve downloadera. chciałem wysłać wiadomość z prośbą o reset tego hasła przez "raportuj błąd", ale chyba nic się nie wysłało. Proszę o pomoc.



#173 Marcin

Marcin

    Matuzalem

  • Król Forum
  • 1649 Postów:

Napisany 02.02.2017 - 15:43:12

Mam problem - kupiłem nowy sprzęt niedawno i chyba zapomniałem hasła do muve downloadera. chciałem wysłać wiadomość z prośbą o reset tego hasła przez "raportuj błąd", ale chyba nic się nie wysłało. Proszę o pomoc.

 

Adam, napisz proszę na pomoc@muve.pl. 


  • Adam_OK likes this

#174 Adam_OK

Adam_OK

    Gracz Niedzielny

  • Members
  • PipPip
  • 44 Postów:

Napisany 02.02.2017 - 23:02:04

OK


  • Marcin likes this

#175 Soren

Soren

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 6 Postów:

Napisany 01.12.2017 - 11:48:55

Czy opcja "Raportuj błąd" nadal nie działa? Wysłałem pytanie o zmianę hasła.

 

 

 

____________________________

Jed­na­ki mają pok­lask wśród członków elity

Księgowa Kalisz
Pro­fesor nadzwyczaj­ny i ba­ran pospolity.



#176 kicu8

kicu8

    Super Moderator

  • Ekipa muve.pl
  • 20 Postów:

Napisany 01.12.2017 - 13:25:43

Czy opcja "Raportuj błąd" nadal nie działa? Wysłałem pytanie o zmianę hasła.

 

Cześć,

 

Funkcja powinna być dostępna. Jeżeli chcesz zmienić hasło, możesz skorzystać z opcji: https://muve.pl/prof...pomnienie-hasla



#177 Lisewicz

Lisewicz

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 4 Postów:

Napisany 06.12.2017 - 12:27:08

Jak nie pójdzie to spróbuj szukać na http://grynaprzegladarke.net/. Kiedyś miałem tak z Diablo, do którego nie miałem linku aktywacyjnego. O ile dobrze się zrozumieliśmy, bo nie jestem pewny :D



#178 Soren

Soren

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 6 Postów:

Napisany 17.01.2018 - 09:16:27

U mnie downloader w sumie działa poprawnie oprócz tego, że czasami musi sie uruchomić kilka razy, bo wcześniej dostaję błąd "program przestał działać".

 

 

 

_________________________________

"Szołmen" Księgowa Jelenia Góra
Ro­bił wokół siebie dużo szu­mu. Pub­liczność sza­lała.; jak się po­tem oka­zało sa­mych głuchoniemych.



#179 Plonek

Plonek

    Świeżak

  • Members
  • Pip
  • 2 Postów:

Napisany 17.01.2018 - 11:46:25

Też miałem coś takiego, ale na Windowsie 7, na 10 nagle problem zniknął :D

 

 

_______________________

Związki, które nie kończą się roz­sta­niem kończą się śmiercią Księgowa Jelenia Góra.






0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych