Skocz do zawartości


Zdjęcie

ABC zgłaszania błędów w CBT Royal Quest


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 Fresque

Fresque

    Royal Quest GM

  • Royal Quest Support
  • 941 Postów:

Napisany 16.12.2013 - 11:22:26

1. Co można uznać za błąd w grze?

 

Za błędy uważamy rzeczy, które mają wpływ na rozgrywkę lub szeroko pojęty gaming experience.

Nie jest błędem coś, co teoretycznie jest poprawne, ale mogłoby być lepsze. Beta testy mają pomóc nam udoskonalić grę i wyeliminować błędy w grze, a nie napisać ją na nowo.

 

2. Jakie błędy zgłaszać?  

Błędy dzielimy na funkcjonalne i językowe. W grze dostępne jest specjalne narzędzie do raportowania błędów. Kategorie błędów, które dostępne są w grze:

a) Grafika – znikające, przenikające się tekstury i inne problemy graficzne

b ) Interfejs – błędy w działaniu interfejsu i jego części składowych (czatu, pasków zdolności itp.)

c) Zadania – błędy funkcjonalne w zadaniach (nie można ukończyć lub otrzymać questa, etc.)

d) Zdolności i talenty – błędne: opisy, ikonki buffów, użycie zdolności czy talentów niezgodne z opisem

e) Miejsca – błędy związane z lokacjami, problemy z wejściem czy poruszaniem się po nich

f) Pisownia – wszystkie błędy ortograficzne, interpunkcyjne, błędy w tłumaczeniu

g) Nieokreślone – jeśli nie jesteś w stanie podpiąć błędu pod pozostałe kategorie

h) Karty potworów – błędy funkcjonalne związane z kartami, błędne opisy kart

i) Problem z połączeniem  - problemy z logowaniem, z utrzymywaniem połączenia.

 

3. Jak opisać znaleziony błąd?

 

Przed zgłoszeniem błędu prosimy o sprawdzenie częstotliwości jego występowania (czy zdarza się za każdym razem, czy od czasu do czasu, czy też zdarzyło się raz i nie da się odtworzyć tego błędu ponownie). Prosimy również o zamieszczenie możliwie dokładnego opisu sytuacji, w jakiej pojawił się błąd.

 

4. Gdzie można znaleźć wykaz znalezionych błędów?

 

W temacie na forum Royal Questa „Komunikaty i informacje”, gdzie będą wrzucane najczęściej zgłaszane błędy. Być może błąd, który chcesz zgłosić został już zgłoszony i zostanie naprawiony z najbliższą aktualizacją.


Zanim napiszesz wątek o błędzie lub zgłosisz błąd w grze kliknij TUTAJ

Nie możesz się zalogować do gry? Masz problem techniczny? Potrzebujesz pomocy supportu? Pisz na: pomoc@royalquest.pl





0 Użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych