Skocz do zawartości


Najpopularniejsze treści


#1945 Informacje o starcie beta testów [aktualizacja 16/12/13]

Posted by Norad on 01.12.2013 - 13:36:38

Drodzy użytkownicy,

 

wielokrotnie pytaliście nas na forum, jak również kanale Facebook, o to, kiedy ruszają beta testy Royal Quest. Niestety nie udało się nam ich odpalić w listopadzie, dlatego uznaliśmy, że będziemy Was na bieżąco informować w tym temacie (będzie on zamknięty do dyskusji) o progresie w naszej pracy. Powoli zbliżamy się do końca, oficjalnej daty wciąż jednak jeszcze nie ma. 

 

Dla Waszej wiadomości, sprawa aktualnie wygląda tak:

 

[AKTUALIZACJA 1/12/13]

- Kończymy pracę przy konfiguracji serwerów,

- Lada chwila (pierwszy tydzień grudnia) rozpoczynamy ich wewnętrzne testy,

- Ruszamy zaraz po włączeniu oficjalnej strony, która w chwili obecnej jest skończona w 50%.

 

Przewidziany start beta testów to grudzień 2013.

 

[AKTUALIZACJA 3/12/13]

Dziś na kanale Facebook opublikowane zostaną zdjęcia naszych serwerów. Zobaczycie jak maszyny dźwigają świat Royal Quest.

 

[AKTUALIZACJA 9/12/13]

Wreszcie świetne wieści! Zaczynamy powoli przenosić witrynę na nasz serwer. Jej najważniejsze funkcje są już sprawne, przez co realnie możemy myśleć o dalszych działaniach. Start już wkrótce!

 

[AKTUALIZACJA 11/12/13]

Dziś i jutro testujemy ostatecznie nową witrynę Royal Quest. Jest już właściwie pewne, że zamknięte beta testy ruszą w tym roku. Dokładną datę startu podamy jeszcze w tym tygodniu.

 

[AKTUALIZACJA 13/12/13]

Wstępnie planowane otwarcie zamkniętych beta testów przewidujemy na poniedziałek, 16-go grudnia 2013 roku. Data ta może się jednak nieznacznie zmienić, o czym poinformujemy najszybciej jak to tylko możliwe.

Pewne jest również, że KAŻDY zarejestrowany w naszym systemie do dnia 15-go grudnia 2013 otrzyma dostęp do zamkniętych beta testów.

Miłego weekendu!

 

[AKTUALIZACJA 16/12/13]

Beta testy wystartowały. Będziemy wdzięczni za każdy feedback z Waszej strony. Zapraszamy do ściągania klienta. W dniu jutrzejszym dodatkowo ogłosimy nabór na moderatorów forum.

Stay tuned

Administracja


  • Anomander, Morrowind, Konuga and 19 others like this


#819 Zbiór informacji o grze

Posted by Anomander on 27.11.2013 - 12:06:52

Chciałbym podzielić się z Wami swoją wiedzą na temat gry zgromadzoną po krótkiej przygodzie z rosyjską wersją. Tekst ten podzielony zostanie na działy i każdy z nich będzie poświęcony innemu aspektowi gry.

 

 

Dziennik zmian:

 

0.1 - pierwotna wersja poradnika

0.11 - poprawa paru błędów, dodanie informacji o sposobach zdobycia mountów, dodanie nowych informacji o gildiach m.in. o umiejętnościach pasywnych

0.12 - dodanie tabelki z doświadczeniem oraz więcej informacji o samym zdobywaniu poziomów; dodanie mapki świata; dodanie wymagań sprzętowych.

 

 

 

 

[color=#ff0000;]Wymagania sprzętowe[/color]

 

 

 

Minimalne

 

System: Windows 7/ Vista / XP SP3
Procesor: Intel Core 2 Duo / AMD Athlon X2 64 3.0 GHz
RAM: 2 Gb
Dysk twardy: 10 Gb miejsca na dysku
Karta graficzna: 512 Mb NVIDIA GeForce 9500GT / ATI Radeon HD 3450

 

Zalecane

 

System: Windows 7/ Vista / XP SP3
Procesor: Intel Core i5-760 / AMD Phenom II X4 965
RAM: 4 Gb
Dysk twardy: 20 Gb miejsca na dysku
Karta graficzna: 1024 Mb NVIDIA GeForce GTX 470 / ATI Radeon HD 5870

 

 

 

[color=#ff0000;]Tworzenie postaci oraz jej rozwój[/color]

 

Dodaj obrazek

 

[font="verdana, geneva, sans-serif;"]Po pierwszym uruchomieniu gry i odpaleniu kreatora postaci do wyboru mamy cztery podstawowe klasy, są to kolejno Szermierz, Mag, Strzelec i Złodziej. Po osiągnięciu 20 poziomu doświadczenia zyskamy możliwość zmiany klasy na bardziej zaawansowaną – każda specjalizuje się w czymś innym, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. [/font]

 

 

Szermierz -> Krzyżowiec (tank, ochrona innych) lub Rycerz ciemności (tank, dps)

Złodziej -> Rozbójnik (dps, duża ilość cc) lub Skrytobójca (duży dps, niewidzialność)

Strzelec -> Snajper  (duży dps, spory zasięg) lub Łowca (dps, leczenie, pułapki)

Mag -> Czarodziej (leczenie, buffy, aoe) lub Czarnoksiężnik (dps, duża ilość cc)

 

Więcej informacji na temat zaawansowanych klas znajdziesz w osobnym poradniku:

 

http://forum.muve.pl...staci-poradnik/

 

 

Maksymalny poziom postaci to 60.

 

Zdobywanie doświadczenia w grze jest połączeniem stylu europejskiego z azjatyckim. Lwią część doświadczenia uzyskujemy z rozmaitych questów, które podzielone są na zwykłe fabularne (idź tam, zabij, pozamiataj etc), oraz powtarzalne przydatne gdy te pierwsze się nam skończą, a pasek poziomu dalej nie chce dojść do końca. Pod koniec gry pojawia się już typowy dla azjatów grind, czyli ciągłe ubijanie potworów. Na szczęście dzięki elementom pvp wplecionym w pve jak i możliwość zdobywania doświadczenia poprzez branie udziału w osobnych rozgrywkach pvp można częściowo uniknąć typowego grindu, gdy ktoś jest jego przeciwnikiem.

 

Mniej więcej do 40-45 poziomu rozwijanie postaci odbywa się w sposób w miarę szybki. Później proces ten zwalnia wraz z każdym kolejnym zdobytym poziomem, a poczynając od 50tego przypomina wręcz wyścigi ślimaków. Ze zdobytych przeze mnie informacji wynika, że na zdobycie maksymalnego poziomu doświadczenia potrzebne będzie poświęcenie 3-4 miesięcy i to w sytuacji, gdy już mamy postać na 50 poziomie! Zatem wielbiciele Lineage 2 znajdą kolejną rzecz pochodzącą z ich ulubionej gry.

 

Tak prezentuje się tabelka z ilością doświadczenia potrzebnego do następnego poziomu (naciśnij na spoiler):

 

Spoiler

 

Każda postać posiada 4 główne atrybuty, w które można rozdawać punkty po zdobyciu nowego poziomu, są to:

 

- siła, inteligencja, celność (w zależności od klasy) – zwiększa obrażenia

- zręczność – zwiększa szybkość ataku i obniża cooldown zaklęć

- wytrzymałość – zwiększa maksymalny poziom życia

- szczęście – zwiększa szansę na zadanie krytycznych obrażeń

 

Dodatkowo, po zainwestowaniu 10 punktów w dany atrybutów zyskujemy dodatkowe właściwości:

 

- siła, inteligencja, celność (w zależności od klasy) – dodatkowe 15 obrażeń

- zręczność – zwiększa szybkość ataku i obniża cooldown zaklęć – zwiększenie o 2,5% szybkości ataku

- wytrzymałość – zwiększa maksymalny poziom życia - dodatkowe 15-30 many (energii)

- szczęście – zwiększa szansy na zadanie krytycznych obrażeń o 1%

 

 

Dodaj obrazek

 

Tak prezentuje się drzewko talentów jednej z klas. Na początku dostępne jest jedynie pierwsza 'gałąź', kolejne 3 odblokowują się po zmianie klasy.

 

Co 4 poziomy zyskujemy jeden punkt talentu, po zainwestowaniu którego możemy zmienić działanie niektórych naszych zaklęć lub też dodać do nich dodatkowe właściwości (dłuższe CC, większy dmg, większe aoe etc). Dodatkowo, po zmianie klasy na 20 poziomie otrzymujemy kolejne 3 punkty.

 

Odnośnie inwestowania punktów talentu, zaczynamy od lewej strony i kolejne stopnie w danym drzewku odblokowują się dopiero gdy wybierzemy przynajmniej jeden dostępny talent z poziomu ‘niżej’.

Po zmianie klasy na zaawansowaną otrzymuje się darmowy reset talentów, kolejne już są płatne – niezbędny do tego jest przedmiot z IS.

 

W odróżnieniu od innych gier, płeć postaci na spore znaczenie na jej dalszy rozwój. Część przedmiotów może być założona tylko przez konkretną płeć i dzięki temu lepiej spełnia ona swoją rolę – jednak dotyczy to konkretnych buildów.

 

Dodaj obrazekDodaj obrazek

 

Tak wyglądają bojowe mounty, dostępne jedynie dla Szermierzy. Inne klasy także mogą korzystać z mountów, jednak tylko do szybszego przemieszczania się. Mounty trzeba karmić, gdy są głodne to ich prędkość zostaje obniżona o połowę.

 

Mounty będą dostępne z trzech źródeł:

 

1) questy

2) do zakupienia u niektórych npc za jedną z walut dostępnych w grze

3) item shop

 

[color=#ff0000;]Przedmioty[/color]

 

Każda klasa może używać różnych broni, w zależności od naszych potrzeb oraz buildu, nie ma tutaj ograniczenia znanego z innych gier mmo. Oczywiście, każda broń różni się czymś pomiędzy sobą.

 

W grze istnieje 7 elementów: ogień, woda, ziemia, powietrze, trucizna, chaos i neutralny.

 

Tak wygląda zależność pomiędzy elementami:

 

ogień > ziemia > powietrze > woda > ogień

 

Chaos radzi sobie dobrze z każdym innym elementem, oprócz neutralnego.

 

Obrażenia od trucizny są zawsze takie same, niezależnie od atrybutu obrony.

 

Każda broń oraz potwór mają przypisany do siebie element, dzięki temu używając zaklęć z danego elementu możemy zadać dodatkowe obrażenia potworom posiadającym słabość na niego – w ogromnych uproszczeniu, jest to coś w stylu pokemonów. Dodatkowo, gdy posiadamy broń, która ma atrybut ognia i udajemy się polować na drzewka, to będą one automatycznie stawać w płomieniach i uciekać przed nami (nawet gdy będziemy używać zwykłych ataków). Zależności pomiędzy elementami umieszczę w innym poradniku za jakiś czas.

 

W grze istnieje rozbudowany system ulepszanie przedmiotów, podzielony na dwie części. Pierwsza z nich to klasyczne podbijanie poziomu przedmiotu (maksymalnie do +10), co zwiększa jego statystyki – oczywiście od +3/+4 będzie mógł ulec zniszczeniu jak się nam to nie uda. Druga natomiast pozwala nam wkładać do nich karty, które wypadają z potworów – one także zwiększają nasze statystyki.

 

Przykładowa karta:

 

Dodaj obrazek

Karta Dzikiego Zwierza

Można włożyć do: hełm

+ 3 do zręczności, +50% szybka regeneracja energii

 

Istnieją także karty, które dają nam nowe aktywne umiejętności.

 

Odnośnie tworzenie nowych przedmiotów to oczywiście istnieje taka możliwość. Potrzebujemy do tego zarówno recepty oraz surowców – te można znaleźć wszędzie i w każdej postaci np. są to roślinki, kamienie.

Jednak, oprócz tych dwóch rzeczy potrzebne jest nam także Elum, surowiec uzyskiwany podczas rozkładania innych przedmiotów na części pierwsze. Istnieją 3 kolory Elum, to jaki otrzymany zależy od rodzaju przedmiotu. Na temat samego craftingu napiszę więcej po starcie bety, ponieważ nie zagłębiałem się w ten element za bardzo.

 

Co do sprzedawania przedmiotów, to nie mam w tej chwili pewności, ale w RQ nie znajdziemy Domu Aukcyjnego. W każdym mieście istnieją wydzielone strefy, w których możemy rozłożyć swój sklep i pozbyć się niechcianego ekwipunku. Jednak istnieje możliwość przeszukania wszystkich wystawionych sklepów, jednak do ceny przedmiotu zostanie doliczona dodatkowa kwota (25% dla normalnych kont i 15% dla premium).

 

 

Rodzaje waluty dostępnej w grze:

 

Dodaj obrazek- Złoto - wypada z potworów, otrzymuje się je także za sprzedaż niepotrzebnych przedmiotów etc. jest to główna waluta używana w grze.
Dodaj obrazek- Runy Elenium - waluta zdobywana na mapach z otwartym PVP, używana głównie do zakupu recept oraz materiałów,
Dodaj obrazek- Rojale - waluta premium, używana w Item Shopie,
Dodaj obrazek- Insygnia - waluta specjalna, którą można otrzymać w nagrodę za zajęcie wysokiego miejsca w rankingach PVP (jeden to zabijanie innych graczy, drugi dotyczy pojedynków); można ją także otrzymać za polecanie gry znajomym,
Dodaj obrazek- Znaki Krwi - waluta będącą nagrodą za udział w arenach; używana do zakupu nowych przedmiotów przydatnych w tym trybie.

 

Uwaga! Nazwy walut mogą się różnić od tych dostępnych w polskiej wersji, jednak ikonki powinny zostać takie same.

 

 

[color=#ff0000;]PVE / PVP[/color]

 

 

Dodaj obrazek

 

Tak prezentuje się mapa świata gry, wraz z zakresem poziomowym potworów, które można spotkać w danej strefie. Rosyjskie nazwy zostaną zastąpione polskimi jak tylko ruszy CBT.

 

 

Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 8.

 

W zależności od wielkości grupy zdobywane doświadczenie ulega zwiększeniu:

 

1: x1
2: x1.2
3: x1.35
4-8: x1.5

 

Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie – wielbiciele mordowania potworów mogą ciągle przebywać w strefach do tego przeznaczonych i nie martwić się, że ktoś na nich napadnie. Natomiast ci, którzy dodatkowo lubią znienacka atakować innych graczy mogą wybrać się do specjalnych lokacji, gdzie nie ma żadnych ograniczeń  tego rodzaju – łączę one walkę pve z pvp.

 

Zaletą stref z wolnym pvp jest ograniczenie poziomów, nie spotkamy się zatem z sytuacją, gdy jakaś znudzona 60tka wpadnie wybijać nowych graczy chcących zasmakować w pvp.

 

Kolejnym trybem łączącym pve z pvp jest zdobywanie zamków oraz fortec, jest to dość rozbudowany tryb  o którym więcej napiszę innym razem. Na chwilę obecną powiem tylko tyle, że zamki różnią się wielkością i niektóre można zdobyć w parę osób, zaś w celu zdobycia innych potrzebna będzie znacznie większa ilość osób. Nie należy zapominać o tym, że inni gracze mogą nam w tym przeszkadzać.

 

Ataki na zamki odbywają się w odgórnie wyznaczonych dniach i godzinach, trochę to przypomina Lineage 2 pod tym względem.

 

Oczywiście, istnieją tryby gry przeznaczone stricte pod pvp, są to różnego rodzaju areny, do których można udać się z miasta. Za udział w walkach na arenach będziemy otrzymywać specjalną walutą, dzięki którym możemy zakupić nowe wyposażanie przydatne w pvp.

 

[color=#ff0000;]Gildie[/color]

 

[color=#ff0000;]Dodaj obrazek[/color]

 

Założenie gildii jest dostępne po uiszczeniu opłaty w wysokości 1kk złota – wystarczy porozmawiać z npc dostępnym w mieście (Pierwszy Minister Vorian).

 

Początkowy limit osób w gildii wynosi 30.

 

Członkowie gildii mają także dostęp do skrytki gildyjnej, w której można umieszczać różne przedmioty.

 

Poziom gildii zwiększa się poprzez zabijanie potworów przez jej członków - 3% zdobywanego doświadczenia trafia na konto gildii.

 

Na każdym poziomie można wykupić nowe umiejętności pasywne, które będą wzmacniać członków.  Lista dostępnych umiejętności klanowych wygląda następująco:

 

- zwiększenie limitu miejsc w gildii,

- zwiększenie szybkości zdobywania doświadczenia,

- zwiększenie ilości złota wypadającego z potworów,

- zwiększenie zadawanych obrażeń,

- zwiększenie odporności na obrażenia,

- zwiększenie prędkości,

- zniżki przy kupowaniu / sprzedawaniu przedmiotów,

- nowa umiejętność - Wskrzeszenie, pozwalająca ożywić wszystkich członków gildii w promieniu 10 metrów,

 

Dodatkowe umiejętności dostępne tylko dla lidera:

 

- nowa umiejętność - Wezwanie do boju, umożliwiająca przeniesie wszystkich członków gildii do lokacji, gdzie znajduje się lider,

- nowa umiejętność - Baner Leczenia, która leczy pobliskich członków gildii,

- nowa umiejętność - Baner Odnowienia, która przywraca manę oraz energię pobliskim członkom gildii,

- nowa umiejętność - Baner Ataku, która rani paru pobliskich wrogów.

 

Niektóre z tych umiejętności posiadają dodatkowe poziomy, po wykupieniu których zostają one wzmocnione.

 

Uwaga! Umiejętności pasywne będą dostępne tylko dla członków, którzy 'zdobyli' dla swojej gildii minimum 100k doświadczenia.

 

 

Do osiągnięcia 10 poziomu potrzebne jest wykonaniu specjalnego zadania lub uiszczeniu opłaty (5kk). Na tym poziomie gildie zyskują nowe możliwości:

 

- dołączanie do sojuszy,

- wypowiadanie wojen innym gildiom (maksymalnie 5); w momencie wysyłania informacji o wypowiedzeniu wojny, można dodać wysokość kwoty, którą dana gildia musi zapłacić, aby ją wycofać,

- jeżeli wroga gildia nie przyjęła wojny, to po 3 dniach rozpocznie się ona automatycznie; w tym czasie gildia może wycofać swoje roszczenia,

- jeżeli w ciągu tych 3 dni wyzwana gildia zapłaci wymaganą kwotę to nastąpi czas rozejmu,

- gildii, które są w stanie wojny mogą zabijać wrogich członków w każdej lokacji poza startowymi oraz miastami,

- zabijanie członków wrogiej gildii daje reputacje, to od niej zależy wynik wojny,

- po 7 dniach od rozpoczęcia wojny każda ze stron może się poddać lub też zgłosić chęć zawarcia pokoju,

- po 21 dniach od rozpoczęcia wojny następuje podliczenie zdobytej reputacji przez obie gildie; gildia, która będzie miała jej więcej otrzyma dodatkowo 50% popularności przegranej gildii,

- po zakończeniu wojny następuje okres 14 dni pokoju, w którym nie można na nowo jej wypowiedzieć.

 

Po opuszczeniu gildii nie można dołączyć do innej przez okres 3 dni.

 

Gildie mogą ustawiać własne cresty, ich rozmiar wynosi 48x48 pikseli.

 

 

To by było na tyle, jak jeszcze coś przyjdzie mi do głowy to uaktualnię ten tekst. Jeżeli macie jakieś pytania na temat czegoś związanego z grą, to postaram się Wam udzielić na nie odpowiedzi.


  • Morrowind, NyanMooiv, Konuga and 11 others like this


#521 Klasy postaci - poradnik

Posted by Anomander on 26.11.2013 - 22:57:54

Na początek radzę zapoznać się z poniższą tabelką, znajdziecie w niej porównanie dostępnych klas zaawansowanych, które zostaną odblokowane po osiągnięciu 20 poziomu jedną z czterech klas podstawowych.

 

Uwaga! Tekst ten został stworzony w oparciu o poradnik, którego autorem jest Unseen - link: http://www.royalques...ic=23770&page=1

 

 

Dodaj obrazek

 

Rozwinięcia użytych skrótów:

 

CC - skrót od crowd control; umiejętności, które sprawiają, że inny gracz traci na pewien czas kontrolę (całkowitą lub częściową) nad swoją postacią zaliczane są do tzw. CC; należą do nich przykładowo wszelkiego rodzaje ogłuszenia, unieruchomienia, zamrożenia etc.

DPS - skrót od damage per second, czyli ilość zadawanych obrażeń; potocznie używany jest on w stosunku do klas, które zadają największą ilość obrażeń w jak najmniejszym czasie,

Support - oznacza wsparcie; mianem supporta określa się postacie, które mogą leczyć innych lub też wspomagać ich buffami,

PvE - walka z potworami,

PvP - walka z innymi graczami.

 

Jeżeli jest ona nieczytelna to można ją znaleźć także pod tym linkiem:

 

http://imageshack.us...2/8304/k930.jpg

 

Drzewko rozwoju prezentuje się następująco:

 

Szermierz -> Krzyżowiec lub Rycerz Ciemności

Złodziej -> Rozbójnik lub Skrytobójca

Strzelec ->  Snajper lub Łowca

Mag -> Czarodziej lub Czarnoksiężnik

 

Przejdę teraz do bardziej szczegółowego opisu każdej z klas zaawansowanych.

 

[color=#ff0000;]Krzyżowiec / Rycerz Ciemności[/color]

 

Dodaj obrazek

 

Zarówno Krzyżowiec jak i Rycerz Ciemności to przedstawiciele tak zwanych chodzących fortec, czyli tanków. Walczą oni wręcz i posiadają dużą pulę zdrowia oraz najlepszą obronę ze wszystkich klas. Większość ich zaklęć oraz talentów dotyczy wzmacniania siebie oraz swojej obrony.  Dodatkowo, są to jedyne klasy, które mogą używać mountów w czasie walki.

 

Krzyżowiec

 

Bardzo ciężko jest go zabić, jednak w pojedynkę będzie tak długo okładać swojego przeciwnika, aż ten będzie musiał ratować się ucieczką lub też poszukać sobie łatwiejszego celu.  Niestety, ogromna przeżywalność okupiona została bardzo małymi zadawanymi obrażeniami oraz brakiem jakichkolwiek zaklęć zapewniających CC (crowd control). W drużynie pełni rolę tanka oraz supporta.

 

Rycerz ciemności

 

W przeciwieństwie do swoich braci, którzy poświęcili się ochronie innych, mroczni rycerze wybrali bardziej ofensywną ścieżkę. Dzięki temu zyskali m.in. możliwość ściągania z siebie debuffów, a także ich nakładania na wroga oraz parę obszarowych zaklęć, które naprawdę potrafią zaboleć. W zależności od wybranego buildu, RC może spełniać rolę tanka lub też dpsa.

 

[color=#ff0000;]Rozbójnik / Skrytobójca[/color]

 

[color=rgb(255,0,0);]Dodaj obrazek[/color]

 

Ubrani w lekkie zbroje złodziejaszki, którzy lubią atakować z zaskoczenia dzięki możliwości stania się niewidzialnymi. W przeciwieństwie do Szermierzy wyznają oni filozofię, że najlepszą obroną jest atak i skupiają się oni na zadawaniu obrażeń krytycznych oraz ogłupianiu wroga. Niestety, nie posiadają oni praktycznie żadnych obszarowych zaklęć – najlepiej wychodzi im walka z pojedynczym wrogiem, dlatego też jest to najwolniej zbierają oni doświadczenie. Złodzieje to jedyne klasy, jakie mogą używać dwóch broni jednocześnie!

 

Rozbójnik

 

Klasa skupiająca się na używaniu CC do ogłupienia wroga, kosztem zmniejszenia zadawanych obrażeń. Dodatkowo zyskuje ona możliwość leczenia siebie podczas ataku, co ułatwia jej walkę z potworami.  W drużynie pełni ona rolę kontrolera oraz dpsa.

 

Skrytobójca

 

Skrytobójcy zostali wyszkoleni w używaniu zabójczych trucizn, które z łatwością mogą pokonać nawet najtwardszego wroga lub też sprawić, że nie będzie mógł się on w ogóle poruszać. Dzięki swoim talentom z łatwością unikają oni wrogich ataków i potrafią się ukryć w cieniu, nawet w czasie walki. Podobnie jak Rozbójnicy, w drużynie spełniają oni rolę kontrolera oraz dpsa.

 

[color=#ff0000;]Snajper / Łowca[/color]

 

[color=#ff0000;]Dodaj obrazek[/color]

 

Klasa, która lubi zabijać z daleka i powstrzymywać wrogów przed zbliżeniem się nic dziwnego, w końcu posiadają oni bardzo słabą przeżywalność z powodu używania lekkiego pancerza. Z powodu skupiania się na jak najszybszym zabiciu wroga posiadają oni znikomą ilość zaklęć  CC (wyjątkiem jest obniżanie szybkości).

 

Snajper

 

poradnik do tej klasy: http://forum.muve.pl...ajper-poradnik/

 

Klasa używająca muszkietów, zadająca największe obrażenia w całej grze, ale tylko w przypadku pojedynczych celów - nie posiada ona żadnych zaklęć obszarowych.  Ma możliwość nakładania negatywnych statusów, które m.in. obniżają obronę oraz korzystania z mechanicznych pułapek oraz pomocników, dzięki którym może utrzymać niezbędny dystans. Z tych powodów, w drużynie pełni ona tylko jedną rolę – dpsa.

 

Łowca

 

Uzbrojeni w pistolety oraz łuk Łowcy korzystają z dużej ilości pułapek oraz umiejętności obszarowych, dzięki czemu z łatwością może poradzić sobie nawet z paroma przeciwnikami. Podobnie jak Snajperzy, Łowcy mogą nakładać rozmaite negatywne statusy na swoich wrogów, które ułatwiają im walkę. W drużynie spełniają oni rolę dpsa oraz supportu.

 

[color=rgb(255,0,0);]Czarodziej / Czarnoksiężnik[/color]

 

[color=#ff0000;]Dodaj obrazek[/color]

 

Ubrani w szaty wyznawcy zasady, że pióro jest silniejsze od miecza. Magiczne pióro rzecz jasna, w dodatku bardzo ostre i zabójcze. Podobnie jak przed chwilą opisani łucznicy, magowie trzymają swoich wrogów na dystans i koncentrują się na zadawaniu obrażeń lub też leczeniu i wspomaganiu swoich sojuszników.

 

Czarodziej

 

poradnik do tej klasy: http://forum.muve.pl...dziej-poradnik/

 

Jedyna klasa, która głównie pełni rolę wspomagania swoich sojuszników, niezbędna w każdej drużynie. Posiada ogromną ilość leczących jak i buffujących zaklęć, a dodatkowo może przyprawić swoich wrogów o nerwicę z powodu sporej ilości zaklęć nakładających negatywne statusy. Ich słabą stronę jest bardzo mała ilość zadawanych obrażeń w czasie pvp, jednakże w walce z potworami nie mają sobie równych – czyli nawet jak nie znajdą drużyny to mogą samemu bardzo szybko zdobywać doświadczenie.

 

Czarnoksiężnik

 

poradnik do tej klasy: http://forum.muve.pl...ężnik-poradnik/

 

Całkowite przeciwieństwo Wizarda – nie interesuje ich dobro innych, ponieważ wpadli  w szaleństwo spowodowane obcowaniem z chaosem. Oprócz zadawania zabójczych ilości obrażeń w walce z pojedynczymi wrogami z łatwością mogą oni unieszkodliwić większą ilość potworów dzięki sporej ilości CC, co czyni ich naprawdę groźnymi przeciwnikami. Potrafią oni także leczyć siebie kradnąc siłę witalną swoich wrogów. Niestety, ich wadą jest trudność w opanowaniu – jest to zdecydowanie najtrudniejsza klasa dla początkujących graczy. W drużynie pełnią oni rolę dpsa jak i kontrolera. 

 

 

[color=#ff0000;]Klasy postaci, a broń jaką się posługują[/color]

 

 

 

Krzyżowiec oraz Rycerz ciemności używają jednoręcznej broni + tarcza lub też dwuręcznej broni. Do wyboru miecze, topory i młoty. Dodatkowo, gdy te klasy walczą na mountach to używają kopii.

 

Łowca może używać łuku lub strzelby.

 

Snajper może używać pistoletów (duża szybkostrzelność, średni dmg, niska konsumpcja energii), moździerzy (mała szybkostrzelność, najwyższy dmg, duża konsumpcja energii), strzelby (średnia szybkostrzelność, średni dmg, średnia konsumpcja energii) oraz łuku. 

 

Rozbójnik moze używać dwóch mieczy, dwóch toporów, dwóch sztyletów lub kombinacji sztylet + tarcza.

 

Skrytobójca może używać dwóch sztyletów lub katarów.

 

Czarodziej oraz Czarnoksiężnik mogą używać kosy, książek oraz zestawu obrączki + orb.

 

 

 

 

 

To by było na tyle, mam nadzieję, że komuś przydał się ten krótki poradnik i ma teraz lepsze pojęcie o tym, kim chciałby grać :)


  • Norad, Morrowind, NyanMooiv and 8 others like this


#13067 Event Walentynkowy na Chrobrym (12.02 - 26.02)

Posted by Norad on 11.02.2014 - 15:19:21

Miło nam zakomunikować, że z okazji zbliżających się walentynek przygotowaliśmy dla Was specjalny event, który będzie dostępny przez okres dwóch tygodni (12.02 - 26.02) dla wszystkich graczy polskiego serwera "Chrobry II".

 

Zapraszamy do zabawy i życzymy udanych łowów :)

 

Zasady przedsięwzięcia:

 

Podczas trwania eventu, z mobów o zbliżonym poziomie (+/- 5 poziomów) wypadać będą Strzały Miłości. Po strzeleniu tą strzałą w innego gracza dodaje mu ona 2 buffy: Potęga miłości (odzyskiwanie zdrowia jest o 50% szybsze) oraz Zauroczenie (trwa 1 minutę, dzięki niemu odzyskujesz zdrowie kiedy się poruszasz). Po zebraniu i wystrzeleniu 25 strzał gracz otrzymuje Skrzynkę niespodziankę która zawiera różne przedmioty specjalne, artefakty, ozdoby twarzy i akcesoria.

 

W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Waszej pomocy na PW i in-game.


  • Marcin, Sheitah, Deeler and 8 others like this


#11489 Nagrody dla beta testerów za udział w Closed Becie

Posted by Fresque on 28.01.2014 - 12:41:09

Kochani, po długich rozważaniach, jak możemy podziękować Wam za udział w closed becie, ustaliliśmy, co następuje.

 

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]Każdy z graczy otrzyma przedmioty według poniższego podziału:[/font]

 

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]level gracza: [/font]

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]0-15: Beret Testera (nakrycie głowy)[/font]

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]16-30: Beret Testera (nakrycie głowy), Gwizdek Kropli Rosy (Artefakt)[/font]

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]31-45: Czapka Awanturnika (nakrycie głowy), Gwizdek Kropli Rosy (Artefakt)[/font]

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]46-60: Czapka Awanturnika (nakrycie głowy), Gwizdek Kropli Rosy (Artefakt), Okruch Światła (Akcesoria)[/font]

 

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]Uwagi:[/font]

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]- Wszystkie nagrody są unikalne (nie da się ich zdobyć w grze, nie dropią z potworów, nie da się ich kupić od NPCów)[/font]

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]- Nagrody będą przyznawane kontom, a nie postaciom (jeśli gracz ma kilka postaci, pod uwagę bierzemy tylko tą, która ma najwyższy poziom).[/font]

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]- Gracze otrzymają nagrody po zalogowaniu się na swoje konta w open becie.[/font]

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]- Nagrody będą przypisane do kont, więc nie będzie można ich sprzedać.[/font]

[font="arial, helvetica, sans-serif;"]- Osiągnięte poziomy nie obejmują piątkowego eventu – nagrody będą przyznawane według bazy danych sprzed tego eventu.[/font]


  • Norad, Fairis, Sitasofa and 7 others like this


#11467 Żegnamy closed betę, czyli plan na ten tydzień

Posted by Fresque on 28.01.2014 - 09:23:17

Drodzy Gracze, na zakończenie etapu Closed Bety przygotowaliśmy dla Was trochę atrakcji.

 

W dniu 31.01.2014, w odpowiedzi na Wasze sugestie, GM będzie dostępny cały dzień pod fontanną i na życzenie będzie podbijał Wam levele.

 

I tak:

Gracze którzy mają level 0-19 mogą dostać maksymalnie level 20

Gracze którzy mają level 20-39 mogą dostać maksymalnie level 40

Gracze którzy mają level 40 i wyższy otrzymają na życzenie level 60

 

Ponieważ sam level to nie wszystko, w dniach 29-30.01 będą organizowane konkursy dla graczy, w których nagrodami będzie wybrana broń i/lub wyposażenie na odpowiednim poziomie.

 

[color=#000080;]Środa 29.01.2014[/color]

W godzinach 14.00-19.00 odbywać się będą konkursy dla Rozbójników, Skrytobójców, Snajperów oraz Łowców. (konkurs trwać będzie od 14.00 ze względu na cotygodniową przerwę techniczną).

Aby zgłosić chęć wzięcia udziału w konkursie należy się zgłosić na czacie do Fresque.

 

[color=#000080;]Czwartek 30.01.2014[/color]

W godzinach 10.00-19.00 odbywać się będą konkursy dla Czarodziejów, Czarnoksiężników, Krzyżowców oraz Rycerzy Ciemności (oraz dla tych, którzy nie załapali się na konkurs środowy)

Aby zgłosić chęć wzięcia udziału w konkursie należy się zgłosić na czacie do Fresque.

 

[color=#000080;]Piątek 31.01.2014[/color]

Od godziny 10.00 GMowie będą dostępni do dyspozycji graczy. Ponieważ każdemu graczowi level trzeba wbić ręcznie,  cała procedura może chwilę potrwać. Prosimy o cierpliwość.

Aby otrzymać wyższy level, należy podejść do jednego z GMów, którzy będą czekali w centrum Varlone i napisać na czacie.

 

[color=#000080;]Sobota 01.02.2014[/color]

Armageddon party, czyli wyczekujcie rychłego nadejścia końca Królestwa Elenii.

Punkt kulminacyjny planowany jest na godzinę 16.00 w Varlone.

Więcej informacji dotyczących sobotniego eventu wkrótce.

 

[color=rgb(0,0,128);]Niedziela 02.02.2014[/color]

Czas wolny dla graczy na testowanie wysokolevelowych postaci, lokacji i zadań

 

[color=rgb(0,0,128);]Poniedziałek 03.02.2014[/color]

Przejście serwerów w tryb Offline i przygotowania do Open Bety.

 

Ps. Pragniemy również poinformować, że do nagród dla beta testerów liczy się poziom sprzed podnoszenia leveli, także bezpiecznie można nabijać je do piątku.


  • Marcin, Qeshua, BvNDy and 7 others like this


#5751 Pytanie Irytacja Zażenowanie...

Posted by Empty997 on 22.12.2013 - 00:23:11

Witam

 

Wszedłem na Twich'a i widzę, że osoba bliżej wszystkim znana, jako Rock2kAlone gra w Royala, wszystko ładnie pięknie, niech sobie gra to wolny kraj, tylko czy ktoś mi wytuczy, dlaczego osoba, która kompletnie nie ma pojęcia o połowie gier, w które gra dostaje za frajer 4k Royali i zarąbiste EQ( a znając świat pogra max tydzień i wszystkie royale wyda na swoich koleżków, którzy tak jak on będą grać tyle, co nic, nie wspominając tutaj o pomocy dla suportu w szukaniu Bugów i optymalizacji gier), a gracze, którzy od samego początku grają, szukają błędów i próbują ze wszystkich Sił sprawić, aby gra była coraz lepsza i optymalna dostają ich 100 i to z łaski??

Po co w ogóle stworzyliście CBT, żeby się popisać, że dostaliście cały Server od rosjan, który tylko przetłumaczyliście go i to z błędami??

Nie chodzi mi tu o to, że ja chce dostać niewiadomo, co i nie wiadomo na jak długo, ale gdzie tu sprawiedliwość?? Wiem wiem zaraz administracja zacznie pisać pierdoły typu, „BO ON PROMUJE GRĘ”, ale co ma promocja do CBT?? CBT nie jest od promowania tylko od sprawdzanie każdej możliwości, szukania bledów i jak najszybszej ich eliminacji...

Jeśli jednak liczycie na to, że CBT ma na celu przyciągnąć graczy to, po co go tworzyliście zamiast od razu wystartować z Open Betą, albo zainwestować w konkretną reklamę, bo i tak, za Premium wam się kasa zwróci, choć po waszym podejściu do CBT nie był bym tego taki pewny??

 

 

 

Podsumowując nie mam nic do Rock, bo szanuję go, jako osobę za to, co robi, za jego vlogi, itp. Ale bądźmy realistami on ma tyle rzeczy na głowie, że 1 czy 2 steramy na CBT z kk. Premium pkt+extra zbroje raczej nikogo nie przyciągną z racji tego, że normalny śmiertelnik może tylko pomarzyć o takim wyposażeniu z racji tego, że administracja wydaję się nie dorosnąć do swojego stanowiska...

 

Mam tylko nadzieję, że wypowiecie się kompetentnie, co do tego tematu, a nie poczęstujecie mnie Banem i każdą inną osobę, która ma podobne zdanie do mnie...

 

Wszelki Hejt od graczy na moją osobę mile widziany, bo jest to oznaka zainteresowania i słabego rozeznania oraz samego podejścia do gry a nie mojej osoby...

 

Pozdrawiam i życzę Wesołych świąt dla wszystkich graczy, Rocka oraz Administracji:)

 


  • Morrowind, Maqes, Savl and 6 others like this


#10720 Moje wrażenia z gry/filmik

Posted by Shanteea on 18.01.2014 - 11:39:08

Jako że prowadzę kanał na Youtube i przy okazji gram w RQ postanowiłam coś zrobić z tejże gry.Absolutnie nie traktujcie tego jako poradnik ponieważ nie mam na tyle wiedzy żeby poradniki robić.Starałam się jedynie odpowiedzieć na pytania które najczęściej się pojawiają gdzieś na czatach czy też forum.A poniżej filmik :)

[color=rgb(51,51,51);font-family:'Lucida Grande', 'Trebuchet MS', Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif;font-size:13px;background-color:rgb(236,243,247);][/color]


  • Norad, Sheitah, Fairis and 6 others like this


#10544 Szkoda mi trochę administracji ;)

Posted by Norad on 16.01.2014 - 16:23:21

Administracja jest spoko  B)


  • Marcin, Sheitah, Czupakabra and 6 others like this


#12457 +10

Posted by Gamble on 05.02.2014 - 23:02:39

 

zapomniales dokonczyc "redaktorze naczelny", ktory nawet nie potrafi napisac poprawnie prostych zdań w rekrutacji i sciagnal pomysl z nostale, ze skoro ktos ma pieniadze i placi to ma przewage. logiczne.

Przeczytalem, wszystkie Twoje 4 wypowiedzi na forum i wnioskuje, ze wchodzisz na nie tylko po to aby pohejtowac.. Kolego, prosze Cie w imieniu calej spolecznosci Royal Questa - opusc te forum oraz ta gre jezeli tak bardzo Ci sie nie podoba :) Wlasnie takie osoby jak Ty psuja community in game i na forum..


  • Marcin, Norad, BvNDy and 5 others like this


#1159 Jak stworzyć logo gildyjne?

Posted by Anomander on 27.11.2013 - 21:22:49

Każdy lider chce, aby jego gildia była najlepsza, najsilniejsza, najbardziej rozpoznawalna, po prostu naj - pod każdym względem. O ile w przypadku pierwszych dwóch celów nic nie mogę doradzić, to w kwestii rozpoznawalności już tak. Jak dobrze wiecie, Royal Quest umożliwia dodanie własnego loga gildyjnego, które będzie widoczne nad głową każdego członka danej gildii.

 

Niestety, skopiowanie pierwszego lepszego obrazka z google nie sprawi, że wrogie oddziały będą dostawać palpitacji serca na widok członków Twojej gildii – a bo to krzywe, niewyraźne, brzydko wyglądające etc. I tutaj z pomocą przychodzę ja – po przeczytaniu tego poradnika będziesz mógł bardzo łatwo i szybko stworzyć dobrze wyglądające logo!

 

Zatem, do roboty!

 

Po pierwsze zwiększ masę.. chwila, to nie ta bajka. Po pierwsze potrzebne będzie Tobie narzędzie do edycji grafiki – oczywiście, można używać osławionego photoshopa, ale nie każdy go posiada, a nawet jeśli, to po pierwszym uruchomieniu człowiek czuje się jakby trafił do alternatywnego wymiaru, gdzie każdy gada po chińsku. Nawet Twój pies.

 

Gdy potrafisz używać photoshopa lub też gimpa to możesz pominąć następne parę linijek i przejść niżej. Jednak w takim przypadku ten poradnik i tak nie byłby Tobie potrzebny.

 

Proste w użyciu narzędzie, które posiada wszystkie niezbędne funkcje do stworzenia idealnego loga używane przez naszych braci ze wschodu nazywa się Paint.net i można je ściągnąć z tej strony:

 

http://paintnet.ru/download/

 

Tak wiem, cyrylica jest nawet gorsza od chińszczyzny, jednak sam program dostępny jest także w języku angielskim – wystarczy kliknąć na Скачать Paint.NET (3.57 MB), aby rozpocząć pobieranie.

 

Dobrze, przechodzimy teraz do części praktycznej. Potrzebny jest obrazek, który posłuży za logo. Jeżeli Twoja gildia nazywa się Wild Pink Tigers to ładujesz google i wyszukujesz jakiś fajny obrazek tygrysa. ALE! Nie każdy będzie się nadawać, dlaczego? Logo gildyjne ma bardzo mały rozmiar, który wynosi dokładnie 48 x 48 pikseli. Po zmniejszeniu jakiegoś bogatego w szczegóły obrazka nasze oczy ujrzą efekt zabawy 2 latka z paczką farb, czyli nic ciekawego.

 

Warunki jakie musi spełniać kandydat na logo:

 

- ciemna paleta barw, co zapewnia lepszą widoczność na tle świata gry, który jest dość kolorowy,

- ‘kwadratowość’ obrazka, czyli nie powinien być on wyższy niż szerszy (lub vice versa), dzięki temu po zmniejszeniu nie będzie on wyglądać jak obraz Picassa,

- białe lub przezroczyste tło (może jednak być inne, ponieważ łatwo je usunąć, o tym będzie później).

 

To tyle odnośnie kwestii technicznych. Uruchamiamy nasz program i wrzucamy do niego wybrany przez nas obrazek. W moim przypadku wygląda to tak:

 

Dodaj obrazek

 

 

Jak widzimy, obrazek znajduje się na białym tle, co jest dobrym znakiem, ale i tak musimy się go pozbyć w celu uzyskania przezroczystości. W tym celu użyjemy narzędzia Magic Wand, który wybierzemy naciskając klawisz S.

 

Teraz klikamy gdziekolwiek znajduje się białe tło i naciskamy klawisz DELETE. Voila, tło zniknęło!

 

Dodaj obrazek

 

Teraz musimy odpowiednio zmienić rozmiar naszego loga. Dokonamy tego za pomocą narzędzia dostępnego w zakładce Images -> Resize (można też użyć skrótu CTRL+R). Wysokość oraz szerokość ustawiamy na 48 px, a jakość wybieramy jak najlepszą (best quality) – wyglądać to powinno tak:

 

Dodaj obrazek

 

Jeżeli nie widać, to tutaj macie link do większej wersji tego obrazka: http://imageshack.us...2/4886/b5j8.jpg

 

Klikamy ok i nasz obrazek został przeskalowany! Teraz wystarczy tylko zapisać nasze logo, przechodzimy zatem do zakładki File -> Save as. Jako nazwę pliku wybieramy guild, a format ustawiamy na PNG. Po chwili pojawi się kolejno okno, w którym wybieramy 32-BIT.

 

Oto efekt, czyli idealne logo dla gildii zrzeszającej fanów Star Wars:

 

Dodaj obrazek

 

 

[font="'trebuchet ms', helvetica, sans-serif;"]Teraz pozostało nam jedynie ustawienie świeżo zdobytego loga, jednak nie jest to wcale takie proste – na rosyjskiej wersji sporo graczy ma z tym problemy, głównie z powodu złej nazwy samego pliku jak i źle ustawionej głębi.[/font]

 

[font="'trebuchet ms', helvetica, sans-serif;"]1) Nasze logo zapisujemy jako guild.png  Musi mieć ono rozmiar dokładnie 48x48 pikseli i być zapisane w 32 bitowej głębi kolorów.[/font]

[font="'trebuchet ms', helvetica, sans-serif;"]2) Logo kopiujemy do głównego folderu, w którym mamy zainstalowaną grę, przykładowo: C :/ / Program Files / Royal Quest[/font]

[font="'trebuchet ms', helvetica, sans-serif;"]3) Logujemy się do gry, przechodzimy do zakładki gildyjnej (klawisz G) i klikamy na ikonę lewym górnym rogu.[/font]

[font="'trebuchet ms', helvetica, sans-serif;"]4) Powinna teraz pojawić się informacja o udanym dodaniu loga. Niestety, nie będzie ono dostępne od razu – musi zostać ono zaakceptowane przed moderację, co może potrwać do 48 godzin. [/font]

 

[font="'trebuchet ms', helvetica, sans-serif;"]Poniżej znajdziecie inne przykładowe loga stworzone przez graczy z rosyjskiej wersji, gdy tylko limit obrazków w temacie zostanie zniesiony to dodam je jako pliki png gotowe do wstawienia.[/font]

 

Dodaj obrazek

Dodaj obrazek


  • Norad, Morrowind, NyanMooiv and 5 others like this


#10032 Wyniki wojen miedzy gildiami

Posted by Nieskalany on 13.01.2014 - 16:55:55

Dodaj obrazek

 

Źródło: Marvi


  • Norad, Kernacky, Kieron and 5 others like this


#7977 Informacje o starcie beta testów [aktualizacja 16/12/13]

Posted by Norad on 02.01.2014 - 13:01:00

[AKTUALIZACJA 02/01/14]

Dzisiaj dla graczy Royal Quest przesyłamy po 1 000 dodatkowych reali. Niech Wam służą :)


  • Deeler, Fairis, pepe and 4 others like this


#31018 Czarna Bandera

Posted by Nokomiis on 19.08.2016 - 11:48:50

Powoli sączyła kolejną Wściekłą Bzykopszczołę. W Karczmie Pod Złamanym Mieczem jak zwykle było więcej ludzi niż powietrza. Ale przyznać trzeba, że trunki podawali tam najlepsze chyba w całej Aurze. Przynajmniej nie chrzczone. Dziewczyna od niechcenia pogmerała słomką w szklance do połowy pełnej zielonego płynu. Wolną ręką podrapała kroplę rosy za liściem. Skrzywiła się jednak, szybko ocierając mokrą od chłodnej wody dłoń w materiał spodni.

- więc? - zapytała z uśmiechem Eliza - stawiając przed nią kolejną szklanicę.

- ?!? - zapytała tamta. Oczy jej błysnęły na widok ulubionego trunku. Pospiesznie dokończyła poprzedni napój, oblizując słodkie po nim  wargi - Pytasz o Czarną Banderę? - zapytała, by nie dać Elizie pretekstu, do strzelenia tego jej dziecinnego foszka, za to, że tamta znów jej nie słuchała - Ta gildia powstanie. Już prawie mnie stać na papiery. Łajbę już mam - Wojowniczka uśmiechnęła się szeroko - po dziadku

- Prewencjo, wierzysz, że dziś w Aurze istnieją jeszcze Piraci?

Wojowniczka zamyśliła się, pociągając kolejny długi łyk cierpkiego napoju - oficjalnie nie - jej głos był spokojny, jakby jego właścicielka myślami była gdzieś bardzo bardzo daleko - jednakże powiedz mi, nie myślałaś kiedyś żeby piep.. - Wojowniczka zamknęła pospiesznie usta, widząc oburzone spojrzenie barmanki - .. rzucić to wszystko w cztery haule i popłynąć gdzieś w siną dal? Śpiewać szanty, pić bzykopszczoły - rozmarzyła się, czule gładząc chłodne szkło, które powoli znów stawało się znów puste. Eliza tylko westchnęła, odkorkowując kolejną butelkę - Kiedyś Aura pełna była piratów, a mój dziadek był najbardziej znany pośród nich!

- tak.. - Eliza prychnęła tylko - Szalony Zjadacz Mchu, słyszałam te opowiastki - Prewencja wzruszyła ramionami

- miał swoje przyzwyczajenia.. jak każdy - dziewczyna nagle skrzywiła się - JackuKropel! - wrzasnęła, zrywając się z miejsca. Przerażona kropla rosy niemal wyschła ze strachu - mówiłam Ci, że masz się nie wycierać w moje buty! znów będą pełne błota.. - jęknęła. Eliza tylko się roześmiała

- Nie potrafisz wyegzekwować posłuszeństwa u kropli rosy, a chcesz, żeby słuchali cię piraci?

- Myślisz, że nie dam sobie rady? - Szklanka uderzyła w stół, odstawiona pośpiesznie, tak, że parę kropel cennego napitku obryzgało dłoń dziewczyny. Jej głos był lodowaty jak miecz, który miała przytroczony u pasa. Eliza poczuła, że z Prewencją nie ma żartów

- patrząc na ciebie teraz... - szepnęła cichutko - myślę, że tylko wariat, by zlekceważył twoje słowa... - Wojowniczkę uspokoiły te słowa na tyle, że znów usiadła na swoim miejscu. Podniosła dłoń, zlizawszy z radością te kilka kropel, które na nią spadły. Wyjęła kilka mieszków złota, rzucając je na bar

- Przechowaj to dla mnie. To na Banderę

- skąd masz tyle pieniędzy?!? - krzyknęła Eliza, pospiesznie chowając złoto - to chyba z pięćset tysięcy!!!!

- na razie tylko sto - mina wojowniczki nieco ścierpła na myśl ile jeszcze brakuje - okradłam złodzieja

- to legalne?

- ależ oczywiście - uśmiechnęła się Prewencja - w końcu przeciwdziałam przestępczości, nie? Złodziej nie ma kradzionego złota

Eliza zmarszczyła czoło gorączkowo się nad czymś zastanawiając - no chyba masz rację.. dodała po chwili, nie do końca pewnym głosem - to ile jeszcze brakuje, żeby oficjalnie otworzyć gildię? - spojrzała na wojowniczkę

- Potrzebuję miliona. Borg mówi, że to promocja, choć ja mam wrażenie, że Król nie widzi nawet jednej dziesiątej tych pieniędzy. - Zamyśliła się, spoglądając w ogień płonący w kominku. Po chwili Eliza usłyszała cichutkie nucenie

Nagle wojowniczka zerwała się z miejsca, gwizdem przywołując JackaKropela - muszę lecieć Elizo! - zawołała wesoło - coś mi zaświtało w głowie. Jeśli ludzie polubią te opowiastki... będę miała dla nich niespodziankę

 

- niespo.. - Eliza nie zdążyła zadać pytania, gdy zamykające się za wojowniczka drzwi trzasnęły. Jedynie mokra plama po JackuKropele świadczyła, że ktoś jeszcze był tu chwile temu

 

 

 

PS. nie bardzo wiem, gdzie powinnam ten temat zacząć, w razie błędu przepraszam i poproszę o przeniesienie w bardziej właściwe dla niego miejsce ;P
 

 

@EDIT - wybaczcie coś był problem z linkiem, który odnosił do głównej strony forum. Teraz wchodzi właściwie ;P Miłego słuchania


  • Norad, Tarosatoshi, Thyreal and 4 others like this


#2324 Oblężenie, czyli zdobywamy zamek – poradnik

Posted by Anomander on 02.12.2013 - 19:02:45

W tym poradniku dowiesz się jak wraz ze swoją gildią zaatakować i zdobyć zamek. Na początku przedstawię ogólne informacje na temat zamków w RQ, a w drugiej części opiszę procedurę przejmowania zamku.

 

 

 

[color=#ff0000;]Informacje ogólne[/color]

 

- oblężenia odbywają się raz w tygodniu o określonej godzinie,

- klan, który zdobędzie dany zamek staje się jego właścicielem na okres jednego tygodnia i zyskuje dostęp do paru przywilejów, o których napiszę później,

- przed każdym oblężeniem stwory pilnujące zamku wyrzucają z niego obecnych właścicieli i zamek znowu staje się neutralny,

- każdy zamek posiada swoje ograniczenie poziomowe – tylko postacie o określonym poziomie mogą brać udział w oblężeniu,

- każdy zamek posiada ograniczenie związane z wielkością grup, które mogą zapisać się na jego oblężenie – co jest istotne biorąc pod uwagę następny punkt,

- w każdym oblężeniu może brać udział maksymalnie 40 grup,

- przed każdym oblężeniem chętni zapisują się do niego jako grupa poprzez złożenie oferty (w złocie lub rojalach) – 40 najwyższych ofert wygrywa i może wziąć udział w oblężeniu,

- oferty tych grup, które znalazły się w wybranej 40stce trafiają do skarbca w zamku, do którego zyskuje dostęp zwycięzca,

- każda gildia może wystawić dowolną ilość grup do danego oblężenia; należy pamiętać, że poza członkami naszej grupy, każda inna osoba jest oznaczona jako wróg i może być zaatakowana – jednak łatwo poznać członków swojej gildii po creście,

 

Tak wygląda panel zapisywania się na oblężenia:

 

Dodaj obrazek

 

 

 

 

[color=rgb(255,0,0);]Oblężenie[/color]

 

 

 

 

Tak wygląda mapka labiryntu pod zamkiem, w którym toczyć się będzie walka:

 

 

Dodaj obrazek

 

 

- każda zapisana grupa pojawia się w losowym miejscu na krańcach labiryntu,

- labirynt składa się z płytek, po których można przechodzić do tych sąsiednich – jednak nie zawsze można podróżować po linii prostej, niektóre przejście są zablokowane,

- na części płytek pojawiają się stwory broniące zamku,

- pierwszym celem jest dotarcie do centrum labiryntu i zabicie Klucznika, który po śmierci upuszcza klucz – trafia on do jednej osób z grupy, która zadała ostatni cios,

- po śmierci Klucznika na mapie labiryntu pojawi się pewna ilość bram, do których należy się przedostać,

- gracz, który niesie klucz jest zaznaczony na mapie, a po swojej śmierci upuszcza on klucz na ziemię i może on zostać podniesiony przez dowolną osobę,

- grupa, która jako pierwsza zaniesie klucz do którejś z bram wygrywa oblężenie i zamek przechodzi w ręce gildii do której ona należała,

- grupa, która zaniosła klucz otrzymuje specjalny tytuł, a także bonus 10% do zdobywanego doświadczenia oraz zwiększony o tę ilość drop przedmiotów (na okres jednego tygodnia); jednak przez trzy dni członkowie tej grupy nie mogą zapisać się na inne oblężenie.

 

 

 

[color=rgb(255,0,0);]Zalety posiadania zamku[/color]

 

 

 

- dostęp do skrytki u bram zamku,

- podatek, który wpływa na konto gildii,

- dostęp do terytorium zamku, gdzie znajdują się potwory z którymi można walczyć, a także gdzie można znaleźć różne materiały niezbędne przy tworzeniu przedmiotów,

- dostęp do specjalnych podziemi, w których można walczyć z potworami oraz innymi właścicielami zamków,

- raz dziennie w zamku pojawi się skrzynia, którą może otworzyć lider gildii – w niej znajdują się losowe przedmioty z item shopu,

 

 

Tak wygląda przykładowe oblężenie:

 

 

 

Postaram się dodawać nowe informacje jak tylko natrafię na takowe.


  • Norad, Morrowind, Maqes and 4 others like this


#14422 Turniej Rycerski - event z okazji Dnia Kobiet

Posted by Fresque on 26.02.2014 - 14:13:18

Słuchajcie, słuchajcie!

 

Szlachetni rycerze! Do Was z wieścią się zwracam, iż w bój zaproszenie nadchodzi! Imieniem Jego Królewskiej Mości, władcy naszego królestwa, turniej rycerski obwieszczam! Do zmagań w szrankach i kruszenia kopii wzywam, o honor tytułu Czempiona Elenii oraz bogactwa i sławę!

 

Dnia 7 marca odbędzie się w Elenii turniej rycerski - w bojach o serca niewiast oraz nagrody bić się mogą krzyżowcy oraz rycerze ciemności (turnieje dla innych klas przewidujemy w innych terminach, po kolei) w czterech kategoriach:

 

Poziomy:

paziowie - 20-30;

giermkowie - 31-40;

rycerze - 40-50;

palladyni - 51-60.

 

Potyczki odbędą się w formie gonitwy w szrankach (czyli jedynie na wierzchowcach i z lancami), kto z krokora spadnie (lub zsiądzie) z dalszej walki wykluczon zostanie. Przegrani odpadają, zaś zwycięzcy pną się po drabinie, aż do wyłonienia czterech Czempionów.

 

Turniej trwał będzie w godzinach: 10.00-17.00

 

Do wygrania kryształowe i złote klucze, czarne pudełka, kamienie filozoficzne i karma dla Waszych dzielnych wierzchowców.

 

Chętnych do wzięcia udziału zapraszamy do zgłaszania się, przy okazji ogłaszając inny konkurs. Ten z rycerzy, który najpiękniej umotywuje chęć ruszenia w bój, poświęcając swe serce nadobnej niewieście (lub młodziankowi), czy wyrażając pochwałę miłości ojczyzny (albo inną, równie wzniosłą motywację) otrzyma tytuł Barda Elenii i odpowiednie nagrody.

 

Aby sił swych w turnieju spróbować, trza w tym wątku przydomek swój podać.

----

Lista śmiałków:

 

Alfatrox

Zioom

Strzaszny

Alven

WhiteNiga

KurrOff

BobekSKP

 

 

 


  • Norad, BvNDy, Shizomi and 4 others like this


#14062 RoyalNews - Wydanie I

Posted by aericia on 23.02.2014 - 19:30:53

Może Cię to zdziwi, ale istnieją jelenie, które zapłacą amatorowi za kiepsko wykonane zlecenie i profesjonaliści, którzy robią coś non profit, bo chcą pomóc. O profesjonalizmie decydują umiejętności a nie wysokość kwoty przelewu bankowego.

Owszem, nie jesteście grupą profesjonalistów, ale to nie oznacza, że Wasza praca nie musi prezentować jakiegokolwiek poziomu. Zrobiliście coś i umieściliście w sieci. Nawet zadbaliście o to, aby prawie każdy na forum o Waszej gazecie się dowiedział. Czego oczekiwaliście? Klepania po głowie, oklasków uszami? Jasne jest, że czytelnicy ocenią wynik Waszej pracy i właśnie to czynią.

O ile grafika rokuje nieźle, to tekstów Shizomiego nie ma nawet jak poprawić. Raz jeszcze powtórzę: należy pisać je od nowa. Na tym akurat się znam z racji wykształcenia i wykonywanego zawodu. Okazuje się, że próba zainicjowania cudzego pomysłu i poszukiwanie osób, które pisałyby "naczelnikowi" artykuły, to jedynie preludium. Schody zaczynają się w momencie, w którym osoba odpowiedzialna za projekt musi wykazać się umiejętnościami, a nie jedynie chęcią błyszczenia na forum jako członek "teamu" i prawie że już współpracownik Cenegi.

Osobiście nie wyobrażam sobie sytuacji w której człowiek, niepotrafiący skleić krótkiego tekstu na dobrze (tak przynajmniej zakładam) znany sobie temat w taki sposób, aby całość była logiczna, poprawna pod względem językowym i wnosiła w nasze smutne życia coś więcej, niż tylko przypuszczenia, że beta mogła trwać krócej, a błędy były niewielkie, zaczyna oceniać prace innych osób i dokonywać selekcji. Dla mnie byłoby to upokarzające. To tak, jakby w komisji decydującej o tym, ktora z wielkich firm wybuduje most, na centralnym miejscu posadzono Zenka od kopania rowów. To nie jest kwestia wieku, zaznaczę, bo znam przynajmniej kilku nastolatków, którzy ugnietliby przyzwoity esej, niejednego czytelnika zachwycając lekkim stylem, umiejętnością poprawnego argumentowania i sporą dawką poczucia humoru.

Nie pisalabym tak ostro gdyby nie dziwne przeświadczenie o tym, że "naczelnik" jest z siebie niesamowicie zadowolony, zaś grafik, zamiast wyciągnąć wnioski z rad, które tu przeczytał, woli wygłaszać publicznie kazania o wolności słowa (a przede wszystkim o wolności od rozumu).
  • Kieron, TheAllien, Marvi and 4 others like this


#9222 Stanowisko gildi Royal Penguins z dniem 09.11.14

Posted by Ravalion on 09.01.2014 - 10:56:35

Witam. Jako że ów temat, zamieszczany jest TYLKO w celach informacyjnych, prosiłbym administracje o zamknięcie go, kiedy tylko to będzie możliwe. Dnia 07.01.14, gildie Royal Penguins oraz Capensis, po pertraktacjach, zjednoczyły się pod jedną nazwą, oznacza to, że piszę w imieniu członków obu gildi. Z dniem 08.01.14, mając na uwadze zachowania ludzi, nie tylko w grze, ale także na forum (poniżanie graczy bez względu na to kim są, lecz w jakiej gildi się znajdują), podjeliśmy decyzję o poddaniu "wojny" (do dnia 10.01.14) przeciwko gildi Rage.  Ów decyzję argumentujemy nie-honorowym zachowaniem członków wrogiej gildi, tj. nagabywanie, obrażanie, jak i publiczne poniżanie członków i ich rodzin czy osób bliskich, brak zachowań fair play - "anonimowa" inwigilacja rozmów głosowych oraz czatu gildyjnego, oraz bezpodstawne oczernianie czlonków przymierza o multi-accounting w celu zgromadzenia większych ilości darmowych reali królewskich (jednocześnie przyznanie się, przez dwóch członków gildi Rage, do stosowania takich praktyk). Aby w pełni wyrazić stanowisko przymierza w ów "wojnie", pragniemy podkreślić fakt, iż dzięki zachowaniom niektórych graczy, testowanie kontentu gry czy też czerpanie z niej przyjemności, dawno straciło znaczenie z racji tego, że zbyt wielu ludzi podchodzi do CBT jak do drugiego życia, co prowadziło do licznych sytuacji wywyższania się czy innych zachowań takich jak walki 1vs7, czy też chowanie się w bezpiecznych strefach kiedy była możliwość stoczenia równej walki na otwartym terenie. Jesteśmy rozczarowani systemem guild vs. guild, ze względu na brak kar/zakazu wstępu do tzw "safe zone" po zabiciu, czy zadaniu obrażeń, co powodowało gnębienie graczy na niższych poziomach, poprzez jednorazowe "wyskoczenie" z miejsc objętych ochroną, a następnie zabicie gracza i powrót w miejsce chronione, dzięki czemu uniemożliwione nam zostały starcia godne miana "wojny". Prosiłbym jednocześnie wszystkich graczy i uzytkowników forum, o nieudzielanie się w tym temacie, gdyż nie ma on na celu prowokacji, zniewagi czy obrazy jakiejkolwiek ze stron. Jednocześnie przedkładamy obraz sytuacji w ręce administracji, deweloperów jak i ludzi "opiekujących się" rozgrywką, a także wnosimy o podjęcie pewnych działań wobec takich procederów, powołując się na § 1 i § 2 art. 216 kodeksu karnego, który brzmi następująco:  

 

§ 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

 

Pozdrawiam Ravalion


  • DamYan, Flyaway, Sitasofa and 3 others like this


#61 Start oficjalnego forum Royal Quest Polska

Posted by Norad on 26.11.2013 - 15:27:25

Drodzy Gracze i Czytelnicy,

 

pragniemy Was powitać na oficjalnym forum gry Royal Quest Polska, gdzie, mamy nadzieję, zbudujemy przyjazne środowisko fanów tego tytułu. Liczymy na Waszą współpracę i życzymy już teraz wielu owocnych przygód.

 

Jednocześnie prosimy o wyrozumiałość, forum jest nadal we wstępnej fazie testów, dlatego - być może - wkradły się jakieś błędy i niedociągnięcia, które będziemy usuwać natychmiast po otrzymaniu od Was poprawnych zgłoszeń (najlepiej w komentarzach tutaj, bądź na naszym kanale Facebook).

 

Do usłyszenia,

Administracja


  • NyanMooiv, Boombel, Maqes and 3 others like this


#25030 Video by Bakuś

Posted by b4kusiek on 09.04.2015 - 19:27:52

Siemanko, po powrocie na stare śmieci chciałbym zaprezentować kilka video z naszego Polskiego servera;)

 

 

Zaznaczam, że to video z jednego zamku z wszystkimi walkami;)

 

Z czasem będzie więcej video, enjoy;)


  • Norad, Ave, GotYa and 3 others like this